Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Actualiteiten » De Mainstream Media en de waarheid. Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 35, 36, 37  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Zo Aug 11, 2019 14:40 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Tadaaaa!!

DE Epstein documenten, daags voor de 'zelfmoord' vrijgegeven. Het zijn er honderden, have fun.

https://www.documentcloud.org/documents/6250471-Epstein-Docs.html

BerichtGeplaatst: Ma Aug 12, 2019 9:20 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

De naam van Bill Clinton wordt nogal veel genoemd...

According to prison records, when Epstein was
serving his jail term, his visitors included a long-

?Bill must have known about
Jeffrey's girls. There were three
desks in the living area of the
villa on the covered with
photos of naked girls'

time and highly controversial - Clinton acquaintance, Arnold Prosperi.

'In the ?nal hours of the Clinton presidency, in January 2001, Prosperi was facing three years in
prison after being convicted of tax fraud. Mr Clinton commuted his sentence to house arrest.

?Clinton, Prosperi and Epstein make an odd threesome on the face of it,? says a law enforcement

BerichtGeplaatst: Ma Aug 12, 2019 9:24 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Hmm... is dit niet informatie die we al wisten? Wat ik hierboven uit de stukken haal, komt uit een boek: https://tinyurl.com/y6f9chp5

BerichtGeplaatst: Di Aug 13, 2019 21:22 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Wauw...de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

FBI en NYPD vallen PEDO SEKS EILAND van Epstein binnen

Waarom nu pas? Beetje laat hé..

Ze hebben ruim een maand de tijd gehad om alles wat er eventueel nog lag aan belastend bewijs weg te moffelen.

BerichtGeplaatst: Zo Aug 25, 2019 6:13 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Wat ik niet begrijp is "waar waren de ouders" van deze meisjes.
Verder vind ik niet dat dit pedofilie is. Deze meisjes waren allemaal tussen de 15 en 17 jaar oud.
Hoeveel meisjes zijn vandaag de dag, zijn nog maagd op de leeftijd van 14 - 15 jaar?

Echte pedofielen willen kinderen (jongetjes en/of meisje) van 4 tot 10 - 11 jaar.
Zodra een meisje borsten krijgt dan zijn pedofielen niet meer geïnteresseerd.

Ik heb een vrouw ontmoet die van haar 7de jaar, door haar moeder werd verkocht aan pedofielen.
Dit gebeurde in Rotterdam. Ze heeft een boek geschreven "Mijn jeugd Vermoord". Willeke Meijer.
Natuurlijk veelte jong getrouwd en een kind, gescheiden, getrouwd nog een kind.
Iemand die ze vertrouwde, heeft haar oudste dochter misbruik en haar stoppen sloegen door.
Ze heeft die man vermoord en kreeg 12 jaar gevangenis straf.
Ze is opnieuw getrouwd en ze heeft haar 2 kleinkinderen van haar jongste dochter, geadopteerd.
Ik ken ze alle vier.

Hier is haar verhaal en iemand van 15 of 16 jaar is geen KIND en het is geen pedofilie.
Je kunt altijd NEE zeggen en je bent geen weerloos kind. Trouwens hun ouders moeten aangeklaagd worden.

En hier een radio uitzending over haar leven.
Het lied "motherless child" is geschreven en gezongen door haar huidige echtgenoot Ron Lindenman.

Ik heb haar boek gekocht en zij heeft een hele mooie tekst geschreven + handtekening.

Dutroux was een pedofiel en die heeft meisjes gekidnapt en in een bunker opgesloten en vermoord.
Die man die in Amsterdam werkte in een crèche, heeft zelfs baby's misbruikt. Die is een pedofiel.
Die meisjes van Epstein waren allemaal teenagers en ze verdienden goed geld en gingen uit vrije wil met hem mee.
Dus die zijn verkapte hoeren. Ze deden het voor het geld en Epstein was heel rijk.

BerichtGeplaatst: Zo Aug 25, 2019 9:29 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

In alle Me Too-hysterie een verademing om deze post van Elisabeth te lezen. Geheel mee eens.
De wereld zit vol met jong volwassenen vrouwen die donders goed weten waarmee ze bezig zijn, nergens toe gedwongen worden als ze simpelweg "nee" zeggen, maar die toch bezwijken voor spanning, charme of geld van de één of andere geilneef die ze het bed in wil lullen.
Geheel met het volle verstand met zo iemand het bed induiken, in dit geval voor geld, om dan achteraf - wanneer het moeilijk wordt - te pruilen dat ze zijn misbruikt.

BerichtGeplaatst: Zo Aug 25, 2019 9:38 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Epstein heeft niks met Me Too te maken..

Dit gaat over het op grote schaal rekruteren van seksslavinnen om ze nadien te gebruiken voor chantage doeleinden. In opdracht- (of ten bate van) een geheime dienst van een zekere staat die daar heel toevallig in uitblinkt.

Neem het vooral op voor die kerel zou ik zeggen. Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Zo Aug 25, 2019 10:06 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Waar staat dat ik het voor die kerel opneem ?

BerichtGeplaatst: Zo Aug 25, 2019 10:28 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Jullie geven de slachtoffers van Epstein de schuld, in plaats van Epstein.

Maar laat ook maar.

Toch zinloos om het hier nog langer over te hebben..

BerichtGeplaatst: Zo Aug 25, 2019 10:38 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Elisabeth schreef:
Verder vind ik niet dat dit pedofilie is. Deze meisjes waren allemaal tussen de 15 en 17 jaar oud.
Hoeveel meisjes zijn vandaag de dag, zijn nog maagd op de leeftijd van 14 - 15 jaar?

Echte pedofielen willen kinderen (jongetjes en/of meisje) van 4 tot 10 - 11 jaar.

Dus die zijn verkapte hoeren. Ze deden het voor het geld en Epstein was heel rijk.

Ik ben het met Elisabeth eens dat er wel een verschil zit in echte pedofilie en seks met jong volwassenen. Het eerste is kindermisbruik en kindermishandeling.
Het tweede deugt ook niet omdat jong volwassenen niet beschikken over uitontwikkelde hersenen
waar de betreffende “heren” dan weer misbruik van kunnen maken. Het is gezien de leeftijd van de “dames” zeker geen gelijkwaardige relatie te noemen. En dat is verwijtbaar voor degene die vanuit hun macht de “dames” hebben verleid.

BerichtGeplaatst: Zo Aug 25, 2019 10:55 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Lampje schreef:
In alle Me Too-hysterie een verademing om deze post van Elisabeth te lezen. Geheel mee eens.
De wereld zit vol met jong volwassenen vrouwen die donders goed weten waarmee ze bezig zijn, nergens toe gedwongen worden als ze simpelweg "nee" zeggen, maar die toch bezwijken voor spanning, charme of geld van de één of andere geilneef die ze het bed in wil lullen.
Geheel met het volle verstand met zo iemand het bed induiken, in dit geval voor geld, om dan achteraf - wanneer het moeilijk wordt - te pruilen dat ze zijn misbruikt.

Hetzelfde geldt voor die uitgekookte oude geilneven die verdomd goed weten waar ze mee bezig zijn, verdomd goed weten hoe ze mensen moeten manipuleren, verleiden, lekker maken, allerlei valse beloftes doen. En voor die 'jong volwassen' vrouwen weten waar ze aan begonnen, zitten ze in de fuik.
De wereld zit ook vol met rijke ouwe lullen die denken dat ze zich alles kunnen permitteren, en juist deze groep heeft de touwtjes in handen, niet die 15 tot 17 jarige 'jong volwassen' meisjes, die met het 'volle verstand' het bed induiken met opa.
En dan vooral je laatste zin: "achteraf - wanneer het moeilijk wordt - te pruilen dat ze zijn misbruikt." In feite staat hier dus eigenlijk, wanneer die meiden er achter komen dat ze gewoon zijn gebruikt. Mogen ze dan 'pruilen'?
En waarom heeft Eppstein dan 'zelfmoord' gepleegd? En waarom zit geile Andy nu ergens in Spanje met zijn ex die hem bijstaat?
Deze beerput heeft ontzettend veel overeenkomsten met de roze balletten in België destijds.

Onbegrijpelijk dat ik nog de moeite neem om dit aan jou uit te leggen.

BerichtGeplaatst: Zo Aug 25, 2019 11:01 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

estudiant schreef:
Elisabeth schreef:

Ik ben het met Elisabeth eens dat er wel een verschil zit in echte pedofilie en seks met jong volwassenen. Het eerste is kindermisbruik en kindermishandeling.
Het tweede deugt ook niet omdat jong volwassenen niet beschikken over uitontwikkelde hersenen
waar de betreffende “heren” dan weer misbruik van kunnen maken. Het is gezien de leeftijd van de “dames” zeker geen gelijkwaardige relatie te noemen. En dat is verwijtbaar voor degene die vanuit hun macht de “dames” hebben verleid.

Het blijkt steeds opnieuw dat Elizabeth ontzettend beschermd is opgevoed. Is op zich goed, maar Betje moet eens beseffen dat niet elk gezin zo warm en beschermend is als waar zij uit komt.
Ze schrijft nu notabene zelf over iemand die zij persoonlijk kent die op 7-jarige leeftijd is verkocht aan een pedo, dan vind ik dat moeilijk te rijmen met haar commentaar naar deze vrouwen toe. Die worden gewoonweg weggezet als hoeren door haar.
Als je het mij vraagt, heeft ze zelf ook een behoorlijke kronkel in haar hersens.

BerichtGeplaatst: Zo Aug 25, 2019 11:03 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

carlos schreef:
Jullie geven de slachtoffers van Epstein de schuld, in plaats van Epstein.

Maar laat ook maar.

Toch zinloos om het hier nog langer over te hebben..

Eens. Vooral omdat het toch in de doofpot geduwd wordt.
Epstein is dood, of zit ergens ondergedoken.
En de rest gaat gewoon verder.

Evil or Very Mad

BerichtGeplaatst: Zo Aug 25, 2019 11:08 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Jip schreef:
Lampje schreef:

Hetzelfde geldt voor die uitgekookte oude geilneven die verdomd goed weten waar ze mee bezig zijn, verdomd goed weten hoe ze mensen moeten manipuleren, verleiden, lekker maken, allerlei valse beloftes doen. En voor die 'jong volwassen' vrouwen weten waar ze aan begonnen, zitten ze in de fuik.
De wereld zit ook vol met rijke ouwe lullen die denken dat ze zich alles kunnen permitteren, en juist deze groep heeft de touwtjes in handen, niet die 15 tot 17 jarige 'jong volwassen' meisjes, die met het 'volle verstand' het bed induiken met opa.
En dan vooral je laatste zin: "achteraf - wanneer het moeilijk wordt - te pruilen dat ze zijn misbruikt." In feite staat hier dus eigenlijk, wanneer die meiden er achter komen dat ze gewoon zijn gebruikt. Mogen ze dan 'pruilen'?
En waarom heeft Eppstein dan 'zelfmoord' gepleegd? En waarom zit geile Andy nu ergens in Spanje met zijn ex die hem bijstaat?
Deze beerput heeft ontzettend veel overeenkomsten met de roze balletten in België destijds.

Onbegrijpelijk dat ik nog de moeite neem om dit aan jou uit te leggen.

Je hoeft het ook niet uit te leggen. Ik had het namelijk niet over die klootzak,maar over die meiden. Als ik zeg dat een meid van 16 donders goed weet wat ze doet, betekent dat nog steeds niet dat ik die ouwe geilneef verdedig. Maar dat is waarschijnlijk te moeilijk te vatten voor jou.

