Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici » De leugens van Klaver... komen uit. Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Do Mrt 30, 2017 2:24 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Loetje schreef:
Anne-Fleur doet nu groot huilie huilie over dat er aangifte tegen haar is gedaan.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170329_02807339

Citaat:
Parodie is extreem moeilijk, blijkbaar. Moslims zijn vogelvrij. Maar als je iets zegt over Wilders, moet je dood.

Dus als iemand stenen tegen 'n moskee wil gaan werpen dan blijkt daaruit dat Moslims vogelvrij zijn en als aangifte gedaan wordt tegen iemand, dan betekent dit dat die iemand dood moet?
Nou. 't is te hopen voor Groen Links dat ze niet nog meer van dit soort fractiemedewerksters in dienst hebben, want dan wordt 't 'n drama met die partij.

Hoe is 't trouwens mogelijk dat nota bene 'n vrouw zich hier opwerpt als pleitbezorgster van de Islam, zijnde de religie volgens welker regels 't gehuwde mannen vrij staat om "vreemd te gaan", maar gehuwde vrouwen niet; die worden dan namelijk uit eerwraak gestenigd.

(Misschien moest maar 's iemand aan Denk vragen wat ze vinden van dit soort 'Gelijkheid').
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Do Mrt 30, 2017 8:17 Plaats reactie Reageer met quote
Pinakel

Natubico schreef:

(Misschien moest maar 's iemand aan Denk vragen wat ze vinden van dit soort 'Gelijkheid').

Als Erdogan het goed vindt, vinden zij het ook goed. Die 'DENK'-figuren hebben niet eens een eigen mening. Die zitten stevig vast aan de touwtjes van de islam-ideologie..

BerichtGeplaatst: Do Mrt 30, 2017 18:35 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

http://nos.nl/artikel/2165731-groenlinks-activiste-dekker-zegt-lidmaatschap-op.html

Quote:
GroenLinks-activiste Anne Fleur Dekker heeft haar lidmaatschap van GroenLinks opgezegd. Ze voelt zich onvoldoende gesteund door het landelijk partijbestuur in de rel over de tweet over Geert Wilders die zij verstuurde.

Oei! Daar gaat mevrouw Dekker.

BerichtGeplaatst: Do Mrt 30, 2017 20:22 Plaats reactie Reageer met quote
Boosoog

estudiant schreef:
Ach....De Telegraaf. Dezelfde groep als GeenStijl, Dumpert. Voor hen die veel aandacht willen besteden aan pulp ...ga je gang Laughing

Zelfde categorie als joop.nl dat een nog nat achter de oren links extremiste als columniste heeft?
BerichtGeplaatst: Do Mrt 30, 2017 20:47 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Het lijkt erop dat links Nederland (Anne-Fleur Dekker, Erik van Muiswinkel etc.) een beetje dezelfde kant op gaat als de snowflakes in Amerika na de verkiezing van Trump: compleet de weg kwijt. En denken dat mensen met andere meningen, zoals Thierry Baudet, te vuur en te zwaard bestreden moeten worden. Desnoods met geweld.

Ik snap echt niet waar die haat tegen Baudet vandaan komt. Tegen Wilders, vooruit, die heeft het er zelf naar gemaakt. Maar Baudet? Hij is nog maar net begonnen als junior-kamerlid en krijgt nu al bakken stront over zich heen.

BerichtGeplaatst: Do Mrt 30, 2017 21:04 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

De moraal claimende deugdmensen hebben nou eenmaal grote problemen met andersdenkenden die onafhankelijk, zelf en kritisch denken en zich niet laten meningssturen. Mond vol over diversiteit, tolerantie, anders (zijn) e.d., behalve als het om meningen gaat. Dan geldt alleen hun eigen dogma om deze met alle dramdwang kracht bij te zetten.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 31, 2017 10:18 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Groen Links begint steeds meer op een psychiatrische inrichting vol gekken te gaan lijken. De wanhoop moet er behoorlijk diep zitten.

Censuur: GroenLinks-raadslid noemt DDS extreemrechts, vindt dat wethouder ons niet mag retweeten

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 31, 2017 12:29 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Boosoog schreef:
Zelfde categorie als joop.nl dat een nog nat achter de oren links extremiste als columniste heeft?

Francisco van Joolen is net zo extremistisch als Wilders. Als die man over Wilders praat dan schreeuwt hij harder dan Wilders als die over Marokkanen praat. Very Happy

BerichtGeplaatst: Za Apr 15, 2017 3:13 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

http://www.ad.nl/dossier-verkiezingsvideo-s/klaver-kaal-worden-is-mijn-grootste-nachtmerrie~a83ff608/

Citaat:
"De voorman van GroenLinks moet kiezen tussen Ajax en Feyenoord, tussen groen en links en tussen lang haar of kaal zijn. ,,Lang haar", antwoord de voorman snel. ,,Dat is echt mijn grootste nachtmerrie, dat ik kaal word.""

Dus niet bijvoorbeeld dat 't helemaal fout gaat met het milieu, of zo, neen iets puur ego-centristisch en dan ook nog betreffende het uiterlijk.
Maar ja, kaalheid is wél 'n teken van mannelijkheid, dus ja, amme hoela.
BerichtGeplaatst: Za Apr 15, 2017 9:15 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Loetje schreef:
Knetter Anne-Fleur heeft weer van zich laten horen:

http://politiek.tpo.nl/column/aanpakken-die-anne-fleur-dekker-en-andere-doorgedraaide-feministen/

Citaat: "Was Holman in zijn columns seksistisch toen hij aangaf dat hij Anne Fleur aantrekkelijk vindt en een erectie van haar krijgt?"

Als ze d'r nikab aantrekt heeft ze van dat soort dingen geen last meer. Very Happy

Dan die reactie op bovengenoemde column:

http://www.parool.nl/opinie/ik-wil-niet-verbaal-worden-aangerand-door-holman~a4483255/

Citaten:
"Op Twitter circuleerde een gefotoshopt plaatje met vijf vrouwen die hun benen spreiden voor een boot vluchtelingen. Vooraanstaande vrouwelijke opiniemakers zijn erin getagd, ze zouden graag genomen willen worden. Een van de vele voorbeelden van de vunzigheden die dagelijks bij vooral vrouwelijke opiniemakers binnenkomen".
en
"Dat Het Parool publieke discussies faciliteert, is prima, maar die moeten over iemands argumenten gaan, niet over iemands sekse en seksualiteit."|

Dacht zo dat met name inzake het thema van de boot-migranten de seksualiteit van ook vrouwelijke opiniemakers wel degelijk 'n relevant onderwerp kan zijn.
Zoekende naar 'n verklaring voor het feit dat ondanks alle gigantische bezwaren tegen het alsmaar verder laten doorwoekeren van dit maatschappelijke kankergezwel kan het heel realistisch zijn om zich op z'n minst af te vragen of 't wellicht al bij al tch de sexualitiet van veel Europese materiële welvaartsdames is die gezien moet worden als de ware oorzaak van het uitblijven der maatregelen welke omreden van genoemde gigantische bezwaren hoogst noodzakelijk en voor de hand liggend zijn.
Wanneer degenen die voor zich tot de conclusie zijn gekomen dat die vraag positief beantwoord kan of moet worden dan is 't hoogst begrijpelijk dat zij hun verontwaardiging daarover op 'n zodanig wijze uitbeelden dat de veroorzaaksters van onder andere al het gemis aan levensvreugde voor eerstgenoemden er 'n zekere mate van straf door ondergaan.

Trouwens wat die column betreft:
http://www.parool.nl/opinie/dit-wordt-een-afschuwelijke-oudemannencolumn~a4481402/
Wanneer de reageerster deze goed gelezen zou hebben dan zou ze tot de conclusie gekomen moeten zijn dat de columnist het in de gewraakte passages van zijn "gore" column strikt genomen niet over haar heeft, maar over radicale meisjes in zijn jongere jaren.
Kijk maar:

Uiteraard was ik destijds ook radicaal als de pest en ik weet dat dit soort meisjes ideologische seks bedreven. (Ik probeer het zo netjes, antiseksistisch mogelijk te schrijven.) Ze wilden alleen maar neuken met iemand die ze konden bewonderen en in feite nog gevaarlijker was dan zijzelf. Ze wilden soldaten. En van de soldaten uiteraard de generaals. Die mochten dom zijn, als ze maar gevaarlijk waren.

Maar na verloop van tijd gebeurde dan het verschrikkelijke: ze koesterden zo'n haat tegen de fascistische corpsbal die ze zelfs een gevaar voor de wereldvrede vonden dat ze daarmee opeens in bed belandden, ons achterlatend met een slap klappertjespistool.
BerichtGeplaatst: Vr Apr 21, 2017 9:42 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Charlie Hebdo ligt alweer vele Islamitische aanslagen achter ons. Kijk wat voor een tweet van een Groen Linksgekkie wij nog hebben opgedoken:

http://www.dumpert.nl/mediabase/6633605/a1a79092/groen_links_doet_ook_gezellig_mee_.html

BerichtGeplaatst: Do Jan 04, 2018 21:16 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

https://www.ad.nl/politiek/oud-premier-van-agt-stemde-niet-cda-maar-groenlinks~a2ac5c27/

Ik kan zeker waardering opbrengen voor oud premier Dries van Agt. Als een ware christen heeft hij het CDA de rug toegekeerd, o.a. door dat belachelijke nationalisme waar het CDA nu kennelijk voor staat . Hij kiest nu voor het duurzaamheidsprincipe van Groen Links, of om in christelijke termen te spreken, hij kiest voor het Rentmeesterschap.
Dat is nog eens wat anders dan de vlucht van ontevreden christenen naar de PVV.

Extreem rechts, vergeet vooral het videootje in het artikel niet.

BerichtGeplaatst: Vr Jan 05, 2018 13:19 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Heeft hij zijn lidmaatschap van het CDA al opgezegd of moet hij daar middels een royement een handje bij geholpen worden?

BerichtGeplaatst: Vr Jan 05, 2018 13:30 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

estudiant schreef:
Ik kan zeker waardering opbrengen voor oud premier Dries van Agt. Als een ware christen heeft hij het CDA de rug toegekeerd, o.a. door dat belachelijke nationalisme waar het CDA nu kennelijk voor staat.

Dat klinkt mooi, maar dat heeft hij allemaal gedaan na zijn carrière. Toen hij ervan moest eten deed hij wat iedere politicus doet: voor het pensioen op het eigen baantje passen en vooral niet naast het regiment marcheren.

BerichtGeplaatst: Vr Jan 05, 2018 14:14 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Dat waren andere tijden. Van Agt is overigens al langer dwarsligger, denk maar even aan de Palestijnse kwestie hetgeen binnen het CDA ook niet erg werd en wordt gewaardeerd.

En bovenal natuurlijk...... ook van Agt kan natuurlijk niet aan de standaard van van Es voldoen Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Vr Jan 05, 2018 14:44 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

In 1986 heb ik hem ooit nogeens horen zeggen: "Een rood zuiden is geen mooi zuiden.".Daarna heb ik nooit meer iets zinnigs van deze thans geriaat vernomen.

BerichtGeplaatst: Vr Jan 05, 2018 15:07 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

estudiant schreef:
Dat waren andere tijden. Van Agt is overigens al langer dwarsligger, denk maar even aan de Palestijnse kwestie hetgeen binnen het CDA ook niet erg werd en wordt gewaardeerd.

Dat was na zijn carrière.

Quote:
En bovenal natuurlijk...... ook van Agt kan natuurlijk niet aan de standaard van van Es voldoen Rolling Eyes

Voor wat zijn houding jegens Israël betreft voldoet van Agt weldegelijk aan mijn standaard, alleen had hij dat tijdens zijn premierschap moeten doen.

BerichtGeplaatst: Vr Jan 05, 2018 17:56 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Dat zeg ik, ook van Agt kan niet aan de standaard van van Es voldoen.

BerichtGeplaatst: Vr Jan 05, 2018 19:51 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Waarom koos van Agt eigenlijk niet voor de Gristenunie?

BerichtGeplaatst: Vr Jan 05, 2018 20:43 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Geen echt idee eigenlijk, maar gezien zijn wending neem ik aan dat hij voor duurzaamheid kiest en de gristenunie zal hem daarbij niet ver genoeg gaan.

