| Re: De vernietiging van Europa | |
Geplaatst: Do Dec 19, 2019 19:02 |
|
|
|
Jip schreef: | Elisabeth schreef: | Ik kwam toevallig deze documentaire tegen.
Dit is de eerste aflevering van 10.
Het is schokkend vooral hoe de Bolsjewist (90% Joden) de revolutie begonnen in Rusland en hoe er tussen 1918 en 1957 66 miljoen Russen zijn vermoord. Lenin, Stalin, Trotsky enz waren allemaal Joden en ze haten de Russen.
De Frankfurter school en het culturele marxisme die nu overal gaande is. Ook in de VS om alles van waardes te vernietigen, families, kerken, seks relaties, natie denken, trots zijn op je land, geschiedenis, omvolken door massa immigratie en alles wat Europees is, is slecht, in de VS alles wat blank is, is slecht. (Standbeeld van Michiel de Ruyter moet weg, Coen tunnel moet van naam veranderen)
Dit wordt gevoed door Georges Sorros, ook een Jood. Eerst dacht ik dat dit een anti Joodse documentaire is maar als je langer kijkt dan zie je dat overal de Joden achter zitten, vooral met banken en de media en dus alle controle hebben. Na de eerste wereldoorlog waar Duitsland geen schuld aan had, werd dit land met de Treaty van Versailles financieel uitgekleed. Meer dan 1 miljoen Duitsers kwamen om van de honger in 1929.
Ook te begrijpen waarom Hitler aan de macht kwam. En Joden schreven Communisme is de Talmoed.
|
Elizabeth als antisemiet. Nu heb ik alles meegemaakt.
De reacties liegen er ook niet om.
Maar hoezo dan? Waarom zou je geen negatieve berichten mogen plaatsen over joden?
Schuldgevoel?
Ik krijg regelmatig op mijn kop van Loetje als ik hem herinner aan ons Nederlandse verleden, maar dit soort schuldgevoelens zijn dan wel done?
Geachte Weerdwoordcollega's, help mij uit de brand en leg me uit welke normen en waarden hier geldig zijn. |
Jij haalt dus mijn eerste post aan van 2 jaar geleden en je reageert niet op The Death of Europe???
Verder ben ik geen anti semiet, hoe kom je daar nu bij? Heb je de hele topic doorgelezen?
En mijn naam is Elisabeth en niet Elizabeth....
Trouwens youtube heeft die video (er waren meerdere afleveringen) er af gehaald.
Je mag niet op de man spelen, dat is de norm. |
|
_________________ Never judge history except in the context of the times in which it occurred. |
|
|
|
Geplaatst: Do Dec 19, 2019 19:17 |
|
|
|
Nu de verborgen/verboden geschiedschrijving boven water komt, dankzij vrijheid van menings uiting mogelijkheid op russische server, weer een openbarende alsook actuele video op donner sender.
Voor Nederlanders die de duitse taal niet machtig zijn, " Donner " betekent " donder ". " DonnerSender betekent dus " donder zender "
Mosley und Hitler Erkennt den wahren Feind ( Mosley en Hitler Herken de ware vijand )
De geschiedenis herhaalt zich of toch niet ?
..... Het zijn die mensen die wortelloos zijn, vandaag in Berlijn en morgen in Brussel ..... ( Adolf Hitler )
Hij heeft het over > Globalisten en hij was tegen rente geld politiek *) , de internationaal onderdukkende, parasitaire banken systemen. zoals..... FED, .. ECB....
https://donnersender.ru/v/7769
*) Bekijk ook in dit verband deze link op de vegane.germane
> 1939 : De ware reden voor de 2e wereld oorlog ?
https://tinyurl.com/u2eplpy |
|
_________________ The world turns too fast, feel love before it�s gone. [Editors] |
|
|
|
Geplaatst: Wo Dec 25, 2019 18:45 |
|
|
|
Kijk naar deze invasie van Europa, wat nog steeds gaande is.
Ik schrok van de totaal verlamde politie en de knettergekke Zweden en Duitsers die deze mensen met open armen ontving.