BerichtGeplaatst: Zo Aug 25, 2019 11:19 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

En wie ben jij dan om zoiets te beweren? Praat je uit eigen ervaring?
Grietjes van 16 die mogen van mij fouten maken. Puberteit, weet je wel? Hormonen gieren door dat lijfje. Heel normaal dat je dan niet meer logisch kunt denken.
Zo'n ouwe smeerlap, daar moet je je pijlen op richten. Want teveel geld, teveel macht en smeerpijp verveelt zich kapot. Dan maar iets verzinnen waar die vuilak nog meer geld en macht kan krijgen. En jonge meiden zijn dan de makkelijkste manier om dat te bereiken.
Want geloof je nou echt dat zo'n ouwe viespeuk een stijve krijgt van jonge grietjes? Welnee, die smeerlap krijgt een stijve van het idee dat hij andere ouwe geilaards in de tang heeft. Kortom, het aloude spelletje tussen mannen: wie heeft de grootste, wie heeft de meeste macht, de meeste pegels.
Vrouwen en meisjes zijn in dit geval geen doel maar slechts een middel om hun concurenten de loef af te steken.
Het nuttige met het aangename verenigen, weet je wel?

Evil or Very Mad

BerichtGeplaatst: Zo Aug 25, 2019 12:02 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Zit je niet zo op te fokken. Van mij mag die smeerlap in zijn graf door de maden worden kaalgevreten, maar daar ging het mij nu even niet om. Het ging mij erom dat grieten van 16 vaak donders goed weten wat ze doen.
Om daar uit af te leiden, zoals jij en Carlos doen, dat ik die klootho mel verdedig, is een uit de lucht gegrepen beschuldiging die ik niet pik. Ik eis dat jij hier je excuus voor aanbiedt, want dit neem ik dus echt niet.
Discussieren prima, maar hou je bij de feiten en sta niet als een kip zonder kop te kakelen als je een post maar voor de helft leest en dan meteen conclusies trekt. Je zou je diep moeten schamen, tante.

BerichtGeplaatst: Zo Aug 25, 2019 12:15 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

En ik gaf duidelijk aan dat grieten van 16 juist niet weten waar ze mee bezig zijn. Die laten zich leiden door hormonen. Puberteit, weet je nog wat dat was?
Ik vind het echt verschrikkelijk dat jij grietjes van 16 jaar verantwoordelijk acht voor hun gevoelens en onzekerheden. Want het is niet alleen Epstein maar ook de modellen en andere 'voorbeeldmonsters' waar grieten van 16 zich aan moeten spiegelen.
Je 'moet' mooi zijn, je 'moet' slank zijn enz.

En dan komt daar opa vuilak met zijn smerige kwijl langs zijn kin. En meer geld dan gezond verstand.
Nogmaals, hoe kan jij in godsnaam die meiden veroordelen?
Het zal je dochter maar zijn. Maar ja, zulke ouders zijn het doodschoppen ook niet waard, want die krijgen ongetwijfeld ook een zakcentje van die pooiers.
En nee, ik ga dus geen excuses aanbieden, want ik heb niks verkeerd gezegd.
Klaag me maar aan.

Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Zo Aug 25, 2019 13:52 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Oh oh oh, ik verdedig Epstein helemaal niet.
Maar ik laat zien dat hij geen pedofiel is, want een pedofiel valt op kleine kinderen die zich niet kunnen verdedigen.

En opeens hebben meisjes van 16 onvolgroeide hersenen?
De dochter van vrienden vloog met 16 jaar een Cessna en kreeg met haar 17de het vliegbrevet.
En die Greta wordt met 16 jaar misbruikt door de klimaat groeperingen omdat ze CO2 kan zien en mag praten in de VN!
En GL vindt dat de leeftijd om te stemmen naar beneden moet naar 16 jaar!

Of ik beschermd ben opgevoed?
Ik reed auto met 16 jaar (VS) ik mocht alcohol drinken thuis ( in de VS is die leeftijd 21 jaar)
Ik mocht alleen zeilen met 15 jaar, samen met mijn zusje van 13 jaar.
Ik moest om 10 uur naar bed met 16 jaar. Met een feestje moest ik om 12 uur thuis zijn.
Beschermd of streng maar inderdaad hing ik niet rond in bars of disco's. op die leeftijd.

Dat meisje die in 2016 dood gevonden werd op het spoor in Hilversum!
Zij en haar vriendinnen waren bij haar ouders aan het indrinken!
Om 12 uur s'nachts fietsten deze meiden van 16 jaar van Hollands Rading naar Hilversum, waar ze een disco binnen kwamen! (leeftijd is 18 jaar)
Ouders bleven niet op en werden om 8 uur s'morgens gewekt door de politie. Is dit normaal!

Under age, ja maar geen pedofilie.
En ik vraag mij af "waar waren hun ouders"?
Dus je dochter zegt dat ze in een privé vliegtuig naar een eiland vliegt.
Ouders vroegen niet "met wie" en vonden dit goed!

Er zijn ook jonge jongens die seks hebben met oudere vrouwen en die heten Gigolo's.
En dat doen ze ook voor geld, net zo als deze meisjes betaald werden.
Het wapen van Epstein was om deze meisjes te gebruiken voor hele machtige en rijke mannen en foto's maken.

Dit is Giorgio Armani en zij is echt niet gevallen op zijn good looks maar op zijn bankrekening.
Wie misbruikt wie?

BerichtGeplaatst: Zo Aug 25, 2019 16:10 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Lampje schreef:
Als ik zeg dat een meid van 16 donders goed weet wat ze doet

Dat is een beetje de vraag hè, wetende dat de hersenen pas rond de 21ste volgroeid zijn. Eén van de zaken die zich als laatste ontwikkelt is het inzien van de gevolgen op langere termijn van eigen acties.

Daarom zijn pubers ook vrij roekeloos: gevaar inschatten is niet hun sterkste kant. Gevolgen van gevaarlijk gedrag juist in kunnen schatten is ook uitermate moeilijk voor ze. Sowieso alles wat met planning verder dan 4 weken vergt is een enorme opgave voor een nog niet volgroeid brein.

De andere kant is overigens ook iets voor te zeggen: sommige meisjes leren vrij snel dat ze hun uiterlijk of lichaam kunnen gebruiken om zaken gedaan te krijgen bij mannen. Vaak zie je ook dat meisjes die al eens misbruikt zijn ook seks als onderhandelingsmiddel inzetten.

We hebben in Nederland bepaalt dat iemand van 18 'juridisch handelingsbekwaam' geacht kan worden. Ofwel: geen jeugdrechter en geen jeugd-detentie. Vanuit de psychologie bezien is dit eigenlijk iets te vroeg, maar goed... we hebben dat nu eenmaal zo beslist.

Ik zou er dan ook zeer voor waken om meisjes van <18 ook maar als handelingsbekwaam te zien. Het lijkt misschien wel dat ze heel goed weten hoe ze een man moeten verleiden om zaken gedaan te krijgen, maar de lange termijn consequenties van hun gedrag overzien ze niet.

BerichtGeplaatst: Zo Aug 25, 2019 16:30 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Cliff zou jij naast dit meisje van 16 jaar durven te zitten?

Ik wel en ik vind het geweldig wat ze doet met haar solo vlucht.
Ik denk dat haar hersens zijn volgroeid, jij niet!

BerichtGeplaatst: Zo Aug 25, 2019 17:34 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Elisabeth schreef:
Cliff zou jij naast dit meisje van 16 jaar durven te zitten?

Ja. Er is maar één ding wat vrouwen niet kunnen en dat is fileparkeren Laughing Dus zodra ze terug is bij de hangar stap ik even uit voordat ze gaat parkeren.

Quote:
Ik wel en ik vind het geweldig wat ze doet met haar solo vlucht.

Ik vind het niet zo bijzonder. Zo complex is vliegen niet. Wat dat betreft is wat Laura Dekker deed veel bijzonderder:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Laura_Dekker

Maar hier zie je ook direct het punt. Ze was gewoon te jong. Bureau jeugdzorg greep in, en ik denk terecht. Kijk eens even wat ze allemaal deed... en dan ook nog vermist raken op je 14e aan de andere kant van de wereld.

Quote:
Ik denk dat haar hersens zijn volgroeid

Je kan zoveel denken, maar zo werkt het niet. Haar hersens zijn niet volgroeid. Feit.

Vooral de witte hersenmassa in de frontale kwab groeit bij jonge volwassenen nog. Dit hersendeel speelt een belangrijke rol bij complexe cognitieve taken zoals zelfbeheersing en concentratie.

https://www.nu.nl/wetenschap/2625155/brein-van-twintigers-vaak-nog-niet-volgroeid--.html

BerichtGeplaatst: Zo Aug 25, 2019 20:59 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Jip schreef:
En ik gaf duidelijk aan dat grieten van 16 juist niet weten waar ze mee bezig zijn. Die laten zich leiden door hormonen. Puberteit, weet je nog wat dat was?
Ik vind het echt verschrikkelijk dat jij grietjes van 16 jaar verantwoordelijk acht voor hun gevoelens en onzekerheden. Want het is niet alleen Epstein maar ook de modellen en andere 'voorbeeldmonsters' waar grieten van 16 zich aan moeten spiegelen.
Je 'moet' mooi zijn, je 'moet' slank zijn enz.

En dan komt daar opa vuilak met zijn smerige kwijl langs zijn kin. En meer geld dan gezond verstand.
Nogmaals, hoe kan jij in godsnaam die meiden veroordelen?
Het zal je dochter maar zijn. Maar ja, zulke ouders zijn het doodschoppen ook niet waard, want die krijgen ongetwijfeld ook een zakcentje van die pooiers.
En nee, ik ga dus geen excuses aanbieden, want ik heb niks verkeerd gezegd.
Klaag me maar aan.

Rolling Eyes

Waar ik me bij jou en Carlos aan stoor is dat jullie beweren dat ik het voor Epstein opneem. Een schandalige beschuldiging, die je niet hard kunt maken en die ik niet pik.
Mijn punt is dat meiden van 16 vaak goed weten waar ze mee bezig zijn. Kun jij gaan lullen over puberteit en hormonen, maar je diskwalificeert daarmee opgroeiende meiden tot domme kleuters. Om de ogen uit je kop te schamen !!!
En ja, die Epstein is een vieze smeerlap die van mij mag rotten in de hel. Zo duidelijk ? Of moet het ook nog in het Frans ?

BerichtGeplaatst: Zo Aug 25, 2019 21:41 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Nou, aangezien u zich hier vreselijk loopt op te winden wil ik best erkennen dat ik misschien iets te kort door de bocht ging.

Maar wat ik dan weer vreemd vind, is dat mensen die nooit één woord van kritiek op Epstein hebben geuit, of überhaupt aan deze discussie hebben deelgenomen, zich vervolgens wél de moeite nemen om zijn slachtoffers ervan te beschuldigen op geld of sensatie uit te zijn, daarmee de suggestie wekkende dat er wellicht allemaal niks van waar is. En dat terwijl die Epstein toch echt 45 jaar boven het hoofd hing.

Sorry maar voor het geilen op jonge meiden en betalen voor erotische massages krijg je niet direct 45 jaar cel, zelfs niet in het puriteinse en preutse Amerika.

Dan zal er wel iets meer aan de hand zijn dan dat, denkt u ook niet?

En ja er zit een zekere waarheid in hetgeen Elisabeth zegt, dat meiden in die leeftijd vaak al heel volwassen zijn, of lijken te zijn, en dat het eigenlijk heel normaal is dat oudere mannen zich daartoe soms (vaak?) aangetrokken voelen. Ja, ook ik zie wel eens een zeer aantrekkelijke jongedame lopen over straat waarbij ik met geen mogelijkheid durf te stellen dat ze al 18 is, allemaal heel normaal inderdaad.

Maar daar gaat de zaak Epstein helemaal niet over.

Het gaat hier over een vent die omgang had met presidenten, premiers en adel, een heel web aan (kind)prostitutie en seksslavernij had gesponnen om die groten der aarde mee te kunnen chanteren, meerdere privé eilanden en vliegtuigen bezat, een absurde deal sloot met justitie die niemand kan verklaren na een schuldbekentenis minstens 30 vrouwen te hebben aangerand of verkracht. En als klap op de vuurpijl zijn eigen penis op sterk water wilde zetten en tien vrouwen wilde bezwangeren om naar eigen zeggen het menselijke ras te verbeteren.

Wat mij mateloos frustreert is dat er een unieke kans verloren is gegaan om deze hele beerput voor eens en altijd wijd open te trekken, en iets zegt me dat dit bepaald geen toeval is.

We weten trouwens helemaal niet over welke leeftijdscategorie het precies gaat of hoeveel slachtoffers er nou echt zijn, zelfs dat niet. Die gevallen die daadwerkelijk in die rechtbank terecht kwamen was nog maar het topje van de ijsberg naar alle waarschijnlijkheid.

Hebt u er trouwens wel eens aan gedacht dat een aantal van die meiden zich nu pas melden omdat ze dat voorheen niet aandurfden? Hij had namelijk nogal de vervelende gewoonte om zijn slachtoffers af te kopen of zelfs ronduit te bedreigen om vooral maar niet naar de politie te stappen met hun verhaal.

En als ze al naar de politie stapten, wie denk je dan dat ze geloofden, een 'succesvolle zakenman' die miljoenen doneerde aan 'goede doelen' en een leger aan topadvocaten tot zijn beschikking, of een onzekere vertwijfelde tiener van 17?

BerichtGeplaatst: Zo Aug 25, 2019 21:44 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Quote:
Greta wordt met 16 jaar misbruikt door de klimaat groeperingen omdat ze CO2 kan zien en mag praten in de VN!
En GL vindt dat de leeftijd om te stemmen naar beneden moet naar 16 jaar!

Regelmatig zie ik School meiden met uitkering verplicht werkervaring opdoen achter vuilnisophaalwagens, avonds stinken deze meiden een uur tegen de wind in - een vieze rioollucht .
Grieten van 16 die af en toe voor geld een rijke vent zoeken om studieschuld af te lossen, heeft men begrip voor. Bureau Jeugdzorg adviseert zelfs meiden geld bij te verdienen...met kerels .
Deze meiden vindt ik slimmer dan naïeve grieten die 3x/ week hun vrienden gratis bedienen.
Baas over eigenlijf..

In India/China worden in leerlooierijen meiden economisch ook misbruikt, hele dagen met beiden benen in looizuur koeienvellen onder duwen . op 18e zijn hun benen compleet weggerot en wil geen enkele vent haar nog huwen, regelmatig worden deze z.g 'onaanraakbare' door daklozen en zwevers verkracht, onaanraakbare mogen daar geen aangifte van doen, de straatmeute spreekt recht...hoeren en sletten moeten in fornuizen verbrand .
Als in Holland een oude vent wordt betrapt met een schoolkind, wordt hij in elkaar gemept zelfs vermoord .
Rommelen staatshoofden, top bedrijfsleven figuren, miljonairs, rechters, met kinderen is de volksmening ’ach..wie het dichtst bij vuur zit warmt zich het hardst…ene, geld en hoge pieten is niks tegen opgewassen …. hypocrisie ten top.
Geestelijk onvolwassenen lopen er miljoenen van rond, met volgroeid lol gereedschap .
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Ma Aug 26, 2019 8:35 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Toen ik een jaar of 13 was had ik volgens haar verkering met een meisje van 14+
Wie was er toen pedofiel?

Weerwoord forum index » Actualiteiten