BerichtGeplaatst: Vr Jan 05, 2018 22:55 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

estudiant schreef:
Geen echt idee eigenlijk, maar gezien zijn wending neem ik aan dat hij voor duurzaamheid kiest en de gristenunie zal hem daarbij niet ver genoeg gaan.

Voor duurzaamheid of voor verdere uitrolling van de rode loper voor exotische immigranten.

Dat laatste dan niettegenstaande bijvoorbeeld dit:

https://www.gelderlander.nl/home/team-jaagt-jaar-op-loverboys-meisjes-soms-totaal-naar-de-gallemiezen~a0afdc72/

Citaat:

"De meisjes zijn vaak nog geen vijftien jaar. Hun kwelgeesten niet ouder dan dertig. Veelal allochtonen; Marokkanen, Turken, Antillianen en Roma. Relatief weinig autochtone Nederlanders, ....."

Wordt nogal 'ns 'n verrijking van onze cultuur genoemd, die immigratie.
-
BerichtGeplaatst: Zo Jan 07, 2018 10:54 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Halbe Zijlstra van de VVD wil er nog meer van hebben. Dan weet je gelijk wat je stem op de VVD waard is.
https://fenixx.org/2018/01/04/halbe-zijlstra-immigratie/comment-page-1/

BerichtGeplaatst: Zo Jan 07, 2018 12:15 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Natubico schreef:
estudiant schreef:

Voor duurzaamheid of voor verdere uitrolling van de rode loper voor exotische immigranten.

https://www.gelderlander.nl/home/team-jaagt-jaar-op-loverboys-meisjes-soms-totaal-naar-de-gallemiezen~a0afdc72/

Citaat:

"De meisjes zijn vaak nog geen vijftien jaar. Hun kwelgeesten niet ouder dan dertig. Veelal allochtonen; Marokkanen, Turken, Antillianen en Roma. Relatief weinig autochtone Nederlanders, ....."

-

Volgens mij ben je weg goed kwijt Natubico, want wat had dit nu met de gequote discussie te maken?

BerichtGeplaatst: Zo Jan 07, 2018 17:28 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

estudiant schreef:
Dat zeg ik, ook van Agt kan niet aan de standaard van van Es voldoen.

Inderdaad, mijn standaard ligt hoger.

BerichtGeplaatst: Ma Jan 08, 2018 8:29 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

estudiant schreef:

Natubico schreef:
Citaat:

-

estudiant schreef:
Volgens mij ben je weg goed kwijt Natubico, want wat had dit nu met de gequote discussie te maken?

Allereerst dit:
Al komt 'n weerlegging van iemands visie of bewering nóg zo hard aan, 't is hier regel dat het onvermogen om dit op 'n inhoudelijke manier alsnog terug te draaien niet wordt gecamoufleerd door dan maar op de persoon van de andere deelnemer te gaan spelen.
Dat doet zo'n estudiant sinds z'n recentelijke rentree nu echter alweer 'n hele tijd en 't moet nou echt afgelopen zijn met die onbeschofte 'schoppartijen'.

Goed, we willen wel verduidelijken waarom het dezerzijds aangevoerde heel veel met het aangesneden onderwerp te maken had.
Iemand stelde naar aanleiding van de overstap die Van Agt maakte naar Groen Links: "gezien zijn wending neem ik aan dat hij voor duurzaamheid kiest"

Nou is van Groen Links bekend dat die partij niet alleen af en toe nog wel 'ns wat doet om de duurzaamheid te beschermen, maar ook dat zij heel wat doet om te bereiken dat immigratie van exoten naar Nederland politiek zo weinig mogelijk in de weg gelegd wordt en dat eenmaal hierheen geïmmigreerde exoten zo uitgebreid mogelijk in de watten gelegd worden.

Een overstap naar die partij kan dus net zo goed gebeurd zijn met het oog op haar inzet voor duurzaamheid als met het oog op haar inzet voor verdergaande immigratie van exoten en geïmmigreerde exoten.

Hopelijk is nóg meer uitleg ook voor iemand als estudiant niet nodig.

-
De leugens van Klaver... komen uit.
  Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici