Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Onderwijs en Gezondheidszorg » Welke partij is echt geinformeert over klimaat/milieu.
Plaats nieuw bericht  Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Welke partij is echt geinformeert over klimaat/milieu.
BerichtGeplaatst: Wo Jan 30, 2019 10:22 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Poendert

Zijn er in Nederland of Europa politieke partijen die anti-klimaat, inclusief het klootjesvolk zijn.
Bestaan er in onze regio politieke richtingen die zonder gedegen onderzoek klimaatwetten proberen in te voeren, of schreeuwt men met de door media opgefokte meute mee om kiezers te trekken?
Als voorbeeld noem ik de buitengewoon luitdrukkelijke campagne betreffende het eten van bv minder vlees. Deze leugencampagne werd opgezet via het door 240 ambtenaren bevolkte "Planbureau voor de Leefomgeving", een club die het kabinet moest inlichten over eventuele voordelen van een mindere vleesconsumptie. Deze voorlichting bleek op een zeer bewuste leugen te berusten, zoals de stichting Agri Facts via dreiging met een rechtzaak aantoonde.
Dan hoor ik net op de radio dat men in Duitsland zonnepanelen kan huren, terwijl nu al in een groot deel van ons land zelf geproduceerde stroom niet meer kan worden teruggeleverd, omdat het elektriciteitnet het grote plotselinge aanbod niet kan dragen.
Dan werd mij verteld dat een bekende, die zelfs geen geld heeft om zijn kont te krabben, volkomen in paniek probeert geld te lenen voor een warmtepomp/zonnecellen wegens de aanstaande afsluiting van gas, stroom, en verwarming, dit om zijn vrouw die aan een ziekte lijd, in de toekomst van warmte te voorzien.
Ik vraag me af of de "Jetten" op deze wereld weten wat ze hebben aangericht en nog aanrichten.

BerichtGeplaatst: Wo Jan 30, 2019 11:29 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Poendert

Hoor ik net op de radio dat spijbelen voor het klimaat een goede zaak is. Daar leren de kinderen, volgens een bevooroordeelde juffrouw, veel van.
Meer blijkbaar dan van spellen of rekenen. Breuken kunnen ook worden geschrapt op school las ik laatst.

Weerwoord forum index » Onderwijs en Gezondheidszorg