Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Binnenland » Koninklijke Belastingontduiker neemt de metro... Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Koninklijke Belastingontduiker neemt de metro...
BerichtGeplaatst: Di Okt 11, 2016 17:11 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

http://www.telegraaf.nl/tv/nieuws/binnenland/26787856/__Willem-Alexander_duikt_op_in_metro__.html

''Privilege voor koning Willem-Alexander en zijn voorgangers:
Die worden al sinds de jaren zeventig -onwettig, dus illegaal- gecompenseerd voor de belasting die ze
betalen over het rendement van hun vermogen.

RTL Nieuws meldde maandag dat daarover destijds in het diepste geheim afspraken werden gemaakt.
De compensatie is verwerkt in de uitkering die het staatshoofd ontvangt.

RTL kreeg inzage in documenten in het Nationaal Archief en stelt dat koningin Juliana een extra
bedrag van 150.000 tot 200.000 gulden per jaar kreeg.

De Oranjes zouden de afgelopen 42 jaar in totaal 7 miljoen euro compensatie hebben ontvangen.''

Het Koningshuis heeft een overerfde eigenschap:
Altijd willen blijven jatten en nooit genoegen nemen met wat ze al hebben en krijgen.

Let goed op de grijzende schaamteloze hufter die achter hem staat... Van der Laantje natuurlijk...
die had hem deze (gratis natuurlijk) PR-rit geadviseert..
''Neem 1 x -gewoon- de Metro en ze trappen er weer allemaal in...''

Willy verkocht ook onlangs -voor de eigen beurs- wat van onze nationale culturele kroonjuwelen
via de veiling..

Nou komt hij qua culturele bagage niet veel verder dan Rene Froger dus ook dat kan hem niet schelen.

Bovendien weigerde Bea bijna haar hele leven ontroerend goed belasting betalen en kwam daar ook
mee weg dankzij een reeks wegkijkende corrumptieve VVD en PvdA/CDA burgemeesters...

Laatst aangepast door Joost Bakker op Di Okt 11, 2016 19:36, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Di Okt 11, 2016 17:34 Plaats reactie Reageer met quote
torentje

Meneer, speelt ook dat hij geen crimineel is. Maar, ons kent ons.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Wo Okt 12, 2016 9:10 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Inderdaad, ons kent ons wordt in stand gehouden door de zichzelf tot adel verklaarde elite die politici en bestuurders genoemd worden en er zelf goed van vreten.

Gisteren hoorde ik meneer Rutte als hoofd van het Haags krapuul zeggen dat de uitkering van de koning dan omhoog moest. Netto moet er namelijk evenveel overblijven.
Waar haalt hij die onbeschofte logica vandaan? Evil or Very Mad

BerichtGeplaatst: Wo Okt 12, 2016 9:25 Plaats reactie Reageer met quote
torentje

Dankzij de politici hebben slechts de criminelen geld genoeg om zich wapens te kunnen aanschaffen, waardoor hardwerkende brave burgers nauwelijks iets kunnen. De hardwerkende brave burgers dienen nog slechts als schietschijf voor de vele criminelen. Dat is toch bizar.?
BerichtGeplaatst: Vr Okt 14, 2016 11:08 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Opvallend hoe snel de meanstream media de koninklijke belasting-criminaliteit alweer
gedown-played hebben...

Wat daar hebben we het over: ''Onwettige geheime afspraken'' die het daglicht niet kunnen verdragen!

Opvallend dat altijd ALLEEN RTL hiernaar nog onderzoek voert... (ook bij de Groene Dreak-geldsmijterij).

NOS, NTR, NRC, Volkskrant etc.. gedragen zich geheel doof, stom en blind als het op het
Koningshuis aankomt.

De politici hebben het erover..
zullen geen terugbetaling eisen,
noch vervolging instellen naar de verantwoordelijken...

Maar wel weer komende jaren met hun witte boorden het volk voor de gek houden met
''nurmen en waerden'' debatten...

Ondertussen hebben wij het meest dure Koningshuis (per inwoner) van Europa!!!

Hier zien we hoe een oppervlakkig politiek over-politiek-correct Surinaams-Hindustaans
Volkskrant-tutje ''SHEILA SITALSING'' gelijk weer in het gelid staat voor het Koningshuis...

http://www.volkskrant.nl/opinie/sheila-sitalsing-nu-bent-u-te-kakken-gezet-alweer-te-kakken-gezet~a4393811/

Walgelijk... doorzichtig.

Vergis je niet, de meeste Surinaamse Hindustanen met die grote bekken (Spong, Prem e.d.) hebben
na de onafhankelijkheid onder valse voorwenselen (ze werden helemaal niet bedreigd)
politiek asiel aangevraagd in Nederland...

Ze beginnen met leugens en ze eindigen met leugens...

Ze hebben hun vaderland Suriname in wezen volkomen in de steek gelaten om hier met een grote
bek vol normen en waarden weer opnieuw te beginnen jengelen...

BerichtGeplaatst: Vr Okt 14, 2016 11:35 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

De moord op Pim Fortuyn, zou dat een Moord namens de Kroon genoemd kunnen worden?
BerichtGeplaatst: Vr Okt 14, 2016 11:58 Plaats reactie Reageer met quote
Wallpaper

Goh, zie ik hier nu een gemene deler? Als Blensk zich nu ook nog aansluit kunnen we clubje beginnen.

Moi: ik heb niets met de Oranjes, maar als ze niet teveel kosten mogen ze van mij blijven zitten. Ceremonieel dat wel. Er zijn veel mensen die het leuk vinden en waarom zou ik die hun pleziertje ontnemen?
Het valt voor mij in de categorie Efteling, IKEA etc.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 14, 2016 21:30 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Ze zijn zowat het duurste Koningshuis van Europa per inwoner...

Ze vertegenwoordigen belastingontduiking, hebzucht en leven van een uitkering..

http://www.telegraaf.nl/binnenland/26816438/___Koning_wist_niet_van_regeling___.html

En als het naar buiten komt... overleggen ze met hun adviseur en zeggen gelijk andere criminelen:
''Mijn naam is haas....''.

Geen goed voorbeeld me dunkt...

BerichtGeplaatst: Za Okt 15, 2016 22:13 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Loetje schreef:
De moord op Pim Fortuyn, zou dat een Moord namens de Kroon genoemd kunnen worden?

Moord namens de "Kroon" van Ine Veen.

https://www.bol.com/nl/p/moord-namens-de-kroon/1001004005058806/

Ik heb het boek....een aanrader.

BerichtGeplaatst: Za Okt 15, 2016 22:34 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

Tedje van Es schreef:

Gisteren hoorde ik meneer Rutte als hoofd van het Haags krapuul zeggen dat de uitkering van de koning dan omhoog moest. Netto moet er namelijk evenveel overblijven.
Waar haalt hij die onbeschofte logica vandaan? Evil or Very Mad

Voor een onderdaan heb je wel erg veel praatjes

BerichtGeplaatst: Za Okt 15, 2016 23:54 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Als ik Willem Alexander en zijn aanhang was, zou ik zeggen, val maar mooi dood met jullie na-ijverige zooitje. Dan kocht ik een groot landgoed in Argentini├ź en ging rustig leven met mijn familie in de prachtige natuur. Af en toe een bezoekje aan de Bahamas voor de sociale contacten.
Dan kan de altijd jaloerse Nederlandse linkse pers mooi met een Rutte/Samson/Klaver/Roemers/enz pronken tijdens een staatsbezoek in een barak op het Scheveningse strand, of in huize "Hadjememaar" in Uchelen.
De linkse mens/pers vergeet dat regerings paleizen, minischeepjes en onderkomens ook hier moeten worden onderhouden. Net als bv in Frankrijk, Engeland, Samoa of in de VS. Je kunt bv OBAMA en consorten niet ontvangen in het plaatselijke pannenkoekenhuis bij een bord spruitjes. Dan krijg je nooit weer een buitenlandse industrie-ordner binnen.
Zeikers. Ga je schamen pseudo-journalisten van In Holland, en echt je eigen kost verdienen met echt onafhankelijk nieuws. Jullie zijn onderhand een schande voor je vak. Ga lekker bij een boulevardblad werken, of bij "Balkbrug Vooruit".

BerichtGeplaatst: Zo Okt 16, 2016 10:26 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Prins Willem Alexander of ''zeg maar Willy'', LOOG weer eens.

Hij vermelde na ruggespraak met Puntneus Rutte dat zowel hij als Beatrix
NIKS van compensatieregeling AFWISTEN...

FEITEN:
BEATRIX ZAT DESTIJDS SAMEN met Bernhard en Juliana BIJ DE ONDERHANDELINGEN OVER DE ZG. COMPENSATIEREGELING.

En de mainstream media lult er niet over....

Ook van successierechten zijn de Oranjes natuurlijk als enige uitgesloten...

Deze familie is een slecht voorbeeld voor het land...
maar de witteboorden-koorballen als Rutte zullen dat altijd ondersteunen.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 16, 2016 12:26 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Ontkennen is geen uitvinding van Oranje...

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Zo Okt 16, 2016 21:54 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Nee en genocide is geen uitvinding van Adolf.... So what?

BerichtGeplaatst: Zo Okt 23, 2016 11:27 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Had de radio aan:

Wisten jullie dat de inhalige Oranje-zwendelaars iedere inwoner, van baby tot bejaarde
8 Euro per jaar kosten..

Dat is 4 maal zoveel als het Engelse koningshuis de Engelse belastingbetaler per jaar kost.

Nederland staat daarmee bovenaan in Europa aan deze geld-zwendel ter ere van een
verwent joch dat sinds zijn geboorte nog geen enkele prestatie van betekenis verricht heeft.

En dan te weten dat (compleet tegengesteld aan het volk) de 2e kamer grotendeels
met klamme zwetende handjes zit als dikke Willy de ruimte betreedt...
en na ''kennismaking'' een week wacht met handen wassen...

We worden bestuurd door wereldvreemde elitaire adeldom-fetische gekken (denk aan de hoeden
op Prinsjesdag)..

En Rutte gaat ons nu uitleggen waarom de oudste dochter als ze 18 is anderhalve miljoen Euro
subsidie krijgt???

Hij begint dan weer met:
Het is volstrekt logisch dat...

BerichtGeplaatst: Zo Okt 23, 2016 18:15 Plaats reactie Reageer met quote
Gerard R.

Edit Weerwoord Beheer: Veel zinloze inhoudsloze reacties van jouw hand werden en worden verwijderd. Het beklag daarover kan een sanctie opleveren!

BerichtGeplaatst: Zo Okt 23, 2016 19:53 Plaats reactie Reageer met quote
Gerard R.

Een president kost ook geld. Ook de verkiezingen eens per 4 jaar.
Net als de domeinen en gebouwen, waarmee de president en het staats-
apparaat dient te werken.

Ik ben ervoor een president te doen als het Nederlandse volk daarvˇˇr is.
Niet eerder. Niet omdat het koningshuis in een stemmingmakerij 'geld kost'.
Wat je kunt omslaan over elke Nederlander ook nog... Dat 'ruit' lekker.
Dat snapt mijn troelala ook.

Een gele kaart voor de duur van 14 dagen. Je bent hier reeds gewaarschuwd. Het voeren van een onderschrift wordt ook gezien als commentaar:

Ik hoop maar, dat deze bijdrage zinvol genoeg is en voldoende inhoud heeft..?!?

Wanneer het onderschrift niet direct wordt gewijzigd volgt een rode kaart!

BerichtGeplaatst: Ma Okt 24, 2016 7:54 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Joost Bakker schreef:
We worden bestuurd door wereldvreemde elitaire adeldom-fetische gekken (denk aan de hoeden
op Prinsjesdag)..

Very Happy Kostelijk! Maar je hebt helemaal gelijk!

BerichtGeplaatst: Di Okt 25, 2016 14:27 Plaats reactie Reageer met quote
torentje

@ Gerard R,
Maar een president heeft moeten werken om zover te komen. Het koninklijk huis niet, die erfden de troon en het geld om het land mee te kunnen besturen.
BerichtGeplaatst: Di Okt 25, 2016 15:03 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Het land besturen? Lintjes knippen zal je bedoelen.

BerichtGeplaatst: Di Okt 25, 2016 15:37 Plaats reactie Reageer met quote
torentje

@ Tedje van Es,
Voor de vorm doet het koninklijk huis alsof ze niet het land besturen.
BerichtGeplaatst: Di Okt 25, 2016 15:41 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ze besturen ons land niet, dat doet het kapitaal.

BerichtGeplaatst: Di Okt 25, 2016 19:42 Plaats reactie Reageer met quote
Gerard R.

torentje schreef:
@ Gerard R,
Maar een president heeft moeten werken om zover te komen. Het koninklijk huis niet, die erfden de troon en het geld om het land mee te kunnen besturen.

Ja, Torentje, het koninklijk huis is een naar mijn gevoel idiote instelling.
Ik kan er geen andere term voor bedenken. Archaïsch dan?

BerichtGeplaatst: Wo Okt 26, 2016 9:08 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

http://nos.nl/artikel/2139492-juliana-is-altijd-blijven-hopen-dat-het-goed-kwam-met-bernhard.html

Nog zo'n fantastische kant van dat geweldige Hollandse koningshuis.
Weg ermee!

BerichtGeplaatst: Wo Okt 26, 2016 9:46 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik ben niet voor of tegen ons koningshuis. Maar een vast koningshuis heeft wel een aantal voordelen. Je kunt die club bv aan het hoofd van een stoet zakenlui naar China sturen om industrieorders binnen te halen, dat maakt indruk.
Of denkt men hierboven dat een Rutte of Ascher, of die rare EU hoofdpief, hezelfde overbrengt als Maxima? Moeten we de president van Senegal ontvangen bij de moeder van Rutte thuis?
De paleizen en landgoederen die ze bewonen moeten toch al worden onderhouden door de staat,(of laten we ze vervallen tot ruines?) als ze worden bewoond zoals een poppenhuis geeft dat wat extra charme. Het is een traditie net als zwarte piet. En %gewijs hetzelfde aantal/mentaliteit/modeverschijnsel medelanders uit dezelfde hoek die ertegen schoppen
Ik vind dat wij het wat koningshuis, vergeleken met bv de Fransen(presidenten) of Engelsen en anderen met hun dure presidenten, nogal hebben getroffen. Of had je liever Merkel?
Ik was in Roemenie in het prachtige paleis van de vroegere heerser, wat nu regeringsgebouw is. Ook dat moet worden onderhouden.
Mijn vrouw en enkele mededames kijken op TV met open mond naar blauw bloed. Ik kan dat gezeur niet aanzien en ga dan wandelen in de tuin. Maar we hoeven gelukkig niet allemaal dezelfde interesses te hebben.
Ik houd bv ook niet van voetballen.

Weerwoord forum index » Binnenland