Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Verkeer, Natuur en Milieu » Polen moeten alleen in eigen land mogen rijden. Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 

Moeten Polen een verbod krijgen om in het buitenland te rijden?
Ja, omdat zij een potentieel gevaar op de weg zijn
25%
 25%  [ 2 ]
Nee, zuipen op de weg moet kunnen
25%
 25%  [ 2 ]
Geen mening
50%
 50%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 8

BerichtGeplaatst: Di Dec 12, 2017 16:30 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Tedje van Es schreef:
Jullie verkopen kul jongens, we hebben het over OPZETTELIJK rechts inhalen. Lees de discussie effe terug.

Jij bent met jouw actie net zo'n aso in het verkeer als die automobilist die onnodig links rijdt, Cliff.

Bestaat er ook zoiets als 'per abuis rechts inhalen'?
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Wo Dec 13, 2017 9:01 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:
Je herhaalt weer Tedje...

Dat komt omdat jij met allerlei smoesjes komt aandraven.
Onder de streep mag je rechts niet inhalen. En als jij vindt dat je rechts mag inhalen omdat de andere weggebruiker zich asociaal gedraagt dan ben jij net zo asociaal.

Cliox schreef:
Bestaat er ook zoiets als 'per abuis rechts inhalen'?

Daar hebben we het hier niet over.
Lees toch gewoon het draadje even na, dan hoef je geen overbodige vragen te stellen.

BerichtGeplaatst: Wo Dec 13, 2017 12:33 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Tedje van Es schreef:
dan ben jij net zo asociaal.

Correctie: dan vind jij mij net zo asociaal.

En ik vind dat niet erg, die mening mag je best hebben. Ik heb een andere mening.

BerichtGeplaatst: Wo Dec 13, 2017 14:13 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Dat vind ik? Dat vindt de Nederlander; in de Verkeer-ergernissen Top 10 staan zowel rechts inhalen als onnodig links rijden. Beide gedragingen zijn dus asociaal.

BerichtGeplaatst: Wo Dec 13, 2017 15:14 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Helaas... onnodig links rijden staat op de 5e plaats...

https://blog.allsecur.nl/autorijden/ergernissen-in-het-verkeer-2015/

Rechts inhalen komt er niet in voor.

BerichtGeplaatst: Wo Dec 13, 2017 21:28 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Onlosmakelijk verbonden met 'te langzaam rijden'. Anders rijdt je niet onnodig links. Wink
BerichtGeplaatst: Wo Dec 13, 2017 21:32 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Tedje van Es schreef:

Daar hebben we het hier niet over.
Lees toch gewoon het draadje even na, dan hoef je geen overbodige vragen te stellen.

Het is een valide vraag. Jij hebt het over OPZETTELIJK inhalen. Verder boeit mij dat niks als iemand rechts inhaalt. De dame of heer verdient geen standbeeld voor hoffelijk rijgedrag maar ik heb er verder geen last van. Sowieso geldt dat zodra ik van rijbaan wissel, ik bedacht ben op dit soort situaties. Met rijlessen is mij namelijk geleerd om je rechterbuitenspiegel te gebruiken en over de schouder te kijken als ik van de linker rijstrook naar de rechter rijstrook ga.
BerichtGeplaatst: Do Dec 14, 2017 15:43 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Lees de draad gewoon even na, dan zie je waar ik het over heb.

BerichtGeplaatst: Do Dec 14, 2017 15:49 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:
Rechts inhalen komt er niet in voor.

Hier staat ie wel.

Top Tien Ergernissen in het verkeer
Voor de hoogte van de boetes die aan het begaan van verkeersovertredingen in het verkeer verbonden zijn, kan je de special Boetes en overtredingen 2015 raadplegen. Dit betreffen overtredingen die nog via de wet Mulder worden afgehandeld (relatief kleine overtredingen)

1. Bumperklevers
2. Agressief Rijden
3. Rijden met alcohol en/of drugs op
4. Geen richting aangeven
5. Onnodig links rijden
6. Te hard rijden binnen de bebouwde kom
7. Op het laatste moment ritsen
8. Rechts inhalen
9. Zondagsrijders
10.Drempels

https://auto-en-vervoer.infonu.nl/verkeer/5356-verkeer-ergernissen-in-het-verkeer-top-10.html

Maar het doet verder niet ter zake welke top 10 je er bij wilt halen, feit is dat als jij vindt dat jij je n.a.v. andermans aso gedrag op de weg ook aso mag gedragen je behoorlijk verkeerd zit. In het verkeer is dat ook nog eens levensgevaarlijk.
Het is typisch een teken van deze tijd waarin mensen geen geduld, maar een erg kort lontje hebben en ook niets meer van elkaar accepteren. Je voldoet op dit gebied voor goed aan het beeld van de moderne Nederlander.

BerichtGeplaatst: Do Dec 14, 2017 21:13 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Tedje van Es schreef:
Maar het doet verder niet ter zake welke top 10 je er bij wilt halen,

Waarom haal je die er dan bij?

Quote:
feit is dat als jij vindt dat jij je n.a.v. andermans aso gedrag op de weg ook aso mag gedragen je behoorlijk verkeerd zit.

Dit zijn twee meningen, geen feiten.

Quote:
Het is typisch een teken van deze tijd waarin mensen geen geduld, maar een erg kort lontje hebben en ook niets meer van elkaar accepteren. Je voldoet op dit gebied voor goed aan het beeld van de moderne Nederlander.

Jouw mening...

Nogmaals: als ik winkeldiefstal zie, grijp ik in. Dan ga ik niet geduldig afwachten en binnen de lijntjes blijven. Als ik iemand onnodig links zie rijden, dan ga ik er uiteindelijk echt wel rechts voorbij.

BerichtGeplaatst: Vr Dec 15, 2017 7:23 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Dan krijg je reactie op reactie en ontstaat hufterig rijgedrag. Ik heb het voordeel dat ik nooit haast heb.
BerichtGeplaatst: Vr Dec 15, 2017 9:56 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Dat is wel een hele rare eigenschap van een halve Italiaan Very Happy

BerichtGeplaatst: Vr Dec 15, 2017 14:26 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:
Waarom haal je die er dan bij?

Omdat jij weigert in te zien dat rechts inhalen asociaal is heb ik even aangehaald dat het in de rergernis top 10 staat en dus door de meeste mensen als asociaal wordt gezien.
Jouw reactie, waarbij je een lijstje hebt gezocht waar het niet in vermeld staat, zegt genoeg.

Quote:
Dit zijn twee meningen, geen feiten.

Quote:
Jouw mening...

Als je het niet begrijpt dan ligt dat toch echt aan jou.

Quote:
Nogmaals: als ik winkeldiefstal zie, grijp ik in. Dan ga ik niet geduldig afwachten en binnen de lijntjes blijven. Als ik iemand onnodig links zie rijden, dan ga ik er uiteindelijk echt wel rechts voorbij.

Appels met peren, Cliff. Je zit in deze discussie gewoon op de verkeerde baan; als burger heb je het recht om bij een misdaad in te grijpen maar als burger heb je niet het recht je ook asociaal te gedragen omdat een ander zich asociaal gedraagt.

BerichtGeplaatst: Vr Dec 15, 2017 14:55 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Tedje van Es schreef:
Jouw reactie, waarbij je een lijstje hebt gezocht waar het niet in vermeld staat, zegt genoeg.

Uhmm... ik heb gewoon gegoogled en de eerste hit gepakt.

Maar zoals je zelf al zegt: die lijstjes bewijzen niets. Dus?

Quote:
Als je het niet begrijpt dan ligt dat toch echt aan jou.

Ik begrijp het prima: jij vindt het asociaal. Ik vind dat niet erg, want je bent niet echt een autoriteit op het gebied van moraliteit. Je hebt recht op je mening.

