Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici » Zullen we het eens over D'66 en Pechtold en zo gaan hebben? Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 16, 17, 18  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Ma Mei 20, 2019 0:39 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Ryan grijpt weer eens naar de Breivik. Ryan vervalt dus weer tot argumentenarmoede.

@Ryan,

Wil je dit nog even herlezen?

https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=551704#551704
https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=552532#552532

BerichtGeplaatst: Ma Mei 20, 2019 9:13 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Natubico schreef:
Ze hebben in elk geval wél allemaal 'n religie die hen opdraagt zo ongeveer het in bovenstaande poezie beschrevene te verrichten.
Als ze dat allemaal ook zouden doen, zouden ze op stel en sprong uit onze Europese landen verwijderd worden.
En dat weten ze zelf ook maar al te goed.
Dus doen ze 't wél zo veel mogelijk, maar net niet zo vaak dat de publieke opinie zich hier falikant tegen hen keert en ze niet anders meer kunnen dan vertrekken.
Intussen werken ze gestaag voort aan het uitbreiden van hun strategische positie hier en wat er te verwachten valt wanneer ze daar ver genoeg mee zijn?
Afgaande op het fanatisme waarmee ze (niet alleen de Marokkanen maar de Islamieten in het algemeen) hun religie aanhangen en de moorddadige inhoud van hun heilige boek, moet toch echt wel voor het ergste gevreesd worden.
Doet men dat niet en verkondigt men dat 't wel zo'n vaart niet zal lopen, dan is men al gauw onverantwoord bezig.
Helaas, vanuit defensief oogpunt bezien is 't naar ondergetekendes mening niet anders.
-

Juist verwoord. Islam is het sluipende gif. En stukje bij beetje verwezenlijken ze hun uiteindelijke doel: Overheersen. Islam streeft geen vreedzame coëxistentie na. Islam wil overheersen.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 20, 2019 11:00 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

De afgelopen eeuwen heeft het westen niks anders gedaan. Overal mensen gedwongen kerstenen, vervolgens uitbuiten of afmaken.
En dat doen we in feite nog steeds. We brengen nu geen christendom meer maar vrijheid, vrede en democratie. En hoe kan je beter doen dat overal bommen te laten vallen. Zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan over onze vreedzame bedoelingen.
Koekje van eigen deeg smaakt niet zo goed, toch Loetje en Natubico?

BerichtGeplaatst: Ma Mei 20, 2019 12:40 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Jip, je lijkt wel voorgeprogrammeerd te staan in de zelfhaat(predik) modus.

Het gaat om ons eigen continent, ons eigen land, onze eigen toekomst. En die is niet gediend met omvolking welke ons deel van de wereld niets te bieden heeft dan terug naar af naar de Zwarte Middeleeuwen. Als zij zo graag Middeleeuws willen blijven leven vind ik dat prima, maar niet hier. Daarvoor blijven ze of gaan ze maar terug naar hun eigen habitat. En die is niet ons continent, ons land.

En waarom moeten wij ons geroepen voelen ons zulk een gitzwarte toekomst te laten welgevallen? En bespaar ons allerlei emotionele chantage slechts gefundeerd op valse sentimenten en allerlei vermeende schuldgevoelens aanpraten alsof wij tot een of andere aflaat verplicht zijn.

Het stappenplan voor de volledige overname van ons continent, ons land, moge een ieder duidelijk zijn. Het is gewoon een sociale natuurwet. En daarom moet Europa de Islam op een zo groot mogelijke afstand houden. Wij onze habitat, zij hun habitat. Wij Europa, zij die zandbak. Wij moderniteit, vooruitgang en Verlichte waarden, zij die Middeleeuwse achterlijkheid en andere shit hole.

Stadia naar een volledige overname

FASE 1: INFILTRATIE

FASE 2: CONSOLIDATIE VAN DE MACHT

FASE 3: OPEN OORLOG/ LEIDERSCHAP & CULTUUR

FASE 4: TOTALITAIRE ISLAMITISCHE ‘THEOCRATIE.’

BerichtGeplaatst: Ma Mei 20, 2019 12:59 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Loetje: Bla bla bla.
Alles wat je hier beweert is ook of zelfs nog meer op toepassing op niet europese volkeren.
Hoe zou jij reageren als jij een neger of een marokaan of een moslim zou zijn?
En hou eens op met je gezever over schuldgevoelens, daar heb ik het helemaal niet over.
Mijn punt is dat boontje om zijn loontje komt.
Ja jij mag strijden om je eigenbelang veilig te stellen, maar je moet dan ook bereid zijn om hier voor de prijs te betalen.
Afdingen helpt niet.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 20, 2019 13:09 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Jip schreef:
Loetje: Bla bla bla.
Alles wat je hier beweert is ook of zelfs nog meer op toepassing op niet europese volkeren.

Waar? In of buiten Europa? Wij hebben hier te maken met wat er in Europa gaande is en daar gaat het belang van de Europeanen zelf voor, niet dat wat de infiltanten van ons eisen (terwijl zij zelf ons niets te bieden hebben).

Jip schreef:
Hoe zou jij reageren als jij een neger of een marokaan of een moslim zou zijn?

Wederom: Waar? In of buiten Europa? Ze zijn hier geheel vrijwillig en het staat hen ook geheel vrij een habitat op te gaan zoeken welke beter bij hen aansluit. Die zijn er legio. Wel buiten Europa. Maar het is het een of het ander.

Jip schreef:
En hou eens op met je gezever over schuldgevoelens, daar heb ik het helemaal niet over.

Dan impliceer je een schuldig verklaring. Want je stelt zoiets als "Mea culpa. Mea culpa. Mea maxima culpa. Wij zijn schuldig." Wel, ik ben nergens schuldig aan en ik voel me ook nergens schuldig over. En voor emotionele chantage slechts gefundeerd op valse sentimenten ben ik niet ontvankelijk.

Jip schreef:
Ja jij mag strijden om je eigenbelang veilig te stellen, maar je moet dan ook bereid zijn om hier voor de prijs te betalen.
Afdingen helpt niet.

En wat versta je onder de prijs daarvan?

Het is gvd het volledige goed recht en zelfs de morele plicht tegenover hun eigen nageslacht van de Europeanen om op hun eigen continent te mogen staan voor hun eigen erfgoed en hun waarden.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 20, 2019 13:14 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Kijk nou heb ik je waar ik je wil hebben. De morele plicht.
En zo is het ook de morele plicht van de niet Europeanen hun eigenwaarde terug te eisen.
Het spreekwoord luidt toch: In liefde en oorlog is alles geoorloofd.
Ga jij lekker vechten (als je durft, wat ik betwijfel) maar laat de moraal van anderen hierbuiten. Je bent een doodgewone schijnheilige lafaard.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 20, 2019 13:56 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Jip schreef:
Kijk nou heb ik je waar ik je wil hebben. De morele plicht.

Wel op ons eigen continent waar wij zelf wonen. Je zal mij niet naar Pakistan zien afreizen en hen vrijheid en democratie en Verlichte waarden op willen dringen als zij daar zelf liever in achterlijke Middeleeuwse shit hole willen blijven leven. Zulk soort landen mijd ik liever. En zo hoeven wij in Europa ons niet te conformeren aan hun achterlijke Middeleeuwse shit hole.

Jip schreef:
En zo is het ook de morele plicht van de niet Europeanen hun eigenwaarde terug te eisen.

Welke eigenwaarde? Die van achterlijke Middeleeuwse shit hole? Waarom zijn ze dan hier en komen ze hierheen als ze dat, hun eigenwaarde dus, in hun eigen habitat volop kunnen aantreffen? Dan ontvluchten ze niet hun shit hole, maar brengen deze hierheen. Als je achterlijkheid importeert, dan zal je achterlijkheid krijgen, zoveel is duidelijk. Lijkt mij dus dat de enige redenen waarom ze hierheen komen niet ligt in dat ze onze waarden willen omarmen en delen (Integendeel: Zij wijzen onze waarden af.), maar slechts enkel op ons willen parasiteren. Parasieten kunnen we missen als kiespijn en het is ons volledige goed recht hen te weren aan de poort. Integratie maakt slechts enkel kans van slagen indien nieuwkomers van meerwaarde zijn en zich assimileren. Ik ben ook ten zeerste voorstander van het Australische immigratiemodel dat vooraf gelijk voor iedereen zeer duidelijk hun voorwaarden waaraan nieuwkomers moeten voldoen vastlegt.

Jip schreef:
Het spreekwoord luidt toch: In liefde en oorlog is alles geoorloofd.
Ga jij lekker vechten (als je durft, wat ik betwijfel) maar laat de moraal van anderen hierbuiten. Je bent een doodgewone schijnheilige lafaard.

