Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politiek Theorie en Filosofie » Blokkades Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Blokkades
BerichtGeplaatst: Do Apr 26, 2001 13:55 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Dit is een aankondiging van het Kinderbevrijdingsfront.

Daar er in Den Haag niet bepaald hard gewerkt wordt om de misstanden bij de Jeugdhulpverlening ( Gezinsvoogdijinstellingen/buro’s Jeugdzorg ) op te lossen,
hebben wij als front gemeent zelf actie te moeten ondernemen.

Dit in de vorm van blokkades.
In de maanden juli en augustus zullen er dan ook waarschijnlijk een aantal grote verkeersslagaders en grensovergangen geblokkeert gaan worden.

Dit om duidelijk te maken dat het onnodig uithuis plaatsen van kinderen door bovengenoemde instellingen niet meer door de gemeenschap wordt getolereert.

Er worden teveel kinderen op leugenachtige wijze uithuis geplaatst en gecontinueert,daar men daar zelf een aardig centje aan verdient.

Wij vinden het dan ook tijd om in navolging van de vervoersbonden en de boeren een soortgelijke actie te gaan voeren om nu eindelijk de ogen in Den Haag eens te openen.

Wist u wel dat de overheid ook van u F 500,-- per jaar verkwanselt wat niet nodig is,dit wordt uitgegeven door voogdijinstellingen die zelf ook zeggen niet te weten waar het geld blijft,en willen hier ook niet verantwoordelijk voor gehouden worden.

Wij hopen dat mede hierdoor u begrip kunt opbrengen voor deze vergaande acties.

Met vriendelijk groet,
Kinderbevrijdingsfront.

Stop de Kinderdieven !!!!
Blokkades
BerichtGeplaatst: Do Apr 26, 2001 14:14 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Nog steeds zijn er teveel kinderen die door hun *ouders* geestelijk en lichamelijk mishandelt of gebruikt worden.
Blokkades
BerichtGeplaatst: Do Apr 26, 2001 16:23 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Jaja... De kinderen worden weer eens misbruikt... maar nu door een dubieus 'bevrijdingsfront'?

Maak uzelf bekend en geef iedereen de mogelijkheid iets meer over uw achtergronden te weten te komen!!!

Blokkades
BerichtGeplaatst: Do Apr 26, 2001 16:24 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Het woord 'verkeersslagaders' doet een alarmbelletje rinkelen...
Blokkades
BerichtGeplaatst: Do Apr 26, 2001 16:28 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Dan bekijkt u de zaak kennelijk vanuit een heel ander standpunt.
Bij ons rinkelen op een heel andere wijze alarmbelletjes,en deze dienen serieus genomen te worden.
Gaarne daarom uitleg over uw "alarmbelletjes".

Met v.r Groet,
Kinderbevrijdingsfront.

Blokkades
BerichtGeplaatst: Do Apr 26, 2001 16:33 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Het 'kaatsen' is kennelijk begonnen...

Kunt u aan de mensen hier duidelijk maken vanuit welke organisatie en met welke autoriteit uw 'front' zijn ongetwijfelt oprecht fantastische werkzaamheden wil gaan uitvoeren?
Blokkades
BerichtGeplaatst: Do Apr 26, 2001 16:38 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Wij misbruiken geen kinderen.
Wij zijn een front van ouders die allemaal hun kinderen zijn kwijtgeraakt op onterechte manier,door Voogdijinstellingen.
Een voorbeeld:
Ex neemt wraak.
Schakelt Raad v.d.Kinderbescherming in,die halen de kinderen weg zonder duidelijke aanleiding.
Kinderen komen onder Voogdijinstelling.
Dan onder toezicht.
De moeder wordt niet geloofd.
De kinderen blijven door middel van leugens en bedrog van de instelling uithuis geplaatst.
Dit alleen omdat de instellingen er zelf grof geld aan verdienen.
Er speelt Korruptie van alles mee.
Dit alles is bewijsbaar.
Wij zijn allen heel bekend,over het hele internet.
Maar u zult er wel de moeite voor moeten nemen om er aandacht aan te schenken alvorens ons te gaan beschuldigen van misbruik van kinderen,want dan schopt u waar het ons betreft ernstig tegen het zere been.
Dus als u niet weet waarover u praat kunt u het beter laten.
Dan worden ook er geen mensen gekwetst.

Met vr.Groet,
Kinderbevrijdingsfront.

Blokkades
BerichtGeplaatst: Do Apr 26, 2001 16:39 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Ik kan mij een privéoorlog tegen de Nederlandse kinderbescherming wel voorstellen hoor... maar maak dat dan ook even duidelijk...

Blokkades
BerichtGeplaatst: Do Apr 26, 2001 16:43 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Wij werken vanuit het kinderbevrijdingsfront.
En aan wie moeten wij dingen uit gaan leggen.Wij zijn niemand verantwoording verschuldigt.
Wij hebben kontakten met tweede kamerleden,deze zijn allen van de problematiek op de hoogte,alleen er wordt na beloftes niets aan gedaan.
Wij willen alleen terug wat onrechtmatig van ons is afgenomen.
Uw denkwijze doet ons sterk denken aan de denkwijze van een instelling.

Het enigste wat wij vragen is begrip.

Met v.rGroet,
Kinderbevrijdingsfront.

Blokkades
BerichtGeplaatst: Do Apr 26, 2001 16:44 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Je verwacht van een officiële organisatie geen geheimzinnige 'profiel'...

Als ex-'tehuiskind' heb ik voor mijzelf in elk geval de 'juiste antennes' ontwikkeld...
Blokkades
BerichtGeplaatst: Do Apr 26, 2001 16:45 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Wij hopen dat wij zo duidelijk geweest zijn.
Dit gaat overigens niet om een privéoorlog maar om meer dan drieduizend lotgenoten,die allen vechten voor de terugkeer van hun kinderen.

Met vr.Groet,
Kinderbevrijdingsfront.

Blokkades
BerichtGeplaatst: Do Apr 26, 2001 16:48 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Dan kan ik u verwijzen naar de volgende sites. http://www.voogdij.com http://www.vaders.org http://familie.clubs.nl/CrimineleVoogdijinstelling

Misschien dat het u nu enigszins duidelijk gaat worden.

Met vr.Groet,
Kinderbevrijdingsfront.

Blokkades
BerichtGeplaatst: Do Apr 26, 2001 16:49 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

En mijn opmerking 'misbruiken van kinderen' moet je niet uit z'n verband halen natuurlijk...

en ik lees net weer een opmerking die mij doet stijgeren... 'wat ons onrechtmatig is afgenomen' klinkt niet erg in het belang van het kind... toch?

Blokkades
BerichtGeplaatst: Do Apr 26, 2001 17:14 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

In onze groep zijn de kinderen wel degelijk op onrechtmatige wijze afgenomen.
Misschien dat er kinderen terecht worden afgenomen,maar dat is onze doelgroep niet.
Wij hebben onze kinderen allemaal zelf op de wereld gezet,en zijn dus hun ouders.
Wij gaan er dan ook van uit dat onze kinderen bij ons horen en niet in een pleeggezin of tehuis.
Dit omdat er bij ons wel degelijk sprake is van uithuisplaatsting die op valse informatie is gedaan.
Onze kinderen willen terug naar huis,maar dat wordt niet gehoord.
Wij vechten voor de terugkeer van onze kinderen.
Hierbij wilde wij het laten.

Ga dan eens kijken op de sites,misschien wordt het dan duidelijk en kunt u wel een redelijk antwoord geven.

Met vr.Groet,
Kinderbevrijdingsfront.

Blokkades
BerichtGeplaatst: Do Apr 26, 2001 17:54 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Nou ik heb de sites doorgenomen. Iemand die diverse 'vermeende daders en vermeende medeplichtigen' met naam en toenaam vermeldt en daarbij allerlei vermeende 'misstanden' van deze personen noemt, kan ik niet serieus nemen.
Blokkades
BerichtGeplaatst: Do Apr 26, 2001 18:00 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Dan kunnen wij alleen maar zeggen dat je de sites in Ă©Ă©n oogopslag hebt aangeklikt en absoluut niet de moeite hebt genomen verder te kijken dan je neus lang is.
Daarom lijkt het ons dan ook beter je verder van deze discussie te distangeren aangezien je niet wilt zien waar de problemen liggen.
En iemand die geen verstand heeft van wat er gaande is kunnen wij missen als kiespijn.

Groet,
Kinderbevrijdingsfront.

Blokkades
BerichtGeplaatst: Do Apr 26, 2001 20:29 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Ik wil hier wel degelijk even op in springen.
Ik vind dat robT even wat te snel reageerd zonder te weten waar het hier nu precies om gaat.
Ik ben 1 van de vele ouders die op deze gemene manier hun kind(eren) is kwijt geraakt.
en elke dag heb ik hier heel erg veel verdriet van.
en niet alleen ik...maar mijn hele gezin.
Ga maar eens kijken op mijn Home-Page dan kan je zelf lezen hoe dat in mijn geval is gegaan. http://members.tripodnet.nl/Ria70/hetverhaal.html
misschien dat je dan in ziet dat er wel degelijk kinderen worden gestolen door deze instanties en dat het tijd word dat er door ons ( de ouders ) wordt ingegrepen omdat de 2de kamer dat niet wil doen.
Liegen en bedriegen is het geen waar al deze instanties goed in zijn.
Maar oh wee als je probeerd om de waarheid aan het licht te brengen, dan gaan ze je pakken.
Dan doen ze er alles aan om je nog verder kapot te maken.
Dan mag je je kind nog minder zien, of ze zeggen keihard dat jij niet meer van je kind(eren) houd.
En dan zijn er nog mensen die het gek vinden dat wij op het kookpunt staan????
dat wij willen vechten om onze kinderen terug te krijgen???
Niemand houdt zo vel van mijn kinderen als ikzelf!!!!
IK BEN HUN MOEDER......

met vriendelijke groet: Ria
EEN HARD VECHTENDE MOEDER
Blokkades
BerichtGeplaatst: Do Apr 26, 2001 21:37 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Ria,
Wat kunnen wij er aan doen? Ik bedoel, hoe zouden wij, als wij dat willen, kunnen helpen?

(Niet sarcastisch bedoeld, maar als serieuze vraag)

[Dit weerwoord is op 26 April 2001 gewijzigd door Han.]
Blokkades
BerichtGeplaatst: Do Apr 26, 2001 22:19 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Beste Han,

Wat je kunt doen is zoveel mogelijk om je heen kijken.
Mensen waarvan je ziet of hoort dat ze met dit soort problematiek te maken hebben,en die evt. hulp nodig hebben kontakt op laten nemen met ons.
Dit kan door zich aan temelden via e-mail of via onderstaande club.
Wij nemen dan kontakt op met de lotgenoot.
Wij helpen mensen die in deze problemen zitten.
En helaas zijn er maar al teveel mensen die niet van ons bestaan af weten en zo dus maar gewoon door blijven modderen terwijl er hulp is.
De meeste mensen maken ook de fout zelf te gaan experimenteren,met alle nare gevolgen van dien.
Als je niet precies weet hoe deze instellingen werken begin er dan niet aan,want je maakt het voor jezelf en de kinderen zoveel erger.
Dus mocht je mensen weten,breng ze op de hoogte van ons bestaan.
Dan kunnen wij ze helpen,met alle vragen kunnen ze bij ons terecht.
Wij kunnen ook verwijzen naar advocaten die dit soort werk aannemen want de meeste gooien de deur voor je neus dicht.
Formulieren,rapporten evt.schadeclaims,daar kunnen wij ze bij helpen.
Nou een hele mond vol,en er is vast nog veel meer.
Maar daarvoor verwijs ik naar de club.
Overigens Ria maakt deel uit van het front.

In elk geval hartelijk bedankt voor je reactie.

Met vr.Groet,
Kinderbevrijdingsfront.

Club: http://familie.clubs.nl/CrimineleVoogdijinstelling

Blokkades
BerichtGeplaatst: Vr Apr 27, 2001 0:41 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Ik heb het verhaal van Ria gelezen. Het is niet alleen vreselijk triest voor Ria en haar zoon, het is ook volslagen onbegrijpelijk dat de Raad v.d. Kinderbescherming zich op een dergelijke manier opstelt.

In Nederland worden naar schatting ongeveer 50.000 kinderen per jaar mishandeld. Ongeveer 500 kinderen overlijden. Bijna 20.000 van deze gevallen wordt aangemeld bij een vertrouwensinstantie, AKM heet dat geloof ik tegenwoordig, en dan wordt er gekeken of die meldingen terecht zijn, en wat er aan gedaan kan worden.

In eerste instantie worden kinderen die slachtoffer zijn van ernstige mishandeling nooit uit huis geplaatst. De gedachte is dat de mishandeling vanzelf stopt als er maar deskundige hulp langskomt die de ouders kan helpen bij het stopzetten van hun gedrag.

Hoewel de mishandeling gewoon doorgaat word er gezinstherapie uitgedeeld. Er moet ontzettend veel gebeuren voordat zo'n kind uit huis wordt geplaatst.

Het is een simpel, alledaags mens zoals ik een kompleet raadsel waarom deze kinderen op geen enkele manier in bescherming worden genomen terwijl wel kinderen met het grootste gemak uit huis geplaatst worden zonder andere oorzaak dan beschuldigingen van een rancuneuze "ex".

Van de pogingen van "gezinsvoogden" om ouders die graag hun kinderen terugwillen voor de gek te houden over hun rechten en op een geniepige manier papieren te laten ondertekenen rijzen me de haren ten berge. Ik zou het niet eens geloofd hebben als ik niet in al deze verhalen volstrekt dezelfde ervaringen had gezien. Het lijkt me niet echt iets dat honderden of duizenden zelf verzonnen hebben, met allemaal hun eigen unieke ervaringen hierin.

Zou het niet een goed idee zijn als de kinderbescherming zich een keer zou bekommeren om die kinderen die echt hulp nodig hebben? En voor ECHTE hulpverlening zorgen als een ouder om een of andere reden tijdelijk niet in staat is om goed voor eigen kind/kinderen te zorgen?

Kinderbevrijdingsfront, ik wens jullie veel succes, en vooral de mogelijkheid om bewijzen te vinden voor het wangedrag van alle beschuldigden.

En sterkte tegenover die standaard houding van: "nou, die kinderen zullen vast wel niet voor niks door de kinderbescherming uit huis zijn gehaald".

Ik denk dat het hoog tijd wordt dat de bezem door al deze "kind-vriendelijke" instanties wordt gehaald, en dat er een keer serieus wordt gekeken naar het lot van kinderen die echt worden verwaarloosd of mishandeld.

Blokkades
BerichtGeplaatst: Vr Apr 27, 2001 10:11 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Ik moet bekennen dat ik nogal snel ‘opsprong’ bij het lezen van de oproep tot wegblokkades om zo uit huis geplaatste kinderen terug te krijgen.
Dat heeft waarschijnlijk alles met mijn achtergrond als tehuiskind te maken.
Maar ook een beetje met de niet al te professionele uitstraling van de opgestelde oproep.

Ik meen ook dat er in eerste instantie geen enkel veld in het profiel was ingevuld waardoor mijn achterdocht nog groter werd.

Verder ben ik wel van mening dat de kinderbescherming op gezette tijden door een onafhankelijke groep kritisch moet worden bekeken. En een aan te stellen ombudsman voor de kinderbescherming zou individuele gevallen nog eens onder de loep moeten kunnen nemen.

Maar om nu ook al te beginnen met wegblokkades gaat mij te ver.
Volgens mij kun je beter een heel duidelijk geval van een ‘misser’ in uw groep belanghebbenden via kort geding tegen de kinderbescherming ongedaan maken.

RobT
Blokkades
BerichtGeplaatst: Vr Apr 27, 2001 10:37 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Beste RobT,

Wij begrijpen je standpunt en ook dat je vanuit je achtergrond er sceptisch tegenover staat.
Toch is het zo dat wij hier niet alleen spreken over de Raad v.d. Kinderbescherming.
Maar meer de (gezins)Voogdijinstellingen.
Deze zijn de grootste boosdoeners.
Wij hebben als doel die misstanden op te lossen en deze instellingen te laten werken waar ze ooit voor zijn opgericht.
Niet voor het onterecht uihuis plaatsen van kinderen en dat dan ook nog zo lang mogelijk te laten continueren.
Ik de coördinatrice en oprichtster van het front ben zeer bekend op het internet en daarbuiten.
Omdat ik mijzelf daar manifesteer waar de instellingen mij niet wilen hebben.
Mijn telefoon wordt getapt,en ik krijg de meest waanzinnige dingen via internet binnen,dingen waarmee ze mij proberen uit te schakelen.
Dit omdat ik zover ben gekomen dat ik kontakten heb weten te leggen binnen de politiek.
Dit kunnen de instellingen niet hebben,daar er dan natuurlijk een beerput wordt losgetrokken.
Dit is juist de bedoeling.
Ik zou je graag meer willen vertellen over wat er allemaal mis gaat,maar ik neem aan dat je nu wel begrijpt dat ik voorzichting te werk moet gaan,dit om ook de identiteit van mijn medestanders te waarborgen.
Niet allemaal kunnen zij vrijuit spreken.
Dit omdat er dan weer represailles tegen hun genomen kunnen worden.
Maar al te vaak wordt ik geconfronteert met weer een geval van omkoping binnen ons rechtssysteem.
Ikzelf heb daar ook de bewijzen van liggen.
Ik vecht al bijna vijf jaar voor de terugkeer van mijn twee zoontjes.
Dus ik spreek uit de nodige ervaring.
Ik ben er al sinds 1984 bij betrokken geraakt,en weet wat zich binnen dit soort kringen afspeelt,daarom willen ze mij niet laten spreken.
Mijn zoontjes raakte ik kwijt door een op wraak beluste ex,deze kereltjes waren toen 3 en 4 jaar oud,dus je kunt nagaan,nu zijn ze 8 en 9 jaar.
Zij willen graag naar huis.Logisch.
Maar de Instelling wil ze niet terug geven en zoekt allerlei leugens om ze weg te houden bij mij.
Dit loopt nog in een Hoger Beroep momenteel,waar ook Korruptie een rol in heeft gespeelt.
Maar dit zou te veel worden om hier uit te leggen.
Wil je meer weten kan je het altijd vragen.
Toch moet ik soms op sommige vragen het antwoord schuldig blijven,mits ik dit via mail kan doen.
Zul je ongetwijfelt begrijpen.

Ook ik heb een website,met mijn verhaal erop.
Deze wil ik echter niet direkt betrekken bij het front.
Deze krijgt een eigen site.

Ik hoop dat ik je weer wat meer heb kunnen informeren.

Met vr.Groet,
Kinderbevrijdinsfront.

Blokkades
BerichtGeplaatst: Vr Apr 27, 2001 10:58 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Voor Janneke,

Namens het front willen wij je dank zeggen voor je reactie.Zo krijgen we er helaas te weinig.
Je hebt begrepen waar het om gaat,en dat kunnen of willen de mensen niet altijd.
Er bestaat helaas nog maar al teveel onbegrip.
Wat ik me kan voorstellen.
Een leek weet niet dat het er bij de Voogdijinstellingen zo vreselijk aan toe kan gaan.
Je zult er eerst mee geconfronteert moeten worden wil je het begrijpen.
En dat wens ik niemand toe.
Eenmaal in het cirkeltje en je komt er haast niet meer uit.
Gelukkig boeken we ook nog wel eens een succesje doordat we mensen mondiger kunnen maken,en ze vertellen wat ze wel en juist niet moeten doen.
Ook de juiste juridische hulp kunnen wij ze naar verwijzen.
Want ook hier lopen ouders vaak enorm met hun neus tegen een muur.
Advocaten nemen dit soort delicate zaken liever niet aan daar ze op de hoogte zijn van de spelletjes die er gespeelt worden.
Jammer,want zo krijgen ouders maar heel moeilijk de kans een goede advocaat te vinden.
Ikzelf heb al drie zogenaamde advocaten versleten en allen gingen ze op een zeker moment vreemd doen.
Ik heb er zelfs een keertje mogen bij zitten toen mijn advocaat kontakt had met de tegenpartij.
Dus al met al heel goed geregelt.
Deze advocaat ging dan ook later vreemd doen.
En heb ik uiteraard aan de kant gezet.
Dit soort dingen gebeuren.
Maar ook dat het wel lukt en ouders op de goede weg gezet kunnen worden,en daarmee hun kinderen of weer mogen zien of in een beter geval nog weer terug krijgen.
Binnen onze groep is er momenteel weer een lid die binnen nu en 3 maanden haar zoontje alweer thuis krijgt.
Haar dochtertje moet ze nog even op wachten,daar het kind zo overspoelt is binnen het pleeggezin met het PAS-Syndroom dat dit eerst weer redelijk hersteld moet zijn.
Dit krijg je overigens nooit helemaal weer goed.
Desondanks kunnen wij dan spreken van weer een klein succesje,maar er moet nog veel meer gebeuren.
Vandaar onze dank voor je steun.
Wij hopen op nog veel meer medestanders.
Als sympatisant kunnen mensen zich uiteraard melden bij het aangegeven e-mail adres.

Met vr. Groet,
Kinderbevrijdingsfront.

Blokkades
BerichtGeplaatst: Vr Apr 27, 2001 22:34 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Beste allemaal,

Ik wil ook even wat kwijt.
Wat ik lees zijn allemaal onbegrip en misverstanden.
Ik ben het eens dat kinderen vaan misbruikt worden, maar das niet de opzet van diegene die deze diskussie heeft gestart.
tuurlijk zijn er nog altijd kinderen die geestelijk en lichaamlijk worden mishandeld en JA ik ben het eens dat daar ook naar gekeken moet worden.
Maar de statistieken liegen er niet om.
Ik ben iemand die ook de dupe is geworden van de onwettige praktijken van Raad v/d Kinderbescherming en Gezinsvoogdijinstellingen, nee dit zeg ik verkeerd MIJN kinderen zijn slachtoffer geworden.
Kinderen kunnen alleen maar een OTS krijgen, als zoals vermeld onder artikel 254 van het burgelijk wetboek het kind doormiddel van lichaamlijke en of geestelijk ondergang bedreigd word.
( van de 10 kinderen krijgen tegenwoordig al een OTS omdat de moeder de was niet heeft opgevouwen en daardoor de leefomstandigheden van het kind heeft geschaadt.
Bullshit dus, maar het gebeurd dagelijks.
Mijn kinderen zin onder OTS gekomen omdat ik ziek was geworden, dan denk je geholpen te worden, totdat je kinderen uithuisgeplaatst worden omdat je zek bent.
Goed dan ben je beter, krijg je je kinderen terug denk je, dacht het niet.
Mijn kinderen hebben alle onmogelijk en mogenlijke psygologische testen moeten ondergaan, in 1 jaar tijd 6 verschillende plaatsingen, 1 kind in pleeggezin MISBRUIKT (ja je leest het goed)en omdat het van zulke probleem kinderen waren konden ze niet eens meer bij elkaar in 1 gezin wonen.
Als je dat te horen krijgt, scheurt je hart in tweeen, het zijn wel je eigen vlees en bloed, mijn kinderen hoorden niet in een tehuis en ook niet in pleeggezin ze konden gewoonweg thuis wonen.
Nu wonen ze ook weer thuis al meer dan een jaar lang met zijn allen in 1 gezin.
Na terugplaatsing zag ik geen hulpverlener die zich om kinderen kwam bekommeren, wat dus wel hard nodig was, maarnee dat mocht ik op gaan lossen.
4 gezonde kinderen uithuis 4 totaal beschadigde kinderen weer thuis.
En ja ik weet ook wat mijn kinderen voelen van binnen, ben zelf ook door Raad van de kinderbescherming uit huis geplaatst geweest heb diverse tehuizen en pleeggezinnen gehad.
Heb er ook flinke nachtmerries aan over gehouden, maar kon niks beginnen want ik had OTS, Men kon doen en laten met mij in die tijd en Men kan doen en laten met alle kinderen die oTS hebben.
Ik werk voor een stichting, en krijg dagelijks nieuwe gevallen van deze wanpraktijken op me bureau, wetteloze praktijken wat dan in het belang van het kind moet zijn.
Maar de balangen van een kind kan ik niet opmaken uit geen van de raportages.
Het is niet in het belang van een kind het kind te scheiden van ouders voor lange periode als er gewerkt kan worden aan een terugkeer.
Het is niet in het belang van het kind een kind meerdere malen te verplaatsen, een kind heeft veiligheid en stabiliteit nodig.
Het is niet in het belang van een kind en zeer zeker hele jonge kinderen een kind psygologisch te onderzoeken en het kind te belasten met zware moeilijke vragen.
Maar deze dingen gebueren onder de vleugels van de Raad van de kinderbescherming steeds vaker steeds meer en steeds heftiger.
En dat er akties komen van blokkades en weet ik wat meer is alleen maar terrecht, we praten hier niet om varkens en koeien met mond en klauwzeer maar om de kinderen van ons allemaal.
Waarom zou dat niet aan heel Nederland ten gehore gebracht mogen worden??
Verkeerslagaders plat leggen is wel iest waar de media bij komt en das voor ons weer stukkie gewonnen, boeren doen dat toch ook omdat hun slachtvee eerder afgeslacht word dan de bedoeling was?
Moeten de ouders waarvan hun kinderen ten onrechte elders verblijven dan maar stilletjes doen wat hen word voorgeschreven???omdat mensen hier op het forum bang zijn voor de gevolgen van een aktie?.
Het is gewoon een groot schandaal wat er gebeurd met al deze kinderen en dan vergeet ik ook maar even de groep kindertjes niet die terecht uit huis zijn geplaatst, deze hummels zijn nog erger de dupe want het zijn de proefkonijntjes van alles, omdat toch niemand erna omkijkt, en dan niet meer door hun eigen familie nee door de nederlandse staat.
Ik ben voor Akties van mij part leggen ze alles plat.
Kinderbevrijdingsfront ga zo door!!!laat je niet onderuit kletsen.
iedereen kan mij mailen als je verdere vragen hebt.

Met vriendelijke groet Esther

leef voordat je geleefd word
Blokkades
BerichtGeplaatst: Za Apr 28, 2001 14:15 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Beste Esther,

Jij weet ook gelukkig waar je over praat.
En ja het Kinderbevrijdingsfront gaat door.
Wat betreft de media,ja misschien krijgen we die erbij,maar ik weet als geen ander dat er een soort van censuur op zit.
Nieuws van deze aard mag niet naar buiten gebracht worden,want dan wordt de beerput voor heel telivisiekijkend Nederland opengetrokken,er ligt een verbod bij de media om op deze onderwerpen serieus in te gaan.
En dan wordt er nog gevraagd waar toch die F 78 miljoen gulden gebleven is????
Voor mij niet moeilijk,voor U ???
Binnenkort heeft een kleine delegatie van het Kinderbevrijdingsfront weer een aantal gesprekken in Den Haag gepland,daar zullen wij dan ook de deur blijven platlopen,en ze blijven bestoken met heel wat A4'tjes.
Dit totdat de ogen weer eens open gaan,en men nu eens daadwerkelijk gaat kijken wat er nou eigenlijk allemaal misgaat.
Maar wij zijn je ontzettend dankbaar voor je steun.
Hoe meer hoe beter.

Met vr.Groet,
Kinderbevrijdingsfront.

Blokkades
  Weerwoord forum index » Politiek Theorie en Filosofie