Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici » Alles over de: PVV Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36, 37  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Do Mrt 22, 2018 11:52 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

En nu we na eeuwenlange strijd de reliotie en de lange arm van godsdienst op het openbaar leven achter ons gelaten hebben, waarom zouden wij ons dan op de hals moeten halen om via de zijdeur (massaïmmigratie dus) een ideologie welke nog veel achterlijker en agressiever is vrij spel te geven? Ik gun die Moslims hun eigen achterlijkheid van harte. Het is toch vergeefse moeite deze uit hun hoofden te krijgen en hen moderniteit bij te brengen. Maar dan wel in hun eigen zandbak. Niet hier!

BerichtGeplaatst: Do Mrt 22, 2018 18:27 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Byebye PVV.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 23, 2018 10:36 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Yep, wat ik al jaren voorspeld heb: de PVV zal uiteindelijk verdwijnen. Het gedachtengoed zal echter niet verloren gaan. Het zal overgenomen worden door andere (nieuwe, betere) politieke partijen.

BerichtGeplaatst: Za Mrt 24, 2018 11:29 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Op voorhand afscheid nemen van de twee-na-grootste partij van Nederland? Ik zou er niet op durven gokken.

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Za Mrt 24, 2018 12:23 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik had de moed opgegeven en heb niet gestemd. Ik vraag me ook af of ik de volgende keer wel ga stemmen.
Het blijkt dat nu figuren zonder enige kennis van zaken in de plus staan. De bakfietsclubs voeren de optocht
aan. Dat zal ook de volgende keer weer het geval zijn. Echte oplossingen moeten er komen.
Praatjes vullen geen gaatjes.

Als ik jonger was ging ik emigreren.
Beste mensen, ieder weldenkend mens wil een oplossing voor het duurzaaamheids en asiel probleem. Maar je moet niet op iemand stemmen omdat hij eikeltjes op zijn pyama heeft staan.

BerichtGeplaatst: Za Mrt 24, 2018 13:29 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Tedje van Es schreef:
Yep, wat ik al jaren voorspeld heb: de PVV zal uiteindelijk verdwijnen. Het gedachtengoed zal echter niet verloren gaan. Het zal overgenomen worden door andere (nieuwe, betere) politieke partijen.

Dat gedachtengoed zal alleen maar groter worden, simpelweg omdat de concurrentie daar alle aanleiding toe blijft geven. Met of zonder meer of minder PVV. De kartelpartijen zullen structureel minder totaal aandeel gaan innemen, simpelweg omdat ze zelf daar de munitie voor blijven aanleveren.

BerichtGeplaatst: Za Mrt 24, 2018 14:53 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Blens schreef:
Op voorhand afscheid nemen van de twee-na-grootste partij van Nederland? Ik zou er niet op durven gokken.

Die partij heeft 1 zetel behaald in de tweede stad van het land en is keihard afgestraft in de steden waar ze al vertegenwoordigd waren: Den Haag en Almere.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 18, 2018 17:40 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Grappig, het wrakingsverzoek van Wilders is toegekend...met dank aan Alexander Pechthold.

Het argument van Wilders dat Pechthold zich aan dezelfde soort 'discriminatie' heeft schuldig gemaakt als hij werd gisteren nog van tafel geveegd door de rechter, maar nu krijgt Wilders dus nieuwe rechters.

Dit toont maar weer eens de zinloosheid van dit hele proces aan.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 18, 2018 22:39 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Je proeft aan alles dat het niet deugt. De rechtbank blundert er op los en is overduidelijk vooringenomen. De rechter die meeliep in de demo tegen Geert Wilders moest hem berechten. Grapjurken.
BerichtGeplaatst: Za Mei 19, 2018 6:58 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ja eens.

Ik ben geen Wilders aanhanger, maar dit proces slaat nergens op en is bovendien slecht voor de geloofwaardigheid van de rechtsspraak in Nederland in zijn algemeenheid.

BerichtGeplaatst: Za Mei 19, 2018 9:59 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ik had Pechtold wel voor de rechtbank willen zien. Eikel. Blijkbaar is er geen enkel probleem meer als ik zeg dat ik de eerste neger of jood nog moet tegenkomen die zijn eigen fouten toegeeft...

Maar goed, ik ben het met Carlos eens dat dit de rechtspraak schaadt. Sowieso moeten mensen eens beseffen dat een gang naar de rechtbank een laatste middel is. We willen hier geen Amerikaanse taferelen. Een goed gesprek lost meestal een hoop op.

BerichtGeplaatst: Za Mei 19, 2018 13:20 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

carlos schreef:
Ja eens.

Ik ben geen Wilders aanhanger, maar dit proces slaat nergens op en is bovendien slecht voor de geloofwaardigheid van de rechtsspraak in Nederland in zijn algemeenheid.

+1

BerichtGeplaatst: Za Mei 19, 2018 20:29 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ook ik ben bepaald geen fan van de heer Wilders, maar dit proces is werkelijk te zot voor woorden. Ik zag niet zoveel kwaads in de uitspraak over die Marokkanen, sterker nog: als er niet zoveel ophef over was ontstaan, had ik me uberhaupt nooit afgevraagd of het wellicht strafbaar zou kunnen zijn.
Wilders moet gewoon zeggen wat hij wil zeggen, net als iedereen. In die zin heeft hij een sterk punt waar het gaat om de uitspaak van Pechtold: die is namelijk exact hetzelfde.
Het is van tweeën één: of beide uitspraken mogen niet, of ze mogen wel. Maar niet de één wel en de ander niet.
En verder moet iedereen eens ophouden zich gelijk beledigd, gekwetst, geschokt en gediscrimineerd te voelen. Als ze in het buitenland roepen dat ze minder Nederlanders willen omdat er Nederlanders zijn die daar te vaak de boel op stelten zetten, ben ik ook niet beledigd, want ik voel me gewoon niet aangesproken.

En wie zich wel - in welke context dan ook - aangesproken voelt, moet zich afvragen waarom: wie de schoen past trekke hem aan.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 20, 2018 21:15 Plaats reactie Reageer met quote
Boosoog

.

Je hoeft geen Wilders-fan te zijn om te erkennen dat Pechtold wel erg makkelijk lijkt weg te komen
COLUMN Columnist Özcan Akyol schrijft driemaal per week een column over wat hem bezighoudt.

Özcan Akyol 19-05-18, 06:00

https://www.ad.nl/politiek/je-hoeft-geen-wilders-fan-te-zijn-om-te-erkennen-dat-pechtold-wel-erg-makkelijk-lijkt-weg-te-komen~acc71631/?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=socialsharing_web

.
BerichtGeplaatst: Ma Mei 21, 2018 3:26 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Heel simpel: Wilders wel vervolgd en Pechtold niet; Dan is er sprake van meten met twee maten.

Van mijn part wordt Pechtold niet vervolgd vanwege een of andere Eerst Rus of zo. Het zou gek zijn als hij daar wel voor wordt vervolgd. Maar dan ook niet iemand anders voor minder.

BerichtGeplaatst: Wo Jun 13, 2018 17:55 Plaats reactie Reageer met quote
Boosoog

.

Verhofstadt: "Wilders krijgt geld uit Kremlin"
https://www.geenstijl.nl/5142458/geen-slechte-gok-op-zich/
Deze tandeloze Belg is echt rijp voor een dwangbuis.

.
BerichtGeplaatst: Zo Jun 24, 2018 9:19 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Wilders doet aangifte tegen DENK omdat deze club een nep-verkiezingsaffiche had gemaakt. Dat affiche moest de indruk wekken dat hij van de PVV was, en was voorzien van de tekst "na 15 maart gaan we ons land zuiveren." Uiteindelijk werd de affiche niet verspreid.
Een belachelijke en verwerpelijke actie natuurlijk van DENK, maar wel weer een hele dubbele moraal van Wilders om op hoge poten aangifte te gaan doen.
Was hij het niet die een nep-foto had geplaatst van Pechtold temidden van jihadisten ? Toen Pechtold overwoog om dáár aangifte van te doen, stond Wilders te roepen dat Pechtold niet moest zeuren.
Prima, maar zeur dan nu ook zelf niet.

BerichtGeplaatst: Ma Feb 04, 2019 23:52 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Tsja... kan iedereen wel een grote muil hebben over "corruptie" bij de VVD...

... blijkt de PVV een waar broeinest voor bekeerde moslims te zijn Laughing Who's next?

BerichtGeplaatst: Di Feb 05, 2019 12:03 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Maar wat is er met het Nederlandse rechtssysteem aan de hand als alleen al bij een tegenstander van de huidige regering, 2x een rechter kan worden gewraakt omdat hij partijdig zou kunnen rechtspreken.
Als wraking al 2x tegen 1 persoon werd vastgesteld. Wat moeten we dan denken bij alle andere rechtspraak.

BerichtGeplaatst: Di Feb 05, 2019 12:35 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ik vind dit wel een erg doorzichtige manier van de PVV om binnen de islam te infiltreren. Very Happy

BerichtGeplaatst: Di Feb 05, 2019 19:09 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Liever een paar huisjesmelkers die een iets scheve schaats rijden, dan een stel labielen wat blijkbaar relatief vatbaar is om bekeerd te worden tot de islam...

BerichtGeplaatst: Wo Feb 06, 2019 9:01 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Welke huisjesmelkers bedoel je? Een huisjesmelker is per definitie fout en ik zie de overeenkomst niet met iemand die zich, vanwege z'n labiele gesteldheid, tot een religie bekeert. Ga maar eens in een kerk kijken wat daar allemaal rondloopt.

BerichtGeplaatst: Wo Feb 06, 2019 18:57 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Je weet wel, VVD'ers die af en toe een scheve schaats rijden.

Bij de VVD weet je zeker dat je niet op een moslim-partij stemt. Bij de PVV moet je dat blijkbaar maar afwachten.

BerichtGeplaatst: Wo Feb 06, 2019 20:25 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Je weet wel, VVD'ers die af en toe een scheve schaats rijden.

Af en toe?? Het is één lange aaneenschakeling van leugens en aftredende ministers...

Halbe Zijlstra, Jeanine Hennis-Plasschaert, Ard van der Steur, Ivo Opstelten, Fred Teeven, Frans Weekers, Anouchka van Miltenburg, Johan Houwers....

Hoeveel krijgen we er nog? Bijna allemaal ook leugenaars trouwens.

BerichtGeplaatst: Do Feb 07, 2019 11:41 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ik ga je aanjagen! Leer eerst eens Nederlands! Very Happy

https://www.youtube.com/watch?v=ktOO7Y2tXh4

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici