Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici » Alles over de: PVV Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 35, 36, 37  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Do Feb 07, 2019 13:00 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Dat doet die mevrouw met dubbel paspoort weer heel goed. Ik weet niet of ze de macht heeft, maar ik zou die mensen allebei wegsturen. Kom morgen maar terug.

BerichtGeplaatst: Vr Feb 08, 2019 11:03 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Die dubieuze mevrouw (ze heeft vanwege haar dubbele nationaliteit nauwe banden met het Marokkaanse koningshuis) is zelf ook niet zo welbespraakt. Ik hoor dagelijks beter Nederlands in de 2e Kamer.

BerichtGeplaatst: Vr Feb 08, 2019 11:11 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Loetje schreef:
En nu we na eeuwenlange strijd de reliotie en de lange arm van godsdienst op het openbaar leven achter ons gelaten hebben, waarom zouden wij ons dan op de hals moeten halen om via de zijdeur (massaïmmigratie dus) een ideologie welke nog veel achterlijker en agressiever is vrij spel te geven? Ik gun die Moslims hun eigen achterlijkheid van harte. Het is toch vergeefse moeite deze uit hun hoofden te krijgen en hen moderniteit bij te brengen. Maar dan wel in hun eigen zandbak. Niet hier!

Hoelang heeft het voor ons geduurd? Ruim 2000 jaren.
Geef die gasten wat respons. Per slot van rekening hebben bij ons de vrouwen ook tegen de algemene opinie in moeten gaan.
Met alle spot en hoon die tot op de dag van vandaag nog doorklinkt.
Nog in de jaren 60 zeiden psychologen (wetenschappers dus!!!) dat homo's ziek waren en genezen konden worden.

BerichtGeplaatst: Vr Feb 08, 2019 13:24 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik beweer niet dat de homo ziek is en genezen kan worden. Maar het homo-zijn is wel degelijk abnormaal.
Als de homo de normale toestand was van de mens waren mensen al in een ver verleden uitgestorven.
Ik vind de homo-mens vaak wel aardig, maar er zijn ook mensen met maar 1 been die ik mag,
Homo-zijn is een kink in de kabel van de menselijke genen.

BerichtGeplaatst: Vr Feb 08, 2019 13:46 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Gezien de overbevolking zouden homo's wel eens onze redding kunnen zijn Very Happy

BerichtGeplaatst: Vr Feb 08, 2019 14:13 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Die willen ook allemaal kinderen.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 01, 2019 14:22 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Boeiende gasten bij de PVV bijeenkomst 2019...

https://www.youtube.com/watch?v=L5gTcwDDLNo

Heel wat boeiender dan die leugenaar van PvdAlaaaah netto geldbetaler aan Erdohan
genaamd Timmermans die nu weer in Hongarije probeert te verdelen en te stoken...

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 04, 2019 12:53 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Royy schreef:
Stop de buitenlandse inmenging in de Nederlandse poltiek! Stop PVV en DENK!

Moppersmurf schreef:

En uiteraard geen w��rd over waar George Soros allemaal z'n geld in steekt. Want als het aan linkse hobby's uitgegeven wordt is buitenlandse inmenging ineens 'liefdadigheid'.

Zo, die zit.

BerichtGeplaatst: Za Mrt 23, 2019 13:28 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

De PVV heeft het nakijken. Baudet is de nieuwe ster aan het rechtse firmament.
Misschien is er een compromis denkbaar tussen PVV en FvD zich uitend op een fusiebijeenkomst waarin de volgende vraag wordt gescandeerd: WILLEN WE IN DIT LAND MEER OF MINDER UILEN VAN MINERVA !

Laughing

BerichtGeplaatst: Za Mrt 23, 2019 15:07 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Lampje schreef:
Misschien is er een compromis denkbaar tussen PVV en FvD zich uitend op een fusiebijeenkomst waarin de volgende vraag wordt gescandeerd: WILLEN WE IN DIT LAND MEER OF MINDER UILEN VAN MINERVA !

Laughing

Ik vond die uil goed gevonden, hoewel ik als niet hoogopgeleide die vogel bij de Etrusken had ingedeeld.
Als we eerlijk zijn is het gedachtengoed van Wilders nu enorm gegroeid. De PVV+FdD zitten nu samen op rond de 20 zetels. Op naar de 38.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 25, 2019 10:44 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Lampje schreef:

Ook hier heb ik weer de vraag: wat is links en rechts tegenwoordig nog?

Is tegen de EU een links of rechts standpunt?
Is een betere relatie met Rusland nastreven een links of rechts standpunt?
Is meer salaris voor docenten een links of een rechts standpunt?
Is voor een bindend referendum zijn een links of een rechts standpunt?

Zeg het maar...

Mijn mening: links en rechts zijn begrippen vanuit de oude politiek. Op de huidige politiek is het nauwelijks nog van toepassing.

BerichtGeplaatst: Za Jun 08, 2019 0:31 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Dit is toch goddomme niet te geloven... die Wilders die de hele tijd riep dat zijn rechtszaak politiek was, heeft verdomme nog gelijk ook:

Dat blijkt uit antwoorden van Grapperhaus op vragen van Wilders, die vanavond naar de Tweede Kamer zijn gestuurd. RTL Nieuws meldde vorig jaar dat Opstelten gesprekken had gevoerd met de top van het Openbaar Ministerie over dat proces-Wilders. Hij zou daarin hebben gezegd dat hij voorstander was van vervolging van Wilders. De zaak ligt extreem gevoelig, omdat het hier gaat om politieke betrokkenheid bij de strafrechtelijke vervolging van een volksvertegenwoordiger.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politiek/artikel/4739121/wilders-pvv-opstelten-marokkanen

Waar is die kut-VVD eigenlijk mee bezig? In welk land denken ze dat we leven? Ze slopen de onafhankelijkheid van de rechtsstaat voor onze neus. Stelletje corrupte ......

Dit is werkelijk ongelooflijk. Wil je een land kapot maken, moet je vooral dit doen. Wie gelooft er nu nog in de objectiviteit van de rechtbank? Nou, ik geloofde daar dus in. Ik heb dat hier ook meermaals verdedigd... omdat ik dit soort praktijken als wat Opstelten hier doet niet voor mogelijk hield in Nederland.

Dat een politicus voor de rechtbank moet verschijnen is al erg genoeg... maar lees even terug: ik begreep waarom Wilders zich moest verantwoorden. Ik was het niet eens met Wilders die het over 'nep rechtbank' en D66 rechters had. Ik vond dat erg kwalijk voor onze rechtsstaat.

Blijkt die geblondeerde lul nog gelijk te hebben ook: de politiek bemoeide zich wel degelijk met zijn rechtszaak.

Schandelijk dit. De VVD, ik wist niet dat het nog kon, heeft nog meer geloofwaardigheid verloren.

BerichtGeplaatst: Za Jun 08, 2019 7:47 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Inderdaad schandalig. Daarnaast heb ik dat hele proces altijd al belachelijk gevonden. Ten eerste omdat hij niets heeft gezegd dat echt niet door de beugel kon, en zelfs als hij dat wel had gedaan kun je je nog afvragen of dat dan niet mag: vrijheid van meningsuiting is een groot goed namelijk.
Ten tweede omdat ik het nut er niet van in zie: een mening laat zich echt niet wijzigen door hem te verbieden.
En ten derde uit tactische overwegingen: als je Wilders (of wie dan ook) wilt bestrijden, moet je juist dit vooral niet doen. Je bereikt het tegenovergestelde, namelijk dat zijn aanhang groeit wanneer je hem de mond wilt snoeren.

BerichtGeplaatst: Za Jun 08, 2019 10:01 Plaats reactie Reageer met quote
HenkV

Vraag me af of Opstelten zich schuldig heeft gemaaktt aan machtsmisbruik.......

BerichtGeplaatst: Za Jun 08, 2019 10:26 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Quote:
Zeg me wie uw vrienden zijn en ik weet wie u bent

Ivo Opstelten deed als Minister van Justitie wel eens wat aan vriendendiensten...

https://www.ad.nl/binnenland/justitie-is-120-000-euro-kwijt-aan-verdediging-demmink~a2d42a37/

BerichtGeplaatst: Za Jun 08, 2019 12:32 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Zie je wel dat dit gewoon een politieke inquisitie tegen Geert Wilders, de PVV en de kiezers is?!

Justitie geeft gespreksnota's over vervolging Wilders niet vrij https://nos.nl/l/t/2288090

BerichtGeplaatst: Za Jun 08, 2019 18:23 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Loetje schreef:
Zie je wel dat dit gewoon een politieke inquisitie tegen Geert Wilders, de PVV en de kiezers is?!

Justitie geeft gespreksnota's over vervolging Wilders niet vrij https://nos.nl/l/t/2288090

Kunnen die gespreksnota,s niet verplicht in de openbaarheid worden gezet? We wonen toch niet in N-Korea.

BerichtGeplaatst: Wo Jun 12, 2019 12:28 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

En zoals te verwachten komt er geen parlementaire enquête naar deze laakbare gang van zaken in de inquisitie tegen Geert Wilders, de PVV en hun kiezers en sympathisanten. De kartelpartijen VVD, D'66, CDA, CU, PvdA, GL hebben tegengestemd. De waarheid moet in de doofpot gehouden blijven worden en Barbertje moet hangen. De inquisiteurs en beulen ineen hebben hun huiswerk weer gemaakt. Dit is een politiek proces. Democratie? My ass.

BerichtGeplaatst: Wo Jun 12, 2019 12:30 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Als dit waar is, dan…

Dat was de eerste gedachte. Als dit waar is, dan… Dan is dit een van de grootste politieke schandalen van de afgelopen decennia. Groter dan de verdwenen bonnetjes van de Teeven-deal, groter dan het gewiste sms’je op de telefoon van Mark Rutte inzake de dividendbelasting-kwestie, groter dan de verzwegen cijfers over criminele asielzoekers en groter dan alle andere zaken die de laatste jaren uit doofpotten werden opgevist.

Wat je ook vindt van de standpunten van Geert Wilders, als het waar is dat er tot in het hoogste politieke echelon druk is uitgeoefend om een politicus voor de rechter te krijgen en als het waar is dat het Openbaar Ministerie daarover heeft gelogen, dan komt het schrikbeeld van een bananenrepubliek wel erg dichtbij.

Een luistervink op het ministerie zou toenmalig minister Opstelten hebben horen zeggen „dat hij ons te veel voor de voeten loopt”, waarna het OM overging tot de vervolging van Wilders inzake de Minder Marokkanenzaak. De verdediging van Wilders zegt dit aannemelijk te kunnen maken.

Gevraagd naar deze op z’n zachtst gezegd onverkwikkelijke gang van zaken (als het waar is!), antwoordt Opstelten in deze krant: „Ik heb daar geen herinneringen aan.” Saillant detail: dat waren precies de woorden van Mark Rutte vorig jaar, toen hij bleef volhouden dat hij de notities van ambtenaren over de afschaffing van de dividendbelasting niet had gezien tijdens de kabinetsformatie.

„Ik heb daar geen herinneringen aan.”

Toen al concludeerde de verzamelde pers dat als je je iets niet kunt herinneren, dit niet betekent dat iets niet is gebeurd. Dit kan overigens aangaande de zaak Wilders vooralsnog niet worden gecheckt, omdat minister Grapperhaus van Justitie niet van plan is om de interne gespreksverslagen over de vervolging van Wilders openbaar te maken.

Zo wordt het op 25 juni spannend als de inhoudelijke behandeling van het hoger beroep dat Wilders heeft aangespannen, begint. Opstelten en voormalig OM-topman Herman Bolhaar kunnen dan als getuigen worden opgeroepen.

Wat altijd opvalt als Geert Wilders in het nieuws is, is de insteek die met name de NOS dan kiest. Opvallend terughoudend, laten we het zo zeggen. De NOS focuste zich gisteren op de weigering van Grapperhaus om de gespreksverslagen openbaar te maken, terwijl de kern van de zaak, de vermeende bemoeienis van Opstelten, in één zin werd afgedaan.

Als het waar is, dan… Pas dan publiceren wij, zal men hebben gedacht. Ook dat is vreemd, aangezien elke politieke scheet die ook maar naar een schandaal riekt, wel aanleiding is om man en paard te noemen.

Ik zag een tweet voorbijkomen van een creatieve twitteraar. Een foto van Opstelten die zegt: „Minder, minder, minder Wilders!” Daaronder het antwoord van het OM: „Dan gaan we dat regelen.”

Tjonge. Als dit waar is?

Dan gaan we nog wat beleven.

BerichtGeplaatst: Wo Jun 12, 2019 12:37 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

BerichtGeplaatst: Wo Jun 12, 2019 12:50 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

We gaan terug naar het jaar 2011. Ook het eerste proces tegen Geert Wilders was een politiek proces, een inquisitie dus. Let even op de volgende namen: Ivo Opstelten, Joris Demmink. Zit daar een luchtje aan of niet? Niet voor niets: Wat stinkt, dat ruik je van ver.

Quote:
Ook het eerste Wildersproces is besmet. In 2011 hoort een anonieme topambtenaar Ivo Opstelten in gesprek met secretaris-generaal van zijn ministerie Joris Demmink. Opstelten zei volgens de ambtenaar expliciet dat het OM Wilders moest vervolgen „omdat hij ons te veel voor de voeten loopt.” Daarbovenop heeft deze topambtenaar geen vertrouwen dat het OM zijn anonimiteit kan waarborgen, “er gaat te veel mis”. Daarmee serveert hij zijn werkgever dubbel af.

Deze Joris Demmink werd vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs in zijn strafzaken rond pedofiele verkrachting van twee Turkse minderjarige jongetjes. De twee slachtoffers wonen in Turkije en konden na al die jaren na dato niet meer hun verklaringen herhalen. Turkije werkte niet mee aan de rechtshulpverzoeken.

https://www.geenstijl.nl/5148042/feynman-en-of-feiten-wilders-politiek-vervolgd/

BerichtGeplaatst: Wo Jun 12, 2019 16:26 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Schandelijk. Volkspartij voor vrijheid en democratie? Laat me niet lachen. Dit is echt een schandelijke vertoning in iedere democratie. Dit is dictatuurwaardig gedrag.

En Royy maar roepen over de democratische rechtsstaat... wederom ziet men de rotte appels in de eigen club niet.

BerichtGeplaatst: Wo Jun 12, 2019 18:32 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

T mooie is dat je hier gewoon een parlementaire enquete op kunt zetten, Cliff.

BerichtGeplaatst: Wo Jun 12, 2019 19:35 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Een parlementaire enquête is een laatste redmiddel Royy... meestal om te onderzoeken wat er echt faliekant fout gegaan is.

Je zou meer geloofwaardigheid oogsten als je het gedrag van VVD-er Opstelten scherp zou veroordelen. Je zou het immers van geen enkele andere partij accepteren. En terecht.

Tenzij dat gelul over democratische rechtsstaat nog hypocrieter is dan ik dacht, en niet alleen internationaal een volkomen farce is maar zelfs nationaal.

BerichtGeplaatst: Wo Jun 12, 2019 19:37 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

@ Royy: Dat kan inderdaad, maar dat moet dan wel gebeuren. Het gebeurt echter NIET, omdat flink wat partijen in de Kamer er tegen zijn. En dat geeft toch te denken.
Zogenaamd om het argument dat ze eerst het hoger beroep af willen wachten. Een slecht argument.
Het gaat hier om politieke bemoeienis met de rechtspraak, en je dan nu ineens wel verschuilen achter diezelfde rechtspraak om zo de onderste steen niet naar boven te halen ?
Schande, wat je ook van Wilders mag vinden.

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici