Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politiek Theorie en Filosofie » Hypocriet? Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Hypocriet?
BerichtGeplaatst: Ma Jun 18, 2001 17:44 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

ik denk dat don_quichot wel een beetje gelijk heeft, vooral de jongeren die juist voor de problemen zorgen die zullen eerder naar de songteksten van eminem luisteren dan naar wat de imam te zeggen heeft. De meeste daarvan interesseert het niet eens wat, maar zodra er zoveel heisa over gemaakt wordt, dan gaan die jongetjes juist averechts te werk . Dat heb je met zulke jongetjes nou eenmaal al vind ik dat natuurlijk ook erg irritanten wordt ik schijt ziek van ze.
Hypocriet?
BerichtGeplaatst: Ma Jun 18, 2001 21:01 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Citaat:
Faissal, Cogito verafschuwt de islam en hij kan er geen vertrouwen in stellen. Hij ziet deze godsdienst echt als een bedreiging. Daarom gaat hij er tegen te keer.
Net zo goed als jij het alleen maar op kunt nemen voor de islam, omdat deze godsdienst voor jou van onschatbare waarde is en je er van uitgaat dat dit in feite ook voor andere mensen geldt of zou kunnen gelden.

Beste John , net als dat cogito de islam verafschuwt, verafschuw ik homosexualiteit, het verschil tussen hem en mij hierin is dat ik de personen zelf niet verafschuw, ik behandel ze normaal ik negeer ze niet, ik scheld niet tegen ze ik vervloek ze niet ik loop niet constant negatieve berichten te schrijven, kortom ik verafschuw hun sexuale voorkeur, cogito, heb ik het idee, haat moslims en dus ook mij dat is het verschil, hij haat ons, dat komt duidelijk naar voren in zij postings, hij gaat lang niet zo hard te keer tegen Joden en christenen, terwijl die dezelfde regels over homosexualiteit hebben, bovendien is hij keer op keer beledigend, er zijn niets voor niets berichten van hem verwijderd en zolang hij zo te keer gaat tegen de islam, zolang zal ik hem daarin bestrijden.

Faissal.

Hypocriet?
BerichtGeplaatst: Ma Jun 18, 2001 21:41 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Citaat:
Ik vind cogito zijn opmerking ook niet fijnzinnig, en ik bedoelde het trouwens cynisch, ik weet ook wel dat er genoeg hetero's, anti moslim en pro- homo zijn.
maar ik ben nog steeds van mening dat homosexualiteit niet zo geaccepteerd is als mensen ons willen laten geloven,ik stond zaterdagnacht bij een busstation en er kwamen twee mannen hand in hand voorbij, nou, de opmerkingen van de velen aanwezigen waren niet van de lucht en ik heb geen positieve opmerking gehoord, en dat was in Amsterdam, "gay capitel" of the world.

Faissal

Bosman vindt de toelaatbaarheid van homoseksualiteit nog altijd ,,een van de moeilijkste vragen die je kunt stellen'', maar zijn grootste zorg ,,is dat homo's vereenzamen omdat ze niet voor hun geaardheid durven uitkomen.'' Het moet in ieder geval ,,bespreekbaar'' worden, vindt Bosman. En: ,,Eén ding is zeker, God houdt van die mensen.''

Van Leeuwen: ,,Als je vrienden of je kinderen homo blijken te zijn, ga je er toch anders naar kijken. We moeten met mensen in gesprek gaan, in plaats van ons te profileren als tegenstander. Dik: ,,Je moet het geloof niet verengen tot een verzameling van verbodjes.'' De Boer: ,,Vroeger schoten we vanuit onze bunkers met kanonnen op de boze buitenwereld. Nu proberen we dichterbij de mensen te komen.

Faissal,

Dit zijn de woorden op de EO jongenrendag. Daar kun jij met je dogmatische van godsliefde ontdane boodschappen nog heel wat van leren.

Leg daar eens de boodschap naast van jezelf en van imams, waaronder deze
http://www.parool.nl/992677971237.html

Homo's zijn geen mensen.

