Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Actualiteiten » De Mainstream Media en de waarheid. Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 35, 36, 37  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
De Mainstream Media en de waarheid.
BerichtGeplaatst: Di Nov 08, 2016 3:46 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Als ik on line Nederlandse kranten lees of Nederlandse TV programma's zie zoals over de verkiezingen in de VS dan lees en hoor ik éénzijdige informatie. Vroeger waren er nog méérzijdige informatie te vinden.
Op de topic over Donald Trump door internet en youtube vinden we veel meer informatie dan wanneer je de TV aanzet.
Maar ik lees daar ook soms onzin zoals Madeleine McCann en Epstein.
Ook over Maddie zijn jarenlang kranten en tabbloids vol geschreven met tegenstrijdige informatie.
Dit was wel een onderwerp wat altijd verkoopt.

Maar hier is een documentaire over dit onderwerp, een hele lange zit van 4 uur.
Met alle verhalen die elkaar tegen spreken wordt goed belicht in deze youtube.

The True Story of Madeleine McCann. Buried by the Mainstream Media.

When Madeleine Died? - Richard D Hall - Feb 22 2016

BerichtGeplaatst: Di Nov 08, 2016 6:13 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

De msm denkt dat ze opiniemaker is en dat is ook zo. Dagelijks worden de lezers beïnvloed door wat de msm ons voorschotelt. Er wordt nieuws gebracht dat in feite geen nieuws is. Denk alleen maar aan de opdringerige nieuwsberichten over Zwarte Piet, dat is een prachtig voorbeeld van hoe de politiek-correcten onze bevolking proberen te beïnvloeden. En hetzelfde geldt voor de US-verkiezingen. De msm is duidelijk voorstander van Clinton, dat is volgens mij geen eens een geheim.

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Di Nov 08, 2016 7:51 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Gelukkig worden ze af en toe keihard betrapt, en dat mogen we niet vergeten:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/09/smerige_leugenaars.html

BerichtGeplaatst: Di Nov 08, 2016 8:15 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Er is een korte (Nederlandse) animatiefilm die laat zien hoe de wereldwijde media steeds meer één worden en er uiteindelijk maar één waarheid verteld zal gaan worden.
Helaas kan ik de film niet meer vinden. Ze is van een jaar of 10 geleden en de titel is iets in de richting van "The name is A".

BerichtGeplaatst: Di Nov 08, 2016 9:17 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Dit is nogal heftig, vooral omdat de msm zoveel opinie maakt. Niet alles, en misschien wel helemaal niks geloven dus.

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Di Nov 08, 2016 12:09 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Cliff schreef:
Gelukkig worden ze af en toe keihard betrapt, en dat mogen we niet vergeten:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/09/smerige_leugenaars.html

Inderdaad Cliff maar dit is weer op Internet. Niet in een krant of op televisie te vinden.

En er zijn altijd hoaxen en samenzwering theorieën te vinden.

We hebben geen tijd om alles uit te zoeken.
Als een onderwerp in de geschiedenis je interesse heeft dan moet je veel boeken kopen en doorlezen om een idee te vormen.
Mijn interesse is o.a. Rhodesie en ik heb ook een verzameling van meer dan 400 boeken over dit land.
Mijn kranten knipsels van 15 plakboeken en dan de boeken die jaren later zijn geschreven.
Maar een opinie artikel in de zaterdagkrant gelooft iedereen en mijn opinie vaak niet.

