Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politiek Theorie en Filosofie » Massale aanval vanuit de Goedmensclubs op Geenstijl. Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Za Mei 06, 2017 9:06 Plaats reactie Reageer met quote
Willem

Geen stijl is bot, onfatsoenlijk en individualistisch. Op de moraal van Geen Stijl is geen samenleving te bouwen. Doorgeslagen liberalen, libertarisch bijna, rijp voor een heropvoedingskamp.

Natuurlijk: Geenh Stijl is een reactie op de multicultuur, maar waarom is er nooit een bezonnen weloverwogen kritiek gekomen op de multicultuur?

Zit men zo vast in de liberale leerstellingen van individu en vrijheden?

Het wordt bijna tijd voor dictatuur.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
BerichtGeplaatst: Za Mei 06, 2017 12:16 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Wat mij zo opvalt is dat de heren Poendert en Loetje wel verontwaardigd lopen te doen over de oproep tot een boycot, maar dat ze met geen woord reppen over de reden van die oproep. Een blik op GeenStijl op de reacties van het klootjesvolk over de betreffende journaliste, en je wordt als normaal mens die opgevoed is met respect en fatsoen, compleet onpasselijk.
Maar zo niet de heren Poendert en Loetje. Die vinden dat allemaal heel normaal. Totdat pakweg Wilders op internet wordt beledigd, dan staan die twee ineens wel moord en brand te gillen. Dan zijn we aan het demoniseren. Dat mag niet, maar een journaliste publiekelijk tot op het bot vernederen op de meest grove wijze, mag wel. En o wee als je daar wat van zegt.
En op mijn vraag om hier eens met inhoud op te reageren, blijft het stil.

BerichtGeplaatst: Za Mei 06, 2017 12:41 Plaats reactie Reageer met quote
Dannie

Dat komt omdat Poendert en Loetje niet echt rechts zijn, ze hebben niks op met liberale waarden en de vrije markt. Als een bedrijf ergens niet wil adverteren omdat ze het niet eens zijn met de uitingen op die plek dan hebben ze alle vrijheid om dat niet te doen.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Za Mei 06, 2017 13:11 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Inderdaad. En de eigenaar van GeenStijl/Dumpert, Telegraaf Media Groep, bemoeit zich niet met de inhoud en ook niet met de adverteerders. Laat die tokkies maar schreeuwen.

Van een andere orde is het beleid op Youtube. Daar wordt niet door de adverteerders bepaald wat wel en niet door de beugel kan, maar door een groep geselecteerde gebruikers die fungeren als gedachtenpolitie. Kattenfilmpjes en politiek correct globaliserings-geleuter zijn goedgekeurd uiteraard, maar kritische geluiden worden 'not advertiser friendly' bevonden de 'demonitized', wat inhoudt dat de makers geen vergoeding meer krijgen voor hun content. Voor professionele content-makers is het dan einde verhaal.

Dan begint het toch wel heel erg op censuur te lijken. Graag de mening van Lampje en Dannie. Die van Loetje en Carlos hoeft niet. Wink

BerichtGeplaatst: Za Mei 06, 2017 14:06 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ik vind dat kritische geluiden altijd moeten kunnen. Maar de grens ligt bij het oproepen tot geweld of, in het geval van GeenStijl in dit verband, met het totaal afbranden op de meest grove wijze van personen.
Dergelijke individuele aanvallen op de persoon zijn compleet onder de gordel en hoeven niet getolereerd te worden.
Je mag veel van iemand vinden, maar laat iedereen gewoon in zijn waarde.GeenStijl doet dat niet, over youtube kan ik niet zo oordelen op dit punt, maar als zij dit ook doen is dat ongehoord.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 07, 2017 8:19 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Dannie schreef:
Dat komt omdat Poendert en Loetje niet echt rechts zijn, ze hebben niks op met liberale waarden en de vrije markt. Als een bedrijf ergens niet wil adverteren omdat ze het niet eens zijn met de uitingen op die plek dan hebben ze alle vrijheid om dat niet te doen.

Die bedrijven wilden wel adverteren bij Geenstijl, want dat deden ze nl al, maar door de oproep vanuit de concurentie (nl de kinderachtige volkskrant) werd door die bedrijven gevreesd dat het hen geld ging kosten, en daarom werden de advertenties geweerd. Zuivere broodroof.
Ik moet aan een nieuw bed. Dat wordt nu geen IKEA.
Ik had nog nooit op DUMPERT gekeken. Nu wel. Het viel mij nog al mee. Een achterbakse storm in een glas water.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 07, 2017 8:56 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Prima, dus als we oproepen tot het volpompen van liters sperma bij uw vrouw door iedereen die maar wil, terwijl zij vastgebonden op bed ligt, dan moet dat gewoon gezegd kunnen worden. Aldus Poendert.
Die noteren we.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 07, 2017 9:35 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Waar maken jullie je eigen druk om als ik vragen mag? Het zijn maar gewoon een stel pubertjes die wat fantasieën en onzin met elkaar delen. Zoals "ik zou haar doen" of "ga is deaud" en meer van dat soort ongein. Zo gaat het al jaren. Niets om je druk over te maken lijkt mij. Als je dat niet pruimt dan lees je het toch gewoon niet?

Lijkt me niet zo moeilijk.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 07, 2017 9:55 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Als een Exhibionist (iemand die graag in zijn blote kont voor de bühne paradeert) zich naakt of halfnaakt laat bekijken in het openbaar, hebben ze mijn zegen. Ieder zijn meug.
Zelf heb ik altijd de deur van toilet of douche op slot.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 07, 2017 10:29 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Waar maken jullie je eigen druk om als ik vragen mag? Het zijn maar gewoon een stel pubertjes die wat fantasieën en onzin met elkaar delen. Zoals "ik zou haar doen" of "ga is deaud" en meer van dat soort ongein. Zo gaat het al jaren. Niets om je druk over te maken lijkt mij. Als je dat niet pruimt dan lees je het toch gewoon niet?

Helemaal mee eens. Zolang websites niet oproepen tot geweld, gewoon laten gaan lijkt me.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 07, 2017 10:33 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

carlos schreef:

Mij best, maar dan ook niet lopen mauwen als een paar kutmarokkaantjes vrouwen voor hoer uitmaken.
Gelijke monniken, gelijke kappen zou ik zeggen.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 07, 2017 10:34 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Cliff schreef:
carlos schreef:

Helemaal mee eens. Zolang websites niet oproepen tot geweld, gewoon laten gaan lijkt me.

Ik stel voor dat we dan hier nu jullie nu respectievelijke vrouwen gaan doen. Het mag immers en ik roep niet op tot geweld. Die van u, is die een beetje vol te pompen met sperma ?

BerichtGeplaatst: Zo Mei 07, 2017 12:33 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

De hypocrisie van het deugdvolk in een collumn vastgelegd:

Lieve Rosanne, Katja, Claudia, Sheila, Elma, Myrthe en alle anderen

Sonja Dahlmans vraagt: zou u haar doen?

Naar aanleiding van jullie manifest tegen het seksisme, online intimidatie en vrouwenvernedering op sites als GeenStijl en Dumpert.nl wilde ik eigenlijk een lang artikel hierover schrijven. Ik wilde woorden gebruiken als selectieve verontwaardiging, hypocrisie en laf: feministisch wegkijken van de échte vrouwenhaat op onze wereld. Ik wilde jullie vragen hoe het kan dat ik in januari van dit jaar in de Tweede Kamer was om daar te praten over het groeiend aantal kindbruidjes in ons land en waarom ik daar alléén was en jullie niet aan mijn zijde vond. Sterker nog, ik heb jullie daar amper over gehoord de afgelopen jaren, een enkeling daargelaten.
    Verkrachtingen en ontvoeringen

Regelmatig schrijf ik Kamerleden en anderen aan over het groeiend aantal verkrachtingen, ontvoeringen en de gedwongen bekeringen tot de islam van christelijke meisjes in Pakistan. Eén van hen heeft het vorig jaar nog met de dood moeten bekopen omdat zij weigerde zich te laten verkrachten door moslimmannen die zeiden: Christian girls are only there for the pleasure of muslimmen.

Nu weet ik uiteraard niet of jullie hierover ook pakken met brieven hebben geschreven naar de Kamer, de betreffende ambassade of ons eigen ministerie van BuZa, maar in elk geval hebben jullie daar nooit enige ruchtbaarheid aan gegeven zoals jullie nu wel doen met jullie zo groots opgezette manifest.

Levend verbranden

Van jullie kant blijft het steeds zo stil. Ik voel me vaak zo alleen, moet ik heel eerlijk bekennen. De jongens op GeenStijl.nl, Dumpert.nl en andere sites mogen mij zo vaak mogelijk portretteren en roepen dat ze mij wel of niet willen doen, persoonlijk voel ik mij daar toch nét even wat minder gefrustreerd over dan wanneer een kind dood gestenigd wordt omdat ze verkracht is. Levend verbranden omdat je het klaslokaal dat in brand staat zonder je hoofddoek niet mag verlaten, vind ik van een iets andere categorie dan de weinig smaakvolle woorden van een stel pubers op het internet.

Alle ondertekenaars van jullie manifest denken daar klaarblijkelijk anders over dan ik. Dat moet haast wel, want juist over de misogynie die ik beschrijf hoor ik jullie allemaal een stuk minder vaak.

Demonstreren

Maar komaan, niet zo somber! Laten wij de handen ineen slaan, laten wij samen een vuist maken tegen: Dit, en dit, en dit, en dit, en dit ook.

Zullen we met zn allen even een datum prikken om te demonstreren voor de ambassades van Saudi Arabië, Afghanistan, de Verenigde Arabische Emiraten, Somalië, Pakistan en nog wat zeer vrouwonvriendelijke landen waar de dingen die de jongens op GeenStijl.nl en Dumpert.nl beschrijven daadwerkelijk uitgevoerd worden en zelfs nog een paar graadjes erger?

Ik reken op een enorme opkomst van jullie kant. Noem een datum, ik ben je vrouw!

Lieve groet.

P.S.

Was ik toch helemaal het manifest tegen de zetel van Saudi Arabië in de VN-raad voor de vrouwenrechten vergeten! Ik teken direct, de dames mogen me daarvoor beslist benaderen zodra zij dat manifest hebben opgesteld. En ik doe beslist niet kinderachtig; voeg er meteen een foto van mezelf bij. Kunnen alle mannen zelf bepalen of ze mij wel of niet willen doen.

Sonja Dahlmans

TPO

BerichtGeplaatst: Zo Mei 07, 2017 12:51 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Meer over de verontwaardigde deugdmensjes en nogmaals hun hypocrisie in kaart gebracht:

Kijk. Georgina Verbaan in d'r blote tieten voor Linda

Quote:
Zowel Sjors & Haar Harries als hoofdredactreutel Dildou van der Bil van overgangsblaadje Linda Magazine staan trouwens op De Lijst der Moreel Klaarkomende Klapkutten die Huilie Doen Over DumpertReeten. Nogal hypocriet als je bedenkt dat Linda Magazine een business model heeft ontwikkeld over mannenbillen. Objectiveren kun je leren en u wilt niet weten hoe vaak het in de Linda over mannenkonten gaat, en zo ja dan hierrrr de Google search. Over kuthoeren gesproken. In 2010 regelde lovermilf Linda graties mannenhoeren voor nieuwe abonnees. Echt waar. Wie zich aanmeldde als abonnee kreeg een gratis lulhoer van Linda de Mol cum suis. Die arme neukslaaf werd heel stoer als "gigolo" aangeduid. Maar het was niks meer en minder alsdan loepzuivere mensenhandel en mannenvernedering natuurlijk. Maar toen hoorden we de adverteerders, bedrijven en opiniekoelies van noodlijdende dagbladen niet. Sluiten we af met een fijne discussie over seksisme & hypocrisie op Linda Facebook en een alleszeggende reactie van akela Dildou van der Bil. Fijne fapzondag allemaal!

GeenStijl afbeelding

BerichtGeplaatst: Zo Mei 07, 2017 13:01 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Nog een interessant artikel:

De totalitaire verleiding: toenemende criminalisering van vrijheid van meningsuiting

BerichtGeplaatst: Zo Mei 07, 2017 13:22 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

En ondertussen vooral geen antwoord geven op mijn vraag. Te ingewikkeld geworden, Loetje ?

BerichtGeplaatst: Zo Mei 07, 2017 13:45 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Alles is een teken van deze tijd; van de goede mensen mocht decennialang alles en moest niks, daardoor verloedereden de waarden en normen en nu zitten diezelfde goede mensen te miepen dat de waarden en normen verloederd zijn.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 07, 2017 16:03 Plaats reactie Reageer met quote
Willem

Ja min of meer: gevolg van liberaliasme en individualisering: iedereen moest zelf maar weten volgens welke normen en waarden men wilde leven, mits dat binnen de wettelijke grenzen bleef.

Men weigerde er bij stil te staan dat waarden en normen breed gedragen moerten zijn, er moet een zekere consensus over bestaan.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
BerichtGeplaatst: Zo Mei 07, 2017 19:48 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Tedje van Es schreef:
Alles is een teken van deze tijd; van de goede mensen mocht decennialang alles en moest niks, daardoor verloedereden de waarden en normen en nu zitten diezelfde goede mensen te miepen dat de waarden en normen verloederd zijn.