Maar nu durft niemand iets te zeggen tegen de misdaad en tegen de verkrachtingen. Anders zijn ze racisten.
With Open Gates.
https://www.bitchute.com/video/4YPcdA9bJry7/ |
|
_________________ Never judge history except in the context of the times in which it occurred. |
|
|
|
Geplaatst: Do Dec 26, 2019 15:26 |
|
|
|
Elisabeth schreef: | Kijk naar deze invasie van Europa, wat nog steeds gaande is.
Ik schrok van de totaal verlamde politie en de knettergekke Zweden en Duitsers die deze mensen met open armen ontving.
Maar nu durft niemand iets te zeggen tegen de misdaad en tegen de verkrachtingen. Anders zijn ze racisten.
With Open Gates.
https://www.bitchute.com/video/4YPcdA9bJry7/ |
Zweden, hell hole Zweden... Moet je eens kijken in wat voor staat van degeneratie Zweden zich nu al bevindt; Dit is om van te kunnen janken. Bedenk dat in 1975 Zweden de hoogste kwaliteit van de arbeid, een gedegen sociaal systeem en nauwelijks criminaliteit had. Het laat zich raden dat de omvolking door niet inpasbaren het land geen goed heeft gedaan. En ze hebben er kennelijk nog geen genoeg van, want ze blijven nog steeds massaal op de verkeerde partijen stemmen. Zowat letterlijk als figuurlijk het Stockholmsyndroom.
[url=https://indignatie.nl/2019/11/13/zweden ooit een utopische droom heeft massale moslimimmigratie er een multiculturele nachtmerrie van gemaakt/]ZWEDEN: Ooit een utopische droom, heeft massale moslimimmigratie er een multiculturele nachtmerrie van gemaakt[/url] |
|
_________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
Geplaatst: Vr Dec 27, 2019 5:09 |
|
|
|
Loetje, een goede analyse van die video.
Persoonlijk gun ik Zweden deze ellende.
Zweden was een van de grootste supporters van de terroristen in toenmalig Rhodesie.
Toen het Zimbabwe werd, werden we overstroomd door Zweedse, Nederlandse en Duitse NGO's.
In 1982 werden we uitgenodigd door een Nederlander die ging trouwen met een vrouw van de ambassade van Libanon, in Zimbabwe. Dit feest werd gehouden in een hotel en wij (mijn Rhodesische man) gingen aan een tafel zitten.
Er kwam een ouder echtpaar op ons af en vroegen of ze er bij konden zitten.
De vrouw stelde zich voor en zei dat haar man de ambassadeur van Zweden was.
Ik stelde mij voor en zei dat ik uit Nederland kwam.
Toen ging de aandacht naar mijn man en hij zei dat hij hier geboren was.
Ik zag dat de ambassadeur er voor ging zitten om te vragen maar zijn vrouw stond op, zonder een woord te zeggen en pakte haar glas wijn en liep weg. Haar man verontschuldigde zich en volgende zijn vrouw.
Mijn man was stom verbaasd en vroeg aan mij wat er aan de hand was.
Ik zei vrij luid dat dit Zweden zijn die de terroristen waar hij tegen gevochten heeft, hebben gesteund.
Het is een ontzettend links volk die denk dat zij altijd gelijk hebben. Ze haten white Africans en houden van black Africans.
Alle NGO's hadden zwarte vriendinnen en heel veel keerden terug met AIDS.
Noren en Denen mag ik ook niet zo maar meer dan Zweden.
Mijn man is helaas overleden maar hij zou zich rot gelachen hebben over Zweden. |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Dec 27, 2019 8:26 |
|
|
|
Consequent lijken ze in elk geval niet zo erg.
Op zich is er wat te zeggen voor de opvatting dat blanke Europeanen niet thuis horen in Centraal Afrika.
Maar zij gooien zelf wel hun Noord Europese grens wagenwijd open voor tienduizenden immigranten uit sub tropische en tropische landen in Afrika en Azië.
|
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Dec 27, 2019 11:07 |
|
|
|
En die nadat ze de blanken hadden verdreven en/of vermoord en het land erodeerde bij de blanken hun handje gingen ophouden. Of voor een habbekrats de grondstoffen aan de Chinezen te koop aanboden. |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Dec 27, 2019 13:18 |
|
|
|
In beginsel hadden die kolonialen er niets te zoeken. Oorzaak en gevolg....  |
|
_________________ Scribo ergo sum |
|
|
|
Geplaatst: Vr Dec 27, 2019 13:31 |
|
|
|
Maar kennelijk willen ze daar nu graag bij de blanke Europeanen gaan wonen, gelet op hun massale emigratie uit Afrika naar Europa. Wat ze ons te bieden hebben en hier te zoeken hebben is dan weer iets anders.
In gewezen Nederlands Indië en gewezen Frans Indo China wilden ze de Europeanen weg hebben. Niets meer, niets minder. En daar hebben ze voor gevochten. En ze hadden nog gelijk ook. Want waarom onderdeel uitmaken van een imperium waar ergens ver in Europa wel even voor hen bepaald wordt wat goed voor hen is? Dit soort landen heb ik nooit hun handje zien ophouden, noch zijn hun ingezetenen massaal naar Europa geëmigreerd en ze zijn met vallen en opstaan en zonder ontwikkelingshulp stukken verder in de vaart der volkeren gekomen dan gewezen Europese kolonies in Afrika. Toch wel een mentaliteitsdingetje, iets met hearts and minds, denk ik. En dat is het manco met Afrika. Er schort top down en bottom up chronisch iets aan hun hearts and minds waardoor dit soort landen gedoemd zijn om failed states te blijven, vol armoede, criminaliteit en corruptie. En als er in dit soort landen niets aan verandert aan de hearts and minds, dan verandert er in die landen niets. Dan kan je er bakken vol andermans belastinggeld aan ontwikkelingshulp in afstorten wat je wil, maar het zal geen enkele ontwikkeling genereren. |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Dec 27, 2019 19:19 |
|
|
|
China ontfermt zich er uiteindelijk wel over en dan komt het allemaal goed. |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Dec 28, 2019 4:18 |
|
|
|
estudiant schreef: | Elisabeth schreef: |
Zweden was een van de grootste supporters van de terroristen in toenmalig Rhodesie.
Toen het Zimbabwe werd, werden we overstroomd door Zweedse, Nederlandse en Duitse NGO's.
. |
Het is maar net hoe je de feiten interpreteert. Met evenveel gemak kun je zeggen dat Zweden de vrijheidsstrijders destijds steunde om zich in Rhodesie van het blank terrorisme (apartheid ) te ontdoen. |
Er was GEEN apartheid in Rhodesie. Dat was een Nederlandse uitvinding sinds 1600 en geïmporteerd naar Zuid Afrika in 1949 door Verwoerd die gestudeerd heeft in Nederland.
In Nederland waren er aparte scholen, aparte sportclubs, aparte padvinderij, aparte ziekenhuizen en aparte universiteiten, allemaal langs de lijn van Protestanten en Katholieken.
En apartheid in Zuid Afrika bestond maar 41 jaar. In Nederland al eeuwen lang.
Blanke terrorisme???? Wat weet jij weinig van de geschiedenis maar jij vindt het normaal dat 2 lijnvliegtuigen worden neergeschoten? De eerste had 18 overlevenden en de terroristen vonden het vliegtuig en de overlevenden het eerst. Tien zijn er afgeslacht, 1 gewonde man en 5 vrouwen en 4 kinderen. Acht mensen hebben het overleefd.
http://www.rhodesian.com.au/memoriam%20viscounts.php
Dus Nederland moet niet zaniken over het Maleis vliegtuig dat werd neergeschoten, alleen maar omdat Nederlandse toeristen slachtoffers waren (ook nog andere nationaliteiten maar die gelden niet)
70% van het Rhodesische leger waren zwarten en mijn landlord was een Ndebele die geen Shona dogs in zijn huis wilde hebben toen ik vertrok.
Dus blanken die al generaties in Afrika wonen zijn terroristen? Mijn man was 4de generatie en hij had geen recht op een Brits paspoort. Hij heeft een Nederlands paspoort gekregen na 6 jaar en hij moest zijn Zimbabwe paspoort opgeven. Hij heeft voor 10 jaar gevochten en is opgeblazen door landmijnen uit China die via de missie posten werden binnen gesmokkeld.
Maar Zweden wordt nu vernietigd door mensen die hun vrouwen verkrachten, bommen plaatsen en een uitkering krijgen.... De blanken hebben Rhodesie opgebouwd, spoorwegen, scholen, ziekenhuizen, waterleidingen, elektriciteit, boerderijen, steden, dorpen, wegen, dammen, enz.
En Zimbabwe vernietigd in 2000 de boeren bedrijven....misschien moet GroenLinks in de leer gaan om te kijken hoe je van je boeren af moet komen? Er is wel voedsel te kort dus ....... ????
A dedication to the white farmers of Zimbabwe who have been caught up in this mess . A tribute to all those that lost loved ones and property. Zimbabwean white farmers were argually the best in africa building dams and state of the art farms and for over 50 years strengthened and kept the economy going through good and bad times. We must honour them its not their fault they got caught up in all this Politics. THE END OF AN ERA , YOU MADE US PROUD |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Dec 28, 2019 10:41 |
|
|
|
China heeft 3 belangen: 1. China, 2. China, 3. China.
Alles moet voor die belangen wijken. |
|
_________________ Houdt koers! Valse honden schiet je af. #trotsopdeboer |
|
|
|
Geplaatst: Za Dec 28, 2019 11:28 |
|
|
|
Hahaha je zegt dat alsof dat erg is... met een avatar van de VS naast je naam.
De VS heeft 10 belangen: VS, VS, VS, VS, VS, VS, VS, VS, VS & VS.
Alles moet daarvoor wijken! |
|
_________________ Hier gaan over het tij, de maan, de wind... en wij |
|
|
|
Geplaatst: Za Dec 28, 2019 11:56 |
|
|
|
Dan doet Nederland iets fout. Want onze overheid dient de volgende belangen:
Nederland niet. Nederland niet. Nederland niet.
En in ieder geval de Nederlanders niet. |
|
Laatst aangepast door Loetje op Za Dec 28, 2019 11:58, in totaal 1 keer bewerkt _________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
Geplaatst: Za Dec 28, 2019 11:58 |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst: Za Dec 28, 2019 20:31 |
|
|
|
Elisabeth schreef: | estudiant schreef: | Elisabeth schreef: |
. |
Het is maar net hoe je de feiten interpreteert. Met evenveel gemak kun je zeggen dat Zweden de vrijheidsstrijders destijds steunde om zich in Rhodesie van het blank terrorisme (apartheid ) te ontdoen. |
Er was GEEN apartheid in Rhodesie. Dat was een Nederlandse uitvinding sinds 1600 en geïmporteerd naar Zuid Afrika in 1949 door Verwoerd die gestudeerd heeft in Nederland.
In Nederland waren er aparte scholen, aparte sportclubs, aparte padvinderij, aparte ziekenhuizen en aparte universiteiten, allemaal langs de lijn van Protestanten en Katholieken.
En apartheid in Zuid Afrika bestond maar 41 jaar. In Nederland al eeuwen lang.
[/i] |
In Zuid Afrika werd het apartheid genoemd. In Rhodesie niet, maar het kwam de facto op hetzelfde neer.
Of ga je hier nu beweren dat de zwarte bevolking dezelfde rechten had als de blanke minderheid?
Misschien wil je nog eens zo goed zijn om uit te leggen hoe later de verkiezingen werden gehouden met de grote verschillen tussen zwart en blank?
Ontleend aan: J. van Beurden en Chris Huinder, De vinger op de zere plek. Solidariteit met zuidelijk Afrika, 1961 1996 (Den Haag 1996), 127.
Een tweede aspect dat opvalt in de definitie van Encarta is dat apartheid direct gekoppeld wordt aan de regeringen van Zuid Afrika. Apartheid is echter in meer landen onderdeel geweest van de politiek, de economie en de sociale structuur. Behalve in Namibië, dat lange tijd geannexeerd was door Zuid Afrika, kent ook Zimbabwe een geschiedenis van apartheid. Rhodesië, zoals het land voor 1980 heette, is vijftien jaar lang geregeerd door een blanke minderheidsregering die een voorbeeld nam aan het apartheidssysteem in Zuid Afrika. |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Dec 28, 2019 20:42 |
|
|
|
estudiant schreef: | In beginsel hadden die kolonialen er niets te zoeken. Oorzaak en gevolg....  |
Zoals de Turken en Marokanen en huidige instromen Afghanen, Turken, Marokanen, Pakistanen, Iraniers etc.
eveneens hier NIKS te zoeken hebben...
Maar consequent zijn in deze is er bij de Politiek Correcte Ideologie niet bij, alles wordt in het nadeel van
de witte mensen in dit land beredeneerd... |
|
Laatst aangepast door Joost Bakker op Za Dec 28, 2019 21:04, in totaal 4 keer bewerkt _________________ Het verschil tussen PvdA, D66, Groen Niks en VVD en de media is gering, zoals het er in een dictatuur aan toegaat. |
|
|
|
Geplaatst: Za Dec 28, 2019 20:43 |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst: Za Dec 28, 2019 21:05 |
|
|
|
Eerst waren de Joden in Duitsland blijkbaar de lul, nu is het eeuwige bijltjesdag jegens de witte mens en
zijn nakomelingen wereldwijd.... Ongeacht dat 99% van hen niks met die Jodenvervolging te maken had
noch enige Duitse binding had.... |
|
_________________ Het verschil tussen PvdA, D66, Groen Niks en VVD en de media is gering, zoals het er in een dictatuur aan toegaat. |
|
|
|
Geplaatst: Za Dec 28, 2019 22:39 |
|
|
|
Joost Bakker schreef: | estudiant schreef: | In beginsel hadden die kolonialen er niets te zoeken. Oorzaak en gevolg....  |
Zoals de Turken en Marokanen en huidige instromen Afghanen, Turken, Marokanen, Pakistanen, Iraniers etc.
eveneens hier NIKS te zoeken hebben...
|
Naar mijn mening haalt u twee dingen door elkaar, meneer Bakker.Het kolonialisme waar Estuduant het over heeft is natuurlijk iets anders dan de migranteninstroom.
Wat de Turken en Marokkanen betreft hebben we die hier zelf binnen gehaald in de jaren 70. Dat zij hun gezin vervolgens lieten over komen heeft geleid tot generaties die hier geboren en getogen zijn. Of dat wenselijk is kun je met de kennis van nu anders beoordelen dan indertijd, toen we deze arbeidskrachten hard nodig hadden en we hen hier blijvend lieten vestigen.
De instroom van Afghanen, Pakistanen en dergelijke heeft weer andere redenen: het gaat hier vooral om asielzoekers met politieke dan wel economische redenen. Vooral dat laatste is zeer onwenselijk, maar volgens mij wordt daar redelijk hetzelfde over gedacht van links tot rechts, wellicht enkele al te idealistisch ingestelde sandalenfluisteraars daargelaten.
In elk geval zijn deze groepen geen van alle kolonisten. Uw vergelijking gaat dus mank, met permissie. |
|
_________________ Waar religie geboren wordt, sterft het verstand. |
|
|
|
Geplaatst: Zo Dec 29, 2019 0:02 |
|
|
|
De kolonisten van Turkse en Marokaanse afkomst zijn hier om ons ons land te koloniseren en nergens anders voor.
Ondertussen mag Erdogan zijn destijds met de rode loper ontvangen ISIS compagnons naar ons
terug sturen, nu de genocides niet tot winst geleidt hebben in zijn buurland.