Je geeft nu impliciet zelf toe dat bij bepaalde groepen immigranten (En laten we het beestje bij de naam noemen: Moslims) sprake is van een ons vijandig gezinde buitenlandse invasie- en bezettingsmacht. En voor collaborateurs met de ons vijandig gezinde buitenlandse bezetters hadden we ooit een kwalificatie...

Laatst aangepast door Loetje op Ma Mei 20, 2019 14:19, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Ma Mei 20, 2019 13:59 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Jip schreef:

Als iemand dit zou hebben geanalyseerd over wat er in Christchurch, Nieuw Zeeland, bij een moskee is gebeurd, dan zou de hel zijn losgebarsten.

BerichtGeplaatst: Za Jun 08, 2019 13:03 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Quote:
Daar waar het gewone volk zich helemaal blauw moet betalen voor zelfs de onschuldigste snelheids- en parkeersovertredingen, daar komt de regerende klasse – zeker als die afkomstig is uit partijkartelgelederen – heel eenvoudig weg. Vandaag hoorde een D66-wethouder die geheimhoudingswetten heeft overtreden dat het Openbaar Ministerie zijn zaak niet aanhanging zal maken bij een rechter. Justitie vindt dat de arme sociaal-liberaal al “genoeg gestraft” is en daarmee “genoeg geleden” heeft.

Ach gossie, wat sneu toch. Maar geen verdere vervolging voor strafbare zaken, want hij is al zo hard gestraft...

“De voormalig Rotterdamse wethouder Adriaan Visser wordt niet vervolgd door het Openbaar Ministerie wegens het lekken van documenten. Dit schrijft de hoofdofficier van justitie aan de zeven fractievoorzitters van de oppositiepartijen in de gemeenteraad, die aangifte deden tegen Visser.

Als reden daarvoor noemt justitie dat Visser al is afgetreden als wethouder vanwege de kwestie. “Het strafrecht is een ultimum remedium en de wethouder heeft bestuurlijk al consequenties verbonden aan zijn handelen.”

https://www.rijnmond.nl/nieuws/182517/Justitie-ziet-af-van-vervolging-Adriaan-Visser-na-lekken

BerichtGeplaatst: Do Jun 20, 2019 17:45 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

BerichtGeplaatst: Do Jun 20, 2019 17:47 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Filmpje! Martin Bosma (PVV) gaat los op D66-haatzaaier Ollongren: ‘Verkiezingen NIET beïnvloed door Rusland!
https://www.dagelijksestandaard.nl/2019/06/filmpje-martin-bosma-pvv-gaat-los-op-d66-haatzaaier-ollongren-verkiezingen-niet-beinvloed-door-rusland/

BerichtGeplaatst: Vr Sep 06, 2019 12:12 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

D66-Kamerlid Rutger Schonis houdt er maar rare kennissen op na. Wie bestellen er nou 40 paar schoenen om er 39 van terug te sturen? Rutger Schonis kent ze.

D66: retour pakketje is niet oké vanwege klimaat

Het gratis retourneren van postpakketjes is vanwege het klimaat niet meer van deze tijd. Dat vindt D66 althans. De regeringspartij wil graag dat consumenten een CO2-melding krijgen als ze op het punt staan om een pakketje terug te sturen.

„Dat is goed voor het bewustzijn”, denkt D66-Kamerlid Rutger Schonis. „Ik ken verhalen van mensen die veertig paar schoenen bestellen en er 39 terugsturen. Daar moeten wel weer allemaal busjes voor rijden.”

Schonis heeft tijdens een debat over ’duurzaam vervoer’ staatssecretaris Van Veldhoven (Infrastructuur) gevraagd om te gaan praten met de branche. Hij ziet graag dat populaire bestelwebsites als Bol.com en Zalando aan klanten laten zien hoeveel CO2-uitstoot er gepaard gaat met een rit.

De staatssecretaris zegt al in gesprek te zijn met de branche om te kijken hoe bezorging meer CO2-bewust kan. Volgens Van Veldhoven werken verschillende websites aan meer informatie bij producten over pasmaten, zo zou het aantal retourpakketten beperkt kunnen worden.

BerichtGeplaatst: Vr Sep 06, 2019 13:16 Plaats reactie Reageer met quote
Pieter Langendijk

Wat een onzin bericht... absoluut niet in belang consument... bedrijven keren zich zo en gaan zogenaamd uit naam van het milieu wel rekenen voor terugsturen... hoe stom kunnen de milieu fascisten zijn...

BerichtGeplaatst: Vr Sep 06, 2019 13:21 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

BerichtGeplaatst: Ma Sep 30, 2019 11:48 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Het lijkt me dat er belangrijkere dingen en zaken te doen zijn voor een minister dan de minister van speelgoed uit te gaan hangen. Gaat niet op voor Ingrid van Engelshoven.

https://www.ad.nl/politiek/minister-weg-met-seksistisch-speelgoed~a414f596/

BerichtGeplaatst: Vr Okt 11, 2019 19:31 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

De heer Pechtold is benoemd tot directeur van het CBR. Ik acht hem zeker in staat de janboel die daar heerst binnen mum van tijd adequaat op te lossen. Een mooie baan die ik hem van harte gun.
Vanaf deze plek feliciteer ik de heer Pechtold met zijn benoeming en wens hem alle succes in zijn nieuwe baan !

BerichtGeplaatst: Za Okt 12, 2019 3:14 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Loetje schreef:
Het lijkt me dat er belangrijkere dingen en zaken te doen zijn voor een minister dan de minister van speelgoed uit te gaan hangen. Gaat niet op voor Ingrid van Engelshoven.
https://www.ad.nl/politiek/minister-weg-met-seksistisch-speelgoed~a414f596/

Citaat uit de link:

"Volgens de minister komen vrouwen door genderstereotypen ongewild vast te zitten in parttime banen en kunnen ze zich niet meer persoonlijk en professioneel ontwikkelen. En kunnen ze zelfs, door financiële afhankelijkheid, niet meer weg uit hun relatie als ze dat willen".

Dat laatste is ook wel 'n probleem voor mannen; doordat 't vrijwel altijd de vrouw is die de kinderen verzorgt, voor het eten zorgt, de was doet en de schoonmaak, kan hij nauwelijks of niet weg uit de relatie, omdat hij dan de kinderen moet missen en op het gebied van eten koken enzovoort veelal 'n volslagen leek en dus in ernstige mate afhankelijk van de vrouw is.

Dus ja, als de meisjes zo graag ook soldaat willen worden, automonteur, slager, en noem maar op, en daarom af willen van stereotiep speelgoed, zorg er dan tegelijk voor dat de jongens al spelende vertrouwd worden met het verzorgen van kinderen, het inkopen en bereiden van de maaltijden, de was doen, enzovorrt.

De vrouw "baas in eigen buik", de man "baas in eigen maag" dus onder andere.

(Dat laatste kan ook nog relevant zijn met het oog op het nog niet zo lang geleden ingevoerde erfrechtelijke "langstlevende (der echtgenoten) al, (zijnde de hele erfenis, zonder dat ook de kinderen nog 'n deel krijgen)").
-
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Za Okt 12, 2019 8:33 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Loetje schreef:
Filmpje! Martin Bosma (PVV) gaat los op D66-haatzaaier Ollongren: ‘Verkiezingen NIET beïnvloed door Rusland!

Gaat die lul nu ook los over de neptweet van zijn partijgenoot PVV-haatzaaier Faber ? "Dader steekpartij was NIET getint"
Of houdt hij nu zijn schijnheilige rotsmoel ?

BerichtGeplaatst: Za Okt 12, 2019 10:34 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Quote:
De heer Pechtold is benoemd tot directeur van het CBR. Ik acht hem zeker in staat de janboel die daar heerst binnen mum van tijd adequaat op te lossen. Een mooie baan die ik hem van harte gun.
Vanaf deze plek feliciteer ik de heer Pechtold met zijn benoeming en wens hem alle succes in zijn nieuwe baan !

De benoeming van Pechtold is D66 georkestreerd banen act, doordat collega D66 Koolmees een zwakke partijgenoot is die bij mistoestanden enkel kopjes thee drinkt bij osortgenoten die D66 vertegenwoordigen, zoals b.v. de ongecontroleerde uitkering schenker .t UWV .

De CBS is een totaal overbodig orgaan dat gewoon werk overdoet van instantie RDW .
Om steeds meer ambtenaren hun riant Zwitsers leven gevoel te financieren, bedacht CBS 75 + keuring welke enkel uit overbodig A 4 schuiven bestaat, om (betaald) tijd te rekken .

Mij is een 75 jarige man bekend die na zelf z'n schuldschade CBS keurbrieven moest kopen, en eerst een eigenverklaring moest invullen en hetzelfde 2e formulier met dezelfde vragen die zijn huisdokter moest invullen, medische geschiedenis die op alle dokters computers staan (dus gewoon E had kunnen mailen ) Na 9 maanden ontving hij .n toestemming brief, om bij de gemeente dezelfde procedure weer te herhalen bij het hoofd rijbewijzen die z,n pas fotootje in een printertje stak, waar na 2 minuten een nieuw plastiek rijbewijs kaartje uitrolde . Natuurlijk ook weer totaal overbodige werkgelegenheid schepende bezigheiden .

De CBS had in plaats van 3 keer formulier op/terug sturen, in plaats van een toestemming brief, ook zonder geldverslindende overbodige dubbel poespas hem een rijbewijs kaartje kunnen terugsturen.

Na 8 maanden liep het voor -hem- ‘goed’ af, rijbewijs werd verlengd- terwijl hij ½ doof & blind en af en toe onder het rijden ½ bewusteloos valt van de drukte .
CBS is gewoon een rijbewijs instantie die op slinkse wijze saboteren, voor meer/meer/ meer/.. nog meer wereldvreemde ambtenaren ….keuringsartsen die helemaal geen artsen zijn alleen bijklussende vrienden op de loonlijst .
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Za Okt 12, 2019 14:39 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Quote:
De CBS is een totaal overbodig orgaan dat gewoon werk overdoet van instantie RDW .
Om steeds meer ambtenaren hun riant Zwitsers leven gevoel te financieren, bedacht CBS 75 + keuring welke enkel uit overbodig A 4 schuiven bestaat, om (betaald) tijd te rekken .

Daarom een goed idee om Alexander Pechtold te benoemen tot algemeen directeur CBR

Het CBS is een ander orgaan 10.000.000ste.

BerichtGeplaatst: Za Okt 12, 2019 17:29 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Lampje schreef:

O, weer een klaploper uit Den Haag die een baantje scoort waarbij hij alleen maar hoeft te ouwehoeren en nergens op wordt afgerekend.
Ik dacht overigens dat hij in de kunst zat. Had hij enige tijd niet iets te brallen over cultureel erfgoed?

BerichtGeplaatst: Zo Okt 13, 2019 10:29 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Loetje schreef:
Ryan grijpt weer eens naar de Breivik. Ryan vervalt dus weer tot argumentenarmoede.

@Ryan,

Wil je dit nog even herlezen?

https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=551704#551704
https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=552532#552532

We kunnen wel wat variatie aanbrengen hoor.
In Halle verklaarde Stephan B zich deze week tot erfgenaam van de nazi’s.
Hij heeft het ook over internet SS.
Hij zal zijn ideologie zeker vanuit AfD hebben en zich “aangestuurd” voelen door Michael Mannheimer ( ook jou bekend gezien de pamfletten die je hier altijd zo consequent plempt).

BerichtGeplaatst: Zo Okt 13, 2019 14:24 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Je hoeft mij niet te vertellen dat hard core Nazi, gedegenereerd links en de Islam het prima met elkaar kunnen vinden in hun ziekelijke obsessie jegens Joden, Israël, ookal verschuilen ze zich soms achter hun valse alibi de Zionisten etc. En hun complotwanen ken ik ook.

Wel vreemd dat het in Nederland en in Duitsland de MSM niet haalde, maar ik vind dit best wel een alarmerend bericht. Jij ook? Want met de omvolking en de Islamisering van Europa zal Kristalnacht steeds vaker weer back in town zijn in Europa.

Zomaar een berichtje uit Berlijn (5 oktober j.l.):

Berlin: A stabbing attack in a synagogue was avoided
    https://antisemitism.org.il/en/154619/

Quote:
    The refugee arrived at the Reform synagogue on Oranienburg Street in the capital and began to read clearly “Allah Akbar” and “Death to Israel”. The man, Murad M., 23, whose documents indicate his birthplace is Damascus.

Wees er maar blij mee. Wir schaffen das, nietwaar Merkel?

BerichtGeplaatst: Zo Okt 13, 2019 15:01 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Tedje van Es schreef:
Lampje schreef:

O, weer een klaploper uit Den Haag die een baantje scoort waarbij hij alleen maar hoeft te ouwehoeren en nergens op wordt afgerekend.
Ik dacht overigens dat hij in de kunst zat. Had hij enige tijd niet iets te brallen over cultureel erfgoed?

In de bedrijfscultuur van bestuurlijke blunderaars en plunderaars val je vanzelf wel weer omhoog als je maar lang genoeg de tas hebt gedragen. Bijna omgekeerde zwaartekracht.

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici