| Toen 020 nog maar 1 ster had... |  |
Geplaatst: Za Okt 21, 2017 12:14 |
|
|
|
Ik las dat rondom de tweet met daarop de 'anti-Ajaxfoto' commotie was ontstaan. AD noemt het zelfs een walgelijke anti Ajax-foto. Ikzelf kan galgenhumor wel waarderen en moest zelfs lachen om de foto. Tenminste, ik mag aannemen dat de foto een humoristische lading heeft al is de scheidslijn flinterdun in dit soort situaties. Ik snap de commotie wel maar ergens denk ik ook, neem het leven nu eens niet altijd zo serieus. Geef mensen ruimte voor humor, ook al is het niet altijd jouw humor.
Wat jullie? Is dit erop of erover? |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Okt 21, 2017 16:01 |
|
|
|
Ik heb er maar één antwoord op: soms helpt humor bij het verwerken van pijn.
Al die mensen die vanuit politieke correctheid vallen over humor moeten niet zo zeuren. Zoals een cabaretier ooit zei na een 'harde grap': 'Kom op, het is maar humor!" |
|
_________________ Hier gaan over het tij, de maan, de wind... en wij |
|
|
|
Geplaatst: Zo Okt 22, 2017 9:09 |
|
|
|
De op de foto afgebeelde kinderen zijn door de nazi's vermoord. Ik kan daar de humor niet van inzien. Daarentegen schat ik in dat degenen die dit bedacht hebben als grap, totaal geen historisch besef hebben. Als ze uberhaupt al enig besef hebben, en wat dit soort figuren betreft heb ik daar zo mijn twijfels bij.
Gezonde voetbalrivaliteit is in bepaalde kringen al jaren verworden tot absurditeit in opperste vorm. Dit is daar een voorbeeld van. Ik vind het bij dit soort domme figuren stuitend noch grappig, Ik vind het vooral zo onvoorstelbaar kinderachtig.
Ze doen maar.
. |
|
_________________ Ich bin ein Almeerder.... |
|
|
|
Geplaatst: Zo Okt 22, 2017 9:26 |
|
|
|
Als de bedenkers geen historisch besef hebben is het niet bewust kwetsend bedoeld. Daarnaast ben ik niet zo van de censuur en vind ik dat je alles moet kunnen ridiculiseren mits dit wordt gedaan met een legitiem doel en binnen het kader van de vrijheid van meningsuiting. |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Okt 22, 2017 10:44 |
|
|
|
Wat is dan in uw ogen het legitieme doel van deze onzin ? |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Okt 22, 2017 11:42 |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst: Ma Okt 23, 2017 11:02 |
|
|
|
Feyenoord had gisteren geen één ster. De Coolsingel blijft dit seizoen leeg.  |
|
_________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
Geplaatst: Di Okt 24, 2017 18:24 |
|
|
|
Ja.
U heeft de verkeerde foto. Kijk nou even welke foto de Feyenoorders gebruikt hebben, zie openingsbericht. En lees ook even wat erbij staat.
Dus....even goed kijken en lezen alvorens meteen in de gordijen te hangen. |
|
|
|
|
Geplaatst: Wo Okt 25, 2017 9:45 |
|
|
|
Maar wat moeten we hier van vinden? Ook niet helemaal stijlvol, vind ik, hoezeer ik heb genoten van die oorwassing die die amateurclub op Zuid afgelopen zondag heeft gekregen.
 |
|
|
|
|
Geplaatst: Wo Okt 25, 2017 18:47 |
|
|
|
Smakeloos en diep triest. Zowel de "1 ster" als de "bommen op rotterdam".
Verbieden? Nope. Gewoon alle indirecte subsidie voor voetbalclubs intrekken. Beveiligingskosten van het wekelijkse feestje betalen ze voortaan zelf. Loopt t uit de hand? Geen wedstrijden met publiek meer. |
|
_________________ Houdt koers! |
|
|
|
Geplaatst: Wo Okt 25, 2017 19:36 |
|
|
|
Dat roep ik al jaren. Kosten volgaarne op conto van de stadionbezoekers. |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Okt 26, 2017 11:59 |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst: Do Okt 26, 2017 17:44 |
|
|
|
Ik heb het over het over één kam scheren van alle voetbalfans. |
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Vr Okt 27, 2017 15:40 |
|
|
|
Het gaat niet om voetbalfans.
Laat het proces maar gestuurd worden door kosten. Ik ben het helemaal met Royy eens hier: voetbalclubs moeten zelf opdraaien voor alle kosten, van schade tot politie-inzet. Kunnen ze dat niet dan is uit-publiek simpelweg niet welkom. |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Okt 28, 2017 11:46 |
|
|
|
Dus als voetbalfans de zaak terroriseren zijn het geen echte voetbalfans. Dat klinkt als die islamieten die geen echte islamieten zijn omdat ze de zaak terroriseren.
 |
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Za Okt 28, 2017 12:25 |
|
|
|
Kan me niet schelen. Iemand wil een voetbalwedstrijd organiseren. Die voetbalwedstrijd vraagt enorme inzet van politie en justitie om de orde te bewaren. Prima, sturen we gewoon een rekeningetje voor.
Hoe beter de organisatoren intern de boel op orde hebben, hoe lager de rekening. Loopt t helemaal uit de hand? Wordt t evenement verboden. Blijft t uit de hand lopen? Dan verbieden we de organisatie. Simple as that. |
|
_________________ Houdt koers! |
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Za Okt 28, 2017 14:20 |
|
|
|
Exact. Het gaat helemaal niet om voetbalfans of voetbalvandalen, het gaat gewoon om een kostenplaatje.
Als ik een feestje geef moet ik de zaken zelf regelen en betalen: drank, huisvesting, muziek, entertainment, etc. Als ik bewaking nodig heb, al is het maar één uitsmijter bij de deur, dan moet ik die ook zelf betalen. Of er iets gebeurt of niet... maakt niet uit. En het is van de zotte als ik die ingehuurde beveiliger betaal vanuit de belastingpot.
Zo zit het ook bij voetbalclubs. Iedere thuiswedstrijd is hun feestje. Ze doen maar. Maar... ze draaien wel zelf voor de kosten op. Is er politie nodig? Prima, rekening sturen. Is er schade in de binnenstad? Prima, rekening sturen. Kun je dat allemaal niet betalen? Prima, nodig je alleen je thuispubliek uit, dan zijn de kosten minimaal. Kun je zelfs dat niet betalen, speel je toch lekker zonder publiek.
Hoe is het tegenwoordig nog te rechtvaardigen dat voetbalclubs miljoenen uitgeven aan spelers en tegelijkertijd miljoen graaien uit de belastingpot? Wil ik meebetalen aan de transfer van Piepo Umfufu die uit Ghana gehaald moet worden om de verdediging van NAC te versterken? Dacht het niet hè?
Ga dat lekker zelf betalen. |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Okt 28, 2017 18:26 |
|
|
|
Volledig mee eens. En je zal zien dat als voetbalclubs die kosten moeten dragen er ook een strenger beleid wordt gevoerd. En fans weten dat gedoe invloed heeft op de entreeprijzen dus de sociale controle wordt hoger. |
|
|
|
|
Weerwoord forum index » Sport