| Juncker de dictator spreekt dogma uit. |  |
Geplaatst: Wo Jun 01, 2016 21:06 |
|
|
|
http://www.volkskrant.nl/buitenland/slowakije-belooft-pro-europese-eu-voorzitter-te-worden~a4311890/
''Voorzitter Jean-Claude Juncker zei er niet aan te twijfelen dat Fico zijn belofte zich de komende zes
maanden 'heel pro-Europees'' op te stellen nakomt.
'De gevaarlijkste afkorting als het gaat over migratie is 'nee'. ''
De meeste gevaarlijke man van Europa de ongekozen dictator Juncker, uit ministaat Luxemburg
afkomstig, laat weer eens zien dat hij geen democraat is...
Ieder EU-voorzitter die als Juncker ''pro-immigratie'' is, mag zijn (Junckers) accenten doordrukken,
iedere EU-voorzitter die een ander standpunt huldigd...wordt zelfs en-publique gemuilkorft.
Mao. Erdohan en Kim Jong Un, Koning Abdoel Aziz al-Saoed.... huldig(d)en eenzelfde strategie...
maar dat noemt men dan weer ''totalitair''.
Kan iemand het nog volgen? Ik wel... |
|
_________________ Het verschil tussen PvdA, D66, Groen Niks en VVD en de media is gering, zoals het er in een dictatuur aan toegaat. |
|
|
|
Geplaatst: Do Jun 02, 2016 8:46 |
|
|
|
Ik kan het wel volgen. De EU is immers een dictatuur en geen democratie. |
|
|
|
|
Geplaatst: Ma Jun 06, 2016 9:38 |
|
|
|
Jean Claude Druncker, the best of..
Kan het nog genanter?
Op zich zou ik er nog wel om kunnen lachen, ware het niet dat dit de grote baas is van de EU, en dagelijks op onze kosten glazen peperdure champagne achterover slaat, terwijl de meesten van ons zich in het zweet moeten werken tot een uur of vijf 's middags. |
|
|
|
|
Geplaatst: Ma Jun 06, 2016 9:48 |
|
|
|
Zo te zien is hij straalbezopen van al die champagne. |
|
_________________ De beste stuurlui raken kant noch wal. |
|
|
|
Geplaatst: Ma Jun 06, 2016 19:10 |
|
|
|
Dit is dus de volslagen idiote dictator aan wie de de liegende Timmermans zijn baan te danken heeft..
Dronken met de benen op de vloer trommelend beledigd hij ook nog eens de beste
leider van Europa (uit Hongarije) met het meest verantwoordelijkheidsgevoel in zijn donder.
https://www.youtube.com/watch?v=XPgiI46FCDU
Van zijn beslissingen en kinderlijke navieve houding inzake Erdohan
zal Europa nog 50 jaar last ondervinden. |
|
_________________ Het verschil tussen PvdA, D66, Groen Niks en VVD en de media is gering, zoals het er in een dictatuur aan toegaat. |
|
|
|
Geplaatst: Ma Jun 06, 2016 22:25 |
|
|
|
Juncker lijkt me familie van Jelsin. Die bracht Rusland aan de rand van de afgrond.
Wij gaan met de EU dezelfde kant op. Maar wij hebben geen Poetin om ons er weer bovenop te helpen. |
|
_________________ Milieu-activisme. Harten van goud, en hersens van havermout. |
|
|
|
Geplaatst: Za Jun 25, 2016 19:29 |
|
|
|
Juncker is nog erger dan Jeltsin, hij brengt armoede, geweld en Islamisme vele landen binnen zonder dat
hij door de inwoners van welk land dan ook gekozen is. |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Jul 07, 2016 13:29 |
|
|
|
En dan natuurlijk de allergrootste afgang die door alle hielenlikkers wordt afgedaan met een zelfvoldaan arrogantenlachje.
|
|
_________________ Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Geplaatst: Do Jul 07, 2016 14:48 |
|
|
|
|
_________________ Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Geplaatst: Do Jul 07, 2016 15:17 |
|
|
|
Heel veel kussen maar niet geliefd
Ik denk dat "uitgekotst" een betere omschrijving is.
Deze ongekozen EU-commissie voorzitter en EU-baas Jean-Claude Juncker is het gezicht van alles wat mis is met Europa. Autoritair, eurofiel en nog een zuipschuit ook. Bovendien is hij een ongekozen "baas", hij kan niet afgezet worden en het electoraat heeft geen enkele stem. O ja, met 26 zetels is de Nederlandse invloed gelijk aan ongeveer 4%. Dat is hetzelfde als recht hebben op 1000 euro en je krijgt er 40.  |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Jul 07, 2016 15:20 |
|
|
|
En jij zou dat wel eens even drastisch willen veranderen omdat jij (en
misschien wel anderen nog) dat wilt?
Dictaat op dictaat. Zullen de lidstaten niet zomaar goed vinden, schat ik in.
Nee toch? |
|
_________________ Primair geluk komt met een pakketje: tevredenheid met je leven, geduld, compassie en 't ontbreken van angst. Kost wat moeite... |
|
|
|
Geplaatst: Do Jul 07, 2016 15:25 |
|
|
|
Oud-minister Ben Bot over Juncker:
,,Hij drinkt graag en soms te veel. Ik heb hem heus wel eens bij de arm moeten nemen. Maar hij heeft er nooit ellende mee veroorzaakt en de volgende ochtend was hij weer zo fris als een hoentje. De man kan gewoon beter tegen drank dan de meesten van ons.''
Zo kun je dat best een beetje "wegredeneren" Een ongekozen EU-Commissievoorzitter die bewezen bezopen op het politieke toneel verschijnt en daar dus vervolgens z'n aristocratische reet mee afveegt. Geeft een aardig beeld van het narcistisch-arrogante niveau bij deze drinkebroer. |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Jul 07, 2016 16:01 |
|
|
|
Ben Bot moet niet zo uit de school klappen.
Maar hij laat ook zien dat het geen kwaad kan.
Ik heb ook zo iemand gekend, kon beter tegen drank dan anderen.
Én brillant.
Nou ja...
Maar ik weet het, er zal altijd wát gevonden worden door de tegenstanders.
Doet me denken aan het smijten met vuil in de VS tijdens presidentsverkiezingen.
Misschien drinken ze in Luxemburg wat meer ivm. lagere accijns. |
|
_________________ Primair geluk komt met een pakketje: tevredenheid met je leven, geduld, compassie en 't ontbreken van angst. Kost wat moeite... |
|
|
|
Geplaatst: Do Jul 07, 2016 16:19 |
|
|
|
Oh ja, ik ken ook zoiemand. Die zei altijd 'met een pilsje op rijd ik beter, ik kan goed tegen drank'... en toen reed hij een 12 jarig kind dood.
Nou ja...  |
|
_________________ Hier gaan over het tij, de maan, de wind... en wij |
|
|
|
Geplaatst: Do Jul 07, 2016 16:29 |
|
|
|
De hele meute die de EU regeert bestaat uit gesjeesde politici, derderangs managers en luie ambtenaren die niets presteren. Het gaat die meute alleen maar om het duurbetaalde baantje. |
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Do Jul 07, 2016 17:02 |
|
|
|
Schandalig generaliserende opmerking. |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Jul 07, 2016 17:06 |
|
|
|
Het geeft het niveau aan van de EU-criticasters...... |
|
_________________ Waar gesjoemeld kan worden zal dat ook zeker gebeuren. |
|
|
|
Geplaatst: Do Jul 07, 2016 19:18 |
|
|
|
Nee, het 12 jarige kind wilde zelfmoord plegen onder zijn rijdende auto... nou goed. |
|
_________________ Hier gaan over het tij, de maan, de wind... en wij |
|
|
|
Geplaatst: Do Jul 07, 2016 19:24 |
|
|
|
[gerardaan] Ja maar er komen heel veel kinderen onder auto's[/gerarduit]
Juncker en de EU: Wanhopig opzoek naar het Europese volk wat er niet is. Dan maar zonder volk moet hij gedacht hebben. |
|
_________________ Earth is not a human life support system.The way to see by faith is to shut the eye of reason. |
|
|
|
Geplaatst: Do Jul 07, 2016 19:27 |
|
|
|
[_] Niet alle kinderen komen onder auto's...[/] |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Jul 07, 2016 19:28 |
|
|
|
|
_________________ Earth is not a human life support system.The way to see by faith is to shut the eye of reason. |
|
|
|
Geplaatst: Do Jul 07, 2016 19:38 |
|
|
|
Ik kan nog veel meer voorbeelden geven van wat wel niet kan gebeuren als
men met alcohol op gaat rijden. Ook op de fiets enz.
Maar dát zegt verder niets als we het over leiders hebben, tenzij het praktijk wordt.
Ik ken dat van vrijdagmiddagborrels in bedrijven....
Iemand kan zich laten rijden, nietwaar? |
|
Laatst aangepast door Gerard R. op Do Jul 07, 2016 20:23, in totaal 1 keer bewerkt _________________ Primair geluk komt met een pakketje: tevredenheid met je leven, geduld, compassie en 't ontbreken van angst. Kost wat moeite... |
|
|
|
Weerwoord forum index » Europese Zaken