Maar je moet een goed geheugen hebben en gebeurtenissen kunnen combineren, verband leggen enz.
Een voorbeeld: in 1989 viel de Berlijnse muur, ik herinner mij nog dat die werd gebouwd.
Dus in televisie aan en met verbazing gekeken.
Mijn overleden man (Rhodesier) zei plotseling dat Nelson Mandela binnen kort vrijgelaten zou worden???
Question Question Question Hij maakte de connectie, de USSR heeft jarenlang het ANC gesteund.
De regering in Zuid Afrika kon zien dat de USSR failliet was en dat het ANC niet meer gesteund zou worden.
Inderdaad werd Mandela begin 1990 vrijgelaten.
Met de documentaire Clinton Cash worden ook veel connecties gemaakt (Nigeria, China, Rusland, Kazhistan, Haïti, Saudi Arabia enz) en dan zie je dat de Clinton Foundation dus geen charity organisatie is maar iets sinister.
Maar de MSM is oppervlakkig en het woord "Liefdadigheid" sluit kritisch denken.
BV de Postloterij stort geld want het is een Goed Doel.

De leugens over de vluchtelingen in 1994 uit Rwanda in Gomo (Zaïre) waarvan de meerderheid moordenaars waren en geen slachtoffers. Maar het 24 uur durende TV programma die iedereen opriep om geld te storten (100 miljoen werd opgehaald) vertelde niet de waarheid. Het leek wel een soort landelijke hypnose en als je mensen uitlegde, die trots vertelden dat ze 15000 guldens hadden gestort, dan zie je ze wit wegtrekken en wakker worden.

BerichtGeplaatst: Di Nov 08, 2016 14:03 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ik heb me nooit zo verdiept in de verdwijning van Madeleine McCann, Elisabeth, maar ik vind de gelijkenissen tussen die profielschets en de twee broers wel erg goed matchen. Dus niet een van beiden, maar allebei. En allebei de broers Podesta worden in verband gebracht met pedofilie.

Ik kan er ook niks aan doen, maar het is gewoon zo.

Lees dit maar eens door:

https://twitter.com/i/moments/795452870745354240

Het gaat over een Pizzarestaurant 'speciaal voor kinderen' dat zou fungeren als een dekmantel voor pedofielen. De Democraten hebben een connectie met deze keten; zowel Obama als Hillary hebben er campaign events gehouden.

Kijk eens naar die foto's van vastgebonden kinderen, ik vind dit behoorlijk schokkend!!

Er staat deze foto op:

http://www.funnyjunk.com/Madeleine+mccann+update/funny-pictures/6081793#400614_6081349

John Podesta, Jeffrey Epstein, en een voor mij onbekende jongedame waarvan sommigen nu suggereren dat het wel eens Madeleine McCann zou kunnen zijn..

Het stinkt van alle kanten!!!

BerichtGeplaatst: Di Nov 08, 2016 14:11 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ik vind het echt veel te ver gezocht Carlos.

Ook die foto..... ik zie een groepje wat aan het kaarten is. Ik zie geen kind met tie raps om haar handen.

Daarbij: welk bewijs is er nu eigenlijk dat de vermoedelijke daders in Portugal waren. Een anoniem iemand die dat beweert op Internet?

BerichtGeplaatst: Di Nov 08, 2016 14:20 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Er is geen bewijs dat Podesta toen in Portugal was. Wel dat hij er in 2014 geweest is. Misschien heeft hij daar een vakantieadres, dat zou inderdaad uitgezocht moeten worden. En dat zal ook vast wel gebeuren.

Die pizzatent wordt gerund door een homofiel koppel met voorliefde voor kinderen. We hebben emails die de eigenaar linken aan Podesta.

Heb je het filmpje uit dat linkje van gisteren gezien?

BerichtGeplaatst: Wo Nov 09, 2016 0:35 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Hmm maar als deze pizza restaurant bekent is in DC waar ook kinderen worden misbruikt, waarom valt de politie daar niet binnen?
En op die foto zit een meisje (Madeleine zou nu 12 of 13 jaar zijn) die helemaal niet op Maddie lijkt.
Madeleine heeft een kenmerk waardoor ze altijd herkend kan worden.
De lens in haar rechter oog loopt door naar haar iris. Dat gaat nooit weg.
Als dit rumoer bekend was dan had zeker de Daily Mail dit verhaal opgepakt en dan hadden de McCann's geëist dat de politie zou gaan kijken.

Deze poster zag je over de gehele Algarve en mensen hadden deze poster ook op hun achterraam van hun auto geplakt.
Vliegveld en de grens overgang naar Spanje werden gecontroleerd. De McCann's maakten er een circus van samen met de MSM en er kwamen berichten binnen dat ze in Frankrijk of Nieuw Zeeland of Zweden gespot werd.
Verder waarom namen ze een 4 jaar oud meisje mee in plaats een van de twee 2 jaar oude kinderen?
Die is makkelijker stil te houden en makkelijker te dragen.
Waarom werd Maddie niet wakker en begon te huilen toen ze werd meegenomen!
Niemand neemt het risico om op die tijd over straat te lopen met een huilend kind in je armen in een pyjama.
En waarom werden de tweeling niet wakker toen hun kamer vol met mensen en politie stonden?
Gedrogeerd!

De Portugezen waren kwaad op hen omdat er op het resort gratis babysitters waren en waarom namen ze hen niet mee?
Portugezen nemen hun kinderen altijd mee, ook al is het 12 uur middernacht. Baby's, peuters, kleuters....
Niemand gelooft dat als je zit te eten en drinken dat je iedere 30 minuten opstaat om te gaan kijken.
Tijd vliegt voorbij en je denkt snel dat je nog wel een kwartier kan wachten want ze sliepen 30 minuten geleden.
Als je thuis bent dan ga je toch ook niet ieder half uur kijken!

En de compositie tekeningen van deze 2 mannen heb ik hier nog nooit gezien, wel van die magere man met ingevallen gezicht.
En waarom dit kind kidnappen? Er zijn makkelijker manieren om een kind te pakken. Strand of speeltuin of supermarkt.
Gebeurd vaker maar ik heb nooit gehoord dat een kind uit een appartement wordt gekidnapt om 10 uur s'avonds.
Vandaar dat ik de versie van de inspecteur van politie geloof vooral nadat de 2 speurhonden uit Engeland duidelijk bloed en lijkgeur rookten. Katy McCann is net zo'n grote leugenaar als Hillary.
Ze weigerde 13 vragen te beantwoorden toen ze werd ondervraagt door de politie.
Ze zouden gegrild moeten worden maar ja, 2 artsen en toeristen die als eerste Sky nieuws belden voordat ze de politie belden en ze deden niets, gingen niet zoeken, wat je wel zou verwachten van ouders.
Madeleine had ook uit haar bedje kunnen stappen en door de niet afgesloten voordeur weg kunnen lopen.
Er zat bloed aan de muur maar hun uitleg was dat dit doodgeslagen muggen zijn nadat ze Maddie hadden gestoken.

BerichtGeplaatst: Wo Nov 09, 2016 0:56 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

carlos schreef:
Ik heb me nooit zo verdiept in de verdwijning van Madeleine McCann, Elisabeth, maar ik vind de gelijkenissen tussen die profielschets en de twee broers wel erg goed matchen.

De profielschetsen matchen goed? Het ZIJN gewoon die twee broers, 'n jaartje of tien later ! Een profielschets KAN helemaal niet zo goed matchen, ik geloof hier geen barst van, dit is doorgestoken kaart, de profielschetsen zijn gemaakt NADAT de beide broers in het vizier kwamen, wat ik je brom !

BerichtGeplaatst: Do Nov 10, 2016 1:20 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Het is heel eenvoudig om dit soort dingen zelf te checken, Moppersmurf.

Ik heb binnen één minuutje al twee verschillende artikelen gevonden uit 2013 waarin diezelfde profielschets/foto opduikt;

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2458355/Madeleine-McCann-suspect-Police-promise-revelation-Crimewatch.html

http://www.ibtimes.co.uk/madeleine-mccann-image-suspect-efit-crimewatch-photo-513638

De link met die Podesta broers is pas recentelijk gelegd na onthullingen van Wikileaks.

BerichtGeplaatst: Do Nov 10, 2016 16:23 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Intussen speuren internetters verder naar de Podesta broers en hun banden met pedofiele netwerken.

Nog even over die computer-gegenereerde compositiefoto:

Die foto is door Scotland Yard verspreid in 2013 om een nieuwe impuls te geven aan het vastgelopen onderzoek naar de verdwijning van Madeleine McCann. De media (zie bovenstaande links) meldden destijds dat het om een en dezelfde persoon zou gaan, maar is dat ook werkelijk zo?

Verder wil ik ook nog even wijzen op het kleine moedervlekje dat Tony Podesta boven zijn linkerwenkbrauw heeft zitten, dat staat ook afgebeeld op de compositiefoto maar dan boven zijn rechterwenkbrauw. Echter, zo'n vlekje is wel een bijzonderheid waarmee de gelijkenis nog treffender wordt.

Er zijn nog meer emailtjes van Podesta die de ronde doen op internet, deze onder andere:

Beeldspraak? Moet haast wel, maar toch. Er is ook nog een andere email waaruit blijkt dat beide broers op een zeker moment in Thailand zaten. Ik zal me maar niet afvragen waarom.

Deze kunst heeft Tony Podesta in zijn appartement hangen:

http://www.godlikeproductions.com/sm/custom/4d7a05df92.jpg

Kunst? Zie hier nog meer werk van deze kunstenaar genaamd Biljana Djurdjevic:

google search

Die twee hebben het woord "pedofiel" met dikke viltstift op hun voorhoofd geschreven staan momenteel.

Laatst aangepast door carlos op Do Nov 10, 2016 21:49, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Do Nov 10, 2016 18:26 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Dit is een vertrouwelijke email..

https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/48531

Quote:
Great show! Great speech. Raised over 40 grand. My only regret is I did not make you a nice pizza. When can I?

Remember die pizzatent waar ik het over had? Comet Pizza Ping Pong.

Comet Ping Pong is een 'hippe' pizzatent in Washington DC.

Vlakbij ligt Besta Pizza, kijk vooral naar dat logo:

Yep, truth is stranger than fiction.

BerichtGeplaatst: Do Nov 10, 2016 19:59 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

En waarom zijn die Podesta broers dan nog niet opgepakt? Eén compositiefoto kan toevallig op iemand lijken, maar de kans dat je een dubbele match krijgt en die match dan ook nog twee broers betreft, die kans is één op 'n miljard of zo ! Ik geloof er nog steeds geen barst van, dit is een hoax.

BerichtGeplaatst: Do Nov 10, 2016 21:40 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

We zullen vanzelf wel merken of de politie hier iets mee gaat doen. Het is me ook nog steeds een raadsel waarom de FBI minder dan twee weken voor de verkiezingen besloot de zaak tegen Hillary te heropenen, om deze binnen de kortste keren weer te sluiten. Ik zou wel eens willen weten wat zich daar nu eigenlijk heeft afgespeeld achter de schermen.

Waarschijnlijk hebben ze een verdomd goede reden gehad om de zaak te heropenen, anders hadden ze dat niet gedaan. Waarom dan weer sluiten? Volgens sommigen, omdat de president Hillary anders zou kunnen vrijwaren van vervolging via een amnestie. Nu er geen onderzoek tegen haar loopt kan dat niet.

Dus zodra Obama geen president meer is, KAN Hillary opnieuw vervolgd worden, maar dan zonder bescherming van hogerhand. Dat is een theorie die nu de ronde doet.

Moppersmurf schreef:
Ik geloof er nog steeds geen barst van, dit is een hoax.

Omdat het te ongemakkelijk is voor je? Als je per definitie alles wantrouwt dat van internet afkomstig is, dan houdt het natuurlijk op. Dan kun je net zo goed ook het weerbericht gaan wantrouwen. Dat zou immers wel eens door iemand gemanipuleerd kunnen zijn die er belang bij heeft om het een paar graden warmer te doen lijken dan het in werkelijk is..

BerichtGeplaatst: Do Nov 10, 2016 22:23 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Hier nog een linkje naar die compositiefoto, van ABC:

http://abcnews.go.com/International/maddy-mccann-cops-release-sketches-kidnap-suspects/story?id=20563026

Datum komt overeen met die andere linkjes. De foto is dus in oktober 2013 door Scotland Yard verspreid en uitgezonden op televisie in een programma dat speciaal gewijd was aan deze zaak.

Als je het nu nog niet gelooft dan kan ik er ook niks aan doen.

BerichtGeplaatst: Vr Nov 11, 2016 2:51 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

carlos schreef:
Omdat het te ongemakkelijk is voor je? Als je per definitie alles wantrouwt dat van internet afkomstig is, dan houdt het natuurlijk op.

Ongemakkelijk voor mij? Sta ik hier bekend als Hillary fan? Denk eerst effe na voordat je iets schrijft,, Carlos.

Wantrouwen over alles wat op het internet gedumpt wordt? Lijkt me een gezond uitgangspunt. In dit geval is het geen wantrouwen, maar gezond verstand. Als het allemaal zo overduidelijk is dat deze broers schuldig zijn, dan zou er al lang wereldwijde aandacht zijn voor dit voorval, ondanks de tegenwerking van Hillary-gezinden.
Ja, er is censuur in de media. Maar die censuur is gelukkig nog niet waterdicht ! Als dit alles waar zou zijn, zou het een explosie veroorzaken op de social media. Niet dus. Het blijft een hoax totdat het tegendeel bewezen is.

BerichtGeplaatst: Vr Nov 11, 2016 4:49 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

@Carlos, ik heb 2 video's geplaatst van een man die hier een diep onderzoek naar gedaan heeft. Met foto's en bestuderen van alle getuigen en van de kindercrash en iedere video duurt 4 uur lang.
Madeleine is dood en haar ouders en de vrienden verzwijgen dit maar de snuffer honden vertellen een ander verhaal.
Dit is gebeurd in 2007 en ik kan echt geen verband zien tussen de mensen die jij aanhaalt uit Washington DC en Praia de Luz in Portugal.....
Je haalt de Daily Mail aan en dat is MSM. Ze hebben soms goede artikelen maar ze verkopen hun krant met sensatie verhalen.
Deze broers kunnen best pedofielen zijn maar om dit te linken aan een meisje die vermist wordt in Portugal is ver gezocht.
Madeleine werd beroemd door de media circus van haar ouders. Er worden meer kinderen vermist, in Nederland, Duitsland, EU en in Portugal. Maar omdat Madeleine een dochter was van 2 artsen die iets te verbergen hebben, werd ze wereld nieuws. Waarom worden de vermiste Portugese kinderen niet gelinkt aan deze 2 broers? Omdat deze kinderen niet wereldbekend zijn. Wel de Engelse Madeleine die 2 ouders had die artsen zijn. Het enige waar onderzoek naar gedaan moet worden met Madeleine is waar haar ouders haar lichaam verborgen hebben. Maar hoe vind je nog overblijfsels van een bijna 4 jaar oud kind terug na 9 jaar?

Als deze broers nu gelinkt werden met vermiste kinderen die niet de voorpagina wereldwijd halen, maar alleen de voorpagina van de lokale krant, dan is het meer geloofwaardig want deze kinderen zijn vergeten in het nieuws. Dus minder kans tot ontdekking. En waarom Portugal? Waarom niet Porto Rico of Alabama of NY of DC? Verder hebben de McCann's gelijk alarm geslagen en alle MSM gaven aandacht. Dan is het heel moeilijk om dit meisje met valse papieren naar de VS te smokkelen via luchthavens en douane in de VS terwijl haar rechter oog alles zou verraden. Deze afwijking werd ook meteen wereld bekend gemaakt. Ze werd gespot in Rome en in Sidney en in Amsterdam en in......ze houden dit verhaal levend maar ze moeten haar ouders grillen voor de waarheid.

BerichtGeplaatst: Vr Nov 11, 2016 11:21 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ok, ik geef toe dat de link vergezocht is en alles behalve bewezen. Maar niemand kan ontkennen dat die compositiefoto wel erg goed matcht met de beide broers. Nu zegt Moppersmurf dat die foto dus nep moet zijn, want zo'n goede match kan helemaal niet. En toch is het zo!

Is de zaak van Madeleine ooit opgelost? Nee dus. Misschien wel juist omdat de werkelijke daders onaantastbaar zijn en politieke bescherming genieten.

Maar ik hou er al over op, voor nu althans.

BerichtGeplaatst: Vr Nov 11, 2016 11:29 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

carlos schreef:
Is de zaak van Madeleine ooit opgelost? Nee dus. Misschien wel juist omdat de werkelijke daders onaantastbaar zijn en politieke bescherming genieten.

Dat klopt! Pedofilie komt in de hoogste kringen voor en wordt mede gebruikt voor dossier-opbouw.
Die Podesta heeft zelf ook dossiertjes opgebouwd van alle personen die er toe doen.
Als hij aangepakt wordt, stort het hele kaartenhuis in.
Ik zie dat ook niet zo snel gebeuren, helaas.
BerichtGeplaatst: Vr Nov 11, 2016 11:32 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

Kijk hoe de media zich voor schut zet

BerichtGeplaatst: Vr Nov 11, 2016 12:02 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Dit is wel interessant..

Elisabeth, heb jij wel eens gehoord van ene Clement Freud? Brits parlementariër, en pedofiel. Toevallig heeft hij een villa vlak bij de plek waar Madeleine naar verluid ontvoerd werd, hij zat echter in het buitenland toen dat gebeurde.

Hij had ook contact met de ouders van Madeleine na de verdwijning, misschien heb je zijn naam wel eens horen vallen.

http://victuruslibertas.com/2016/11/do-john-and-tony-podesta-have-a-connection-with-missing-child-madeleine-mccann/

Moppersmurf schreef:
Als dit alles waar zou zijn, zou het een explosie veroorzaken op de social media.

Hoe definieer je een explosie? Duizenden, tienduizenden mensen die dit verspreiden? Dat gebeurt al. En dan nog wordt het waarschijnlijk gecensureerd, om te voorkomen dat het echt viral gaat.

Hier is het laatste woord nog niet over gezegd!

BerichtGeplaatst: Vr Nov 11, 2016 18:56 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

carlos schreef:
Hoe definieer je een explosie? Duizenden, tienduizenden mensen die dit verspreiden?

Nee, vele miljoenen. En ik bedoel ook niet te zeggen dat zo goed matchende compositiefoto's onmogelijk zijn, maar dat het onmogelijk is dat er GEEN vervolging plaats vindt ALS de compositiefoto's echt zijn. Omdat de kans op een dubbele match statistisch zo klein is dat je de broers wel MOET vervolgen. Maar dat gebeurt niet.

Daarom blijf ik voorlopig bij: eerst zien, dan geloven. Het internet staal VOL met hoaxen.

BerichtGeplaatst: Vr Nov 11, 2016 23:43 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Holy shit, Hillary Clinton wordt nu ook rechtstreeks gelinkt aan dat pedofiele netwerk in Washington..

Voor de geïnteresseerden, hier staat een schat aan informatie over dit lopende onderzoek;

http://www.abeldanger.net/2016/11/podestas-pizza-and-pedophiles-baphomet.html

Weerwoord forum index » Actualiteiten