Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Actualiteiten » De Mainstream Media en de waarheid. Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36, 37  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Do Jul 25, 2019 22:09 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Fileman schreef:
Als zijn pedofiele klanten geprobeerd hebben om hem te vermoorden, zoals jij beweert, dan kan hij toch zijn advocaat informeren over wat hem in de gevangenis is overkomen? Dat heeft de verdachte niet gedaan.

Ik heb bovenstaande nergens beweerd..

Fileman schreef:
Daarom ga ik niet uit van een poging om hem te vermoorden. Daarvoor bestaan geen aanwijzingen.

O nee? Hoe is hij dan bewusteloos geraakt en aan die striemen in zijn nek gekomen? Er wordt zelfs een naam genoemd, van een medegevangene. Het zou gebeurd zijn tijdens een recente stroomuitval in New York (ja weer één). Dat zou ook kunnen verklaren waarom de surveillance van Epstein kennelijk even op zwart ging.

Hoe dit überhaupt mogelijk is in zo'n gevangenis is mij een raadsel..

Fileman schreef:
Ik vind het niet getuigen van een goede geestelijke gezondheid wanneer overal iets achter gezocht wordt.

Persoonlijke aanval. Ik zoek nergens iets achter, ik stel alleen vast dat iemand hem kennelijk heeft geprobeerd te vermoorden, wat volledig in de lijn der verwachtingen lag. Dat is de meest voor de hand liggende verklaring.

BerichtGeplaatst: Do Jul 25, 2019 22:19 Plaats reactie Reageer met quote
Fileman

Jij schijft dit:

Quote:
Het lijkt er op dat er een eerste poging is gedaan om hem voorgoed te doen zwijgen.

Pedofielen zijn niet zo geliefd bij andere gevangenen. Pedofielen en verkrachters worden daardoor heel vaak slachtoffer van geweld door andere gevangenen. Daar zit geen vooropgezet plan achter.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Do Jul 25, 2019 22:36 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Klopt, maar Epstein is geen gewone gevangene en wordt, voor zover bekend, in totale afzondering gehouden van zijn medegedetineerden. Als hem iets aangedaan is in zijn cel dan lijkt me dat bepaald geen toevallige samenloop van omstandigheden.

Overigens is de hashtag #ClintonBodyCount vandaag trending op twitter, maar dat geheel terzijde.

https://www.rt.com/usa/465068-clinton-body-count-twitter/

BerichtGeplaatst: Do Jul 25, 2019 22:46 Plaats reactie Reageer met quote
Fileman

Jij weet niet hoe het er aan toe gaat onder zijn gevangenis regime omdat je daar niet bij bent, Ik ga er van uit dat hij af en toe naar buiten mag, een of meerdere uren iets mag doen buiten zijn cel en dat hij dit zichzelf heeft aangedaan. Deze rijke stinkerd komt nooit meer vrij en dat weet hij zelf ook.
BerichtGeplaatst: Vr Jul 26, 2019 15:21 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Fileman schreef:
Jij weet niet hoe het er aan toe gaat onder zijn gevangenis regime omdat je daar niet bij bent

Ah, jij wel zeker? Laughing

Ik weet er meer vanaf dan jij omdat ik dit vrij nauwkeurig heb gevolgd. De kans lijkt me vrijwel nihiel dat hij tijdens het luchten (als hij dat überhaupt mag) in aanraking komt met medegedetineerden. En de kans lijkt me ook klein dat hij zelfmoord heeft trachten te plegen, niet zolang er nog een optie bestaat dat hij vrij komt. Er is wel een hele grote kans dat de machtigen der aarde er veel aan gelegen is om Epstein voorgoed het zwijgen op te leggen, voordat de hele beerput wordt opengetrokken.

Daarom ga ik uit van een poging tot moord en ik kan je verzekeren dat ik niet de enige ben.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 26, 2019 17:06 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Fileman schreef:
Pedofielen zijn niet zo geliefd bij andere gevangenen. Pedofielen en verkrachters worden daardoor heel vaak slachtoffer van geweld door andere gevangenen. Daar zit geen vooropgezet plan achter.

Maar dan gaat het meestal om een flink pak rammel. Een moordaanslag is iets anders... en zou de rechtsgang in dit geval ook ernstig in gevaar brengen. Denk aan de moord op JFK en het daarna vermoorden van de vermoedelijke dader... die zaak heeft ons decennia beziggehouden.

BerichtGeplaatst: Zo Jul 28, 2019 11:04 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Toch grappig dat een anonieme youtuber het werk doet dat eigenlijk door de autoriteiten gedaan zou moeten worden, namelijk dat hele Epstein eiland uitkammen. Iedere dag opnieuw. Vergis je niet, dat eiland is een grote crime scene, centraal onderdeel van het criminele seks/blackmail imperium dat Epstein onderhield;

De mensen die daar nu nog zijn op dat eiland weten heel goed dat ze in de gaten worden gehouden. Een televisiecrew van een mainstream zender die er onlangs een kijkje wilde nemen was echter niet welkom.

Gek hé dat mensen achterdochtig zijn? Los van het gegeven of er nu wel of niet 'iets verdachts' te zien is op de beelden.

BerichtGeplaatst: Zo Jul 28, 2019 13:08 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

carlos schreef:
Toch grappig dat een anonieme youtuber het werk doet dat eigenlijk door de autoriteiten gedaan zou moeten worden, namelijk dat hele Epstein eiland uitkammen. Iedere dag opnieuw. Vergis je niet, dat eiland is een grote crime scene, centraal onderdeel van het criminele seks/blackmail imperium dat Epstein onderhield;

De mensen die daar nu nog zijn op dat eiland weten heel goed dat ze in de gaten worden gehouden. Een televisiecrew van een mainstream zender die er onlangs een kijkje wilde nemen was echter niet welkom.

Gek hé dat mensen achterdochtig zijn? Los van het gegeven of er nu wel of niet 'iets verdachts' te zien is op de beelden.

Je suggereert hier weer een heleboel.
Ik sta er van te kijken, dat je niet in twijfel trekt, hoe die filmpjes zo maar op YouTube terecht kunnen komen.
Ze worden ook niet verwijderd van YouTube.
Er zit een luchtje aan.

Kijk nou eens kritisch!!!

De camera opnamen op zich zijn al vreemd.
Valt je nou echt niet op dat de bewegingen van de camera wel héél vreemd zijn???
Bewegingen?
De camera staat stil, en maakt dan ineens een beweging met een lineaire snelheid naar een andere richting.
Het lijkt er op, dat het geen drone KAN zijn.
Daarvoor zijn de bewegingen te abrupt.
De bewegingen van een drone camera zijn veel vloeiender.

Het lijkt er meer op, dat de camera op een vaste plaats staat, en op afstand bestuurd wordt.
Mogelijk zijn het bewakingscamera's die op het eiland geplaatst zijn, maar die gehackt zijn.
En wie is daar toe in staat?
De Amerikaanse inlichtingendiensten? FBI CIA??
Makkelijk Cool

Of een lek ergens bij het beveiligingsbedrijf wat die beelden beheert.
Wie zal het zeggen.
Natuurlijk is men in staat om zo de massa voor de gek te houden.

BerichtGeplaatst: Zo Jul 28, 2019 13:20 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ok, op zich heb je een punt. Misschien zit er inderdaad wel een luchtje aan. Maar dan nog zijn het interessante beelden, want zoveel beelden van dat eiland zijn er niet.

Ryan schreef:
Ik sta er van te kijken, dat je niet in twijfel trekt, hoe die filmpjes zo maar op YouTube terecht kunnen komen.

Iedereen kan content op YouTube oploaden, lijkt me niet zo moeilijk. Maar ik zeg niet voor niets "door een anonieme YouTuber", omdat ik inderdaad niet weet wie of wat er schuil gaat achter dat account, en aan welke kant diegene staat. Het lijken mij overigens wel beelden van een drone, voor zover ik dat kan beoordelen.

En wat heeft YouTube er trouwens bij te winnen als ze dit gaan verwijderen? Er is niets wereldschokkends op te zien. Als ze dit gaan verwijderen dan gaan heel veel mensen zich afvragen waarom we dit niet mogen zien, en YouTube heeft toch al geen al te beste track records.

BerichtGeplaatst: Ma Jul 29, 2019 15:59 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Toch grappig dat een anonieme youtuber het werk doet dat eigenlijk door de autoriteiten gedaan zou moeten worden

Onder welke autoriteiten valt dit eiland eigenlijk Carlos, weet jij dat?

BerichtGeplaatst: Ma Jul 29, 2019 20:52 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Volgens mij US Virgin Islands, dus onder Amerikaanse jurisdictie.

BerichtGeplaatst: Di Jul 30, 2019 15:48 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Dan is het helemaal vreemd inderdaad dat daar verder geen onderzoek gedaan wordt... maar misschien weten wij niet dat er onderzoek gedaan wordt.

BerichtGeplaatst: Do Aug 01, 2019 21:05 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Bondgenoot America barst van gevaarlijke kostgangers !

Het was al bekend dat Jeffrey Epstein tientallen toppolitici, Hollywood-sterren en zakentycoons aan zich bond door hen mee te laten genieten van zijn jetsetleven. En nu blijkt de bekende New Yorkse investeerder – die sinds een maand vastzit op verdenking van systematisch kindermisbruik en mensenhandel – de afgelopen twee decennia op soortgelijke wijze ook vele vooraanstaande academici zijn kenniskring in te hebben gelokt. Het gaat om topwetenschappers aan wie hij herhaaldelijk vertelde over zijn wens om vrouwen te bevruchten met zijn eigen sperma teneinde het menselijke ras ‘te verbeteren".

https://www.msn.com/nl-nl/news/other/epstein-wilde-vrouwen-bevruchten-met-eigen-sperma-op-een-afgelegen-e2-80-98babyranch-e2-80-99/ar-AAFb9hA
BerichtGeplaatst: Za Aug 03, 2019 14:21 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ziek.

BerichtGeplaatst: Za Aug 03, 2019 15:22 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

De zaak Epstein is al zo goed als uit de mediaheadlines verdwenen, door al het gezeik in Amerika met Trump en 'The Sqaud', en meer recentelijk Baltimore. Dat zal ook wel de bedoeling zijn geweest. Daarnaast is er geen enkele televisiezender die het centrale onderwerp aansnijdt, namelijk dat Epstein zijn hele handeltje voerde om de machtigen der aarde mee te kunnen chanteren.

Nee we moeten het doen met wat sappige details over zijn persoonlijke misbruik, maar dat doet mijns inziens geen recht aan waar het in deze zaak eigenlijk om gaat. HELAAS maakt ook RT zich daaraan schuldig.

Leuk dat RT veel meer aandacht besteedt aan deze zaak dan de rest van de media, en ook een verslaggever naar dat eiland heeft gestuurd, maar we hebben er niet zoveel aan.

Die fake koe blijft me wel intrigeren. Smile

Zou me niets verbazen als die een functie heeft, bijvoorbeeld hightech camera's in zich verborgen heeft om die kust een beetje in de gaten te houden. Ik zie de artistieke waarde er namelijk niet echt van in.

BerichtGeplaatst: Za Aug 03, 2019 20:02 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

In het oude Brabant werden vroeger dezelfde platen door boeren voor het huis gezet, om collega boeren uit te nodigen even langs te komen met een dekstier, om een rij tochtige koebeesten te bespringen, dat minder kost dan ,n KI station .
Soms ook als ruikstiertje, met .n touwtje om zijn schietgereedschap, om te bepalen of de tijd rijp is voor veredeld sperma koeienras Epstein .

Stilzwijgen is een ongeschreven internationale code - journalist media broodschrijvers, waar het leven ook duur voor is, kijken wel 10x uit om voor het ganse leven afgebrand te worden.
Eke ingewijde insider weet dat bewijzen in doodkisten eindigen .
BerichtGeplaatst: Zo Aug 04, 2019 9:35 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Die fake koe blijft me wel intrigeren. Smile

Zou me niets verbazen als die een functie heeft, bijvoorbeeld hightech camera's in zich verborgen heeft om die kust een beetje in de gaten te houden. Ik zie de artistieke waarde er namelijk niet echt van in.

Je zoekt er echt teveel achter. In Zeeland vind je ze ook op diverse plaatsen hoor. Die plastic dieren (koeien, schapen, geiten) kun je gewoon kopen en mensen vinden het leuk om ze in de tuin te zetten. Je vindt ze zelfs op Marktplaats:

https://www.marktplaats.nl/a/tuin-en-terras/tuinbeelden-en-tuinkabouters/a1033341981-koe-schaap-gorilla-paard-kabouter-leeuw-geit-boeddha-enz.html

BerichtGeplaatst: Zo Aug 04, 2019 13:29 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliff schreef:
Die plastic dieren (koeien, schapen, geiten) kun je gewoon kopen en mensen vinden het leuk om ze in de tuin te zetten.

Maar die "mensen" hebben vast geen duizenden vrouwen misbruikt en/of verkracht, en tal van connecties met presidenten, CEO's, rechters, politici en zelfs mensen van koninklijke bloede die via hem werden gechanteerd met misbruik van minderjarigen.

Hier zijn optrekje in New Mexico, waar hij naar verluid 20 vrouwen wilde bezwangeren om het menselijke ras te verbeteren. Zoiets verzin je toch niet?

Maar ja, de aandacht van dit alles is alweer mooi afgeleid nietwaar? Twee mass shootings in 12 uur tijd, tientallen doden (naar verluid). Niemand heeft het meer over Epstein na dit weekend. Behalve dan in de donkere uithoeken van internet, uiteraard.

BerichtGeplaatst: Zo Aug 04, 2019 16:48 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Aandacht van de massa blijkt vrij goed te sturen Carlos. Een vrij trieste constatering overigens.

BerichtGeplaatst: Za Aug 10, 2019 18:55 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Jeffrey Epstein dood aangetroffen in cel

https://www.zerohedge.com/news/2019-08-10/jeffrey-epstein-dead-apparent-suicide

Wat iedereen al had aangekondigd dat zou gebeuren, is ook daadwerkelijk gebeurd.

Nu zullen de grote namen die betrokken waren in het web van Epstein dus waarschijnlijk nooit vrijgegeven worden.

Zelfmoord ammehoela...ze hebben hem gewoon te grazen genomen.

BerichtGeplaatst: Za Aug 10, 2019 19:05 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Nou Carlos, nu is je gelijk wel echt bewezen. Je had er inderdaad al voor gewaarschuwd, en dit is wel een hele vreemde gang van zaken.

https://www.ad.nl/buitenland/miljardair-jeffrey-epstein-pleegt-zelfmoord-in-cel~a0b0d11a/

Ik zou nu de beelden wel eens willen zien uit zijn cel.

Dat dit, na een eerder gemelde poging (die al discutabel was), alsnog een zelfmoord is, lijkt me ook nihil.

Eén ding is nu wel zeker: de rechtsgang is op deze manier volkomen gefrustreerd. Epstein zal niet voor de rechtbank verschijnen, er zullen geen moeilijke vragen aan hem worden gesteld, hij kan geen belastende verklaringen over anderen afleggen, etc.

Dit is eigenlijk schandalig, maar tal van mensen (inclusief onze media) zullen nu stellen: CASE CLOSED.

En dat komt een aantal mensen denk ik enorm goed uit.

Ik kan natuurlijk niets bewijzen, maar ik ga hier ook uit van een moordpartij. Kán bijna niet anders.

Overigens is een zelfmoord geen kleinere schande voor de rechtsstaat. Mensen behoren berecht te worden en de gevolgen van hun daden te ervaren. Dit is 'the easy way out'.

Als we nu nog echte media zouden hebben, dan zouden ze hierop duiken en de onderste steen boven halen.

BerichtGeplaatst: Za Aug 10, 2019 19:15 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Overigens is de hashtag #ClintonBodyCount vandaag trending op twitter, maar dat geheel terzijde.

Twitter heeft ingegrepen... de hashtag #ClintonBodyCount is verwijderd. Dat is tot daar aan toe, maar het lijkt erop dat ze de hashtag veranderd hebben in #TrumpBodyCount

Mening-sturende-media aan het werk.

Ook de NOS lijkt vooralsnog de link tussen Epstein en Clinton te weigeren, maar de link tussen Trump en Epstein veelvuldig te noemen...

https://twitter.com/DCorleone65/status/1160221064246517760

BerichtGeplaatst: Zo Aug 11, 2019 2:13 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Afgaande op de commentaren her en der gelooft helemaal niemand dat hij zelfmoord gepleegd heeft..

https://www.youtube.com/watch?v=U2ZCagfGAf4

Vraag is wat gaan ze eraan doen?

Op de 'Clinton zender' MSNBC hebben ze het hele gebeuren al in de schoenen van Rusland proberen te schuiven. Dit is volstrekt onacceptabel. Amerika is long due voor een tweede Revolutie, een echte wel te verstaan. Lever het recht op wapenbezit voorlopig nog maar even niet in zou ik zeggen, het staat niet voor niets in de Grondwet.

Stond hij op suicide watch, na het eerdere incident, of hebben ze hem er juist weer vanaf gehaald om de weg vrij te maken voor 'murder by suicide'?

BerichtGeplaatst: Zo Aug 11, 2019 8:43 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

10 augustus 2019, de dag dat de Amerikaanse rechtstaat ter zielen ging

Cliff schreef:
Nou Carlos, nu is je gelijk wel echt bewezen.

Het merkwaardige is dat, nu hij eenmaal dood is verklaard, ik eigenlijk helemaal niet zo overtuigd ben van moord. Wat als hij ontsnapt is nu vrij rondloopt?

Wordt er lijkschouwing verricht op het dode lichaam van Epstein, zal er naar gekeken worden door onafhankelijke experts? Gaan we beelden te zien krijgen van de moord, of stond de camera heel toevallig uit wellicht? Ik weet het niet hoor, maar die foto's overtuigen mij niet echt van het feit dat hij daadwerkelijk dood is.

IK HOOP VAN WEL!

De media staan aan de kant van Epstein, knoop dat heel goed in jullie oren. Evil or Very Mad

BerichtGeplaatst: Zo Aug 11, 2019 11:05 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
stond de camera heel toevallig uit wellicht?

Alle camera's stonden toevallig uit voor onderhoud, net als destijds bij de drie radarstations in Oekraïne tijdens MH17.

Ze hadden allemaal nét op hetzelfde moment even een update nodig denk ik. Joh, zo jammer. Het lijkt het fotorolletje van Srebrenica wel... dat was ook zo toevallig ineens kapot.

Er 'verdwijnt' altijd wel heel gemakkelijk bewijsmateriaal in dit soort complexe zaken...

Weerwoord forum index » Actualiteiten