Quote:
Je zit in deze discussie gewoon op de verkeerde baan

Ik haal je alleen rechts in omdat je onnodig links rijdt Tedje...

BerichtGeplaatst: Vr Dec 15, 2017 16:30 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Cliff schreef:
Dat is wel een hele rare eigenschap van een halve Italiaan Very Happy

Geen haast hebben? Kwestie van op tijd vertrekken en een eigen agenda beheren. Wink
BerichtGeplaatst: Vr Dec 15, 2017 19:22 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Nou, het is gewoon zo dat Nederlanders de ergste hufters in het verkeer zijn.
En daarbuiten ook wel. Twisted Evil

Het was niet eens zo'n grote stap van piraat naar wegpiraat.

BerichtGeplaatst: Za Dec 16, 2017 9:47 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:
Uhmm... ik heb gewoon gegoogled en de eerste hit gepakt...

...en je verder in de afgelopen 20 bijdrages in alle bochten gewrongen om te ontkennen dat jouw weggedrag net zo asociaal is als dat van die linksrijder.
Quote:
Ik haal je alleen rechts in omdat je onnodig links rijdt Tedje...

Ik rij niet onnodig links, ik ben namelijk niet asociaal.
En als ik een aso op de weg zie dan laat ik die heel snel voorgaan; liever 5 van die opgefokte aso's vˇˇr me dan eentje achter me.

Ryan schreef:
Het was niet eens zo'n grote stap van piraat naar wegpiraat.

Yep. Dat zie ik dagelijks op de weg. Dit gedrag op de weg past perfect bij de hufter die de Nederlander is geworden. Die hufterigheid houdt namelijk niet op als ze uit de auto stappen.

BerichtGeplaatst: Za Dec 16, 2017 13:10 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Inderdaad. Eenmaal uit de auto gaan zij op fora verkondigen dat er een verbod moet komen op dubbele nationaliteiten in de politiek. Rare mensen, Hollanders.
BerichtGeplaatst: Za Dec 16, 2017 13:31 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ik ben geen Hollander en ik zie niet in wat dubbele paspoorten met deze discussie te maken heeft.

BerichtGeplaatst: Za Dec 16, 2017 18:03 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Tedje van Es schreef:
...en je verder in de afgelopen 20 bijdrages in alle bochten gewrongen om te ontkennen dat jouw weggedrag net zo asociaal is als dat van die linksrijder.

Dat hoef ik niet te doen, want die mening van jou onderschrijf ik simpelweg niet.

Quote:
Ik rij niet onnodig links, ik ben namelijk niet asociaal.

Dat eerste kan ik niets over zeggen, ook op dat tweede punt verschillen we van mening.

Quote:
En als ik een aso op de weg zie dan laat ik die heel snel voorgaan; liever 5 van die opgefokte aso's vˇˇr me dan eentje achter me.

Goedzo: lead me, follow me or at least get out of my fucking way.

Quote:
Die hufterigheid houdt namelijk niet op als ze uit de auto stappen.

Of als ze op Weerwoord om meer touw gaan roepen.

Laatst aangepast door Cliff op Za Dec 16, 2017 18:04, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Za Dec 16, 2017 18:04 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Cliox schreef:
Inderdaad. Eenmaal uit de auto gaan zij op fora verkondigen dat er een verbod moet komen op dubbele nationaliteiten in de politiek. Rare mensen, Hollanders.

Touch├ę.

BerichtGeplaatst: Zo Dec 17, 2017 12:54 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Wat touch├ę? Leg me dat eens uit.

Cliff schreef:
Dat hoef ik niet te doen, want die mening van jou onderschrijf ik simpelweg niet.

Vandaar ook dat jij je aso gedraagt.

Quote:
Of als ze op Weerwoord om meer touw gaan roepen.

Inderdaad, hufters dienen (virtueel) opgeknoopt te worden.

BerichtGeplaatst: Zo Dec 17, 2017 14:42 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Tedje van Es schreef:
Wat touch├ę? Leg me dat eens uit.

Is niet zo moeilijk Tedje. Wat jij onfatsoenlijk vindt, vindt een ander niet onfatsoenlijk. En vice versa.

Wat mij betreft blink jij niet echt uit in fatsoen, zeker niet richting de politiek. Ik heb er dan ook geen probleem mee dat jij vindt dat rechts inhalen onfatsoenlijk is. Dat mag jij gewoon vinden. Anderen vinden het weer onfatsoenlijk als je mensen met een dubbele nationaliteit uit overheidsbanen probeert te weren, of als je roept dat politici opgeknoopt moeten worden, of als je niet stemt maar wel afgeeft op de politiek.

Dat kan allemaal als onfatsoenlijk gedrag gezien worden.

Je moet echter wel even helder hebben of je nu praat over een feit of een mening, en dat lukt je niet helemaal om dat helder te zien. Zo lijkt al snel dat wat jij onfatsoenlijk vindt, ook onfatsoenlijk is. En wat een ander van jou onfatsoenlijk vindt, dat dat weer niet onfatsoenlijk is.

Feit... mening. Het verschil is niet zo moeilijk.

BerichtGeplaatst: Ma Dec 18, 2017 13:43 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:
Is niet zo moeilijk Tedje. Wat jij onfatsoenlijk vindt, vindt een ander niet onfatsoenlijk. En vice versa.

Kul Cliff! Rechts inhalen is bij wet verboden en het wordt door het merendeel van de Nederlanders als asociaal gezien.

Quote:
Wat mij betreft blink jij niet echt uit in fatsoen, zeker niet richting de politiek.

Wat ik van politiek vindt is iets anders dan je asociaal in het verkeer gedragen. Ik vind de meeste politici weerzinwekkend. Dat (mijn mening) is niet strafbaar. Rechts inhalen is dat echter wel.

Quote:
Ik heb er dan ook geen probleem mee dat jij vindt dat rechts inhalen onfatsoenlijk is.

Haha! Je doet net alsof ik de enige ben die dat vindt!
Nogmaals: rechts inhalen is verboden en de meeste Nederlanders vinden dat onfatsoenlijk (asociaal) rijgedrag.
Mocht dat niet zo zijn (dus niet verboden zijn en niet als asociaal ervaren worden) dan hoor ik dat graag.

Quote:
Dat mag jij gewoon vinden. Anderen vinden het weer onfatsoenlijk als je mensen met een dubbele nationaliteit uit overheidsbanen probeert te weren, of als je roept dat politici opgeknoopt moeten worden, of als je niet stemt maar wel afgeeft op de politiek.

Werkelijk! Je bent je in de meest belachelijke bochten aan het wringen om onder jouw ongelijk uit te komen!
Wat ik van dubbele paspoorten in de regering vind heeft helemaal niks met fatsoen (asociaal gedrag) te maken. En dat gezeur van jou, waarmee je keer op keer dat opknopen verkeerd uit probeert te leggen, begint een beetje een baard te krijgen.

Jij begaat een verkeersovertreding die ook nog eens door de meeste mensen als zeer asociaal wordt gezien (Top 10 ergernissen).
Met die verkeersovertreding ben je zondermeer al fout en hoe hard jij ook roept dat jij jouw actie niet asociaal vindt, de meeste mensen in dit land vinden dat wel onfatsoenlijk (asociaal) rijdgedrag.

BerichtGeplaatst: Ma Dec 18, 2017 16:43 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Tedje van Es schreef:
Rechts inhalen is bij wet verboden en het wordt door het merendeel van de Nederlanders als asociaal gezien.

Ik heb het referendum hierover gemist Tedje. En... ben jij dit keer wel wezen stemmen?

Quote:
Nogmaals: rechts inhalen is verboden

Nee hoor:
https://www.gratistheorie.nl/auto/theorie/inhalen/rechts-inhalen.html

Verder weer veel herhaling van jouw kant...

Weerwoord forum index » Verkeer, Natuur en Milieu