VVD, CDA en Groen Links, D66, PvdA verzuimden de wet aan te passen en deze landverraders en
overlopers hun Nederlandse pas te ontnemen... Alles ten dienste van de Islamist...
Daar ISIS (in tegendeel tot de zeer ijverige Nazi's) niks documenteerde en het Nederlandse recht op grote afstand is
noch de taal en de mensen kent zullen 99% van gruwelijke ziekelijke moordenaars (en D66 weet dat) een
fake proces en hun snelle vrijheid tegemoet zien.
Daarna zullen ze een woning krijgen die onze witte kinderen 15 jaar lang onthouden wordt.. Wellicht zullen ze
via via bij de Spoorwegen of busdiensten een baan krijgen (terwijl de werkeloosheid onder 45 plussers sinds de
banken misdaad in 2008 nog torenhoog is).
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/4969411/turkije nederlandse terroristen terug
De doldwaze hippies maakte van de gastarbeider een oneindig migrant en demoniseerde hen die
wezen op de eeuwige praktijken van ISlam, de eeuwige racistische getinte criminaliteit en megalomane
miljarden uitgaves die het zou vergen.
Erdogan weet waar hij mee bezig, zijn moskeeen in Nederland weten dat ook en Denk weet het.
Alleen de zelfhaat activisten van (s)links (Pvda, D66, Groen Niks en zelfs Christenunie) stellen de zaken
hardnekkig verkeerd voor.
Nu stellen ze en hun fake media ISIS moordenaars en genocide aanhangers voor als ''Syrie gangers'', een
afgeleide van het onschuldige woord ''Vakantieganger''. Alles om te ''downplayen'en hun domme slinkse
foute verleden te verdoezelen en met in het heden met misleidende woorden ''wit te wassen''.
Alles draaien ze ten nadele van de witte Hollandse mens en ten voordele van de Islamistische Erdogan onderwijl
ze Europa vol overtuiging chantabel hebben gemaakt van een dreigende Oorlogsmisdadiger, een genocidepleger en
een langdurig ISIS steunpunt.
Evenals in het verleden toen de Westerse Europese landen niks deden onderwijl de Turken 275.000 Syrische
Christenen werden afgeslacht kiezen de fatsoenlijke Politiek Correcte partijen ervoor de huidige slachtingen
door hun NATO bondgenoot te accepteren.
Wij leveren wel de munitie en wapens en de kille schertsliberaal Blok is niet van zins dat te veranderen... evenals
het hersendode Duitsland (Merkel) en het huichelende Frankrijk hun genocide wapens blijven leveren.
Ook de miljarden blijven naar Turkije stromen... omdat onze fatsoens partijen een ideologie gelijk de NAzi''s
en bijbehorend opportunisme hebben omarmt.
Kritiek op onze moorddadige Westerse politiek wordt (hersendood) al 30 jaar lang door politieke dominees
met een vroom mondje afgewimpeld met:
''We trachten zo veel mogelijk in gesprek te blijven''
onderwijl de mensen, vrouwen en kinderen gemarteld, opgehangen, verhongerd en gekruisigd worden.''
https://www.volkskrant.nl/nieuws achtergrond/het laatste bastion van de christelijke assyriers~ba110749/
Momenteel heeft NATO bondgenoot Turkije het weer geflikt (net als in 2014) en zijn hun Islamisten honden
weer aan de winnende kant in Noord Syria... lees de link er maar op na en sla er ook andere bronnen op na.
EU = Vals Politiek Correctisme = Neo liberalisme = NATO = Islamisme = Genocide.
Dat is hoe de rest van de wereld ongetwijfeld niet ontgaan als de Europese en Amerikaanse wolven
weer eens de morele trom slaan. |
|
_________________ Het verschil tussen PvdA, D66, Groen Niks en VVD en de media is gering, zoals het er in een dictatuur aan toegaat. |
|
|
|
Geplaatst: Zo Dec 29, 2019 18:51 |
|
|
|
|
|
|
|
Weerwoord forum index » Europese Zaken