Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Actualiteiten » De Mainstream Media en de waarheid. Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 37, 38, 39  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Do Nov 24, 2016 14:25 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ik kwam dit ook nog tegen: zie logo van de Hillary campagne met een pizza slice erin verwerkt.

Er is ook nog een email waaruit valt op te maken dat Obama voor $65,000 aan pizza en hotdogs liet invliegen vanuit Chicago voor een private party in het Witte Huis, kort na zijn aantreden als president. Dat moeten dan wel heel bijzondere pizza's geweest zijn, niet? Tenzij je een heel restaurant met koks en al laat invliegen, dan kom je wellicht aan zo'n bedrag. Maar toegegeven, een beetje vreemd is het wel.

https://wikileaks.org/gifiles/docs/12/1223066_re-get-ready-for-chicago-hot-dog-friday-.html

En wat de neuk betekent If we get the same "waitresses," I'm all for it!!!?

Waarom staat "waitresses" tussen haakjes..?

BerichtGeplaatst: Vr Nov 25, 2016 13:37 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Bah bah bah..

https://wikileaks.org/w/images/a/a1/FBI-pedophile-symbols-page1.jpg

LET OP: OVERDUIDELIJK PEDO-GERELATEERDE CONTENT!!

https://www.youtube.com/watch?v=IXZY4-V5OIo (linkje is veilig*)

Nu mag je één keer raden waar deze band genaamd "Sex Stains" (vrij vertaald: pretvlekken) onlangs nog heeft opgetreden.

Antwoord: Comet Ping Pong, het kindvriendelijke restaurant van James -"I love children" - Alefantis.

Het staat nu wel vast dat die Alefantis een dekmantel runt voor een pedofiel netwerk, er is geen ontkennen meer aan. Deze tent moet zo snel mogelijk dicht, goedschiks (via daartoe bevoegde kanalen zoals politie en justitie) dan wel kwaadschiks.

*PS alle linkjes die ik hier plaats zijn veilig daar let ik wel op. Ik plaats ook expres geen expliciete foto's open en bloot of zonder waarschuwing.

Ik ben gisteren op nog meer ZIEKE feiten/links/verbanden gestuit tijdens mijn speurtocht op internet naar pizzagate, maar die zal ik jullie voor nu maar even besparen.

BerichtGeplaatst: Vr Nov 25, 2016 13:54 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

carlos schreef:

Ik ben gisteren op nog meer ZIEKE feiten/links/verbanden gestuit tijdens mijn speurtocht op internet naar pizzagate,

Carlos, mijn dank voor jouw werk omtrent deze zaak. Journalistiek niveau.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Vr Nov 25, 2016 13:59 Plaats reactie Reageer met quote
Dannie

Oh mijn hemel! Het gaat nog dieper dan dat! Kijk hieronder

Het symbool voor pedofilie met kleine meisjes! En kijk hier het symbool van de OLA ijsfabrikant:

Dat zet het 'lekker likken aan een ijsje' natuurlijk wel weer in een ander daglicht. Want een 'ijsje' is natuurlijk code voor 'minderjarig meisje' zelfs Rutte zit in het complot! Zie hier het bewijs:

Rutte koopt een ijsje:

En kan daarna niet met zijn handen afblijven van een minderjarig meisje:

Dus Carlos, ga snel op de fiets met je camera naar de ijsfabriek en zoek dit eens even tot op de bodem uit want zelfs Rutte is betrokken!
BerichtGeplaatst: Vr Nov 25, 2016 14:22 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Helaas Dannie, jouw poging om deze smerige zaak te ridiculiseren is mislukt. En merkwaardig trouwens dat je het voor pedofielen zoals John Podesta, Tony Podesta en James Alefantis opneemt.

Maar goed, jouw keus..

Gelukkig zijn er heel veel mensen wél serieus mee bezig en dat zal alleen maar meer worden.

BerichtGeplaatst: Vr Nov 25, 2016 14:53 Plaats reactie Reageer met quote
Dannie

carlos schreef:
Helaas Dannie, jouw poging om deze smerige zaak te ridiculiseren is mislukt.

Is dat zo? Jouw enige bewijs is dat je lukraak wat symbolen aan elkaar linkt en je wat fantaseert over een aantal foto's. De vergelijking tussen dat girl lovers symbool en de ola illustreert haarfijn hoe dom dat is.

carlos schreef:
En merkwaardig trouwens dat je het voor pedofielen zoals John Podesta, Tony Podesta en James Alefantis opneemt.

Dat jij een bepaalde fantasie hebt, maakt het nog geen werkelijkheid.

carlos schreef:
Maar goed, jouw keus..

Gelukkig zijn er heel veel mensen wél serieus mee bezig en dat zal alleen maar meer worden.

Ach er zijn ook zat mensen die serieus denken dat de maanlandingen nep waren of dat de aarde plat is en daar zeer overtuigende youtube fimpjes over maken.
BerichtGeplaatst: Vr Nov 25, 2016 14:58 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Terwijl Pizzagate viral gaat is er in Noorwegen een enorm pedofielennetwerk blootgelegd en opgerold. Daar zijn dus daadwerkelijk mensen gearresteerd en staan de kranten er vol van.

http://www.independent.co.uk/news/world/europe/norway-paedophile-ring-police-arrest-51-men-a7432441.html

En guess what, ook hier zijn politieke kopstukken bij betrokken..

Quote:
The material shows the abuse of children of all ages, including infants, Hilde Reikrs, head of Operation Dark Room, said at a news conference.

The material shows, among other things, the penetration of toddlers, children being tied up, children having sex with animals and children having sex with other children.

One of the men who was awaiting the birth of his child with his girlfriend discussed plans to sexually abuse the baby once it was born, police said.

LET OP: NU KOMT DANNIE ONS VERTELLEN DAT DIT ALLEMAAL ONZIN IS.

Next! Twisted Evil

BerichtGeplaatst: Vr Nov 25, 2016 15:03 Plaats reactie Reageer met quote
Dannie

carlos schreef:

LET OP: NU KOMT DANNIE ONS VERTELLEN DAT DIT ALLEMAAL ONZIN IS.

Next! Twisted Evil

Nee hoor, zie je ook dat bij die zaak er geen sprake is van jouw onzin-associaties als pizzaria's en symbolen?

De realiteit is geen onzin, jouw fantasie is onzin.
BerichtGeplaatst: Vr Nov 25, 2016 15:12 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Dannie schreef:
Ach er zijn ook zat mensen die serieus denken dat de maanlandingen nep waren of dat de aarde plat is en daar zeer overtuigende youtube fimpjes over maken.

Kun je een voorbeeld geven van zo'n overtuigend filmpje? Ik heb er namelijk nog nooit één gezien. Geloof het of niet, maar normale mensen met enige intelligentie zijn heus wel in staat om zin van onzin te onderscheiden.

Dat filmpje wat ik hierboven plaatste is een volstrekt normaal filmpje waarin een aantal zaken worden uitgelegd die voor iedereen verifieerbaar zijn. Jouw vergelijking met vage filmpjes over ruimtewezens slaat nergens op. Wat dat meisje in dat filmpje vertelt is beslist geen onzin, en nog maar het topje van de ijsberg.

Je weerlegt helemaal niets, en valt mij alleen aan op de persoon. Waarom?

Ik stel voor dat je vanaf nu met serieuze posts komt, of anders wegblijft uit dit draadje. Dit is er namelijk niet het onderwerp naar om te gaan lopen trollen.

BerichtGeplaatst: Vr Nov 25, 2016 16:09 Plaats reactie Reageer met quote
Dannie

carlos schreef:
Geloof het of niet, maar normale mensen met enige intelligentie zijn heus wel in staat om zin van onzin te onderscheiden.

Dit hele 'pizzagate' gebeuren bewijst nogal het tegendeel.

carlos schreef:
Dat filmpje wat ik hierboven plaatste is een volstrekt normaal filmpje waarin een aantal zaken worden uitgelegd die voor iedereen verifieerbaar zijn. Jouw vergelijking met vage filmpjes over ruimtewezens slaat nergens op. Wat dat meisje in dat filmpje vertelt is beslist geen onzin, en nog maar het topje van de ijsberg.

Ach welnee dat is helemaal niet verifieerbaar, er wordt lukraak gesteld dat pizza en pasta code is, terwijl dat nergens uit blijkt en vervolgens een hele rits verdachtmakingen zonder daadwerkelijk bewijs.

Het is een heksenjacht op basis van nonsens.

carlos schreef:
Je weerlegt helemaal niets, en valt mij alleen aan op de persoon. Waarom?

Dit soort onzin valt moeilijk te weerleggen want je bewijst helemaal niks, dat benoemen als jouw fantasie is geen aanval op de persoon, maar het benoemen van een feit.

carlos schreef:
Ik stel voor dat je vanaf nu met serieuze posts komt, of anders wegblijft uit dit draadje. Dit is er namelijk niet het onderwerp naar om te gaan lopen trollen.

Ben je nou al bij de Ola geweest? Volgens jouw logica duidt hun logo op minderjarige meisjes en 'ijsje' is daar zeker een code woord voor!

Ik heb je daarvoor al evenveel bewijs gegeven als jij hebt gedaan voor jouw theorie.

Edit Weerwoord Beheer: Reageer niet op de persoon maar op de inhoud. Geldt ook voor Carlos!
BerichtGeplaatst: Vr Nov 25, 2016 16:41 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Als die codetaal nou het enige was waarop alles berustte dan had je wellicht nog een punt gehad, maar dat is geenszins het geval. Zelf vind ik die codetaal nog het minst overtuigende aspect van dit hele gebeuren, maar die foto's van James Alefantis' Instagram daarentegen zijn zeer overtuigend bewijs dat er iets goed mis is met deze kerel.

Of ga je soms ook ontkennen dat die van hem zijn?

https://sli.mg/a/gaffhM

Kijk naar die foto's en vertel me dan nog maar eens dat hier niets aan de hand is!

Dan hebben we die symbolen: die heb ik niet verzonnen maar die komen van een FBI website af die deze identificeert als zijnde symbolen die door pedofielen worden gebruikt. Afijn, je hebt de afbeelding hier zelf geplaatst. Ook onzin? Het feit dat Ola ook wordt gelikt aan zo'n symbool bewijst het gelijk noch het ongelijk van hetgeen de FBI op die pagina heeft staan. Misschien is er inderdaad wel iets mis met Ola, maar ik heb vooralsnog geen reden om daar zondermeer vanuit te gaan. Ik heb wel reden om er vanuit te gaan dat er iets mis is met Comet Ping Pong en James Alefantis omdat daar simpelweg veel meer bewijs voor is. Snap je nu het verschil?

Het valt me trouwens op dat je wel erg snel conclusies trekt zonder zelf fatsoenlijk onderzoek te doen. Wie zegt bijvoorbeeld dat dat Noors pedofielennetwerk niet ook allerlei symbolen gebruikte om met elkaar te communiceren? Ik zou het niet weten, want daar heb ik me niet in verdiept. Jij gaat af op een enkel artikel erover waarin de zaak summier wordt behandeld, en trekt op basis daarvan al meteen je conclusies. Sorry maar dat is naïef.

En dan mensen die zich wel de moeite nemen om een en ander te onderzoeken als fantasten en bedriegers wegzetten geeft al helemaal geen pas in deze. Ik ben geen obsessieve pedo-jager maar ik heb wel ogen in mijn kop, en vrijwel iedereen die zich in deze zaak heeft verdiept is unaniem van mening dat dit niet deugt.

Dannie schreef:

Het is inderdaad een heksenjacht, dat klopt. Maar wel één gebaseerd op feiten. Bedank de FBI en de politie hier maar voor, die het simpelweg vertikken om dit tot op de bodem uit te zoeken. Pizzagate zal niet verdwijnen, totdat de onderste steen boven is.

BerichtGeplaatst: Vr Nov 25, 2016 18:07 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Dit wilde ik trouwens ook nog even delen hier:

Ik snapte 'm eerst niet, maar deze vriendschapsband is een kado van Biden aan president Obama voor zijn 55e verjaardag, eerder dit jaar. Barack is uiteraard Obama en Joe is Joe Biden.

Ten eerste, welke bejaarde kerel geeft een man van 55 dergelijke cadeaus voor zijn verjaardag?

Ten tweede, waar slaan die symbooltjes op? Zoals dat stuk pizza (of moet het cake voorstellen?) rechtsboven?

Vreemd hoor. Confused

Over Joe Biden doen trouwens al jaren een aantal hardnekkige geruchten de ronde die in meer of mindere mate verband houden met dit onderwerp..

https://www.youtube.com/watch?v=xy07yHAgM4E

BerichtGeplaatst: Zo Nov 27, 2016 18:22 Plaats reactie Reageer met quote
Dannie

carlos schreef:
Als die codetaal nou het enige was waarop alles berustte dan had je wellicht nog een punt gehad, maar dat is geenszins het geval.

Grappig want voor wat betreft de Podesta's is dat het enige waarop alles rust, oh ja en een profielschets van 1 persoon van ongeveer dertig die jij aan 2 personen van eind 50/begin 60 probeert te linken.

carlos schreef:
Zelf vind ik die codetaal nog het minst overtuigende aspect van dit hele gebeuren, maar die foto's van James Alefantis' Instagram daarentegen zijn zeer overtuigend bewijs dat er iets goed mis is met deze kerel.

Of ga je soms ook ontkennen dat die van hem zijn?

https://sli.mg/a/gaffhM

Kijk naar die foto's en vertel me dan nog maar eens dat hier niets aan de hand is!

Wat is daar volgens jou aan de hand dan? Als ik Kim Kardashian haar instagram doorscroll https://www.instagram.com/kimkardashian/

kom ik ook foto's van kinderen en meer naakte foto's tegen. Je linkt naar foto's van een hedonistische homoseksueel, goh wat een verassing dat er ook kinky foto's tussen zitten.

carlos schreef:

Dan hebben we die symbolen: die heb ik niet verzonnen maar die komen van een FBI website af die deze identificeert als zijnde symbolen die door pedofielen worden gebruikt. Afijn, je hebt de afbeelding hier zelf geplaatst. Ook onzin? Het feit dat Ola ook wordt gelikt aan zo'n symbool bewijst het gelijk noch het ongelijk van hetgeen de FBI op die pagina heeft staan. Misschien is er inderdaad wel iets mis met Ola, maar ik heb vooralsnog geen reden om daar zondermeer vanuit te gaan. Ik heb wel reden om er vanuit te gaan dat er iets mis is met Comet Ping Pong en James Alefantis omdat daar simpelweg veel meer bewijs voor is. Snap je nu het verschil?

En dat is dus onzin, je hebt helemaal geen bewijs, je hebt jouw interpretatie op basis van foto's en symbolen die op zichzelf nog helemaal niet verdacht zijn, tenzij je perse wilt dat het allemaal zeer verdacht is.

carlos schreef:
Het valt me trouwens op dat je wel erg snel conclusies trekt zonder zelf fatsoenlijk onderzoek te doen. Wie zegt bijvoorbeeld dat dat Noors pedofielennetwerk niet ook allerlei symbolen gebruikte om met elkaar te communiceren? Ik zou het niet weten, want daar heb ik me niet in verdiept. Jij gaat af op een enkel artikel erover waarin de zaak summier wordt behandeld, en trekt op basis daarvan al meteen je conclusies. Sorry maar dat is naïef.

Jij bracht het artikel in op nogal arrogante wijze dat ik dat ook wel zou ontkennen, het verschil is dat, dat een serieuze zaak is met daadwerkelijk bewijs. En jouw zaak gebaseerd is op de stelling dat 'pizza' kindermisbruik betekend wanneer de eigenaar van een pizzazaak homo is en familiefoto's combineert met zijn hedonistische levensstijl.

carlos schreef:
En dan mensen die zich wel de moeite nemen om een en ander te onderzoeken als fantasten en bedriegers wegzetten geeft al helemaal geen pas in deze. Ik ben geen obsessieve pedo-jager maar ik heb wel ogen in mijn kop, en vrijwel iedereen die zich in deze zaak heeft verdiept is unaniem van mening dat dit niet deugt.

