Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici » De standpunten van: VVD Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 30, 31, 32  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Ma Aug 15, 2016 19:27 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Royy schreef:
Iets zegt me dat je een soort frustratie hebt richting de VVD, Loetje.

Willen we meer of willen we minder agitproppers? Want waarom zouden wij ons geroepen moeten voelen hier zomaar overheen te stappen? Dit agitproppen heeft immers wel geleid tot politieke moord.

Laatst aangepast door Loetje op Ma Aug 15, 2016 21:27, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Ma Aug 15, 2016 19:37 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Royy schreef:
torentje schreef:
Wie heeft er geen hekel aan de VVD,? .

Een heleboel mensen, torentje, gezien t al twee verkiezingen op rij de grootste partij van Nederland is.

Willen we meer of willen we minder PvdA/VVD?

BerichtGeplaatst: Di Aug 16, 2016 22:41 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Ach, als we die 24 zetels om weten te buiten naar 30 of iets er boven, ben ik niet ontevreden. Moet lukken, wie wil er immers een clown als Wilders als premier?

BerichtGeplaatst: Wo Aug 17, 2016 6:50 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

En wie wil een leugenaar als Rutte voor premier?

BerichtGeplaatst: Wo Aug 17, 2016 7:19 Plaats reactie Reageer met quote
torentje

@ Cliff,
Rutte is wel een onderwijzer.? Dus een collega van jou. Jij zal dus wel voor de vorm zo slecht over Rutte spreken. Toch.?
BerichtGeplaatst: Wo Aug 17, 2016 10:33 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

PvdA/VVD beleid in het onderwijs:

BerichtGeplaatst: Wo Aug 17, 2016 15:50 Plaats reactie Reageer met quote
torentje

Hoe is het dan mogelijk dat ik zoveel onderwijzers heb in mijn omgeving als er een nijpend tekort zou zijn.?
BerichtGeplaatst: Wo Aug 17, 2016 17:46 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:

Een he-le-boel mensen, Cliff.

BerichtGeplaatst: Wo Aug 17, 2016 17:47 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Loetje schreef:
PvdA/VVD beleid in het onderwijs:

Zei de PVV-stemmert...
Hoe meer je op de PVV stemt, hoe groter de kans is dat een relatief zwakkere VVD opnieuw samenwerking op de linkervleugel moet zoeken.

Een stem op Wilders is een stem op Pechtold, Klaver en Samson tegelijk.

BerichtGeplaatst: Wo Aug 17, 2016 18:33 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Royy schreef:

Hoe meer je op de PVV stemt...

Jij weet toch wel dat je maar eenmaal kunt stemmen? Cool

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Wo Aug 17, 2016 20:56 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Royy schreef:
Een stem op Wilders is een stem op Pechtold, Klaver en Samson tegelijk.

Grapjas. Wat kregen de VVD-kiezers op 13 september 2012 voor hun stem op de VVD op 12 september 2012 terug? Geen realisme, maar Paars, dus de PvdA, D'66 en Groen Links. Landverraad dus. Had mij als werkende maar € 1.000 (Weet je nog; € 1.000 per werkende?) gegeven in plaats van mijn belastinggeld in Griekenland te hebben laten vervluchtigen (Weet je nog; Geen geld naar de Grieken?). Een stem op de VVD was een stem op Pechtold, Sap en Samson tegelijkertijd. Ben benieuwd waar de VVD in aanloop naar de verkiezingen voor zal zijn waar zij het thans als regeringspartij het laat afweten dit de afgelopen periode in beleid te hebben kunnen omzetten. Dan weten we gelijk dat zij het de dag na de verkiezingen ook laat afweten. Ben blij toe reeds op 12 september 2012 niets te hebben geloofd van al deze brouwsels uit de grote leugenketel.

Laatst aangepast door Loetje op Wo Aug 17, 2016 21:09, in totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Wo Aug 17, 2016 20:58 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Royy schreef:
Cliff schreef:

Een he-le-boel mensen, Cliff.

Willen we meer of willen we minder PvdA/VVD?

Minder minder minder
BerichtGeplaatst: Wo Aug 17, 2016 21:07 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Royy schreef:
Ach, als we die 24 zetels om weten te buiten naar 30 of iets er boven, ben ik niet ontevreden. Moet lukken, wie wil er immers een clown als Wilders als premier?

En bij welke kiezerssmaldelen zal de VVD dan moeten gaan bedelen? Van welke partijen moet de VVD dan standpunten over moeten nemen? Dan weten we gelijk op welke partijen een stem op de VVD is. En we nemen ook geen woord terug van de volksraadplegingen "Willen we meer of minder PvdA?"; "Willen we meer of willen we minder EU?"; "Willen we meer of minder Marokkanen?", want wie wil er nou meer? Ik ben, net als met mij vele anderen, in mijn wijde omgeving niemand tegengekomen die hier meer van willen!
BerichtGeplaatst: Wo Aug 17, 2016 21:11 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Cliff schreef:

Dat is een lange kerfstok. Hij is dus een draaideurcrimineel in list & bedrog.
BerichtGeplaatst: Wo Aug 17, 2016 21:35 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Loetje schreef:

En bij welke kiezerssmaldelen zal de VVD dan moeten gaan bedelen?

Kijk Loetje, we weten allemaal wat er gaat gebeuren na de verkiezingen. Hoe groot de PVV ook is, de PVV zal niet in de coalitie komen, simpelweg omdat er geen meerderheid mee te vormen is.

Rechtse kiezers hebben dan twee keuzes:
a) Een grote PVV in de oppositie die een beetje kansloos loopt te schreeuwen daar, eigenlijk net als nu, met een kleine VVD gedwongen in de coalitie met o.a. CDA, D66 en GL en derhalve dus ook niet veel invloed zal hebben in die coalitie.
b) Een grote VVD die gedwongen is een coalitie te vormen met CDA, D66 en hopelijk zonder GL, en daardoor maximale invloed in die coalitie heeft

Zeg t maar. Hoe groter de PVV, hoe minder invloed van de VVD in de nieuwe coalitie. Een stem op Wilders is dus een stem op Pechtold en Klaver.

BerichtGeplaatst: Wo Aug 17, 2016 21:48 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

De VVD is nog nooit zo groot geweest als in 2012 en de grootste regeringspartij en wat ons land ervoor heeft teruggekregen is politiek correcte shit. Uitverkoop van en verraad aan ons land.
BerichtGeplaatst: Wo Aug 17, 2016 21:51 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Loetje schreef:

Grapjas. Wat kregen de VVD-kiezers op 13 september 2012 voor hun stem op de VVD op 12 september 2012 terug? Geen realisme, maar Paars, dus de PvdA, D'66 en Groen Links. Landverraad dus.

Noem eens een werkbaar alternatieve meerderheid, Loetje. Het is makkelijk mekkeren langs de zijlijn zonder enige verantwoordelijkheid te dragen of te willen dragen.

Democratie werkt met meerderheden Loetje, en om die meerderheid in dit land te vormen zijn soms vervelende compromissen nodig. Dat kun je gaan afzeiken, je kunt er ook respect voor hebben.

Maar zoals ik in een ander topic al zei: ik denk dat dit land rijp is voor een districtenstelsel. Lekker kiezen tussen A of B. Dat zijn we van dit kinderlijke gezeik af.

BerichtGeplaatst: Wo Aug 17, 2016 21:52 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Loetje schreef:
De VVD is nog nooit zo groot geweest als in 2012 en de grootste regeringspartij en wat ons land ervoor heeft teruggekregen is politiek correcte shit. Uitverkoop van en verraad aan ons land.

Alles is relatief. De VVD is nog nooit zo groot geweest, maar er was maar 1 meerderheid mogelijk: met een ongeveer evenzo grote partij...

1 ding is in ieder geval zeker: met een kleine VVD krijg je helemaal geen invloed en laat je t daadwerkelijk aan PvdA, D66 en GL over. T lijkt wel alsof je dat graag wilt.

BerichtGeplaatst: Wo Aug 17, 2016 21:54 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Royy schreef:

Zeg t maar. Hoe groter de PVV, hoe minder invloed van de VVD in de nieuwe coalitie.

Dan is een stem op de VVD dus uitsluiting van de PVV en hun kiezers, want daar ga je dan nu al vanuit. Ik ga niet stemmen op een partij die de PVV uitsluit en derhalve zal ik als kiezer dus worden gedwongen op de PVV te gaan stemmen. En kom bij mij niet aan dat er afstand genomen moet worden van de volksraadpleging "Willen we meer of willen we minder..?", want wie wil er nou eigenlijk meer? En zoiets kenmerkt de lafheid van de VVD: De angst om buiten de politiek correcte comfort zone te vallen. Ook de VVD wil gewoon coute que coute in de politiek correcte comfort zone blijven, zelfs al zou dat inhouden dat ons land en de bevolking daarvoor gebrandofferd dienen te worden. Wel, al die ellende hebben we als land en bevolking juist te wijten aan al die opgedrongen politieke correctheid.

Hoe sta jij trouwens tegenover Hans Dijkstal?
BerichtGeplaatst: Wo Aug 17, 2016 21:59 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Loetje schreef:

Dan is een stem op de VVD dus uitsluiting van de PVV en hun kiezers, want daar ga je dan nu al vanuit.

Nope, de VVD is de ENIGE partij die de PVV niet op voorhand uitsluit. De enige mogelijkheid is dus een VVD-PVV-meerderheid. Die gaat er vrijwel zeker niet komen, en is er al helemaal niet in de EK. De rest van de partijen wil niet met de PVV in een coalitie.

Ergo: de PVV wordt geen onderdeel van de coalitie. Elke stem op de PVV is een verloren stem, want verzwakt de invloed van rechtse partijen (VVD en CDA) die wel mee gaan doen aan de nieuwe coalitie.

Quote:
Hoe sta jij trouwens tegenover Hans Dijkstal?

Dijkstal was een representant van de linkervleugel van de VVD en niet bepaald de beste lijsttrekker die de VVD heeft gehad. Wist zich geen raad hoe om te gaan met Fortuyn. Verder is de beste man dood.

BerichtGeplaatst: Wo Aug 17, 2016 22:01 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Quote:
Het feit dat Dijkstal zich uitgerekend met links extremistische clubjes inliet die felle hetze voerden tegen Fortuyn zegt veel over de houding van Dijkstal in de liquidatie op Fortuyn die hiermee een zeer bittere bijsmaak geeft. Overigens zou Dijkstal na de dood van Fortuyn nog menigmaal natrappen in interviews omdat hij niet wilde erkennen dat de nieuwe politiek het antwoord was op zijn oude politiek.

Wat een smeerlap! En dan bij mij komen bedelen om een stem op de VVD, Royy? Wil de VVD ook nog maar een greintje geloofwaardigheid herwinnen, dan zou de VVD eerst deze landverrader postuum moeten royeren. En dan ben ik nog mild, want ik zou het liefste zien dat posthuum zijn botten zouden worden opgegraven om postuum voor het volksgericht te kunnen worden gedaagd. Wat maakt Dijkstal minder misdadig dan Kok, Melkert of Rosenmöller, vraag ik me dan af? Ik ben al die agitpropppers niet vergeten hoor en ik ben dan ook beslist niet vergevingsgezind.

Laatst aangepast door Loetje op Wo Aug 17, 2016 23:32, in totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Wo Aug 17, 2016 22:06 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Wat een frustratie, Loetje. Dijkstal heeft Fortuyn nooit onheus bejegend. Wel was ie t niet eens met Fortuyn, maar dat mag in dit land lijkt me?

Ik bedel niet om je stem, blijf lekker PVV stemmen Loetje. Ik doe wel een oproep aan de wel nadenkende PVV-stemmers: stem op Wilders en je krijgt Pechtold en Klaver.

Maar misschien moeten we t om t al die PVV-kiezers gemakkelijk te maken gewoon omdraaien in een keuze tussen A en B, zoals in veel andere landen. Of je kiest voor een brede linkse partij rondom PvdA en SP, of je kiest voor een brede rechtse partij rondom VVD en CDA.

BerichtGeplaatst: Wo Aug 17, 2016 23:15 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Royy schreef:

b) Een grote VVD die gedwongen is een coalitie te vormen met CDA, D66

Dus een stem op de VVD is een stem op D'66, de partij van o.a. Alexander Pechtold, Sophia in 't Veld en Joost Kanen. Allen politiek correct. Wist je dat Joost Kanen een terrorismeverheerlijker is? Een man die volkomen aan de verkeerde kant staat. Die ooit jubelde bij burgers op straat neersteken of bij met auto's op mensenmassa's inrijden. Zo'n iemand heeft dus nogal wat verantwoording af te leggen. Want hij mag zich voor al die soortgelijjke aanslagen hier in Europa gepleegd gaan verantwoorden voor zijn terrorismeverheerlijking. En daar moeten wij dan middels een stem op de VVD indirect mee instemmen? D8 het FF niet! Fuck D'66!
BerichtGeplaatst: Do Aug 18, 2016 0:43 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

torentje schreef:
Hoe is het dan mogelijk dat ik zoveel onderwijzers heb in mijn omgeving als er een nijpend tekort zou zijn.?

Hoe is de kwaliteit van jouw bijdragen mogelijk als er zoveel onderwijzers in je omgeving zijn?

BerichtGeplaatst: Do Aug 18, 2016 6:01 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Royy schreef:
Ik bedel niet om je stem, blijf lekker PVV stemmen Loetje. Ik doe wel een oproep aan de wel nadenkende PVV-stemmers: stem op Wilders en je krijgt Pechtold en Klaver.

Zie je wel dat je bij de kiezers die overwegen PVV te gaan stemmen bedelt om een stem? En Pechtold en Klaver kreeg je er met een stem op de VVD bij. Want daar bedelde deze PvdA/VVD-regering bij voor * kuch * constructieve oppositie. Dat kreeg je dan als kiezer voor een stem op de VVD terug. Met de hoeveelheid uitverkoop van en verraad aan Nederland zien we bevestigd wat het maatschappelijke prijskaartje van bedelen bij Pechtold en Klaver is. Heel wat verkiezingsbeloften gebroken, maar de eigen (vervolg-)carrière veilig gesteld, nietwaar?
De standpunten van: VVD
  Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici