Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politiek Theorie en Filosofie » PvdA introduceert de ''gebedsoproep'' als volgende stap Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
PvdA introduceert de ''gebedsoproep'' als volgende stap
BerichtGeplaatst: Ma Sep 19, 2016 10:35 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Iets wat lang ondenkbaar werd geacht wordt nu meer en meer realiteit.

De voltooiing van de Islamisering.

Binnen nu en 30 jaar zal heel Nederland aan het Islamitische wolfs gehuil worden blootgesteld.

De Islamisering dendert voort!

http://www.telegraaf.nl/binnenland/26630981/__Horendol_van_gebedsoproep__.html

Uiteraard een ongekozen PvdAlaaah burgemeester... opgevolgd door alweer een
ongekozen PvdAlaaah burgemeester.

Deze partij zit ondanks gigantische verliezen nog steeds vuistdik in allerlei gemeenten,
raden en besturen dit land naar de klote te helpen.

Op bescherming van onze huidige bestuurders hoeven we echt niet meer te rekenen.

Zij geloven nog steeds in de sprookjes van Ali Baba...

BerichtGeplaatst: Ma Sep 19, 2016 10:38 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Laat die commando's eens een oefening doen. Zo moeilijk moet het toch niet zijn om met een korps commando's die toren van die haatkazerne te beklimmen en de luidspreker onklaar te maken?
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Vr Sep 30, 2016 13:07 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Vreemd dat alle horeca bedrijven werden gecontroleerd op geluid overlast en het geluid mocht niet harder zijn dan 80 decibel binnen. En buiten mocht je het niet horen.
Alle bedrijven kregen een geluidbegrenzer op hun installatie die ze zelf moesten betalen.
Er kan toch een klacht ingediend worden over geluidoverlast? Die wet bestaat dus kan de gemeente optreden.

BerichtGeplaatst: Za Okt 01, 2016 10:35 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Juist, dat is een goed idee. Klachten indienen over geluidsoverlast.
Dan bijt ik het spits af over de geluidsoverlast van de gemeentelijke plantsoenswerkers die zowat om de drie maanden het gras maaien en bomen snoeien.
De pokkeherrie die hiermee gemoeid gaat, is niet te harden.
Zou dat niet wat zachter kunnen?

Of buren die hier nieuw zijn en zo nodig hun woning moeten opknappen. Dat lawaai van die betonboren, moet dat nou echt?
Of mensen die hun hond uitlaten en dat dan de honden elkaar begroeten met luidkeels geblaf?
En dat dan hun baasjes mee gaan lopen yellen, zo van: Koest Nero.
Of moeders met hun kinderwagens waarin een baby of kleuter de hele buurt bij elkaar ligt te krijsen?
Waarom moet ik dat steeds aanhoren?

Ik wil stilte om me heen als ik op mijn terras zit.

BerichtGeplaatst: Za Okt 01, 2016 17:09 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Wat een onzin Jip, grasmaaien duurt maar even en honden blaffen niet als ze elkaar tegen komen maar wispelen. Dit gaat over een vreselijk geluid en dan 5x per dag.

https://www.youtube.com/watch?v=De-9CowJTRQ

Ik denk dat jij na een dag al dol wordt van dit geluid.
Een kerkklok langste geluid is 12 x en we zijn er mee opgegroeid.
Ik word agressief van dit katten gejankt.

De kerkklok van de Oude Kerk in Amsterdam.

https://www.youtube.com/watch?v=45v0aYTc-JM

Als er een lange klokkenspel is te horen dan gaat dit meestal om een begrafenis.
Vroeger waren de klokken om mensen wakker te maken als er bv brand was.
Ik praat over meer dan een eeuw geleden.

BerichtGeplaatst: Za Okt 01, 2016 17:49 Plaats reactie Reageer met quote
Gerard R.

Jip schreef:
Juist, dat is een goed idee. Klachten indienen over geluidsoverlast.
Dan bijt ik het spits af over de geluidsoverlast van de gemeentelijke plantsoenswerkers die zowat om de drie maanden het gras maaien en bomen snoeien.
De pokkeherrie die hiermee gemoeid gaat, is niet te harden.
Zou dat niet wat zachter kunnen?

Of buren die hier nieuw zijn en zo nodig hun woning moeten opknappen. Dat lawaai van die betonboren, moet dat nou echt?
Of mensen die hun hond uitlaten en dat dan de honden elkaar begroeten met luidkeels geblaf?
En dat dan hun baasjes mee gaan lopen yellen, zo van: Koest Nero.
Of moeders met hun kinderwagens waarin een baby of kleuter de hele buurt bij elkaar ligt te krijsen?
Waarom moet ik dat steeds aanhoren?

Ik wil stilte om me heen als ik op mijn terras zit.

Helemáál zal dat niet lukken. Maar het hufterdom vindt wel dat heel veel moet kunnen....
Goed, we wonen in gebieden wel erg op elkaars lip. Dan krijg je die dingen.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 02, 2016 14:32 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Het wordt eens tijd om les te nemen in het doedelzak spelen.
Lijkt me wel een aardige begeleiding bij de Muezzin. Very Happy

Het is ook mogelijk om tegelijk met de herrie op de minaret muziek van André Hazes af te spelen met een deftige muziek installatie.

En ja, verder kom je met een draaiorgel ook een aardig eind.

Is allemaal wel erg goed voor de inburgering.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 09, 2016 19:20 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Een goed idee Ryan.
Vooral de doedelzak.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 09, 2016 19:45 Plaats reactie Reageer met quote
Gerard R.

Vuvuzela? Alpenhoorn? Very Happy

BerichtGeplaatst: Zo Okt 09, 2016 20:38 Plaats reactie Reageer met quote
torentje

Klokkenspellen, Carillons. Very Happy
BerichtGeplaatst: Di Okt 11, 2016 7:19 Plaats reactie Reageer met quote
Faissal

Elisabeth schreef:
Wat een onzin Jip, grasmaaien duurt maar even en honden blaffen niet als ze elkaar tegen komen maar wispelen. Dit gaat over een vreselijk geluid en dan 5x per dag.

https://www.youtube.com/watch?v=De-9CowJTRQ

Ik denk dat jij na een dag al dol wordt van dit geluid.
Een kerkklok langste geluid is 12 x en we zijn er mee opgegroeid.
Ik word agressief van dit katten gejankt.

De kerkklok van de Oude Kerk in Amsterdam.

https://www.youtube.com/watch?v=45v0aYTc-JM

Als er een lange klokkenspel is te horen dan gaat dit meestal om een begrafenis.
Vroeger waren de klokken om mensen wakker te maken als er bv brand was.
Ik praat over meer dan een eeuw geleden.

Misschien moet je zelf geen onzin praten of even goed lezen, de oproep daar is niet 5 x per dag maar 1 x per week voorafgaand aan het vrijdagmiddag gebed, dus net zoiets als dat de kerkklokken elke zondag door het hele land klinken om de zondagsdiensten in te luiden. Er is in nederland geen een moskee die voor de buitenwereld hoorbaar 5 x per dag de oproep laat horen en er zijn er ook zat die dat niet eens voor het vrijdag gebed doen.En wat dat vreselijk geluid betreft, in het voorbeeld wat jij laat horen klinkt de oproep gewoon beschaafd en zuiver en rustig in tegenstelling tot de doordringende kerkklokken die jij vernoemd. Jou afkeer van de oproep is gewoon ingeprint door je bevooroordeling en afkeer van de Islam en alles wat er mee te maken heeft

En het gaat sowieso nergens over, het zijn maar 15 commando's die er over klagen, 15 van de, ik denk ongeveer, 300 commando's , dus hoe groot zal het probleem nou echt zijn. Denk eerder dat het probleem zit in de rechtse gedachtegoed van deze 15 man, als AIVD zijnde zou ik dat eens gaan onderzoeken want we willen natuurlijk niet dat zwaar getrainde oud commando's straks uit naam van extreem rechts en Wilders aanslagen gaat plegen. Of willen jullie dat stiekem misschien toch wel...
BerichtGeplaatst: Di Okt 11, 2016 7:31 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ook in het middeleeuwse tijdperk van de islam zal het gebruik van Apps inmiddels toch wel zijn doorgedrongen.

Daar heeft niemand last van. Probleem opgelost!

BerichtGeplaatst: Di Okt 11, 2016 12:19 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Die apps zijn toch ook te ontvangen in die Middeleeuwse zandbak? Kunnen ze mooi allemaal daarheen terug. Het is toch niet gebleken dat de Moslims met hun aanwezigheid hier in Europa door een soort intellectuele centrifuge zijn gegaan en hun achterlijkheid zijn ontstegen. Onze lessen moderniteit en vooruitgang die zij wellicht hier hadden kunnen leren zijn niet aan hen besteed geweest. Integendeel: Met hoe meer Islam kolonisatoren en bezetters hier is Europa zelf alleen maar achterlijker en Middeleeuwser geworden.
BerichtGeplaatst: Vr Okt 14, 2016 5:16 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Faissal schreef:

Misschien moet je zelf geen onzin praten of even goed lezen, de oproep daar is niet 5 x per dag maar 1 x per week voorafgaand aan het vrijdagmiddag gebed...

Misschien praat jij wel onzin?

Zo lees ik vandaag in het AD: "Sommige moskeeën roepen alleen op tot het vrijdaggebed, anderen hebben elke dag of meermaals per dag een oproep, waarbij de grootheid van Allah wordt omgeroepen."

Net als de SGP zou ik daar wel graag vanaf willen. Ik vind Allah namelijk niet groot, van mij mag hij (vooral in Nederland) minuscuul blijven.

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Vr Okt 14, 2016 6:09 Plaats reactie Reageer met quote
Wallpaper

Volgens mij hoef je geen demograaf te zijn om te zien dat Nederland anno 2050 een islamitisch land zal zijn.

Islamieten c.s. doen het blijkbaar iets vaker of zijn gewoon productiever dan andere Nederlanders. Dat gegeven plus het feit dat we een democratie zijn, maakt dat we maar beter kunnen wennen aan het idee.

Persoonlijk vind ik trouwens dat geblèr net zo irritant als het ge-bim-bam-beier op zondagmorgen.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 14, 2016 7:15 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Het demografische tij valt ook te keren door de Europese grenzen gewoon dicht te houden voor Moslims. Ik wil niet eens beginnen aan een Islamitisch Europa, laat staan daaraan te moeten winnen. Wat heeft de Islam Europa te bieden dat wij op een Islamitisch Europa moeten staan te wachten? Bij mijn weten nada niets.
BerichtGeplaatst: Vr Okt 14, 2016 7:16 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Blensk schreef:
Faissal schreef:

Misschien moet je zelf geen onzin praten of even goed lezen, de oproep daar is niet 5 x per dag maar 1 x per week voorafgaand aan het vrijdagmiddag gebed...

Misschien praat jij wel onzin?

Zo lees ik vandaag in het AD: "Sommige moskeeën roepen alleen op tot het vrijdaggebed, anderen hebben elke dag of meermaals per dag een oproep, waarbij de grootheid van Allah wordt omgeroepen."

Net als de SGP zou ik daar wel graag vanaf willen. Ik vind Allah namelijk niet groot, van mij mag hij (vooral in Nederland) minuscuul blijven.

Menig Moslim is helaas niet gestikt in hun taqiyya.
BerichtGeplaatst: Vr Okt 14, 2016 11:44 Plaats reactie Reageer met quote
Wallpaper

Loetje schreef:
Het demografische tij valt ook te keren door de Europese grenzen gewoon dicht te houden voor Moslims. Ik wil niet eens beginnen aan een Islamitisch Europa, laat staan daaraan te moeten winnen. Wat heeft de Islam Europa te bieden dat wij op een Islamitisch Europa moeten staan te wachten? Bij mijn weten nada niets.

Wat jij wel of niet wenst is - helaas voor jou - niet bepalend

In Den Haag bijvoorbeeld is van de ruim 500.000 inwoners de meerderheid niet autochtoon. Dat wil niet zeggen dat die andere groep Moslim is, maar toch.
Ook met een utopie als 'dichte grenzen' is er door natuurlijk verloop geen houden aan.

En ik moet eerlijk bekennen dat ondanks mijn afkeer van het gedachtengoed van de PVV, ik deze ontwikkeling met lede ogen bezie.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 14, 2016 11:50 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Soms duurt het even voor je "ziet" dat een figuur als Wilders gelijk heeft en daarna krijgt. De islam is geen grapje maar een progressieve, agressieve ideologie. Warempel een gevaar voor onze staat en veiligheid. Kijk maar naar de landen waar de islam de bo(e)ventoon voert.

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Vr Okt 14, 2016 12:07 Plaats reactie Reageer met quote
Wallpaper

Blensk schreef:
Soms duurt het even voor je "ziet" dat een figuur als Wilders gelijk heeft en daarna krijgt

Dat vind ik niet en dat zeg ik ook niet. Ik vind Wilders een gevaar.

Ter verduidelijking: ook als de Haagse bevolking voor meer dan 50 % uit bijv. Italianen zou bestaan, zou ik dat geen goede zaak vinden.

Actueel: als Wilders zijn minder-Marokkanen-uitspraak had toegelicht met het Haagse voorbeeld en er niet bij had gezegd: "dan gaan we dat regelen" dan was er volgens mij nooit een rechtzaak gekomen.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 14, 2016 12:45 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Ik en met mij vele anderen ben in mijn wijde omgeving niemand tegengekomen die meer Marokkanen wil.
BerichtGeplaatst: Vr Okt 14, 2016 12:53 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Wallpaper schreef:

Actueel: als Wilders zijn minder-Marokkanen-uitspraak had toegelicht met het Haagse voorbeeld en er niet bij had gezegd: "dan gaan we dat regelen" dan was er volgens mij nooit een rechtzaak gekomen.

Je kunt de vraag ook nuanceren, ik ben ervan overtuigd dat Wilders die intentie ook had. Wil je meer of minder criminele Marokkanen?

BerichtGeplaatst: Vr Okt 14, 2016 15:21 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ja, maar dat werd niet gezegd...

Je mag zwarte criminelen best veroordelen, maar niet omdat ze zwart zijn. Dus iemand die oproept tot 'minder, minder, minder zwarten' zegt precies hetzelfde als Wilders. Of minder joden.

Jammer voor Wilders, maar hier heeft hij gewoon een fout gemaakt. Echter, of het echt jammer voor Wilders is... vraag ik me af. Zie het andere draadje.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 14, 2016 16:37 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Wallpaper schreef:
Volgens mij hoef je geen demograaf te zijn om te zien dat Nederland anno 2050 een islamitisch land zal zijn.

Nee hoor. Vr die tijd worden de grenzen gesloten, en als dat niet gebeurt breekt er een burgeroorlog uit met de islam als verliezer.

Quote:
Islamieten c.s. doen het blijkbaar iets vaker of zijn gewoon productiever dan andere Nederlanders. Dat gegeven plus het feit dat we een democratie zijn, maakt dat we maar beter kunnen wennen aan het idee.

Democratie en islam gaan niet samen. En nee, we gaan niet wennen aan het idee van een islamitisch Nederland. Hopelijk gaat vr die tijd het gezonde verstand de boventoon voeren, gaan de grenzen dicht en wordt remigratie gestimuleerd. Indien niet volgt er een burgeroorlog.

Quote:
Persoonlijk vind ik trouwens dat geblèr net zo irritant als het ge-bim-bam-beier op zondagmorgen.

Ge-bim-bam-beier is onze culturele erfenis. Terwijl Allahu Akbar een bedreiging is voor onze vrijheid en democratie.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 14, 2016 16:41 Plaats reactie Reageer met quote
Wallpaper

@Moppersmurf: dream on.

Weerwoord forum index » Politiek Theorie en Filosofie