Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Wij worden door de USA in de Derde Wereldoorlog gedreven Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Do Jun 24, 2021 13:16 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Exact.

Poetin geeft heel veel interviews, en beantwoordt ook heel veel vragen van westerse journalisten.

Ik zie Rutte nooit hele moeilijke vragen van journalisten beantwoorden. Ik zie Biden nooit geïnterviewd worden door zeer kritische Russische journalisten.

Eén ding is mij wel duidelijk hoor: de westerse presidenten worden vele malen beter afgeschermd van kritische journalistieke vragen dan Poetin. En Poetin geeft volgens mij ook geen fuck en gaat gewoon ieder interview aan. Je kan alles aan die man vragen, zelfs over Navalny. Dat zegt niet dat hij antwoord krijgt, maar het antwoord wat hij geeft legt de hypocrisie van de vraagsteller dan vaak wel weer bloot.

Bv.... bovenstaande journalist vroeg een paar keer flink door over Navalny. Poetin gaf aan dat hij daar niet over gaat, dat het rechtssysteem hier het besluit heeft gemaakt (trias politica) en dat voor Poetin Navalny gewoon een gevangene is waar hij zich niet mee bemoeit.

Vervolgens vraagt de journalist een paar vragen:

1. Waarom spreek je zijn naam niet uit? (alsof dat relevant is...)
2. Kun je ervoor zorgen dat Navalny gezond weer uit de gevangenis komt?

Die laatste vraag is in strijd met de trias politica: een politicus gaat niet over gevangenen, dat doet het rechtssysteem.

En natuurlijk kun je stellen dat Poetin een dikke vinger heeft in de veroordeling van Navalny. Maar dan zou je eigenlijk met bewijzen moeten komen, en die zijn er niet. Weet je trouwens waar wel bewijzen van zijn? Het proberen te beïnvloeden van rechtspraak door de Nederlandse politiek (Opstelten) tegen een oppositieleider (Wilders). Die bewijzen liggen er dan weer wel....

Ik weet niet of Poetin schaakt, maar keer op keer zet hij zowel westerse journalisten als westerse politici schaakmat. 't Is niet anders. En als je halve debielen of senielen als president van de VS kiest... dan is de partij ook vrij snel gespeeld he.

BerichtGeplaatst: Do Jun 24, 2021 14:01 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Meer nieuws:

Frankrijk en Duitsland willen EU-top met Poetin, Nederland en Oost-Europa fel tegen
    Frankrijk en Duitsland willen een Europese topontmoeting met de Russische president Poetin beleggen over onderwerpen als het klimaat, het Noordpoolgebied en de strijd tegen terrorisme. Oost-Europa en de Baltische staten zijn fel tegen en ook Mark Rutte zegt geen deel uit te willen maken van een dergelijke top.

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/frankrijk-en-duitsland-willen-eu-top-met-poetin-nederland-en-oost-europa-fel-tegen~b2d445bf/

Ook hier zie ik sterk de hand van de VS. De VS wil absoluut geen goede verhoudingen tussen Rusland en EU. Wanneer de EU bv. zou overwegen om meer gas uit Rusland te kopen zou dat ten koste gaan van de stinkende steenkool, schaliegas en LNG die de VS nu in Europa slijt.

Frankrijk en Duitsland nemen het initiatief. Ik hoop dat Italië volgt, ook zij hebben van oudsher een goede relatie met Rusland. Met de drie grootste landen in de EU die het voortouw nemen om de relatie met Rusland weer goed te maken, hoop ik dat er weer een hoop economische groei zal ontstaan tussen beide regio's. We kunnen namelijk heel veel voor elkaar betekenen.

Dat is precies wat de VS dus NIET wil.

BerichtGeplaatst: Vr Jun 25, 2021 17:10 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Biden is altijd een extreme gluiperige gevaarlijke politicus geweest die mooie woorden predikte maar
ondertussen o.a. ISIS volop steunde, de bombardemenetn op Irak, Lybie etc. etc
en ook nu alles doet om wereldwijde conflicten te vergroten,
in Europa en daarbuiten...

Deze man heeft ontzettend veel bloed aan zijn handen kleven, voor wie zijn verleden erop naslaat.

Een heel zielig eigenaardig en gevaarlijk mannetje die met ongehoorde totalitaire streken
president is geworden... Vraag het zijn slippendragers bij Google, Youtube, Twitter etc..

Rutte is de meest ontaarde verachtelijk ophitsende oorlogsmenner namens de VS in Europa.

Psychologisch mogelijk te verklaren doordat Rutte is een typische hardcore Homo is vol sterk onderdrukte seksuele
gevoelens omringt door een geradicaliseerde Gay scene binnen de VVD.,

Rutte doet me heel veel denken aan die nicht (prins) in Black Adder die een totale minachting had
voor de burgers in zijn land... en ze tevens breed lachend voluit in hun gezicht spuwde en vooral armen
van hun geld beroofde...

https://en.wikipedia.org/wiki/George_(Blackadder)#/media/File:Blackadder_3_george.jpg

Als er een kwezel is die niet namens mij over fundamentele kwesties (inzake Hongarije) moet beginnen,
dan is het de Jihadisten-man, leugenaar en de wetteloze volks-berover (toeslagenaffaire) Rutte wel.

Hoe durft deze gore leugenachtige rat het begrip ''fundamenteel'' in zijn mond te nemen???

Laatst aangepast door Joost Bakker op Vr Jun 25, 2021 17:34, in totaal 2 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Vr Jun 25, 2021 17:26 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Interessant..

Rusland heeft beelden vrijgegeven van het incident met Groot-Brittannië nabij de Krim. Volgens de Britse versie hadden de Russen dat verzonnen en was er van waarschuwingsschoten en een 'confrontatie' geen sprake. Deze beelden lijken toch wel duidelijk de versie van Rusland te ondersteunen.

Maar goed, ze komen dan ook van Rusland.

Rest mij de vraag wat de Britten bezielde, komt het omdat die grenzen betwist zijn of wat?

De wateren vlakbij de Russische marinebasis Sebastopol, gek hé dat de Russen dat hoog opnemen.

Russia Warns Britain It Will Bomb Its Ships Next Time

https://www.zerohedge.com/markets/russia-warns-britain-it-will-bomb-its-ships-next-time

Hier de beelden;

https://www.rt.com/russia/527511-defender-warning-shots-video/

Een BBC journalist aan boord van de Britse destroyer heeft al verklaard dat de Britten OPZETTELIJK de Russische wateren binnen voeren om een 'punt' te maken.

Officieel is het, we voeren in Oekraïense wateren geheel conform internationale regels. Het gebruikelijke excuus van die hypocrieten (Amerika, Navo, en ook de Britten uiteraard).

Het was een doelbewuste provocatie, punt.

BerichtGeplaatst: Za Jun 26, 2021 15:31 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

't Is denk ik als volgt:

De Britten en Amerikanen erkennen de Krim niet als Russisch. Ze vragen dus toestemming aan Oekraïne (of niet eens) om door die wateren te varen.

Maar helemaal eens, dit is pure provocatie. Zowel de Britten als de Amerikanen hebben daar geen reet te zoeken. Opzouten.

BerichtGeplaatst: Za Sep 11, 2021 20:42 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

En nog steeds krijgen de directe nabestaanden van de 3000 slachtoffers inzake MH 17 (o sorry ik bedoel 9/11 !!!!)
geen inzage in de onderzoeken naar de werkelijke daders achter deze aanslag....
Deze zijn te vinden onder de bondgenoten van diezelfde VS.

Om die reden kregen (alleen) alle Arabische diplomaten binnen een dag van George Bush Jr. een speciale pas
waarmee ze zonder ondervraging of onderzoek het land per direct konden verlaten..

En maar zwammen over democratie, waarheden en vrijheid, laat me niet lachen...

Bij een recente herdenking van de directe Amerikaanse nabestaanden inzake 9/11 was de president
Biden, evenals zijn leugenachtige roedel voorgangers, NIET WELKOM.

Een gebeurtenis die onderbelicht werd in de op NATO leest gerichte hersenspoeling zijnde de gehele Nederlandse pers.

BerichtGeplaatst: Zo Sep 12, 2021 9:33 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

De zielige ICT oligrachen dienende Joe Biden geeft, evenals zijn voorganger, zelfs na 20 jaar
de volledige onderzoeksresultaten niet prijs inzak de betrokkenheid bij 9/11 van haar grote
misdadige wereld ontwrichtende Islamistische bondgenoot Saoedie Arabie.

Om de 4 jaar halen ze onder aan de beerput het minst schadelijke velletje papier
te voorschijn onder het mom van openheid...

Walgelijke vertoning van een walgelijk land waar de EU niks mee te maken moet willen hebben
en snel het NATO -onderdrukkingsinstrument MOET verlaten.

Tevens moeten men alle Amerikaanse soldaten na 80 jaar onrust stoken uit Europa laten terugtrekken.