Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici » Alles over de: PVV Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 35, 36, 37
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Wo Jun 12, 2019 20:11 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Helemaal met Lampje eens.

En dat de VVD tegen een parlementair onderzoek is... laat je een verdachte eigenlijk meestemmen in het onderzoek naar zijn eigen veroordeling? Normaal gesproken niet toch? Opstelten was op dat moment VVD-minister. Dat de VVD nu tegen een onderzoek stemt is beschamend en doen ze puur om zelf de dans te ontlopen na het zoveelste schandaal.

Iedereen die iets snapt van de trias politica snapt dat dit de basis van de democratische rechtstaat ernstig schaadt. Locke en Montesquieu draaien zich om in hun graven.

BerichtGeplaatst: Wo Jun 12, 2019 21:08 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:

Je zou meer geloofwaardigheid oogsten als je het gedrag van VVD-er Opstelten scherp zou veroordelen. Je zou het immers van geen enkele andere partij accepteren. En terecht.

T is een of andere lekkende ambtenaar. Nog niks hard bewezen. Als het waar is, kan het inderdaad niet. T mooie is dat zoiets dan vrijwel altijd aan het licht komt in een liberale rechtsstaat.

BerichtGeplaatst: Wo Jun 12, 2019 21:16 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Beetje absurde bewering. Wat aan het licht komt, tja... dat wordt bekend. Dan is het wel door een lekkende ambtenaar en speelt het zelfs al sinds 2011.

Maar ja, als er geen ambtenaar lekt... komt het ook niet aan het licht. En is het er dus ook niet volgens jou.

Ik zeg: te makkelijk.

BerichtGeplaatst: Wo Jun 12, 2019 21:24 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Je kunt je afvragen wat er nog meer onder het tapijt ligt.....wat nooit naar boven komt zolang er niemand is die lekt.

BerichtGeplaatst: Wo Jun 12, 2019 21:36 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Exact. Zomaar uit het niets beweren dat 'zoiets vrijwel altijd bovenkomt in een liberale rechtsstaat' lijkt mij van een grenzeloze na√Įviteit.

En bedenk: ik ben iemand met zeer veel vertrouwen in de Nederlandse rechtsstaat. Daarom ben ik hier ook zo kwaad over. Ik was behoorlijk pissig op Wilders die het had over D66-rechters, neprechtbank en politieke rechtszaak. Zoiets die je niet, als politicus een aanval plaatsen op de rechtsstaat.

Blijkt goddomme de zittende politieke macht het nog veel smeriger te doen, achter gesloten deuren...

Dus mij maak je nu niet meer wijs dat dit zomaar éénmalige gebeurd is en dat 100% van de gevallen uitgelekt zijn.

Vertrouwen komt te voet en gaat te paard.

BerichtGeplaatst: Za Jun 15, 2019 13:58 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Loetje schreef:
En zoals te verwachten komt er geen parlementaire enquête naar deze laakbare gang van zaken in de inquisitie tegen Geert Wilders, de PVV en hun kiezers en sympathisanten. De kartelpartijen VVD, D'66, CDA, CU, PvdA, GL hebben tegengestemd. De waarheid moet in de doofpot gehouden blijven worden en Barbertje moet hangen. De inquisiteurs en beulen ineen hebben hun huiswerk weer gemaakt. Dit is een politiek proces. Democratie? My ass.

Ergste is dat geen onderzoek wordt ingesteld. Begrijpelijk want Opstelten sleept het partijkartel erin mee. De maffia is er niets bij.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Zo Jun 16, 2019 9:00 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

En Grapperhaus heeft de jacht op klokkenluiders inzake WODC geopend.

https://www.ad.nl/binnenland/klokkenluider-in-wodc-affaire-verbijsterd-na-aangifte-justitie~aaad4bbf/

BerichtGeplaatst: Di Jun 25, 2019 8:28 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Den Haag is een rattennest.

BerichtGeplaatst: Di Jun 25, 2019 15:59 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Hee... Tedje is weer terug Very Happy

BerichtGeplaatst: Wo Jun 26, 2019 9:21 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Royy schreef:
T mooie is dat je hier gewoon een parlementaire enquete op kunt zetten, Cliff.

Wat een vreemde redenering. Het uitgangspunt zou toch moeten zijn dat een politiek partij zich niet van dergelijke valse streken bedient.

Ik heb het al vaker gezegd en zeg het weer: de VVD is erger dan de PVV.

BerichtGeplaatst: Wo Jun 26, 2019 14:00 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Tedje van Es schreef:
Het uitgangspunt zou toch moeten zijn dat een politiek partij zich niet van dergelijke valse streken bedient.

Exact. En het is nog erger, want het toont juist aan dat democratie ondergeschikt is aan een politieke partij met een electoraat van nog geen 22%. Als iemand binnen die partij een overduidelijke kapitale fout maakt in de trias politica, dan is daar het VVD partijkartel wat vierkant achter deze fraudeur gaat staan en zo ook hier de rechtsgang blokkeert.

Eigenlijk is de VVD bij deze uitgeroepen tot de meest anti-democratische partij ooit, die ook niets opheeft met een rechtsstaat.

BerichtGeplaatst: Do Jun 27, 2019 9:44 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

En in die democratie zoekt het kartel net zo lang naar samenwerking om FvD buiten de deur te houden tot er desnoods 6 partijen zijn aangesloten. Hiermee sluit het kartel een héle grote groep kiezers buiten. De meeste van die kiezers waren dat al gewend vanwege hun stem op de PVV. Helaas interesseert de gemiddelde kiezer zich nauwelijks voor de politiek.

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Alles over de: PVV
  Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici