Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politiek Theorie en Filosofie » Internet censuur
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Internet censuur
BerichtGeplaatst: Vr Jun 08, 2001 7:27 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Daar mijn open brief aan de hr.w.kok werd verwijderd, kan ik niet anders concluderen dat er geen vrijheid van meningsuiting is en internet censuur. jammer ik dacht werkelijk dat men hier in nederland dit niet zou tolereren.

een oma, maar geen kleinkind
Internet censuur
BerichtGeplaatst: Vr Jun 08, 2001 9:15 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Het sluiten van de topic heeft op generlei wijze te maken met de vrijheid van vrije meningsuititing.
De enige reden is dat reeds een topic is geopend voor klachten betreffende al dan niet terecht afgepakte kinderen.
Indien gewenst kan daar uw 'open brief' naar toe gekopieerd worden.
Voor het overige moet Weerwoord overzichtelijk gehouden worden. Derhalve worden onderwerpen die onevenredig veel topics in beslag nemen samengevoegd tot één topic.
MvG
Niels
Internet censuur
BerichtGeplaatst: Vr Jun 08, 2001 9:17 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Beste Sanne,

Uw brief is niet verwijderd, maar staat gewoon [url=/http://www.weerwoord.nl/forum_1/Forum2/HTML/000092.html]hier[/url].

De reden dat deze discussie gesloten werd is omdat er al 7 vergelijkbare discussies over dit onderwerp lopen.

Misschien zou het mogelijk zijn om één discussie over dit onderwerp te openenen met een wat algemenere titel (bijvoorbeeld 'adoptieproblemen' of 'voogdijinstellingen') en dan daar de nieuwe berichten te plaatsen.

Namens Weerwoord Beheer,

Cliff.
Internet censuur
BerichtGeplaatst: Vr Jun 08, 2001 12:05 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Beste Cliff en Niels,

Ik vindt het heel logisch dat jullie er zo over denken aangaande de discussie die Sanne100 is gestart.
Ik ken haar heel goed,en heb hier vanmorgen telefonisch kontakt over gehad met haar.
Zij zit momenteel ergens anders in Nederland waar zij niet bij de computer kan komen.
Daarom is mijn vraag,kunnen jullie de laatst geplaatste discussie door Sanne100 aangaande Open brief W.Kok verplaatsten naar de discussie Schadeclaims aan de staat.

Ik hoop dat jullie dit kunnen verwezelijken.

Alvast bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
coördinatrice,
Kinderbevrijdingsfront.

Stop de Kinderdieven !!!!
Internet censuur
BerichtGeplaatst: Vr Jun 08, 2001 12:25 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

De bijdragen zijn verplaatst naar de discussie [url=/http://www.weerwoord.nl/forum_1/Forum2/HTML/000070.html]Schadeclaims Staat der Nederlanden!!!![/url]

Ik wil hierbij ook direct een oproep doen om dit onderwerp toch te beperken tot één discussie.

Bij voorbaat dank,

Cliff.
Internet censuur
  Weerwoord forum index » Politiek Theorie en Filosofie