Wat zul je het fijn hebben gevonden dat ook anderen jouw afkeuring deelden. Fijn dat je je daar achter kunt verschuilen. Wat heerlijk voor je dat je een wedstrijdje doet in haat en intolerantie. Dat zegt veel over jou en je geloof. Dan te bedenken dat jij een kind op moet voeden. Ik verafschuw je niet als mens, maar wel om wat je vertegenwoordigt.

Ga je ook je zoontje verstoten als hij homo is of hem tot een huwlijk dwingen? En dan voor allah bidden, terwijl je je op de borst klopt wat voor geweldige vent je bent? Weet je dat jij mensen tot zelfmoord kunt aanzetten? Maar ach wat kan jou het schelen. Het is zo gemakkelijk dogmatisch met het vingertje naar een ander te wijzen en lekker te verafschuwen. Denk je echt dat allah je hierom beloont? Wat zou hij armzalige zijn als hij dat werkelijk zou doen. Jammer dat het geloof jou niet leert om iemand te accepteren zoals hij/zij is.

Je hoeft niet zo te jammeren als een klein kind als er wat kritisch over de islam wordt gezegd. Je zou je beter kunnen afvragen of dit het wel rechtvaardig is als mensen om hun mening worden vervolgd of vermoord, omdat ze dogma's ter discussies stellen en zich weren tegen onrecht. Daarnaast is het zo dat ik de islam niet eens zwart hoef te maken, want dat doen vele moslims zelf zo veel beter dan ik ooit zou kunnen. Ik registreer slechts.

Ergo sum

[Dit weerwoord is 1 keer gewijzigd door Cogito op 18 Juni 2001 om 22:51 uur]
Hypocriet?
BerichtGeplaatst: Ma Jun 18, 2001 22:02 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Helaas cogito, ik vond het niet fijn dat anderen mijn standpunt deelden, ik constateerde alleen een feit, jammer voor jouw dat de feiten niet in jouw voordeel spraken, en wat dat wedstrijd haat en intolerantie betreft,dat slaat nergens op, ik heb al eerder gezegd dat ik homo's niet haat, dus de stelling zegt meer over jouw dan over mij, uit al je posting blijkt dat je geen gelukkig mens bent, dat zegt het over jouw, en hoezo verschuil ik me achter iemand, heb ik mij mening dan onder stoelen of bank gestoken, dacht het niet, de enige die zich verschuilt ben jij of wil je zeggen dat cogito je echte naam is.en nog over die mensen die opmerkingen maakten, geen een was naar mijn weten moslim, dus waar blijf je nu met je moslimhaat.Ga ik mij zoontje verstoten als hij zegt homo te zijn, moeilijke vraag, maar ik zal ten eerste nooit mij eigen kind verstoten, wel zal ik zij geaardheid dan nooit accepteren en zijn eventuele partner zal nooit welkom bij me zijn, klinkt dat hard ? ik vind van wel, maar ja zo is het, ik zal god bidden dat het nooit zal gebeuren.En dat cynische zinnetje over borst kloppen en veertig houris slaat ook neregens op , wederom zegt dat weer veel over jouw, je probeert met opmerking tegenreacties uit te lokken die in jouw straatje passen.
Jammeren als een klein kind doe ik al helemaal niet ik sta open voor kritiek ook op mij geloof, maar jij levert geen kritiek maar beldedigd keer op keer en dat pik ik niet, bovendien lijkt het aan de toon van je postings wel of je ze schrijft met tranen in je ogen dus maak jezelf niet belachelijk .
En wat het zwart kmaken beterft, daar kan ik alleen maar om lachen, vooral als ik dan denk aan de vele homo's die zich profileren als karikaturen en dan denken dat ze niet voor schut lopen.

Faissal.
Hypocriet?
BerichtGeplaatst: Ma Jun 18, 2001 23:07 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

"Ga ik mij zoontje verstoten als hij zegt homo te zijn, moeilijke vraag, maar ik zal ten eerste nooit mij eigen kind verstoten, wel zal ik zij geaardheid dan nooit accepteren en zijn eventuele partner zal nooit welkom bij me zijn, klinkt dat hard ? ik vind van wel, maar ja zo is het, ik zal god bidden dat het nooit zal gebeuren"

Allah zal je belonen voor je dogmatische hardvochtige standvastigheid. Bid veel, want dat zul je hard nodig hebben.

Ergo sum
Hypocriet?
BerichtGeplaatst: Ma Jun 18, 2001 23:18 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

don_quichot,

Ik weet zeker dat ook jij het verschil in impact kunt beredeneren tussen de teksten van een sprookjesboek en de woorden van je vader of leraar.

Uiteindelijk wegen de woorden van pa in de loop der jaren aanzienlijk zwaarder. En zo hoort het ook. Zelfs volgens de jeugd.

Hiermee wil ik zeggen dat de jeugd de woorden van de popster Eminem wel lekker zal vinden klinken, maar dat de woorden van een vader of een imam duizend maal zwaarder wegen!

Je begeeft je nu op het vlak dat gewelddadige stripboeken en sprookjes slecht zijn voor de geestelijke ontwikkeling van de jeugd. Die richting had ik niet achter je gezocht!

Altijd op weg naar een plek waar het leuk lijkt...
Hypocriet?
BerichtGeplaatst: Ma Jun 18, 2001 23:27 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Meer recht had er niet gedaan kunnen worden aan de titel van de topic....
"We zijn bang voor racisme. Het zou het beste zijn als iedereen één geloof had. Tenslotte is er niks beter dan de islam,'' lacht Ibrahim" na daarvoor zelf even een staaltje van onvervalst racisme te hebben vertoond (zie link Cogito).
Hypocriet?
BerichtGeplaatst: Ma Jun 18, 2001 23:36 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

''Wij respecteren iedereen, maar homo's hebben geen respect voor de islam. Homo's zijn geen mensen,''
:
:
''Het Vlaams Blok is groot. We hebben daar veel last van. De meeste Nederlanders zijn lief voor ons. We zijn bang voor racisme. Het zou het beste zijn als iedereen één geloof had. Tenslotte is er niks beter dan de islam,'' lacht Ibrahim.

======

Super hypocriet. Zo iets las ik al eerder in de Trouw, maar toen ging het niet over homo's, maar over joden. Ook daar gaf een marokkaan een onvervalst staaltje jodenhaat weg die neonazi"s niet zouden hebben misstaan, maar ook hij eindigde met de soortgelijke klaagzang over het feit dat hij last heeft van onbegrip en racisme.

De bijbel zegt: Wie storm zaait zal storm oogsten.

Ergo sum
Hypocriet?
BerichtGeplaatst: Di Jun 19, 2001 0:07 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Bijbelvast ben je ook al niet Cogito... maar daar gaat het inderdaad niet om!

Wie is die 'Ibrahim' dat nu al twee leden van dit forum zwaar aan zijn woorden tillen???

Hypocriet?
BerichtGeplaatst: Di Jun 19, 2001 0:19 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Wat gebeurt er als je een wind zaait?
Hypocriet?
BerichtGeplaatst: Di Jun 19, 2001 4:01 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Citaat:
"Ga ik mij zoontje verstoten als hij zegt homo te zijn, moeilijke vraag, maar ik zal ten eerste nooit mij eigen kind verstoten, wel zal ik zij geaardheid dan nooit accepteren en zijn eventuele partner zal nooit welkom bij me zijn, klinkt dat hard ? ik vind van wel, maar ja zo is het, ik zal god bidden dat het nooit zal gebeuren"

Allah zal je belonen voor je dogmatische hardvochtige standvastigheid. Bid veel, want dat zul je hard nodig hebben.

Typisch dat je alleen over dat stukje van mijn zoontje reageerd, is dat omdat je op het andere geen zinnig woord kan zeggen of wil je soms steken, laat mijn zoontje en/of andere familie maar liever buiten beschouwing in de rest van onze discussies,wees maar niet bang , aan zijn opvoeding zal niks mankeren.

Faissal
Hypocriet?
BerichtGeplaatst: Di Jun 19, 2001 6:02 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Wat mij betreft mag Cogito gewoon kritiek blijven uitoefenen op de islam of welk geloof dan ook als dat uit een oprecht hart komt.
Zou het hem meer gaan om 'prikken' en 'sarren', omdat hij één en al vervuld zou zijn met haat, dan zou het een andere kwestie zijn.

Ik heb de indruk dat zijn kritiek hem wordt ingegeven uit bezorgdheid en angst. Dat parallel daaraan afkeer en haat bij hem optreedt is zeker wel begrijpelijk. Dat wat je als een bedreiging ziet voor datgene wat je liefhebt, koestert en respecteert kun je nu eenmaal niet met sympathie bejegenen.

Islamieten dienen in een land als Nederland te kunnen velen dat hun geloof of levensovertuiging of misschien beter gezegd bepaalde praktijken die daaraan verbonden kunnen zijn ernstige vragen oproept. Wat dat betreft kunnen zij geen uitzondering vormen. Ieder individu en iedere groepering kan aan kritiek blootstaan.

Belangrijk blijft dat men met elkaar blijft praten op basis van aantoonbaar feitenmateriaal en steekhoudende argumenten en niet verzand in enkel propaganda en tegenpropaganda of gewoon pure stemmingmakerij.

Rob, die Ibrahim komt ter sprake in dit artikel: Jonge imam recht in de leer: homo deugt niet
Het is een zeventienjarige jongen bezig met een imam-opleiding. Hij toont zich heel erg zelfvoldaan en denkt dat hij het allemaal wel weet. Een verschijnsel dat je bij meer jongeren aantreft. Probleem is alleen: nogal wat mensen blijven in die fase steken, met alle gevolgen van dien...

Cogito, de bijbeltekst luidt: "Wie wind zaait, zal storm oogsten."

[Dit weerwoord is 2 keer gewijzigd door John Wervenbos op 19 Juni 2001 om 07:58 uur]
Hypocriet?
BerichtGeplaatst: Wo Jun 20, 2001 0:26 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Beste John,

Heel juist gezegd.

Ik ken gelukkig ook een enkele moslim die mijn visie deelt en wel nadenkt over de inconsequenties van dat geloof.

Ergo sum

[Dit weerwoord is 1 keer gewijzigd door Cogito op 20 Juni 2001 om 01:27 uur]
Hypocriet?
BerichtGeplaatst: Wo Jun 20, 2001 1:01 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Ja vind ik ook, vooral dit; Dat wat je als een bedreiging ziet voor datgene wat je liefhebt, koestert en respecteert kun je nu eenmaal niet met sympathie bejegenen.

Dit geldt natuurlijk voor iedereen en niet alleen voor Cogito

Ik hoop dat mensen na het lezen van het bovenstaande ook begrip krijgen voor de gedane uitspraak van de Imam.....

(Dit wil overigens niet zeggen dat ik voor de Imam op kom (integendeel), maar ik neem hem wel als voorbeeld om begrip te kweken voor de fouten die de moslims maken en waarbij heel de Islamitische gemeenschap op wordt aangekeken. De Imam zal zo zijn redenen hebben gehad om de mensen onsympathiek te bejegenen omdat hij bang is dat bepaalde invloeden van de westerse samenleving een bedreiging zullen vormen voor de Islam, de moslims. klinkt dit je belachelijk in de oren John, ik hoop het niet tenslotte heb ik alleen eventjes je eigen woorden geleend. Dat neem je me toch niet kwalijk he, of heb ik uit z'n verband gerukt? In dat geval mag je het me haarfijn uitleggen en bied ik je mijn nederige excuses als dat het geval zou zijn.

Groet,

Layla

Belangrijk is niet alleen de weg die je gaat, maar ook de sporen die je achterlaat.
Hypocriet?
BerichtGeplaatst: Wo Jun 20, 2001 18:28 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Ja Layla,

De bezorgdheid en angst geldt voor iedereen en kan dus ook voor een imam van toepassing zijn. Ik begrijp de angst voor en afkeer van zedeloosheid en immoraliteit van de kant van de moslims net zo goed. Maar het wordt al weer heel moeilijk wat je nu precies zedeloos en immoreel noemen mag. Daar kunnen de meningen danig over verschillen.

De Marokkaanse imam die in opspraak is gekomen heeft bijzonder onverstandig gehandeld. Het is gewoon heilloos om mensen te verwijten dat ze een materialistische cultuur hebben opgebouwd in combinatie met een liberaal leefklimaat.

Volgens mij is er wel ruimte voor de islam in Nederland. Maar wel naast andere religies, overtuigingen en wereldbeschouwingen en met in acht neming van de hier geldende democratische rechtsbeginselen en eerbiediging van het principe: scheiding van kerk en staat.

[Dit weerwoord is 2 keer gewijzigd door John Wervenbos op 20 Juni 2001 om 21:30 uur]
Hypocriet?
BerichtGeplaatst: Do Jun 21, 2001 1:01 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

John,

Zedeloosheid is niet iets typisch westers, maar komt in iedere cultuur voor, ook bij moslims. Moslim-mannen gaan ook vaak genoeg vreemd en er heerst een hele oneerlijke dubbele moraal. Ook dat is zedeloos. Dat geldt niet voor iedere moslim, maar het komt zeker voor. De wereld van die imam kan ook op het gebied van de zeden geen enkel serieus alternatief vormen voor het westen, gewoon omdat hij een wereld van de dubbele moraal vertegenwoordigt, waarin mensen uit angst voor het oordeel van de buitenwereld veel meer dingen in het geheim doen. De kwaliteit van leven wordt daardoor echt niet beter. Hoeveel broers, ouders weten niet eens dat hun broer/zus of kind homo is. Best heel wat. Gewoon omdat er niet over gesproken kan worden en hij/zij weet dat het antwoord verstoting of veroordeling is. In die zin is het westen veel beter, maar zeker niet zalig makend, want ook in de westerse cultuur is niet iedereen eerlijk, maar er is door de liberalisering wel wat meer vrijheid om eerlijk te kunnen zijn. Dat is van onschatbare waarde en lieden als zo'n imam en zijn fanatieke volgingen zijn een bedreiging voor het recht om eerlijk te kunnen zijn.

Ergo sum
Hypocriet?
BerichtGeplaatst: Do Jun 21, 2001 23:33 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Ha John,

Bedankt voor je toelichting!

Citaat:
Volgens mij is er wel ruimte voor de islam in Nederland. Maar wel naast andere religies, overtuigingen en wereldbeschouwingen en met in acht neming van de hier geldende democratische rechtsbeginselen en eerbiediging van het principe: scheiding van kerk en staat.

Helemaal mee eens, ik ben blij dat je er zo over denkt!

Groet,

Layla

Belangrijk is niet alleen de weg die je gaat, maar ook de sporen die je achterlaat.

[Dit weerwoord is 1 keer gewijzigd door Weerwoord Beheer op 22 Juni 2001 om 12:46 uur]
Hypocriet?
BerichtGeplaatst: Zo Jun 24, 2001 10:14 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

In een rapport uit 1998 over de Marokkaanse jeugdproblematiek wordt melding gemaakt van systematisch misbruik van jonge Marokkaanse jongens door homo's en pedo's die de jongens voor seks betalen. Het is niet moeilijk te begrijpen dat hierdoor schade aan deze kinderen wordt toegebracht en dat er een corrumperend effect van uitgaat op hun ontwikkeling.

Voor zover mij bekend is hiernaar geen onderzoek gedaan. Dit aspect komt in de discussie over Marokkaanse jongeren die homo's lastigvallen niet aan de orde. Geheel ten onrechte...!

----

Uit: Rapport van de Commissie Marokkaanse Jeugd, 8 mei 1998

"Samen vol vertrouwen de toekomst tegemoet"
Perspectieven voor de Marokkaanse Jeugd in de Nederlandse samenleving in de XXIe eeuw

Een ander probleem () is het seksueel misbruik van kinderen. Het is een publiek geheim dat in buurten waar veel Marokkanen wonen Marokkaanse jongetjes van amper tien jaar door pedofiele mannen voor seks worden betaald. Het seksueel misbruiken van deze jongetjes is een heikel onderwerp gezien de enorme taboesfeer waarin het plaatsvindt. De kinderen durven er niet over te praten en als het bekend wordt doen hun ouders geen aangifte uit angst voor reacties uit de omgeving. Bewijsvoering omtrent deze zorgwekkende ontwikkeling is voorlopig moeilijk. De commissie adviseert dan ook deze problematiek serieus te nemen en nader te onderzoeken.

(pagina 13)

Hypocriet?
BerichtGeplaatst: Zo Jun 24, 2001 18:42 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Wat een raar probleem:

Citaat:
Het is een publiek geheim dat in buurten waar veel Marokkanen wonen Marokkaanse jongetjes van amper tien jaar door pedofiele mannen voor seks worden betaald.

Mag je hieruit concluderen dat in buurten waar veel Nederlanders wonen Nederlandse jongetjes van amper tien jaar door pedofiele mannen voor seks worden betaald???

En hoe zit dat dan in de Ambonese buurten?

Hypocriet?
BerichtGeplaatst: Zo Jun 24, 2001 23:25 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Als dergelijk misbruik voorkomt en dat kan, dan betekent dat ook dat er door de ouders weinig toezicht op die jongetjes is, want bij meisjes gebeurt dat niet. Jongetjes worden ook veel te vrij gelaten. Ouders denken dat er niet veel mee kan gebeuren, omdat het geen meisje is.

Ergo sum
Hypocriet?
BerichtGeplaatst: Zo Jun 24, 2001 23:30 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Rob,

Ik geloof dat je niet goed begrijpt wat Alex schrijft. Juist Marokkaanse jongetjes zijn vaker slachtoffer omdat ze de moed niet hebben om erover te praten. In Nederland is pedofilie de laatste tijd zo uitgebreid besproken dat heel veel kinderen volwassenen zullen waarschuwen.

En een tweede reden is, zoals Cogito zegt, dat Marokkaanse ouders vaak niet weten wat hun kinderen buiten uitvoeren.
Hypocriet?
BerichtGeplaatst: Ma Jun 25, 2001 0:24 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Citaat:
Rob,

Ik geloof dat je niet goed begrijpt wat Alex schrijft. Juist Marokkaanse jongetjes zijn vaker slachtoffer omdat ze de moed niet hebben om erover te praten. In Nederland is pedofilie de laatste tijd zo uitgebreid besproken dat heel veel kinderen volwassenen zullen waarschuwen.

En een tweede reden is, zoals Cogito zegt, dat Marokkaanse ouders vaak niet weten wat hun kinderen buiten uitvoeren.

Janneke,

Dat geldt met name voor jongetjes, niet voor meisjes, want die worden wel goed in de gaten gehouden, want de maagdelijkheid van het meisje is gekoppeld aan de eer van de familie.

Ergo sum
Hypocriet?
BerichtGeplaatst: Ma Jun 25, 2001 0:30 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Cogito,

Ik zie heel veel jonge Marokkaanse meisjes buiten spelen, of op de nog kleinere kinderen passen. Het (naar mijn gevoel overtrokken) in hun bewegingsvrijheid beperken van meisjes gaat zo te zien pas in als ze wat ouder worden.
Hypocriet?
BerichtGeplaatst: Ma Jun 25, 2001 10:48 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Cogito en Janneke, ik denk toch niet dat je daar zomaar de ouders voor verantwoordelijk kan stellen, of ze nou wel of niet verschillende waarden hanteren voor jongens en meisjes. Je kan ouders niet verplichten om hun kinderen dag en nacht in de gaten te houden.
Je moet je kinderen ook een beetje los kunnen laten. Een kind heeft ook een bepaalde mate van vrijheid nodig. Als er dan eens iets mis gaat, is dat volgens mij de schuld van degene die het deed, en niet van ouders die niet genoeg aandacht voor hun kinderen hebben.
Het leven zit nou eenmaal vol onvoorziene tegenslag, en je kan niet op alles anticiperen.
Maar ik denk inderdaad wel dat het zou helpen als je er wat opener over kan praten.

[Dit weerwoord is 1 keer gewijzigd door nina op 25 Juni 2001 om 11:52 uur]
Hypocriet?
BerichtGeplaatst: Ma Jun 25, 2001 16:55 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

ALLE kinderen in de puberteit hebben moeite om over seks te praten. Dat heeft absoluut helemaal niks met nationaliteit te maken.

Daarom zie ik die opmerking over Marokkaanse jongetjes ook als een van elke realiteit ontdaan en absoluut niet hard te maken onzinbericht!!!

Maar het bekt wel weer lekker ja!

Daar zou zelfs de Telegraaf zich voor schamen.

Hypocriet?
  Weerwoord forum index » Politiek Theorie en Filosofie