Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Onderwijs en Gezondheidszorg » NPO Radio 1: 24 uur per dag extreem links gebabbel Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Vr Mei 29, 2020 14:49 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

29 mei, ik zet om 15:40 drie minuten de Nationale PROPAGANDA Omroep aan
op Radio 1 .... en waar gaat het over:

1.... Natuurlijk! , een Amerikaanse ZWARTE man die omkwam door politie optreden.

2 ..... Een meelijwekkende GUTMENSCH die voor de 10.000 keer over de ZWARTE slavernij begint.

Kortom:
De PROPANDA omroep voor ZWART POPULISME en ISLAM POPULISME is weer aardig op dreef.

Zeer kwalijk voor ons land, de selectief bedreven waarheid en de toekomst van onze kinderen die
beter verdiend.

Dat de ISlam in Europa vanuit MArokko, Algerije, Tunesie, Libye en Turkije 1 a 1,5 miljoen slaven roofde waarbij nog eens
4 miljoen Europeanen omkwamen.

Dus totaal dus totaal +/- 5 miljoen vermoorden vermoorde/ontvoerde Europeanen,bijna evenveel als er Joden in de
gaskamers omkwamen).

DAT wordt onze jeugd NOOIT verteld in de geschiedenisboekjes.

[b]Dat is het grootste taboe anno 2020.

Naast de massale Islamitische slavernij van zwarten, de grootste slavernij, in periode en qua aantal
uit de menselijke geschiedenis... TABOE op scholen en op NPO1.

Een zeer gevaarlijke ontwikkeling.

BerichtGeplaatst: Ma Jun 08, 2020 20:50 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Dat is inderdaad een groot probleem Joost.
De beperkte en geselecteerde "geschiedenis" onderwijs.

Maar gelukkig zijn er nu ook Amerikaanse zwarte conservatieve mensen die hier tegen ingaan.
Ze hebben er genoeg van om als slachtoffers gezien te worden.
Ze willen geen "voorrang" op universiteiten omdat ze donker zijn.
Ze willen toegang krijgen op hun cijfers en vinden dit een belediging.

Maar in Nederland wordt de jeugd geïndoctrineerd over slavernij en die was niet in Nederland maar in Suriname.
En in de 6 Caribische eilanden.
Er is nog nooit een slaaf in Nederland geweest.

BerichtGeplaatst: Do Jun 11, 2020 18:30 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

RTL 4 is zo'n beetje overgenomen door politiek correcte jongens uit de publieke omroep.. NPO 4.

''M'' op NPO 1 'vier extreem linkse stokende dames die het opnamen voor hun ''Fuhrer'' Femke Halsema
Zo is NPO 1 schaamteloos een partijomroep geworden.

Beau op RTL 4 (NPO 4): Kritiekloze haatpraat met 'vier zwarte mannen' over blanke (o ja, ''witte'') mensen.

Stel dat je praat over:
HET JOODSCHE PRIVILEGE of
DE AANGEBOREN JOODSCHE SCHULD.

Vervang het woord ''Joodsch'' door ''Wit'' en een stel verachtelijke landsverraders rollen het tapijt voor je uit.

Deze zwarten willen helemaal geen racisme uitsluiten, zij willen macht en meer exclusieve voordeeltjes en
vormen als voorhoede een existentieel gevaar voor ons bestaan in ons enige eigen land dat wij nog hebben.

Die zwarten hebben allemaal ook nog een onafhankelijk zwart thuisland.

Groen SLinks, PvdA, D66 etc etc zijn ons land aan het weggeven in de hoop nieuwe stemmers te importeren.

In Amsterdam hebben zij daardoor een totalitair on-NEderlands politiek landschap geschapen voor zichzelf.
In Den Haag en Rotterdam zie je hetzelfde gebeuren...

Op Nederlandse schaal kunnen we, als we dit toestaan, over enige tijden zeggen:
Wij hebben niks meer... geen land, geen eer en geen toekomst.

Dat is waar ze op uit zijn.

BerichtGeplaatst: Vr Jun 12, 2020 6:29 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Ik heb maandag die Margriet van der Linden ook gezien. Ik heb een vraag: Heet een kransje waarbij de een na de ander om het hardst de mond beft een gesprek? Ik stel me bij namelijk bij een gesprek iets anders voor.

BerichtGeplaatst: Vr Jun 12, 2020 7:08 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Mag ik dit zeggen?

BerichtGeplaatst: Vr Jun 12, 2020 7:30 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Nederlandse Propaganda Omroep doet ook weer eens aan propaganda (via nieuwsbegrip.nl = jeugdjournaal)

Lesopdracht voor kinderen van de basisschool (groep Cool

BerichtGeplaatst: Zo Jun 14, 2020 15:01 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Punt 29 is nog steeds niet bewezen noch juridische vastgesteld.

De NPO is dan ook een zelfhaat omroep die witte kinderen voorliegt en een beweging steunt
dat leert dat witte kinderen minderwaardig zijn...

Evenals de Joden in de jaren 30 van ''privileges'' en ''aangeboren eeuwige schuld'' werden beticht door Adolf Hitler...

Zo worden witte kinderen nu door infiltranten in de media en ook op op gekleurde scholen bejegend.

Het is puur een zwarte racistische variant van een Nazi-cultuur die zich nu heeft blootgegeven.

Net als mensen toen onder dreiging door NSB'er een steunverklaring (niet-Jood) moesten afleggen...

Moeten mensen nu door NPO, RTL4 etc. NSB'ers desgevraagd hun steunbetuiging geven om
niet uit het systeem gezuiverd te worden.

Blanken in Nederland moeten zich echt gaan afvragen in hoeverre ze zich nog door
deze radicale totalitaire systematisch aangestuurde kliek verder in de hoek willen laten duwen...

Vele honderden miljarden hebben ze al bestolen en in hun multi-culti potjes gestopt,
dan mag niet zo doorgaan.

BerichtGeplaatst: Zo Jun 14, 2020 15:32 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ik zet het hele stuk hier neer omdat het mogelijk is dat niet iedereen het verhaal online kan lezen.

11 juni 2020 06:37

Op een slechte dag in 2007 wordt er in een zwarte wijk van Houston aangebeld bij een hoogzwangere vrouw. De man die voor de deur staat roept dat hij van de waterleiding is. Als de vrouw de voordeur open doet vermoedt zij dat de man iets anders wil. Zij probeert de voordeur dicht te gooien, maar de man verhindert dat.
Er stopt een auto voor het huis waar nog vijf mannen uitspringen, die zich met de man van de 'waterleiding' toegang verschaffen tot de woning van de vrouw. De mannen zijn gewapend en halen haar huis overhoop op zoek naar drugs en geld. Dat vinden ze niet. Uiteindelijk zullen ze vertrekken met haar telefoon en wat persoonlijke bezittingen.
Gedurende de overval is de hoogzwangere vrouw in grote paniek. Zij staat doodsangsten uit over haar eigen leven en dat van haar ongeboren kind. Een van de mannen probeert de vrouw onder controle te houden door een pistool op haar buik te richten. Zijn naam is George Floyd.
Een buurvrouw weet de nummerplaat van overvallers te noteren en Floyd gaat voor 5 jaar de gevangenis in. Daar zat hij al eens 10 maanden wegens betrokkenheid bij een andere gewapende overval. En, verspreid over de jaren, nog eens 2 jaar voor cocaïnebezit en handel.

Op de dag van zijn arrestatie en zijn dramatische dood in Minneapolis was hij volgens het autopsierapport onder invloed van fentanyl (50 keer sterker dan heroïne) en methamphetamine (crystal meth) en betaalde hij in een winkel met vals geld.
Al deze criminele activiteiten en het trauma dat hij de hoogzwangere zwarte vrouw vermoedelijk voor de rest van haar leven bezorgde is geen rechtvaardiging voor de moord op George Floyd door politieagent Derek Chauvin.
Die rechtvaardiging bestaat niet. Maar het martelaarschap en de heldenstatus die Floyd dezer dagen postuum krijgt opgeplakt in de media en door demonstranten zegt meer over hen dan over Floyd.
"De levensloop van George Floyd was niet smetteloos, maar hij wist veel harten te veroveren met zijn vriendelijke eenvoud", schreef de Volkskrant. George Floyd is de nieuwe Martin Luther King, die wereld gaat veranderen. RTL Nieuws en de NOS zonden zijn begrafenis gisteren live uit.

De betrokkenheid bij de Amerikanen die door politiegeweld om het leven komen is groot. Niet bij alle slachtoffers van politiegeweld, maar bij de zwarte slachtoffers. Want de bewering is (onder meer van de krachtige protestbeweging Black Lives Matter) dat zwarte Amerikanen een grotere kans dan witte Amerikanen maken om het leven te komen door politiekogels.
De lange termijn statistieken over gewapende en ongewapende slachtoffers van Amerikaans politiegeweld ondersteunen die bewering, maar misschien niet in de mate die het wereldwijde protest doet vermoeden.

Van alle Amerikaanse burgers die ongewapend te maken krijgen met de politie maken zwarte Amerikanen 1,3 keer vaker dan witte Amerikanen kans gedood te worden door een politiekogel.
In gewapende conflicten met de politie is die kans aanzienlijk groter. Namelijk 3 keer groter voor zwarte Amerikanen.
Racisme komt erg genoeg overal voor en vast ook bij de Amerikaanse politie, maar het lijkt er niet op, dat deze verschillen te verklaren zijn aan de hand van racisme bij de politie.

In een uitgebreide studie (2019) naar meer dan 900 fatale confrontaties met de politie blijkt dat witte agenten niet vaker op mensen uit minderheidsgroepen schieten, dan agenten van kleur. Wat volgens de onderzoekers wel een cruciale rol speelt zijn de lokale misdaadcijfers.
Simpel gezegd, in wijken met veel latino gangs is de kans op een fatale schietpartij met de politie groter dan in een wijk waar die gangs afwezig zijn. Zo lopen gewapende latino daar een grotere kans beschoten te worden door agenten met welke huidskleur dan ook. Hetzelfde geldt voor wijken met een hoge concentratie zwarte bendes.
Nog een paar laatste cijfers. Van de óngewapende Amerikanen die vorig jaar door de politie zijn doodgeschoten waren er 9 zwart, 19 waren er wit. In totaal stierven er dat jaar 7407 zwarte Amerikanen door geweld. Geweld van vooral zwarte Amerikanen. Die 9 politiedoden representeren dus 0,1 procent van alle zwarte Amerikanen die dat jaar door geweld om het leven kwamen.

Elke dode is er een te veel, maar het maakt achterdochtig waarom de boosheid, het medeleven en de boetedoening de afgelopen dagen tot zulke grote hoogtes klimmen en die 7398 andere zwarte levens er voor demonstranten, media, politici en burgemeesters helemaal niets toe doen.
Voor iedereen is het veiliger en lucratiever om nog even mee te blijven tamboereren op de consensus dat racisme niet okay is. Misselijkmakende selectieve verontwaardiging.

Roderick Veelo

BerichtGeplaatst: Ma Okt 05, 2020 13:17 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Zojuist viel ik bijna van mijn autostoel.
Op Radio1 was de Nieuws BV, een programma van BNN/VARA.

De nieuwe presentatrice daar is Natasja Gibbs, want het moet tegenwoordig een roetmopje zijn dat tegen Zwarte Piet is.
Samen met Gutmensch Merel Ek, want dat moet je tegenwoordig zijn als je wit bent en bij de omroep wilt werken, sprak zij met Sybrand van Haersma Buma en vroegen hem om iets bij te dragen in het virtuele Museum van de Democratie.

Buma zette de Kapittelzaal van de Dom van Utrecht erin, de plek waar de Unie van Utrecht werd getekend.
De twee dames, die de hele dag vanaf hun roeptoetertoren vrijheid, gelijkheid en democratie prediken, wisten zo 1, 2, 3 niet wat dat was.

Ach, als je maar Gutmensch bent of een kleurtje hebt, kom je daar wel mee weg...

BerichtGeplaatst: Do Okt 08, 2020 16:10 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

In het kader van het promoten van de zwartmens had het lieve BNN/VARA roetmopje Natasja Gibbs vanmiddag Zwarte Piet Quinsy Gario op bezoek.
Hij wil de politiek in en zich aansluiten bij Bij1 van Sylvana Simons.

Bekijk hier het tenenkrommende gesprek tussen twee gelijkgestemden die witte mensen slecht vinden, maar er wel van vreten.
Let ook op de mimiek van Zwarte Piet, hij is één brok gefrustreerde mislukking.

https://www.nporadio1.nl/de-nieuws-bv/onderwerpen/66017-2020-10-08-quinsy-gario-wil-op-de-lijst-van-bij1

Ik denk dat ik voor veel witten spreek als ik zeg dat ik niet met die twee zwarten bijeen wil.

BNN/VARA, van sociaal bewogenheid naar doorgeslagen Gutmenschelijkheid, Twisted Evil

BerichtGeplaatst: Do Okt 08, 2020 23:13 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Ik heb dit gekopieerd uit het museum van Democratie.
Wat een leugens staan daar en met een taalgebruik alsof ze tegen kinderen praten-

Het is crisistijd. Er lijkt bijna niets anders meer te zijn dan de strijd tegen corona. Ook ziet het eruit alsof onze democratie stilligt, maar niets is minder waar. Achter de schermen werken politici nog gewoon door.

Ten tijde van de Tweede Wereldoorlog was dit echter wel het geval. Toen besloot eerst de Tweede Kamer niet meer verder te vergaderen onder Duits bewind. De Eerste Kamer had bijna geen keuze, doordat de Duitsers het Binnenhof al hadden overgenomen. Daar vestigde zich toen de Gestapo.

Pas vijf jaar later, op 20 november 1945 krabbelde onze democratie weer op. Op die dag kwamen zowel de Eerste en de Tweede Kamer weer bij elkaar voor een zogeheten bijzondere verenigde vergadering. Die specifieke vergadering voegt Jan Anthonie Bruijn toe aan het museum van de democratie.

Geen woord over het feit dat op 13 mei 1940 Koningin Wilhelmina met de hele regering de benen neemt naar Engeland.
Dus zonder regering is er geen tweede kamer en Nederland was het enige land in bezet Europa waar "en het koningshuis en de regering", de benen nam voordat het leger (die de oorlog werd ingestuurd met wapens uit 1890) capituleerde. Als ze bleven zitten dan was Nederland niet onder een civiele bezetting geweest van een SSer maar onder de bezetting van de Wehrmacht. En die bemoeit zich niet met regeren. Vandaar dat alle ambtenaren moesten gehoorzamen aan de nieuwe macht en dus meewerkten met de Joden vervolging.

Wat een geschied vervalsing en leugens en wordt de jeugd hiermee geïndoctrineerd!
Op 10 mei werd Nederland aangevallen. Op 10 mei om 10 uur s'morgens werd er omgeroepen op de radio dat de banken de kluizen van klanten moest sluiten. Op 15 mei gecapituleerd en de Duitsers konden de kluizen openmaken en alles jatten.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 09, 2020 11:34 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

BNN/VARA is een vreselijke omroep geworden. Het is één grote hersenspoeling voor politiek correct denken en voor het kweken van haat tegen de autochtone Nederlander.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 09, 2020 12:00 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Heel herkenbaar, Joost

Goh, wat was jij in 2016 al wakker en dan bedoel ik niet door de wekkerradio. Very Happy

Joost Bakker schreef:
Het grenst aan het ongelooflijke hoe ex-Maoisten of vermomde politici-zonder-baan
zomaar een Radio zender, Radio 1 mogen kapen.

Onder de mantel van de NPO, na Fortuijn, opgericht met als doel:
Nederland Propaganda Omroep... hersenspoeling en nieuwsmanipulatie, alle seinen wijzen die kant op.

Willekeurige onderwerpen als mijn wekkerradio afgaat:

1. Vluchtelingen allen toelaten en alles geven... Borisje Dietrich van D66...

2. Vluchtelingenwerk: wil vluchtelingen een ''gezicht'' geven.

3. Timmermans: wil vluchtelingen Calais ''betere opvang'' geven.

4. Interview met zg. Amerika-''deskundige'' van VARA's propagandamedium Joop.nl

5. Anti Zwarte Piet activist: lang ja-knikkend interview

5. Hillary-activist: kritiekloos van begrip overlopend interview

6 Commentator ''waarschuwt' voor Trump

7 Anti Zwarte Piet Activist: begrip overlopend kritiekloos interview

8 Turkse Facistenpartij DENK: lang kritiekloos interview aangekondigd (5 maal die dag uitegzonden).

9 Vluchtelingen Berlijn stellen zich voor...

10 Turkse Facistenpartij DENK: lang kritiekloos interview nieuwe partij ''programma'' met
veel discriminatie-haarkloverij, van hen die zelf heet meest discrimineren op deze aardbol.

11 Anti Piet activist: Interview, voelt zich in R'dam ''mishandeld''.

12 Pro Hillary activist uit D66: Lang begripvol interview

13 Vluchtelingen: eenzijdig positief verhaal zonder achtergronden door de UVA
Ongeveer een copy waarmee deze elite-wetenschap de Qat-kauwende Somaliers verwelkomden...
een een rapport over grote successen uitpoepten.

14 Commentatoren discussie over ''de gevaren '' van Wilders..

15 Interview met PvdAlaaaah populist Wouter Bos over populisme...

15: 14 november 16:50: Lang kritiekloos interview met de Erdogan-gelieerde
Turkse Facistenpartij DENK.., vergelijkbaar hoe Maoisten vroeger het voordeel van de twijfel kregen...
Deze Erdoganisten laten ongeveer 30 maal per minuut het woordje racisme vallen...

etc etc.

PS: Wie kan er meer voorbeelden geven"? Ik zou zeggen reageer dan....

De gevestigde geitenwollen sokken ''media'' begrijpen de kritiek niet, misschien moeten we
hen een handje helpen.

24 uur per dag extreem links gebabbel, onderbroken door golden oldies die ze misbruiken, om gevoel te openen voor hun vreselijke propaganda, op de radio. Evil or Very Mad

Dat ken ik ook hier in Duitsland -> WDR 4

Heb wekkerradio, als 's morgens wakker werd door extreem-links-gebabbel en golden oldies,
ben ik als de sodemieter opgestaan omdat meteen te killen.

Nu heb ik God-zij-gedankt, internet-wekker-radio en wordt aangenaam gewekt,
door NashIcon uit Huntsville, USA Very Happy

Laatst aangepast door Icesurfer op Vr Okt 09, 2020 12:45, in totaal 4 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Vr Okt 09, 2020 12:14 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Radio1 heeft niet alleen links gebabbel. Rechts gebabbel komt ook aan bod. Maar dat is wel in de minderheid.
De boventoon is politiek correct gebabbel.
Maar een toppunt is BNN/VARA, die doet aan hersenspoeling.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 09, 2020 12:20 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Ja, hersenspoeling met radio en televisie.

ODER RADIO.

BerichtGeplaatst: Za Okt 10, 2020 8:24 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Het valt mij op dat alle schreeuwers hier over die vreselijke radio-programma's massaal naar de radio luisteren.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 11, 2020 13:25 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Het zijn zaken die ik toevallig hoor en waar ik terecht kritiek op heb. Kunt u nagaan wat er nog allemaal meer voor stront uit die Radio1 zender komt als ik niet luister.

En het blijft niet bij die twee voorbeelden. Hier is nog een mooie.
Op vrijdagmiddag heeft de arrogante omhooggevallen boze Zwarte Piet, Humberto Tan, weer een schnabbeltje gevonden. Hij presenteert op Radio1 voor AVRO/TROS een praatprogramma dat zijn eigen naam draagt.

Afgelopen vrijdagmiddag was de zeikpot Mag-ik-dan-eventjes-bij-jou, Claudia de Breij, zijn gast. De Breij gaat het theater in met en doet iets met Heintje Davids.
Tan wist niet dat Heintje Davids een vrouw was! Hij hoorde de naam "Heintje" en dacht aan een man. Wat een afgang! Very Happy

Tja, dat krijg je als je uit de rimboe komt en dan denkt dat je hier wat voorstelt. Je mist dan toch duidelijk de culturele basis vban de meest simpele en elementaire dingen.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 11, 2020 14:04 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Het mooie is dat de grootste criticasters opvallend goed op de hoogte zijn van de inhoud van programma's waar ze uit principe nooit naar kijken of luisteren, maar nu "toevallig" even iets opvingen.
Laughing

BerichtGeplaatst: Zo Okt 11, 2020 14:50 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Wie ergens inhoudelijke kritiek op wil hebben moet wel goed over het onderwerp geïnformeerd zijn, zoals ik dat hier ben, en niet. zoals u, kritiek op mij hebben omdat ik ergens kritiek op heb. Dat is namelijk niet inhoudelijk.

En dat ik zo goed geïnformeerd ben komt inderdaad omdat ik die programma's / thema's toevallig hoor.
Maar het is ook zo dat ik dat leuke BNN/VARA roetmopje met krullenkop, Natasja Gibbs, nu mijn aandacht heeft en ik vaker naar haar zal luisteren om zo de mening, die ik inmiddels over haar en haar omroep heb, meer bevestigd te krijgen.
U kunt van mij dus nog meer kritiek op haar gaan verwachten.
Luister zelf ook eens, dan kunt u er misschien inhoudelijk over meepraten.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 11, 2020 16:23 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Mijn kritiek was niet zozeer kritiek, maar vooral een constatering. En die was in het algemeen gericht, niet specifiek naar u.
U mag van mij zoveel kritiek hebben als u wilt.
Mij valt gewoon op wat ik hier eerder schreef. Met de TV net zo: eerst roepen mensen dat ze NOOIT naar bepaalde programma's kijken, maar ze weten er wel alles van. Als je daar dan naar vraagt hadden ze TOEVALLIG iets meegekregen.
Ook was er een medeforummer die op zijn werk radio 1 aan had en daar de hele dag ging zitten turven hoe vaak links de gelegenheid kreeg zijn zegje te doen. Ik weet niet wat voor werk dit heerschap doet, maar mijn baas zou hier niet zo blij mee zijn: ik heb op mijn werk wel wat beters te doen dan opletten of links niet teveel aandacht krijgt op de radio.
En nee, ik ben niet van plan meer naar de radio te gaan luisteren. Ik luister nog wel eens s' avonds naar "Met het oog op morgen" (gute nacht freunde...es wird zeit fur mich zi gehen....), maar ik let echt niet op links of rechts in dat programma.
In de auto heb ik Radio 1 ook aan staan, maar ik rij vrij weinig en kan inhoudelijk niet goed oordelen over het politieke gehalte van de programma's.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 12, 2020 16:32 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Tedje van Es schreef:
Het zijn zaken die ik toevallig hoor en waar ik terecht kritiek op heb. Kunt u nagaan wat er nog allemaal meer voor stront uit die Radio1 zender komt als ik niet luister.

En het blijft niet bij die twee voorbeelden. Hier is nog een mooie.
Op vrijdagmiddag heeft de arrogante omhooggevallen boze Zwarte Piet, Humberto Tan, weer een schnabbeltje gevonden. Hij presenteert op Radio1 voor AVRO/TROS een praatprogramma dat zijn eigen naam draagt.

Afgelopen vrijdagmiddag was de zeikpot Mag-ik-dan-eventjes-bij-jou, Claudia de Breij, zijn gast. De Breij gaat het theater in met en doet iets met Heintje Davids.
Tan wist niet dat Heintje Davids een vrouw was! Hij hoorde de naam "Heintje" en dacht aan een man. Wat een afgang! Very Happy

Tja, dat krijg je als je uit de rimboe komt en dan denkt dat je hier wat voorstelt. Je mist dan toch duidelijk de culturele basis vban de meest simpele en elementaire dingen.

Spijkers op laag water. Ga eens rondvragen bij de jeugd in je omgeving. Gegarandeerd dat geen enkele jongere weet wie Heintje Davids is.
Laat staan dat ze weten dat hier een vrouw bedoeld wordt.
Kortom, je zit weer enorm te zieken om niks.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 12, 2020 18:52 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Lampje schreef:
Ook was er een medeforummer die op zijn werk radio 1 aan had en daar de hele dag ging zitten turven hoe vaak links de gelegenheid kreeg zijn zegje te doen. Ik weet niet wat voor werk dit heerschap doet, maar mijn baas zou hier niet zo blij mee zijn: ik heb op mijn werk wel wat beters te doen dan opletten of links niet teveel aandacht krijgt op de radio.

Dat kan ik meniet meer herinneren, maar het getuigt natuurlijk wel van spirit om zo je punt te maken.

Quote:
En nee, ik ben niet van plan meer naar de radio te gaan luisteren. Ik luister nog wel eens s' avonds naar "Met het oog op morgen" (gute nacht freunde...es wird zeit fur mich zi gehen....), maar ik let echt niet op links of rechts in dat programma.

Jammer want dan weet ik zeker dat u mij gelijk zou geven.

Jip schreef:
Spijkers op laag water. Ga eens rondvragen bij de jeugd in je omgeving. Gegarandeerd dat geen enkele jongere weet wie Heintje Davids is.

Neem me niet kwalijk, maar Tan is 56 jaar en zit voor de microfoon van een landelijke publieke omroep. Iemand met die positie mag toch wel weten wie Heintje Davids was.

Quote:
Kortom, je zit weer enorm te zieken om niks.

Verder zit ik niet te zieken maar heb ik me voorgenomen om allemaal die Zwarte Pieten, die de mond vol hebben over hoe wij blanken hen structureel discrimineren, eens flink op de korrel te nemen. Ik ben dat geziek van dat volk namelijk helemaal beu!

BerichtGeplaatst: Ma Okt 12, 2020 19:35 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ik kijk geen TV en luister geen radio. En toch betaal ik er aan mee. En dat er een hoop shit uitgezonden werd, weet ik nog wel uit de tijd dat ik wel radio en tv luisterde en keek.

Ik volg graag Arnold Kaskens.... zijn zwartboek over de NOS is inmiddels bij deel 16: https://www.thekarskenstimes.com/weblog/item/704-zwartboek-nos-journaal-annex-16e-vangst

En nee, Karskens heeft ook niet altijd gelijk. Maar ik betaal er tenminste niet aan mee.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 12, 2020 19:39 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Tedje van Es schreef:

Jammer want dan weet ik zeker dat u mij gelijk zou geven.

Dat is heel goed mogelijk. Zoals u hebt kunnen lezen heb ik u ook helemaal geen ongelijk gegeven. Mijn punt was namelijk niet of u gelijk of ongelijk hebt, maar mijn verbazing over het feit dat degenen die "nooit naar de radio luisteren" omdat ze "walgen van de programma's" altijd uitstekend op de hoogte zijn van de programma's die ze walgelijk vinden of waar ze nooit naar luisteren.

Weerwoord forum index » Onderwijs en Gezondheidszorg