Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici » Alles over Forum voor Democratie (FvD) Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 59, 60, 61
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Ma Dec 07, 2020 14:36 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

Poendert schreef:
Ook schrijft dat persoon: Ik kan de hoogleraar(Cliteur) echter niet betrappen op iets dat in de verste verte lijkt op antisemitisme. Ik zie hiervan geen sporen in zijn werk en voordrachten.

Het valt mij wel op dat dit soort achterbakse, en opruiende uitlatingen meestal vanuit onze linkse broederclubs worden geventileerd.

Het was een poging van het kartel om de FvD "kalt te stellen" De FvD stelde teveel lastige vragen, zie bij de laatste corona-debatten Van Haga.
Voordeel is dat er heel wat namen bekend zijn van vertegenwoordigers die bij de volgende verkiezingen geloosd kunnen worden.
Ik denk daarbij aan de gretige Joost Eerdmans en allerlei provinciale "kopstukken" die uitgetreden zijn. Laten deze minkukels het maar op eigen kracht proberen. Laughing

BerichtGeplaatst: Ma Dec 07, 2020 23:49 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Je ziet overduidelijk een structuur van lieden die in het kleffe spinnenweb gezamenlijk
in de meeste walgelijk bewoordingen elkaar proberen te overtreffen - zonder voldoende aanleiding -
in het redeloze losgaan op FvD...haar leden en zelfs zij die uit traden...

Alles wat afwijkt van hun rituele zelfhaat-propaganda moet worden platgebrand, verdelgt.

Iedere grasspriet die zijn kop waagt boven het koren uit te steken moet worden onthoofd, zo lijkt het.

Hetzelfde verschijnsel neemt men waar als opeens meerdere honden aanslaan op het geblaf van een enkele
hond die niet door zijn baasje gecorrigeerd wordt. blaf blaf blaf ......blaf blaf blaf blaf blaf blaf blaf blaf blaf etc.

De grootste aanwijzing dat er geen anti-Semitisme heeft plaatsgevonden is wel doordat deze elitaire haatorkesten
de aanleiding meestal volkomen negeren en pagina''s losgaan en uitweiden op hun eigen obsessieve gedachten
vage beschuldigingen, pure laster en langdradige speculaties eromheen.

Een nog overtuigender bewijs is dat Baudet niet voor anti-Semitisme veroordeeld is
noch iemand van deze MAO-achtige revolutionaire lasteraars hem voor de rechter ter verantwoording roept...

Anti Semitisme is namelijk bij wet verboden en zij die Baudet op basis van gebakken lucht beschuldigen
zouden wegens laster zelf aangeklaagd moeten worden... tenzij we in het MAO-tijdperk willen leven.

We leven niet in een land waarin men anderen zonder bewijs van criminele daden kan betichten.

Ook slachtoffers van valse aantijgingen van racisme zouden vaker naar de rechter moeten stappen !!!

Menigmaal schuilt er gewetenloze jaloezie achter van grote EGO's die anderen op goedkope wijze
reputatieschade ten bate van eigen positie willen berokkenen..

Links- en rechtsom bevooroordeelde profiteurs van deze inquisitie jegens FvD brallen de meest
walgelijke zwaar aangezette taal uit zonder enige gelijkwaardig zwaar bewijs op te kunnen voeren.

Deze soap legt vooral de lafheid van deze meelopers der inquisitie bloot...

Er valt een patroon in te ontdekken...

Opvallend is dat gewone Joden die NIET met meters lange tenen rondlopen (de grote groep) en
NIET 24 uur per dag iedereen op valse wijze beticht om hen de mond te snoeren, geen toegang tot de media krijgen...
Ik denk bijvoorbeeld aan David Pinot en vele vele anderen... die er (dus) buiten vallen.

Deelnemers aan de demonisatie-rite waren De Volkskrant, de NRC (ook wel de NSB) genoemd,
RTL (ook door de politiek ingekapseld) en het geradicaliseerde (on)Trouw en natuurlijk de goedverdiende
NOS/NTR/VARA/ VPRO kliek.

Geradicaliseerde krachten (dezelfde achter de KOZP en BLM leugen-propagada) krijgen weken lang
de tijd om hun gal op de witte Nederlanders of de oppositiepartij die de elite (en dus hen) dwarszit te spuwen...

Dubbele krantenpagina's krijgen de knagende ratten en in vrijwel geen enkel ervan nemen ze zelfs maar de moeite
inhoudelijk weer te geven wat ontegenzeggelijk zou aantonen dat Baudet iets ''anti-Semitistisch''
gezegd zou hebben...

ter vergelijk ''dat de hele wereld AntiSemiet is'' dat kun je net zo goed beluisteren in de beweringen van
de sociopaat en oorlogsstichter Netanjahu of ongure anti Hollandse types als Cohen...

Het zichtbare patroon was deze keer:

1: Uit het riool duiken de persratten op die een lasterboek schrijven over de oppositie.
Opeens zijn deze journalisten getransformeerd tot activisten die doen waar MAO in zijn tijd zo gebruik
van maakten, met aaneengeschakelde laster worden mensen rijp gemaakt iemand te haten of op
zijn minst gevaarlijk te vinden...

(je zult nooit bij de Bruna demagogische boeken tegenkomen: de Waarheid achter Rutte.... en zijn maat''

Het laatste puur op de persoon spelende lasterboek was van Harm Ede Botje (VPRO. NOS, VN), Mischa Cohen
(NRC Handelsblad en de VN). NRC Handelsblad is volkomen geradicaliseerd en wordt nu wel NSB - Handelsblad genoemd.

2: Vervolgens krijgen ze onbeperkte zendtijd voor hun haatmissie bij OP1, JInek en RTL, VPRO etc etc

Hoe werkt demagogie?
Harm Ede Botje zei bij ''M'' dat Baudet had gezegd dat we ''Volhardend'' Moesten zijn en ''dus'' daarom
een vreselijk gevaarlijke Facist was... Niemand vertrok een spier of reageerde op deze bizarre op niks
gebaseerde poging Baudet aan ''Het Kwade'' te koppelen...
De eveneens gevaarlijke Jaknikker Margriet van der Linden stemde gelijk toe.

Dezelfde ja-knikker die ISIS-deelnemers welwillend een luisterend oor bood en ervoor nog nooit 1 van de
vele tienduizenden gruwelijke slachtoffers van genocide heeft uitgenodigd.

Margriet van der Linden toont de twijfelloze eenzijdigheid kilheid van vrouwen die je in Heinruch Bohls
boeken tegenkomt als het vrouwelijke kampbewakers aangaat... Zij behoorden vaak tot de ergste dolgedraaide
overtuigde sadisten... en werden na de oorlog nooit bestraft... (ook nog).

3 De volgde de rij van dolgedraaide eeuwig herhalende ''columnisten'' die bloed ruiken evenals
tijdens de Culturele Revolutie in China na de georganiseerde laster de aasgieren volgden.
Opvallend is dat de Cultuur en Onderwijs (universiteiten) in Nederland dezelfde haat patronen
volgen als destijds onder MAO... Koppen van onschuldigen moeten rollen, tegenstanders moeten
koud gemaakt.

Een politieke taak waarvoor Westelijke Universiteiten nooit voor werden opgericht... het vernietigen
van het vrije woord en de waarheidsvinding (denk aan BLM en KOZP) begraven.

. Sander Schimmelpenninck Minkukel die in Quote de rijkste klootzakken streelt en
is een telg uit het adellijke dieven geslacht van Joods Protestants hervormde afkomst
evenals Job Cohen van de PvdAlaaah.

Sander heeft ontdekt dat het beroep als activistisch ''landverrader'' hem de meeste kansen biedt bij bladen als
De Volkskrant en bij programma's als ''M''. Bovendien was hij altijd al een landverrader dus dat kwam hem goed uit.

. Stevo Akkerman Dagblad Trouw: Een giftige demagoog die week in week uit dezelfde
totaal ongenuanceerde obsessieve haatstukjes schrijft gericht op Fvd en de PVV en
daarmee een patroon van mentale ziekte vertoont zoals we die in Nazi Duitsland wel tegenkwamen.

. Arnon Grunberg. Een Joods Nederlandse nuttige kracht voor de verziekte zelfhaat ideologie die
Politiek Correctisme heet.
Je kunt geen onderwerp vinden of hij is rechtlijnig verstard Politiek Correct.. altijd de halve waarheid verkondigen zoals
alle geradicaliseerde mee-lopers uit de geschiedenis. BLM and BOZP was voor hem de kans om nog eens voluit
zijn stille haat jegens Witte Nederlanders grenzeloos en redeloos te botvieren hele enge vent.

Bert Wagendorp: Volkskrantje Activist geen journalist, noch intellectueel maar een omhooggevallen babyboomer met
een rechtlijnige ijskoude botte pre-puberiaanse stijl die je alleen in de periode '40 - ''45 in ons buurland zou verwachten
of in een onguur kraakpand op de muur van het toilet... deed tevens voluit mee aan de haat tirades tegen Fortuijn.

Bas Heijne (NSB Handelsblad heeft die bijnaam aan hem te danken:
Baby boomer die zichzelf al zijn hele leven herhaalt in het afgegleden blaadje.
Wie zijn stukjes van 15 jaar terug leest kan vaststellen dat hij totaal vastgeroest is en niks meer te zeggen heeft.

Dan volgt de TV: EVA JINEK:
Deze Joods Amerikaanse geimporteerde hater van de Nederlandse oorsponkelijke cultuur uit een rijk geslacht (zoals Sander Schimmelpenninck). Een duidelijk verwend nestje opgegroeid in 'een rijke bubbel van villa's aan de rand van Den Haag.

zij leest evenals Van Nieuwkerk teksten van een scherm snel voor en krijgt daarom onterecht
de illusie van ''intelligent'' voorgespiegeld.

Vlak voordat de bekende elitaire haatkudde volkomen collectief losging op Baudet
gaf Jinek in haar programma het startsigaal..

Baudet was valselijk met partijgenoten uit genodigd ''om over de partij standpunten te praten en
partijleden voor te stellen...''.

Echter Jinek (die direct erna in haar miljonairswoning vakantie ging vieren alsof het gepland was)
ging 20 minuten lang volledig los en zonder enig gewichtig argument bleef ze maar gillen
''anti semitisme, anti semitisme, anti semitisme, anti semitisme, anti semitisme, anti semitisme,
anti semitisme, anti semitisme, anti semitisme, anti semitisme, anti semitisme, anti semitisme, anti semitisme,
anti semitisme, anti semitisme, anti semitisme, ... daarbij ieder gesprek saboterend in een haatsalvo
van demonisering en laster.

Je zag duidelijk dat Jinek geinstrueerd was en zij onderdeel uitmaakte van het overduidelijk
georkestreerde systematische koor aan elite getrouwe slippendragers die namens
de MS partijen het vuile werk doen om FvD ''Kalt te Machen''.

Enkele namen van totaal los gezongen inmiddels levensgevaarlijke lieden (waarvan een aanzienlijk deel
destijds ook bloed roken bij Johan Derks en jaren terug bij Pim Fortijn):

. NPO-activiste Simone Weimans
. VPRO activisten John Jansen van Galen en Jos Palm (jaren achter elkaar iedere zondag eenzijdig, zoals
alle propaganda, herhaald hijgend van verontwaardiging klaarkomen over Slavernij en Indonesie etc..

Het wordt tijd voor een ''naming en shaming'' van de vaste groep eeuwige meelopers achter iedere gesubsidieerde
vorm van haat-activisme jegens wit oorspronkelijk hard werkende Nederland:

Van BLM, ISIS, KOZP tot het ....

En vergeet nooit neo- en fake liberale gezelschap van VVD tot aan D66/Groen Links
dat hier overduidelijk stilletjes aan de touwtjes trekt...

.

BerichtGeplaatst: Di Dec 08, 2020 12:21 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Gaan die inquisiteurs aan de Leidse universiteit toch even op hun plaat met hun poging Paul Cliteur kalt te stellen? Om verdere schade te voorkomen nu de boomerang in hun gezicht terugkeert gelasten ze de inquisitie maar af.

Quote:
Leidse aanklagers willen geen onderzoek naar Paul Cliteur: ’Hij is geen antisemiet’

Vier voormalige medewerkers van de Universiteit Leiden, wier kritiek op professor dr. Paul Cliteur aanleiding was tot een onderzoek naar vermeend antisemitisme binnen diens afdeling Encyclopedie van het Recht, willen dat de universiteitsleiding het onderzoek afblaast. In een brief, die is ondertekend door de arabisten David Suurland en Machteld Allan, politicologe Machteld Zee en filosoof en politicoloog Yoram Stein, schrijven zij dat hiervoor geen rechtvaardiging is. De brief is in bezit van De Telegraaf.

De vier academici hadden eerder in een artikel op de website GeenStijl kritiek geuit op hun oud-docent Cliteur, die behalve hoogleraar in Leiden ook politicus is voor Forum voor Democratie. Zij hadden Cliteur afgelopen zomer aangespoord om op te treden tegen vermeende antisemitische uitspraken van diens politiek leider en oud-promovendus, Thierry Baudet. Cliteur, die voor FvD in de Eerste Kamer zat, zou de uitlatingen, volgens GeenStijl, hebben afgedaan als: ’Malligheid, aangewakkerd door een paar flessen wijn.’ Daarop besloot het viertal om de publiciteit te zoeken.

Over de publicatie op GeenStijl ontstond ophef, ook onder docenten aan de Universiteit Leiden, die een open brief schreven tegen ’antisemitisme, racisme en discriminatie en het bagatelliseren of normaliseren daarvan’, en daarin duidelijk verwezen naar Cliteur en Forum. Het universiteitsbestuur besloot daarop om een onderzoek te laten instellen door een externe commissie. Die commissie wil zich niet beperken tot alleen Cliteur, maar ze wil diens complete vakgroep onderzoeken op mogelijk ’antisemitisme’. Binnen de afdeling werken zo’n dertig mensen, onder wie ook gerenommeerde wetenschappers als professor dr. Afshin Elian en professor dr. Andreas Kinneging.

Het voornemen om de hele afdeling in de beklaagdenbank te plaatsen, gaat de vier oud-promovendi veel te ver. Zij schrijven tijdens hun opleiding juist veel te danken te hebben gehad aan de vrije uitwisseling van ideeën binnen de afdeling, die in academisch Nederland geldt als een conservatief bolwerk. Hun kritiek op de politicus Cliteur ’kan in geen enkel opzicht worden gelezen als een rechtvaardiging om de afdeling als geheel verantwoordelijk te houden voor de uiterst verwerpelijke uitspraken van dhr. Baudet of het door ons waargenomen, en door u te onderzoeken, stilzwijgen van diens senator en vertrouweling prof. Cliteur hieromtrent’, schrijven zij in hun brief aan rector-magnificus Carel Stolker en Joanne van der Leun, decaan van de faculteit der rechtsgeleerdheid.

Verder stellen zij dat Cliteur en ook diens collega’s als Afshin Ellian niet op de hoogte konden zijn van een gewraakte uitspraak over Joden die Baudet tegen een student zou hebben gedaan. De inhoud daarvan was bij David Suurland bekend.

Ook verwijten zij Cliteur geen antisemitisme, hun beschuldiging betreft nalatigheid in Cliteurs optreden als politicus: ’Laten wij ons duidelijk uitspreken: wij verwijten professor Cliteur geen antisemitische sympathieën of uitingen. Wij vinden het belangrijk om dit te benadrukken: dat is niet de professor Cliteur die wij kennen en van zulke sympathieën is nimmer gebleken. Wat wij Paul Cliteur aanrekenen is dat hij in zijn rol als senator van het Forum voor Democratie en als vertrouweling van dhr. Baudet binnen het Forum voor Democratie herhaaldelijk is gewaarschuwd voor antisemitische sympathieën en uitingen bij zijn partijleider en dat Cliteur, voor zover wij kunnen zien, met deze kennis niets heeft gedaan’, schrijven ze in de brief.

Saillant detail is dat de brief, die Cliteur en diens vakgroep in de ogen van de ondertekenaars vrijpleit van antisemitisme, op 1 december is verstuurd, maar dat het universiteitsbestuur nog niet heeft gereageerd. Pas zaterdagavond ontvingen de opstellers van de brief bevestiging van ontvangst, maar geen inhoudelijke reactie, aldus één van de briefschrijvers, Machteld Allan. Allan zegt te hopen ’dat het onderzoek snel van de baan is’.

Het aangekondigde onderzoek in Leiden leidde tot veel aandacht in de media en tot kritiek onder academici en oud-studenten. Een aantal van hen nam het op voor Cliteur en diens collega’s, onder wie emeritus-hoogleraar Meindert Fennema in de NRC en rechtsfilosoof Hakan Külcü in een opiniestuk in Het Parool, onder de kop ’Hysterische correctheid: Cliteur veroordeeld tot brandstapel’.

Historicus en opiniemaker Geerten Waling, die eveneens in Leiden promoveerde, is het meest uitgesproken. ’Dit betekent maar één ding: dat het College van Bestuur en het bestuur van de faculteit rechtsgeleerdheid willens en wetens een hyperdiverse afdeling van goede, integere academici het ravijn in aan het duwen zijn. Reputaties en carrières van deze mensen lopen elke dag meer schade op, zolang het onderzoek loopt. De énige onduidelijkheid is nu nog: waarom gebeurt dit?! Angst voor ophef, reputatieschade? Of een politieke afrekening binnen de universiteit/faculteit? Wraak vanwege Cliteurs verzet tegen wat hij „cultuurmarxisme” en linkse indoctrinatie noemt? Anders, namelijk?’

Paul Cliteur kan niet reageren op vragen van de Telegraaf aangezien hij hangende het onderzoek valt onder zwijgplicht. Cliteur verwierp eerder verwijten van antisemitisme: ’Dat is grote, maar dan ook grote onzin’.

Rector magnificus Carel Stolker wilde liever niet gestoord worden op de zondagavond: „Leuk dat u belt, maar ik hang direct weer op. Goedenavond.”

BerichtGeplaatst: Vr Dec 11, 2020 13:26 Plaats reactie Reageer met quote
Real

George Bush schreef:
Poendert schreef:
Ook schrijft dat persoon: Ik kan de hoogleraar(Cliteur) echter niet betrappen op iets dat in de verste verte lijkt op antisemitisme. Ik zie hiervan geen sporen in zijn werk en voordrachten.

Het valt mij wel op dat dit soort achterbakse, en opruiende uitlatingen meestal vanuit onze linkse broederclubs worden geventileerd.

Het was een poging van het kartel om de FvD "kalt te stellen" De FvD stelde teveel lastige vragen, zie bij de laatste corona-debatten Van Haga.
Voordeel is dat er heel wat namen bekend zijn van vertegenwoordigers die bij de volgende verkiezingen geloosd kunnen worden.
Ik denk daarbij aan de gretige Joost Eerdmans en allerlei provinciale "kopstukken" die uitgetreden zijn. Laten deze minkukels het maar op eigen kracht proberen. Laughing

Exakt!

Pimmetje werd lastig en werd vermoord. De FvD werd lastig, dus dan weet je gelijk uit welke hoek het stoken komt.

BerichtGeplaatst: Do Dec 24, 2020 12:26 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

Theo Hiddema terug

Beste leden,

Ik wist het al een tijdje, maar had met Theo afgesproken het nieuws geheim te houden tot vandaag, 24 december. Nu is het hoge woord eruit: Theo Hiddema is terug!
Samen met Wybren van Haga, Hans Smolders, Paul Frentrop en de vele andere gezichten van FVD gaan we vol voor de winst op 17 maart!
In een uitgebreid interview met De Volkskrant licht Theo zijn positie toe. Nadat ik me op maandag 23 november genoodzaakt voelde een stap terug te doen, zag hij voor zichzelf ook geen rol meer in de politiek. “Als Baudet niet meedoet (...), heb ik er geen lol meer in. Ik stelde me voor dat ik met Joost Eerdmans in zo’n zaaltje kom: de dood in de pot.”
We hebben uitgebreid met elkaar gesproken. Over de reis die we de afgelopen jaren hebben gemaakt. Over de zaaltjes, de contacten met leden en onze missie in de Kamer. Maar ook over de nare verwijten die steeds maar worden gemaakt: “ze kunnen net als ik weten dat Baudet geen antisemiet of racist is”. Zo is het natuurlijk. Hij vervolgt: “Veel mensen lopen met de antiracistische borst vooruit, op zoek naar racistische zeepbellen. Het is een heel schraal leven als je daar je identiteit aan moet ontlenen. Bij mij zijn ze aan het verkeerde adres. Ik heb zes jaar gewerkt bij een patroon die slachtoffer was van echt antisemitisme en een fijne antenne had voor mensen met die tendensen: Max Moszkowicz senior. Ik weet nog hoe bang mijn ouders waren dat Israël bij de oorlogen van 1956 en 1967 van de kaart zou worden geveegd. Liefde voor het Joodse volk is mij met de paplepel ingegoten. Als FVD hebben we alle moties gesteund die het Israëlische belang raakten.”
De woorden zijn me uit het hart gegrepen. Dat weet ook iedereen die mij kent en die mijn boeken las, ons partijprogramma doornam of ons optreden in de Kamer bekeek.
Laten we hier dus nu een streep trekken. Wat gebeurd is en aan valse verwijten werd rondgeslingerd - vooral door mensen die een stok zochten om te slaan - laten we achter ons.

Theo komt - op eigen verzoek - op de allerlaatste plek van onze kieslijst. Hij wil met voorkeursstemmen worden gekozen. Ik zal in elk geval op hem stemmen. Net als heel veel anderen, daar twijfel ik geen seconde aan.

Een hele mooie kerst gewenst aan jullie allen. En Theo: welkom terug, lieve vriend! Welkom thuis.

Met warme groet,
Thierry Baudet

BerichtGeplaatst: Do Dec 24, 2020 16:46 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Wat een soap joh, prutsers.

BerichtGeplaatst: Do Dec 24, 2020 23:26 Plaats reactie Reageer met quote
ron1872

Jij zit meer in het hoekje van SP, GL, D´66, VVD en PvdA.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Vr Dec 25, 2020 10:32 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Royy schreef:
Wat een soap joh, prutsers.

Het komt niet vaak voor, maar ik ben het helemaal met je eens, Royy. Het zijn een stelletje elitaire amateurs.

BerichtGeplaatst: Vr Dec 25, 2020 23:46 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Ach ja..

Het gebruikt de symbolen van het fascisme.
Het gebruikt de taal van het fascisme.
Het heeft de organisatie van het fascisme.

Wat is het?

Fascisme.

BerichtGeplaatst: Za Dec 26, 2020 12:26 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

George Bush schreef:
Theo Hiddema terug

Beste leden,

Ik wist het al een tijdje, maar had met Theo afgesproken het nieuws geheim te houden tot vandaag, 24 december. Nu is het hoge woord eruit: Theo Hiddema is terug!
Samen met Wybren van Haga, Hans Smolders, Paul Frentrop en de vele andere gezichten van FVD gaan we vol voor de winst op 17 maart!
In een uitgebreid interview met De Volkskrant licht Theo zijn positie toe. Nadat ik me op maandag 23 november genoodzaakt voelde een stap terug te doen, zag hij voor zichzelf ook geen rol meer in de politiek. “Als Baudet niet meedoet (...), heb ik er geen lol meer in. Ik stelde me voor dat ik met Joost Eerdmans in zo’n zaaltje kom: de dood in de pot.”
We hebben uitgebreid met elkaar gesproken. Over de reis die we de afgelopen jaren hebben gemaakt. Over de zaaltjes, de contacten met leden en onze missie in de Kamer. Maar ook over de nare verwijten die steeds maar worden gemaakt: “ze kunnen net als ik weten dat Baudet geen antisemiet of racist is”. Zo is het natuurlijk. Hij vervolgt: “Veel mensen lopen met de antiracistische borst vooruit, op zoek naar racistische zeepbellen. Het is een heel schraal leven als je daar je identiteit aan moet ontlenen. Bij mij zijn ze aan het verkeerde adres. Ik heb zes jaar gewerkt bij een patroon die slachtoffer was van echt antisemitisme en een fijne antenne had voor mensen met die tendensen: Max Moszkowicz senior. Ik weet nog hoe bang mijn ouders waren dat Israël bij de oorlogen van 1956 en 1967 van de kaart zou worden geveegd. Liefde voor het Joodse volk is mij met de paplepel ingegoten. Als FVD hebben we alle moties gesteund die het Israëlische belang raakten.”
De woorden zijn me uit het hart gegrepen. Dat weet ook iedereen die mij kent en die mijn boeken las, ons partijprogramma doornam of ons optreden in de Kamer bekeek.
Laten we hier dus nu een streep trekken. Wat gebeurd is en aan valse verwijten werd rondgeslingerd - vooral door mensen die een stok zochten om te slaan - laten we achter ons.

Theo komt - op eigen verzoek - op de allerlaatste plek van onze kieslijst. Hij wil met voorkeursstemmen worden gekozen. Ik zal in elk geval op hem stemmen. Net als heel veel anderen, daar twijfel ik geen seconde aan.

Een hele mooie kerst gewenst aan jullie allen. En Theo: welkom terug, lieve vriend! Welkom thuis.

Met warme groet,
Thierry Baudet

De terugkeer en de verklaring van Theo Hiddema is een opsteker die Thierry Baudet in z'n broekzak kan steken. Ook omdat de zaken toch iets anders in elkaar blijken te steken dan hoe er over de politiek arbeidsongeschiktheidsmelding van Theo Hiddema is gespeculeerd.

Want ik moet nog maar gaan zien of de om wat voor motiverende redenen dan ook weggelopen vertegenwoordigers van FvD in de Amsterdamse gemeenteraad, in de PS in de EK en in het EP, mits zij hun herkandidatuur ambiëren na 2022 (GR) ,2023 (PS, EK) of 2024 (EP) hun dan vrij komende vacature nog wel kunnen blijven vervullen onder welk andere vlag dan die van FvD dan ook. Ondanks alle perikele dicht ik aan FvD nog steeds een reële kans op zo'n 4 Tweede Kamerzetels toe en hoe je het ook wendt of keert; Dat is een winst van 2 zetels die de overige concurrentie al moet inleveren aan de politieke roulettetafel in maart. Code Oranje in oprichting bestond al voor deze perikelen. Voor zover ik weet heeft nog niemand daar politiek asiel gezocht of gekregen. Aan Code Oranje dicht ik kansen op parlementaire doorbraak toe. Overigens ook aan Ja21 van Joost Eerdmans. Van zetelrover en klaploper Henk Otten zullen we na 2023 niks meer vernemen.

Is er een overzicht van welke volksvertegenwoordigers van FvD allemaal vertrokken zijn en onder welke vlag zij nu met hun FvD-zetel varen? Daar ben ik best benieuwd naar.

Laatst aangepast door Loetje op Za Dec 26, 2020 12:38, in totaal 3 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Za Dec 26, 2020 12:31 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Voor wat betreft de Senaat is mijn vraag alzo beantwoord:

En dan natuurlijk Annabel Nanninga als gemeenteraadslid in Amsterdam (Anton van Schijndel was al eerder opgestapt.) en als Statenlid in Noord-Holland.

