Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Actualiteiten » Hervatting inquisitie tegen gekozen parlementariër om minde Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 

Willen we meer of minder Partij van de Arbeid? Willen we meer of minder Europese Unie? Willen we meer of minder Marokkanen? Hiervoor kom je voor het hekje. Maar wat willen wij zelf? Willen wij meer of willen wij minder Marokkanen?
meer
35%
 35%  [ 5 ]
minder
50%
 50%  [ 7 ]
geen
14%
 14%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 14

BerichtGeplaatst: Wo Dec 21, 2016 10:38 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

En belofte maakt schuld.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Wo Dec 21, 2016 10:46 Plaats reactie Reageer met quote
torentje

@ Loetje,
Slechts als jij de verstandelijk beperkten uit mijn omgeving wegneemt en het liefst voordat mijn geest ook slecht wordt. Toch.?
BerichtGeplaatst: Wo Dec 21, 2016 11:14 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

estudiant schreef:
We leven nu in 2016. Er is het nodige hersteld en het heeft nu eenmaal tijd nodig om tot in de haarvaten van de samenleving door te dringen.

Dan gaan we van 2011 naar 2015

http://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2064007-met-criminaliteitscijfers-wordt-marketing-bedreven.html

Niet lezen hoor!

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Wo Dec 21, 2016 19:07 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Tja, de interpretatie hè.
Verbeterpunt.

Werkgelegenheid stijgt weer, economie kruipt uit het dal ( niet geloven hoor! )

BerichtGeplaatst: Wo Dec 21, 2016 21:45 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

BerichtGeplaatst: Do Dec 22, 2016 13:11 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Ik maar menen dat Nederland gevrijwaard was van een Disneyland pretpark.
Waar in ons land ligt dit pretpark? Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Do Dec 22, 2016 13:14 Plaats reactie Reageer met quote
Boosoog

estudiant schreef:

Wageningen met Pechtold als beheerder van het Trollenbos.
BerichtGeplaatst: Do Dec 22, 2016 13:22 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Heb je verder nog iets corrupts kunnen ontdekken bij Pechtold na je laatste loze bewering?
Heb je je inmiddels op de hoogte gesteld van het formele register voor giften, bijverdiensten e.d. van de kamerleden?
Als je het op prijs stelt wil ik je nog wel een keer die link geven. Wink ik ben de beroerdste niet Laughing

BerichtGeplaatst: Do Dec 22, 2016 13:23 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Boosoog schreef:
estudiant schreef:

Wageningen met Pechtold als beheerder van het Trollenbos.

Ik stel vast....wederom nepnieuws afkomstig van de moppermaffia. Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Do Dec 22, 2016 13:33 Plaats reactie Reageer met quote
Boosoog

.
Dit is geen nepnieuws.
Lekkere partij dat D66.
Bestaat louter uit integere en standvastige leden. Very Happy
Kees Verhoeven was er in april als de Oekraïense plofkippen bij om letterlijk te schrijven: "Na referendum is niet ratificeren enige logische optie
BerichtGeplaatst: Do Dec 22, 2016 16:16 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

estudiant schreef:
Werkgelegenheid stijgt weer, economie kruipt uit het dal ( niet geloven hoor! )

Dat is maar zeer relatief, een groot deel van de werklozen is noodgedwongen ZZP-er geworden en heeft nu alleen maar droog boord om te eten.
Maar ja, ze staan niet meer in de statistieken bij die luie flikkers van het UWV en dat is alles wat telt; de cijfertjes van de ambtenaartjes moeten kloppen.

BerichtGeplaatst: Do Dec 22, 2016 16:29 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

De werkgelegenheid stijgt en navenant zakt ook weer de werkloosheid. Kan en moet natuurlijk veel steviger, maar het begin is er. ZZP'ers gaan daar uiteindelijk ook van profiteren.
Het verschijnsel ZZP is weer een andere discussie.

BerichtGeplaatst: Do Dec 22, 2016 17:14 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ik heb er zeer weinig vertrouwen in.

BerichtGeplaatst: Vr Jan 06, 2017 14:33 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

estudiant schreef:

Heb je je inmiddels op de hoogte gesteld van het formele register voor giften, bijverdiensten e.d. van de kamerleden?

10 miljoenste schreef:
Advies - estudiant
Quote:
Geld moet rollen Loetje Wink
Giften kan U overmaken op bankrekeningnummer NL78RABO0107138158 t.n.v. Stichting PVV Noord-Brabant te 's-Hertogenbosch.

Advies nagevolgd

Even als aan:

St. Vrienden van de PVV, Den Haag
NL98 INGB 0670 4723 44
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 06, 2017 12:09 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Willen we meer of willen we minder jeugdbendes?

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 06, 2017 12:11 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Hoe zat het nou? Was er nou wel of niet een Marokkanenprobleem?

Zie welke partijen bleven volharden in eeuwig wegkijken!

BerichtGeplaatst: Wo Jun 07, 2017 11:00 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

BerichtGeplaatst: Do Sep 28, 2017 11:43 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Voorpublicatie Zo dacht de VVD-fractie over de veroordeling van Geert Wilders

Uit het boek van Ybeltje Berckmoes: 'De uitspraak (-) past niet in hoe de wet volgens de VVD geïnterpreteerd dient te worden'

25-09-2017, 23:01 Tags: Geert Wilders, Joost Taverne, PVV, vvd, Ybeltje Berckmoes-Duindam

Oud VVD Tweede Kamerlid Ybeltje Berckmoes-Duindam heeft een weinig lovend boek over de VVD geschreven. Dinsdag ligt het in de winkel. Op TPO een voorpublicatie van het hoofdstuk over het proces tegen PVV-leider Geert Wilders. Toenmalig VVD Kamerlid Joost Taverne was het niet eens met de uitspraak van de rechter. Maar sprak dat niet uit tijdens een debat over de kwestie, wel in de fractie.

Wilders

In de fractievergadering is er harde kritiek op de rechterlijke uitspraak tegen Wilders. Maar naar buiten toe wordt daarover gezwegen. Verkiezingstijd!

In de aanloop naar de verkiezingen van 2017 stond Wilders op eenzame hoogte in de peilingen. Hij was bovendien de grote concurrent van de VVD als het ging om immigratie, het hoofdthema. Eigenlijk dacht de VVD daar net zo over als Wilders, maar dat kon natuurlijk niet zo naar buiten gebracht worden. De kleine vormverschillen die er waren met Wilders moesten juist opgeblazen worden tot principekwesties. Wilders moest telkens neergezet worden als zijnde onbetrouwbaar, de wegloper, tegenover wie premier Rutte als vaste waarde werd gepositioneerd. Rutte moest naar buiten gebracht worden als de man met de oplossingen. Ondertussen moest hij ook harde straattaal uitslaan, om de gewone Nederlander te binden, met uitroepen als: Pleur op!

Afstand houden van Wilders was de belangrijkste boodschap tijdens de campagne. Zo veel mogelijk negeren, uitsluiten, niet in zijn frame raken. In die mediastrategie paste het dus ook niet om te zeggen dat Wilders ten onrechte was veroordeeld. Maar intern werd daar heel anders over gesproken.

Lees verder

Wilders: 'Halbe Zijlstra (VVD) is een maffioso'

Uit een dinsdag verschenen boek van een oud-VVD-Kamerlid blijkt de VVD het oneens te zijn met de uitspraak van de rechter in het 'Minder-proces' tegen PVV-leider Geert Wilders. Fractievoorzitter Halbe Zijlstra heeft dat verborgen gehouden vanwege de verkiezingen.

BerichtGeplaatst: Do Sep 28, 2017 11:48 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Loetje schreef:
...vanwege de verkiezingen.

Partijkartel, oligarchie, particratie.

Het wordt hoog tijd voor het breekijzer van de democratie.

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Do Sep 28, 2017 12:06 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Dat breekijzer is inmiddels vakkundig kalt gestelt. De voormalige initaitiefnemers voor het correctief referendum hebben hun keutel ingetrokken. Het raadgevend referendum zal er dra ook aan moeten geloven. We schijnen daar een gekozen burgemeester voor terug te krijgen. Dat zal dan wel een keuze zijn tussen door een commissie van wijze mensen voorgedragen kandidaten waarbij wij dan als burger mogen kiezen tussen lood of oud ijzer.

BerichtGeplaatst: Do Sep 28, 2017 20:05 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Geen bindend referendum is inderdaad vlees noch vis.

Toch heb ik ergens een diepe overtuiging dat het binnenkort genoeg is, dat de kiezer het niet meer pikt. Hoewel dat misschien wel tegen beter weten is, maar ja, zonder hoop maakt hopeloos.

BerichtGeplaatst: Vr Sep 29, 2017 7:16 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Het hangt vaak van de economie af Blens. Nu gaat het weer wat beter, dat maakt de mensen weer rustig. Als er tegenslag is komen er pas grote verschuivingen in het electoraat..

BerichtGeplaatst: Vr Sep 29, 2017 10:09 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

De opkomst van de islam zou wat dat betreft ook het e.e.a. los kunnen maken, hoewel? De meeste politici zijn bang maar veel kiezers ook, denk ik. Zo las ik laatst ergens dat het niet slim is om er publiekelijk voor uit te komen dat je op de PVV stemt, dat geeft toch wel aan in welk klimaat wij zijn aangeland, dat heeft met opwarming niet veel te maken, als je begrijpt wat ik bedoel.

Bosma schrijft er ook over in zijn boek Het is ongekend wat er gebeurde in de jaren van Jan Maat. Je kunt het oneens zijn met zijn ideeën maar de ongekende ultralinkse haat uit die tijd kende letterlijk geen grenzen en tot op de dag van vandaag leven deze griezels verder zonder dat ze noemenswaardig zijn vervolgt.

Neem nou Volkert van der Graaf! Je kon het eens of oneens zijn met Pim Fortuyn, maar hij werd weggeknald en de dader loopt alweer vrij rond. Dat het de politiek goed uitkwam hoeft geen betoog want Pim had inderdaad MP geworden, dat weet ik wel zeker! Dat zo'n griezel gewoon weer vrij rondloopt geeft duidelijk aan dat ons rechtssysteem in verregaande staat van ontbinding is geraakt en dat de partijpolitieke kartelbelangen immens zijn, van een orde zelfs die wij op dit eenvoudige politieke forum niet kunnen bevroeden.

BerichtGeplaatst: Vr Sep 29, 2017 11:27 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

De kantterkening die ik wel wil maken is dat in 2002 het CDA in alle peilingen altijd groter was dan de LPF. Zo'n beetje rond 3 mei 2002 (dus voor de moord op Pim Fortuyn) passeerde het CDA voor het eerst de PvdA als de grootste partij, verloor Paars haar meerderheid en was een alternatieve meerderheid van o.a. CDA, LPF en VVD mogelijk. Balkenende zou hoe dan ook premier zijn geworden, simpelweg omdat het CDA de grootste partij zou zijn geworden, ook als Pim Fortuyn op 15 mei 2002 nog leefde. Jan Peter Balkenende heeft toen de politieke moed gehad mee te durven liften op hetgeen Pim Fortuyn wist los te maken. Dat het CDA zich daarna weer als een partij van Judassen en Farizeeërs heeft geëtaleerd en nooit anders is geweest is van een andere orde. Dat het CDA nooit meer op deze grootte is teruggekomen lijkt mij dan ook een terechte kiezersafstraffing voor de lafheid coute que coute in de politiek correcte comfort zone te willen blijven. Ik zie een man als Pieter Omzigt als iemand van goede wil, maar hij doet er beter aan een andere politieke werkgever op te gaan zoeken. Aanvaardt hij een ministerschap of een staatssecretariaatschap, dan kan hij zijn idealen verwezenlijken of de publieke opinie kracht bij zetten wel vergeten. Hij doet er dus beter aan het CDA de rug toe te keren. Het CDA is hem gewoon niet waard.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 25, 2017 10:27 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Weerwoord forum index » Actualiteiten