Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Zoon Mohammed ALI... Mijn vader zou BLM haten...!!!
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Zoon Mohammed ALI... Mijn vader zou BLM haten...!!!
BerichtGeplaatst: Za Jun 20, 2020 22:07 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Hier eens een nuchter geluid, dat helder verwoord wat er gaande is.

https://nypost.com/2020/06/20/muhammad-alis-son-says-he-wouldve-hated-black-lives-matters/

Muhammad Ali Jr zegt dat zijn vader zou zijn ziek geworden door hoe de protesten zijn veranderd in geweld en plunderingen na de dood van George Floyd.

''Mijn vader zou gezegd hebben: 'Het zijn niets anders dan duivels.' Mijn vader zei: 'Alle levens zijn belangrijk.' Ik denk niet dat hij het met hen eens zou zijn.

Over de BLM-beweging zei Ali Jr.,: "Ik denk dat het door en door racistisch is."

"Het is niet alleen zwarte levens materie, witte levens materie, Chinese levens materie, alle levens materie, ieders leven zaken. God houdt van iedereen - hij nooit uitgekotste iemand uit. Doden is verkeerd, ongeacht wie het is," zei Ali tijdens een interview van een uur met The Post.

Op politiegeweld, verdedigde Ali wetshandhaving in het algemeen.

"De politie wordt niet wakker en denkt, 'Ik ga een n-r vandaagdoden of een blanke,' zei hij. "Ze proberen gewoon
heelhuids terug te komen naar hun familie.

Spreken van Floyd's doden op de knie van een witte Minneapolis politieagent,
Ali zei: "De officier was verkeerd met het doden van die persoon, maar mensen beseffen niet dat er meer beelden
dan wat ze lieten zien. De man verzette zich tegen zijn arrestatie, de agent deed zijn werk, maar hij gebruikte de
verkeerde tactiek."

Hij is het met president Trump eens dat Antifa geweld aanwakkerde tijdens de Floyd-protesten en moet worden bestempeld als een terroristische organisatie.

"Ze zijn niet anders dan moslimterroristen. Ze moeten allemaal krijgen wat ze verdienen. Ze zijn f-koning up bedrijven, in elkaar slaan onschuldige mensen in de buurt, smashing politiebureaus en winkels. Het zijn terroristen – ze terroriseren de gemeenschap. Ik ben het eens met de vreedzame protesten, maar de Antifa, ze moeten iedereen in dat ding doden.

"Black Lives Matter is geen vreedzaam protest. Antifa wilde het nooit vreedzaam. Ik zou ze allemaal uitschakelen."

Ondanks de sterke spanningen tussen de zwarte gemeenschap en de Chicago PD - vooral nadat de 17-jarige Laquan McDonald in 2014 werd doodgeschoten door een agent die later werd veroordeeld voor moord - Ali zegt dat hij nooit door de politie werd uitgekozen vanwege zijn huidskleur en hen verdedigt tegen beschuldigingen van institutioneel racisme.

"Niet alle politie is slecht, er zijn er maar een paar. Er is een handvol politie die krom zijn, moeten ze worden opgesloten," zei hij. "Ik heb nooit een slechte scène gehad met een agent. Ze zijn altijd aardig geweest en beschermen me. Ik heb er geen probleem mee."

In plaats daarvan gaat Ali een stap verder en roept Black Lives Matter uit als een verdeeldheid zaaiende beweging.

"Het is een racistische verklaring," zei hij. "Het is pitting zwarte mensen tegen iedereen. Het begint raciale dingen te gebeuren; Daar heb ik een hekel aan."

Ali zei dat hij president Trump steunt en dat zijn vader - die naar de gevangenis ging omdat hij weigerde te worden opgesteld tijdens de Vietnamoorlog op basis van zijn religieuze overtuigingen - dat ook zou hebben gedaan.

"Trump is veel beter dan Clinton en Obama. ... De enige die deed wat hij zei dat hij zou doen is Donald Trump."

BerichtGeplaatst: Za Jun 20, 2020 22:36 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

who cares...

BerichtGeplaatst: Zo Jun 21, 2020 7:37 Plaats reactie Reageer met quote
Real

carlos schreef:
who cares...

Niemand .... het hele BLM gedoe is bedoelt als afleiding.

BerichtGeplaatst: Zo Jun 21, 2020 9:00 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Dat laatste is waar, het is een cadeau voor de mean stream KUL-partijen en de BLM's
mogen zich daardoor een subsidie rijker weten in het door-en-door corrupte Amsterdam...

Het is bedoelt als afleiding voor de deerniswekkende positie van 45 % van de mensen
die dagelijks met vrijwel rechteloos klote contract haar arbeid moet verrichten voor een kut-fooi.

In de metaalsector, de techniek en vele andere sectoren.

Tevens leidt het af van de werkelijk rijken in dit land:
De getinte drugs-pooiers die 30 miljard omzetten en van Halsema niet meer in hun
auto van 1,5 ton gecontroleerd mogen worden... omdat enkele getinte multi-miljonairs'
uit het corrupte witwaswereldje ''voetbal'' hebben geklaagd.

Walgelijk systeem, walgeljik politiek.

BerichtGeplaatst: Zo Jun 21, 2020 10:47 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Muhammad Ali Jr's opinion matters! Niet bij BLM en bij Antifa, vrees ik.

BerichtGeplaatst: Zo Jun 28, 2020 12:45 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

BLM en Antifa moet je gelijk hun bewoordingen ''voluit op hun bek slaan''.

Ze zijn extreem racistisch en hatelijk jegens blanken die menen naast plichten
ook nog rechten te hebben.

BerichtGeplaatst: Zo Jun 28, 2020 20:52 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Joost Bakker schreef:
BLM en Antifa moet je gelijk hun bewoordingen ''voluit op hun bek slaan''.

Ze zijn extreem racistisch en hatelijk jegens blanken die menen naast plichten
ook nog rechten te hebben.

Joop, kalmte kan je redden.

BerichtGeplaatst: Wo Jul 01, 2020 17:32 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Ik ben volkomen kalm maar ik zie het gevaar van de continu gevoerde hetze die jegens witte inwoners van dit land
gevoerd wordt namens Groen Niks, de Griezel Unie, Down 66, PvdAlaaaah, en de sarcastische hufters van CDA en VVD.

Uiteraard met NRC, Volkskrant en Trouw als de vazalkranten...

Deze hetze duurt al 35 jaar en witte Nederlanders krijgen steeds minder democratische rechten.
Inspraak wordt ontnomen, demonstratierecht wordt met voeten getreden, gewelddadig
groepsgewijze zwart racisme jegens blanken wordt nooit als dusdanig bestraft..

Terwijl emotioneel of onhandig woordgebruik van een blanke al tot ontslag en een
grootschalige openlijke publieke vervolging kan leiden, gelijk de MAO en Staling processen van weleer.!!!

We zijn al afgegleden tot een ''meningenpolitie'' en afgedwongen sympathie verklaringen voor
BLM...

DIT IS ALWEER OP GLIJDENDE SCHAAL EEN EEN NSB -landje geworden.

DAAR MOET JE NIET LICHTZINNIG OVER DOEN.

BerichtGeplaatst: Zo Aug 30, 2020 13:42 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Inmiddels vermoord en intimideert, plundert en vernield
de BLM beweging burgers op een wijze die gelijk is aan de Kristalnacht van de Nazi's.

Hun rassen-ideologie is ook als twee druppels van Nazi's overgenomen:

Waarbij niet-zwarten (zo gold in de jaren '30 de Joden) als baby tot in de eeuwigheid met overerfde schuld wordt vervloekt.

Successen worden racistisch afgedaan als ''wit'' privilege (zo gold in de jaren '30 de Joden) wordt afgewezen.

Weinig verrassend is dat ook Homosexuele en lesbische mensen door BLM worden bedreigd en mishandeld:
https://www.washingtontimes.com/news/2020/aug/29/brandon-straka-blasts-total-silence-left-after-ant/

Slinks Nederland en de opportunistische laag bij de grondse democraten zwijgen en stemmen toe.

De keuze voor radicale Moslims, BLM-racisten OF homo's is in de praktijk door slinks allang gemaakt.

Sinterklaasfeesten mogen van links en Rutte onbelemmerd met intimiderend en lasterlijk leugenachtig
geschreeuw verstoord en vergald worden (op Prinsjesdag wordt men daarvoor opgesloten, zie daar
hoe krom het recht is).

Alleen met de mond geldt voor deze in Amsterdam voortdurend bedreigde groep LHBTI nog enige solidariteit,
echter slinks Nederland praktiseert de massa-import en omarmt de Islam, leidend tot een toenemende
gewelddadige dagelijkse praktijk jegens de LHBTI- gemeenschap.onderwijl politici
de ''witte'' man die hen betaalt beschimpt en vernederd.

WIE moeten we boycotten op dit tegen te gaan?
1 Mijdt de landverraders van Jumbo, Albert Heijn en Gamma, Fruitbedrijf Zespri en Gilette !!! als het even kan !!!
2. Boycot BLM-podium Facebook of maak Facebook op eigen medium belachelijk.

Tot slot is het krankzinnig dat het beschaafde Russian TV (veel Amerikanen) op Ziggo door bemoeienis van
D66 leugenminister Ollogren verdwenen is en omgeruild tegen een opruiende Zwarte Haatzender die zwarte
rappende a-musikale minderwaardige snot-apen met het kruis op de knieen de geweldadige revolutie
laat prediken ten behoeve van hun eigen geidealiseerde zwarte ras.

BerichtGeplaatst: Zo Sep 13, 2020 12:59 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

De enorme hypocrisie van “Black Lives Matter”

[size=110]Dit is Charles Wade. Charles was instrumenteel in de Black Lives Matter beweging en werd bekend in Ferguson en Baltimore. Hij werd dit jaar gearresteerd voor gedwongen prostitutie en mensenhandel. Met andere woorden, een man die een groep aanvoerde in protesten tegen de slavernij van 200 jaar geleden, werd dit jaar gearresteerd voor slavernij.[/size]

Geplaatst/vertaald via: E.J. Bron

Weerwoord forum index » Buitenland