Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Europese Zaken » Juncker de dictator spreekt dogma uit. Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Za Jul 09, 2016 13:47 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Guus schreef:
Blensk moet volgens mij nog steeds wennen...

Nee joh gekkie... Shock Ik heb het gewoon niet zo op met ongekozen, zuipende, arrogante mannenlikkers.

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Za Jul 09, 2016 13:48 Plaats reactie Reageer met quote
Gerard R.

Guus schreef:
Blensk moet volgens mij nog steeds wennen aan andere culturen dan die op het Nederlandse platteland. Razz

Ik denk dus, dat het niet zal lukken, als ik hem zo lees.

BerichtGeplaatst: Za Jul 09, 2016 18:26 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

carlos schreef:
De grote orator Frans Timmerfrans spreekt! Stop de persen!! Very Happy

In ben werkelijk tot tranen geroerd...maar niet heus.

De grote anale orator spreekt en zijn rioollucht is weer opgestegen...

Vol zelf medelijden en wrok liegt deze Erdohan-idioot er als vanouds weer op los.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 24, 2018 23:31 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Loetje schreef:
Ik kan het wel volgen. De EU is immers een dictatuur en geen democratie.

Inderdaad.... PvdA dictator Timmermans voelde zich zeer verplicht aan de totalitaire Islamistische
genocide-dictatuur Saudi Arabie... (zelfs midden in het humaan catastrofale dieptepunt van de
Saoedische pro-ISIS-periode).

Timmermans vond die Wilders stikkeractie over Saudi Arabie onverteerbaar en betrad ieder medium
om zijn sterke gevoelens de vrije loop te laten. ''diepe excuses'' zouden aangeboden moeten worden !

Ook over de nieuwe genocide, nu in Yemen, met dezelfde Saoedische aanstichters is Timmermans
veel minder spraakzaam..

Tevens gebruikte hij zijn vriendjes uit Soedi Arabie als dreigmiddel jegens het Nederlanderse volk dat wel
eens niet meer op de collaborerende PvdA zou gaan stemmen... zijn Islamistische vriendjes
''zouden ons wel eens kunnen straffen''... wist hij te vertellen.

Momenteel leest Timmermans obsessief de Polen de les over ''zijn'' democratie en probeert
alle landen die geen massa-immigratie wensen (zoals in Nederland tegen de wil van het volk is opgelegd)
te ''dwingen''. Wat voor Erdogan geldt geldt ook voor Timmermans ''democratie is een middel om de
macht te krijgen waarna deze kan worden afgeschaft''.

Timmermans (ook al destijds tegen de gekozen burgemeester) is inderdaad geen democraat,
maar in wezen net zo totalitair gebleken als de ergste NSB'ers die in Nederland rondliepen...

Dat geldt ook voor de mee-heulende Klaver, Rutte, Buma, Pechthold (en zijn Rutte-achtige
lachebekkie opvolger) en de laffe nichterige Buma en zo meer.

Heel erg gevaarlijk wordt de huidige bemoeienis van D66 met inperken van gegevensuitwisseling en
meningsvrijheid in Nederland onder het mom van ''fake news'' bestrijding...

Weerwoord forum index » Europese Zaken