Net zoals je ook geloofde dat satanisme echt was ipv een kunstenares die wat shockeert?

carlos schreef:
Dannie schreef:

Het is inderdaad een heksenjacht, dat klopt. Maar wel één gebaseerd op feiten.

Welk feit? Kun je aantonen dat er daar ook maar 1 kind misbruikt is dan?

carlos schreef:
Bedank de FBI en de politie hier maar voor, die het simpelweg vertikken om dit tot op de bodem uit te zoeken. Pizzagate zal niet verdwijnen, totdat de onderste steen boven is.

Leuk, kunnen we bijschrijven in het rijtje van de platte aarde, de maandlandinghoax, het JFK complot, 11 september en al die andere zaken waarbij mensen er van overtuigd zijn dat er een sinister complot achter zit.
BerichtGeplaatst: Ma Nov 28, 2016 13:35 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Dannie schreef:
En jouw zaak gebaseerd is op de stelling dat 'pizza' kindermisbruik betekend wanneer de eigenaar van een pizzazaak homo is en familiefoto's combineert met zijn hedonistische levensstijl.

1. Ik heb nergens gesteld dat "pizza kindermisbruik betekent."
2. Waaruit blijkt dat de afgebeelde kinderen op Alefantis' Instagram pagina zijn eigen familieleden zijn? Neem je dat maar aan omdat hij dat zegt?

En trouwens, wie noemt zijn eigen neefjes of nichtjes "hotard" of "cutie" of plaatst een foto van een man die een baby vasthoudt met de tekst "chickenlovers"? Enig idee wat die termen betekenen, waar ze voor staan?

Je zou het eens moeten opzoeken, maar erg vrolijk wordt je er niet van.

http://www.definition-of.com/chicken+lover

Ik zou graag willen geloven dat het onschuldige foto's zijn die hooguit getuigen van een slechte smaak, maar waar verder geen kwaad achter schuilt. Maar ik geloof er eerlijk gezegd niets van.

BerichtGeplaatst: Ma Nov 28, 2016 15:15 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Dannie schreef:
Net zoals je ook geloofde dat satanisme echt was ipv een kunstenares die wat shockeert?

Een kunstenaar die wat shockeert? Dat is al net zo'n eufemisme als 'een homoseksuele met een wat hedonistische levensstijl.' Een vrouw die zichzelf verminkt door met een mes een pentagram (satanisch symbool) in haar buik te kerven, is wat mij betreft geen kunstenares maar een geestelijk gestoorde.

Gek hé dat ze gelinkt wordt aan satanisme, ra ra hoe zou dat nou toch komen? Rolling Eyes

https://www.youtube.com/watch?v=qfL5KwUuvMc

Inderdaad...WTF dekt de lading.

BerichtGeplaatst: Di Nov 29, 2016 15:20 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ik heb nog iets interessants gevonden.

Kennen jullie Andrew Breitbart nog? Hij werd in 2012 dood aangetroffen, kort nadat hij bijtende kritiek uitte op president Obama.

Er zijn nu beelden en tweets opgedoken van Breitbart waarin hij ene John Podesta in verband brengt met kindermisbruik;

"What's in your closet John Podesta?"

Hierr enkele van zijn tweets die nu de ronde doen

Ik weet niet of de tweets legitiem zijn, maar uit die video kun je wel opmaken dat hij in ieder geval iets wist over John Podesta, en wellicht meer dan goed voor hem was..

Andrew Breitbart is ook de oprichter van de rechtse website breitbart.com. Hij werd na zijn dood opgevolgd door Steve Bannon, die nu is toegetreden tot het kabinet van Trump.

BerichtGeplaatst: Wo Nov 30, 2016 13:14 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Dat ongelukje met die Panorama-journalist in Bangkok, was dat wel een ongeluk? Zulk soort dingen gebeuren nou net iets te vaak om een incident te kunnen zijn.
BerichtGeplaatst: Wo Nov 30, 2016 17:18 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

Enorme piek in aantal vermiste kinderen rond Washington

BerichtGeplaatst: Wo Nov 30, 2016 19:42 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Weer een stukje van de puzzel?

John Podesta was in Washington DC op de dag voor dat Madeleine McCann verdween

Hij was aanwezig bij een meeting van een liberale denktank met de ex-president van Colombia, Alvaro Uribe:

https://www.americanprogress.org/events/2007/05/02/16512/colombia-the-united-states-at-a-crossroads-a-conversation-with-president-alvaro-uribe/

Zoals je kunt zien vond deze meeting plaats tussen 9.00 en 10.30 's ochtends lokale tijd in Washington.

En onderstaand pdf verslag van deze bijeenkomst bewijst dat John Podesta een van de sprekers was op dit symposium:

https://www.americanprogress.org/wp-content/uploads/issues/2007/05/pdf/uribe_event_report.pdf

Dat maakt zijn betrokkenheid bij haar verdwijning niet onmogelijk maar wel een stuk minder waarschijnlijk. Hij zou dan namelijk vrij snel hierna in het vliegtuig gestapt moeten zijn om een dag later 's avonds in Praia da Luz te zijn rond de tijd dat Madeleine verdween.

Ik weet eerlijk gezegd niet meer wat ik er van vinden moet. Internetters die via open source materiaal een bizar pedofilienetwerk weten bloot te leggen met vertakkingen tot in het Witte Huis, dat klinkt net iets te 'mooi' om waar te zijn, niet?

BerichtGeplaatst: Wo Nov 30, 2016 19:58 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

carlos schreef:
Internetters die via open source materiaal een bizar pedofilienetwerk weten bloot te leggen met vertakkingen tot in het Witte Huis, dat klinkt net iets te 'mooi' om waar te zijn, niet?

Joh...

Het ververlende is, carlos, dat je hier wel 3 pagina's lang hebt lopen framen.

BerichtGeplaatst: Wo Nov 30, 2016 20:26 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ja en dus?

Er is nog niets aangetoond, noch ontkracht. Dat ik hier mee bezig ben is mijn eigen keuze.

BerichtGeplaatst: Do Dec 01, 2016 13:53 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Een ogenschijnlijk doodnormale pizzeria die fungeert als dekmantel voor pedofielen en waar de meest onbeschrijfelijke misdaden zich afspelen, dat klinkt allemaal wat vergezocht nietwaar? Nou nee, niet echt. Het is namelijk al eerder gebeurd. Dit jaar zelfs nog;

Maar het kan nog een stuk erger. Een paar jaar geleden werd er in Canada een groot pedofilienetwerk opgerold waarbij vierhonderd kinderen slachtoffer waren van misbruik. Vierhonderd!

https://www.sott.net/article/335059-Canadian-Pizzagate-Almost-400-Children-rescued-from-abuse-and-348-adults-charged-with-pedophilia-related-crimes

Het is bijna niet te bevatten dat dit soort dingen kennelijk daadwerkelijk gebeuren op deze schaal. Sad

BerichtGeplaatst: Do Dec 01, 2016 18:56 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

carlos schreef:
Ja en dus?

Er is nog niets aangetoond, noch ontkracht. Dat ik hier mee bezig ben is mijn eigen keuze.

Je bent bewust aan het framen.

BerichtGeplaatst: Do Dec 01, 2016 19:25 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Wat dat inmiddels bekende driehoekkige boylove logo betreft, die kwam ik vandaag ook weer tegen;

http://sli.mg/nrleyo

Elpida is een organisatie die zich bezighoudt met de opvang van minderjarige vluchtelingen in Griekenland.

Dit is hun facebookpagina:

https://www.facebook.com/elpidafactory/

Ze hebben vandaag hun logo op hun website aangepast nadat mensen erop reageerden.

zo was het vanochtend nog

en zo is het nu

BerichtGeplaatst: Do Dec 01, 2016 21:38 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

carlos schreef:
die kwam ik vandaag ook weer tegen;

Duidelijke zaak, het loopt als een eend, het kwaakt als een eend....enz.

Veel van die hulporganisaties deugen voor geen meter: pedofilie, kinderhandel, vrouwenhandel en niet te vergeten orgaanhandel.
De Mainstream Media en de waarheid.
  Weerwoord forum index » Actualiteiten