Dus u vindt ook dat de wijze waarop GeenStijl zich thans manifesteert een teken is van morele verloedering ?

BerichtGeplaatst: Zo Mei 07, 2017 21:25 Plaats reactie Reageer met quote
Boosoog

.

De totale verloedering van Nederland die is ingezet vanaf de massale import van vreemdelingen vind u waarschijnlijk minder erg.
Een beetje vrouwonvriendelijkheid is in uw gedachtengang erger dan moord en doodslag en islamisering?
Laten wij aub focussen op de werkelijke problemen.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Ma Mei 08, 2017 8:18 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Lampje schreef:
Ik stel voor dat we dan hier nu jullie nu respectievelijke vrouwen gaan doen. Het mag immers en ik roep niet op tot geweld.

Volgens mij snap je niet precies wat er met 'ik zou haar doen' bedoeld wordt.

'Ik zou haar doen' houdt in dat je een vrouw zo aantrekkelijk vindt dat je wel seks met haar zou willen hebben, het impliceert geenszins dat je een vrouw wilt verkrachten.

Quote:
Die van u, is die een beetje vol te pompen met sperma ?

?

BerichtGeplaatst: Ma Mei 08, 2017 9:53 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Lampje schreef:
Cliff schreef:
carlos schreef:

Ik stel voor dat we dan hier nu jullie nu respectievelijke vrouwen gaan doen. Het mag immers en ik roep niet op tot geweld. Die van u, is die een beetje vol te pompen met sperma ?

Deze reacties geven wel duidelijk de gedachtengang van de schrijfsels weer.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 08, 2017 10:27 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Lampje schreef:
Dus u vindt ook dat de wijze waarop GeenStijl zich thans manifesteert een teken is van morele verloedering ?

De algehele morele verloedering is een teken van deze tijd, GeenStijl maakt daar net zo goed gebruik van als dat gerenommeerde clubs dat doen.
Het verschil (en dat heb ik al eens eerder gezegd) zit 'm erin dat onfatsoenlijk gedrag het handelsmerk van GeenStijl is en je kunt je daarom afvragen of het openlijk uitdelen van Dumperreeten aan en het houden van polls over de neukbaarheid van al de niet lekkere wijven net zo moreel verwerpelijk is als het gedrag van een partij als bijvoorbeeld de VVD waar graaiers en boeven structureel de zaak beliegen en bedriegen en waar het deel van die club dat in de regering zit met een heilig smoel iedereen die niet voor zichzelf kan zorgen de moord laat stikken. Om over het doen en laten van de banken en andere politici maar te zwijgen. Ook dat hoort allemaal bij moreel verval en als ik zou moeten kiezen wat ik schandelijker vindt dan wist ik het wel...

BerichtGeplaatst: Ma Mei 08, 2017 11:35 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik vind het niet erg als een bepaald genre vrouwen, maar ook mannen, graag poseren met hun sexueel aantrekkelijke blote borsten benen of buiken. Daar werden die attributen oorspronkelijk namelijk voor aangelegd.
Zo gauw "Rokjesdag" weer is aangebroken flaneren de meer aantrekkelijke exemplaren van het mensdom getooid met navelpiercings etc weer zwierig over onze boulevards. Een zegen voor datzelfde mensdom.
Ik niet, ik ben te oud voor die show, dat wil ik d mensen niet aandoen.
Ook begrijp ik waarom sommige dames, zoals bv min Bussemaker en de rest van haar gure club die ik mocht anschouwen, die duidelijk ook al een flink eind waren opgeschoven naar mijn categorie, liefst met een manchesterse broek aanlopen. Mogelijk volgens haar mening ook al te ver afgezwakt in de optocht naar het verval?
Een ieder komt bij leven en welzijn aan de beurt, ook voorheen aantrekkelijke juffrouwen.
Op naar de Burka voor het afgedankte spul?

BerichtGeplaatst: Ma Mei 08, 2017 14:08 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Lampje schreef:
En ondertussen vooral geen antwoord geven op mijn vraag. Te ingewikkeld geworden, Loetje ?

Me dunkt dat ik vanaf hier pijnlijk de hypocrisie van de deugdmensjes heb blootgelegd, alsmede het hellend vlak waarop ons land zich bevindt inzake met welke vileine middelen onafhankelijk, kritisch en zelf denken de mond wordt gesnoerd.

Weerwoord forum index » Politiek Theorie en Filosofie