BerichtGeplaatst: Za Dec 26, 2020 12:57 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Gelukkig zijn er al snel weer nieuwe verkiezingen, zodat Nederlanders zelf hun mening kunnen spuien.
Ik stel een volgende regering voor die stoelt op de overtuigingen over democratie die nu worden aangehangen door de PVV en het FVD en desnoods ook de democratische overtuigingen van de SGP om eventuele christenen te plezieren geef de laatste club een verbod op vrije koopzondag. Mooi rustig achter in de tuin.
Dus PVV, FVD en SGP. En alle andere clubs die hun hoofdstandpunten durven onderbouwen. Eindelijk weer een regering van en door Nederlanders, ongeacht kleur.
Als men straks niet op bovenstaande partijen stemt wordt het ook bij het volgende kabinet. Meer van hetzelfde.
Dan drinkt men in Brussel een glas, doet een plas, en alles blijft zoals het was.

BerichtGeplaatst: Za Dec 26, 2020 13:10 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ryan schreef:
Ach ja..

Wat is het?

Fascisme.

Symbolen van het facisme?
Ik raad u aan eens wat oeroude Tempels van het Boeddhisme te bekijken. Die staan vol met Hakenkruizen. Dat was in hun tijd blijkbaar een gelukssymbool.
Moeten we nu ook net als de Taliban met de enorme standbeelden van Boeddha deed in Afghanistan, die kunstwerken opblazen?
Ik zou toch eerst eens nadenken voordat men, de in hun ogen, god en anderen lasterende afbeeldingen vernielt. Wat vind u van de Venus van Milo. Of de nachtwacht van Rembrand?
Persoonlijk vind ik dat we daar zuinig op moeten zijn, net als op mooie afbeeldingen van Lenin of Caesar. Is Napoleon al in de aanbieding, of de oeroude afbeeldingen in de grotten bij Santander.

BerichtGeplaatst: Zo Dec 27, 2020 0:53 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

Van Haga op 2e plek van de kandidatenlijst voor de 2e Kamer

Zéér verstandige beslissing. Van Haga heeft zich ontpopt als een waardevol kamerlid.

We hebben nu Van Haga, Baudet, Hiddema, elk goed voor een kamerzetel op basis van voorkeurstemmen.

https://www.lc.nl/binnenland/Van-Haga-op-2-en-Jansen-op-7-voor-nieuwe-lijst-FVD-26316471.html?utm_referrer=https%3A%2F%2Fzen.yandex.com&utm_campaign=dbr

BerichtGeplaatst: Di Dec 29, 2020 19:33 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

Beste ondertekenaars van onze petitie,

In maart 2020 werd ook Nederland getroffen door het coronavirus. Ondanks het feit dat het RIVM meende dat de kans dat COVID-19 ons land zou bereiken bijna nul was, liepen bij ons ook plotseling de besmettingen op en de ziekenhuizen vol.

De Wereldgezondheidsorganisatie plaatste COVID-19 op de A-lijst, gebroederlijk samen met zeer besmettelijke en extreem dodelijke ziektes als Ebola. Nederland ging in lockdown en er werden allerlei regels ingevoerd in de hoop de verspreiding van het virus in te dammen.

Al snel werd gelukkig duidelijk dat het virus vele malen minder gevaarlijk was dan eerst gedacht. De beelden uit China en Italië - mensen die spontaan dood neervielen, rokende mortuaria - hadden ons compleet op het verkeerde been gezet. Het mortaliteitscijfer, de IFR (Infection Fatality Rate), bleek wereldwijd te schommelen rond de 0,23%. Voor gezonde mensen bleek het virus nauwelijks tot ziekteverschijnselen te leiden en de meeste jongeren merkten er überhaupt niets van. In 2020 overleden slechts iets meer dan 500 mensen onder de 65 jaar aan of met corona.

Artsen en wetenschappers spraken zich steeds duidelijker uit tegen het kabinet dat maar één doel leek te hebben: het naar nul brengen van de “besmettingen” omdat het aantal mensen op de intensive care als groot gevaar werd gezien. In plaats van het aantal IC-bedden uit te breiden, werd voor het gemak vergeten dat in de afgelopen jaren de IC-capaciteit was verlaagd van 2200 IC-bedden naar 1100 IC-bedden. Liever dan hun eigen jarenlange falen onder ogen te zien, moest de hele samenleving van Rutte en De Jonge op slot. Zo ook de rest van de zorg: kankerpatiënten en hartpatiënten werden niet meer gediagnosticeerd en behandelingen werden uitgesteld.

Ondertussen kwamen de maatregelen die werden genomen ook steeds meer onder vuur te liggen. Mondkapjes werden verplicht, terwijl uit onderzoek bleek dat ze niet werkten (en bij langdurig gebruik zelfs slecht zijn voor de gezondheid). De overheid greep ongekende macht naar zich toe en zette via een spoedwet de democratie grotendeels buiten spel.

En nu, vlak voor kerst, zijn we terechtgekomen in een dystopische werkelijkheid waarin we anderhalve meter afstand moeten houden, de horeca en de winkels gesloten zijn en we geen kerst met al onze dierbaren mogen vieren omdat de overheid ons dit verbiedt. We mogen geen vuurpijl afschieten om het nieuwe jaar in te luiden en we mogen elkaar geen hand, geen knuffel, geen zoen meer geven.

Feiten, cijfers en statistieken doen er blijkbaar niet toe voor de partijen die in 2017 een coalitie vormden. Met corona als excuus permitteren VVD, CDA, D66 en ChristenUnie zich een verregaande inbreuk op onze grondrechten. Op onze vrijheid en, als we minister Hugo de Jonge met zijn vaccinfascinatie zijn gang laten gaan, straks ook op de integriteit van ons lichaam.

De vragen die iedereen zich inmiddels zou moeten stellen zijn de volgende:

Willen we wel leven in een door de overheid gereguleerde gevangenis?
Willen we ons overgeven aan een overheid die ons allerlei aantoonbaar zinloze maatregelen oplegt die niets aan de strijd tegen COVID-19 bijdragen?
Willen we de komende jaren verplichte sociale afstand in acht nemen met mondkapjes op anderhalve meter?
Willen we dit kabinet haar gang laten gaan met het kapot maken van de horeca, het MKB, de culturele sector, en het leven van onze scholieren en studenten?
Mijn antwoord op al deze vragen is nee. Onder geen enkele voorwaarde. En daarom strijd ik, samen met Thierry Baudet, elke dag in de Tweede Kamer voor uw en onze vrijheid.

Ik ben dankbaar voor uw ondertekening van onze petitie. En ik roep u op om zoveel mogelijk mensen in uw omgeving aan te sporen om ook van zich te laten horen!

Teken voor vrijheid. En stem op 17 maart 2021 op Forum voor Democratie!

Ir. Wybren van Haga

BerichtGeplaatst: Di Dec 29, 2020 20:53 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Poendert schreef:
Ryan schreef:
Ach ja..

Wat is het?

Fascisme.

Symbolen van het fascisme?
Ik raad u aan eens wat oeroude Tempels van het Boeddhisme te bekijken. Die staan vol met Hakenkruizen. Dat was in hun tijd blijkbaar een gelukssymbool.
Moeten we nu ook net als de Taliban met de enorme standbeelden van Boeddha deed in Afghanistan, die kunstwerken opblazen?
Ik zou toch eerst eens nadenken voordat men, de in hun ogen, god en anderen lasterende afbeeldingen vernielt. Wat vind u van de Venus van Milo. Of de nachtwacht van Rembrand?
Persoonlijk vind ik dat we daar zuinig op moeten zijn, net als op mooie afbeeldingen van Lenin of Caesar. Is Napoleon al in de aanbieding, of de oeroude afbeeldingen in de grotten bij Santander.

Tja, zegt meer over jouw bevattingsvermogen Poendert..
Je hebt geen enkel benul van historisch perspectief.

Dat de nazi's een hakenkruis gingen gebruiken is al te belachelijk voor woorden..

BerichtGeplaatst: Wo Dec 30, 2020 10:11 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ryan schreef:
Poendert schreef:
Ryan schreef:
Ach ja..

Wat is het?

Fascisme.

Symbolen van het fascisme?

Tja, zegt meer over jouw bevattingsvermogen Poendert..
Je hebt geen enkel benul van historisch perspectief.

Dat de nazi's een hakenkruis gingen gebruiken is al te belachelijk voor woorden..

Dus alles wat de nazi,s gebruikten dan maar opblazen of op de verboden lijst zetten. Ik zag een woning in Duitsland uit 1800 waarin naast psalmen een oud hakenkruis was uitgesneden. Ook zag ik in stenen in Zweden waar oeroude hakenkruizen in waren gebeiteld.
De anti-Naziclubs zijn hun doel volledig voorbij gestreefd. Je kunt de historie niet veranderen omdat oude overtuigingen je niet aanstaan. Hoeveel % van de toenmalige wereld heeft Atilla de Hun uitgeroeid. Of Djengis Khan.
Ik vind bepaalde muziek van Wagner(der Nibelungen) wel aardig, daar luisterde Hitler ook graag naar. Moet die muziek nu worden verboden.
Allemaal aan het boekenverbranden?
En mogen we nog wel in een volkswagen rijden.

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici