Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politiek Theorie en Filosofie » De Islam heeft een doel met Europa. Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 27, 28, 29  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Vr Dec 27, 2019 8:44 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Gezellig die kerstsfeer op Weerwoord.

BerichtGeplaatst: Vr Dec 27, 2019 10:01 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ja, laten we met zijn allen braaf en lief gaan zitten wezen. En een sentimenteel liedje kwelen onder de kerstboom.
Kunnen we daarna weer los gaan.
Is dat beter, meneer Cliff ?

BerichtGeplaatst: Vr Dec 27, 2019 10:53 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

estudiant schreef:

Want sinds wanneer is extreem links voor religie??
Rolling Eyes

Sinds gedegenereerd links (Totaal iets anders dan bijvoorbeeld Vrij Links, welke overigens door de linkse kerk (En als het geen kerk is, dan toch wel een sekte.) als ketters en afvallig wordt beschouwd.) meende in de Moslims een nieuwe groep potentiële kiezers te hebben gevonden. En waar eens wij na eeuwenlange strijd bij wetten en gewoonten o.a. de lange arm van godsdienst op de overheid en op het openbare leven voorgoed achter ons gelaten hebben, meende gedegenereerd links uitzonderingen boven en bezijden onze wetten en gewoonten voor Moslims te moeten maken om hen op hun gemak te stellen. Hun eigen Verlichtingswaarden moesten er zelfs aan geloven om de Islam maar te behagen.

Links heeft de Verlichtingswaarden verraden
http://pomoland-nl.blogspot.com/2015/02/links-heeft-de-verlichtingswaarden.html]

En liever de Assounah Moskee te vriend blijven houden en dan maar een blinde vlek voor bijvoorbeeld genitale verminking bij vrouwen dan optreden tegen allerlei preken voor onderdrukking van vrouwen vanuit deze haatkazerne.

Interessant artikel:

‘Het lijkt alsof we met vrouwenrechten terug gaan in de tijd. Het wordt érger’
https://www.vrij-links.nl/artikelen/interview/het-lijkt-alsof-we-met-vrouwenrechten-terug-gaan-in-de-tijd-het-wordt-erger/

Laatst aangepast door Loetje op Vr Dec 27, 2019 11:17, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Vr Dec 27, 2019 11:05 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Very Happy Very Happy
Even afgezien van de linken......( die je ook maar leent natuurlijk Wink )
Erkenbrand? Constant Kuster? ( hoewel de woordkeuze iets te intelligent is voor hem). Of ........ daar istieweer Mannheimer ( vertaald uiteraard)

Of komt dit rechtstreeks uit jouw brein ? De kans daarop acht ik overigens verwaarloosbaar klein.

BerichtGeplaatst: Vr Dec 27, 2019 11:12 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Je wilt die pro-Amedinejad van het Palestijnenbeffertje Constant Kusters nog eens horen? Very Happy

Wel, hoewel ik mijn reet afveeg met Ahmedinejad (Ahmedinejad: Het Westen kan kiezen tussen onderwerping aan de Islam of de dood.) zal ik je helpen om klaar te komen. Ik ben de beroerdste niet. Het zuigelingetje heeft immers aangegeven weer eens borstvoeding nodig te hebben. Wel, hier je borstvoeding, zuigelingetje!

Quote:
NVU voorzitter Constant Kusters toespraak tijdens de demonstratie van 4 augustus 2007 in Den Haag met als thema: Tegen Zionisme en Imperialisme! Solidariteit met Iran!

Laatst aangepast door Loetje op Vr Dec 27, 2019 11:21, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Vr Dec 27, 2019 11:20 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

estudiant schreef:

Ik vergaar nog wel eens kennis door me in materie te verdiepen. Gelet op de tijd waarop jij na mijn bijdrage kwam trollen mag ik concluderen dat je de artikelen niet gelezen hebt. Dan valt er moeilijk verder te discussiëren, toch? Je had de artikelen ook kunnen lezen en er een mening over geven waar je het wel en waar je het niet mee eens bent. Maar je koos voor trollen. Helaas, beurt voorbij.

BerichtGeplaatst: Vr Dec 27, 2019 11:25 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Loetje schreef:
Je wilt die pro-Amedinejad van het Palestijnenbeffertje Constant Kusters nog eens horen? Very Happy

Wel, hoewel ik mijn reet afveeg met Ahmedinejad (Ahmedinejad: Het Westen kan kiezen tussen onderwerping aan de Islam of de dood.) zal ik je helpen om klaar te komen. Ik ben de beroerdste niet. Het zuigelingetje heeft immers aangegeven weer eens borstvoeding nodig te hebben. Wel, hier je borstvoeding, zuigelingetje!

Quote:
NVU voorzitter Constant Kusters toespraak tijdens de demonstratie van 4 augustus 2007 in Den Haag met als thema: Tegen Zionisme en Imperialisme! Solidariteit met Iran!

Je gaat me toch niet vertellen dat Constant uit de bruine gelederen is gestoten?? Wat is er gebeurd dat jullie zo gespleten lijken te zijn??? dat is niet slim hoor, eendracht maakt macht !! EEN NIEUWE TIJD BREEKT BAAN, komt zo niet dichterbij hoor
Laughing

BerichtGeplaatst: Vr Dec 27, 2019 11:27 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

https://www.nu.nl/media/6020240/kro-ncrv-over-interview-met-syrieganger-het-past-in-deze-tijd.html

Laatst aangepast door 10 miljoenste op Vr Dec 27, 2019 11:38, in totaal 2 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Vr Dec 27, 2019 11:35 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Loetje schreef:
estudiant schreef:

Ik vergaar nog wel eens kennis door me in materie te verdiepen. Gelet op de tijd waarop jij na mijn bijdrage kwam trollen mag ik concluderen dat je de artikelen niet gelezen hebt. Dan valt er moeilijk verder te discussiëren, toch? Je had de artikelen ook kunnen lezen en er een mening over geven waar je het wel en waar je het niet mee eens bent. Maar je koos voor trollen. Helaas, beurt voorbij.

Ik discussieer niet met linkjes wanneer ze zo zondermeer geplempt worden, ik mis dan gewoon de onderbouwing, oftewel het proces dat nu eenmaal nodig is om te discussiëren.
Ik vraag me bij jou sowieso trouwens af of je niet een robot bent, die geprogrammeerd is op bepaalde woorden die in de media verschijnen ( bv Islam, mohammedaans, links, boerka, identiteit etc etc) en dan een soort standaardbericht creëert dat de schijn heeft van een mening van een natuurlijk persoon.

Want robot of niet, het is wel altijd hetzelfde patroon.
Zelfs het woord “zuigelingetje” is uit hetzelfde programma Wink

Laatst aangepast door estudiant op Vr Dec 27, 2019 15:04, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Vr Dec 27, 2019 11:36 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Cliff schreef:
Gezellig die kerstsfeer op Weerwoord.

Hoezo? Je wilt toch niet zeggen dat we hier de geboorte van de zoon van god moeten vieren/respecteren?

Shock

BerichtGeplaatst: Vr Dec 27, 2019 11:37 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Loetje schreef:
estudiant schreef:

Doe ik altijd. Maar als ik jou daar dan op wijs, reageer je niet of je schiet in een kramp.

BerichtGeplaatst: Vr Dec 27, 2019 11:41 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Dat is het nadeel van een robot. Ze hebben veel geprogrammeerde maar gekleurde kennis maar in een discussie komen ze niet mee. Wat dat betreft moet er nog veel aan de robot gesleuteld worden.

BerichtGeplaatst: Vr Dec 27, 2019 13:25 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

10 miljoenste schreef:
https://www.nu.nl/media/6020240/kro-ncrv-over-interview-met-syrieganger-het-past-in-deze-tijd.html

Quote:
Echt waar een human-interest interview met een IS vrouw? Met kerst? En een sfeervolle kerstboom erbij? Leuk ook wellicht zo iets voor alle Jezidi en Syriërs die jaren onder de meest onmenselijke terreur hebben gezucht. Maar die houden we graag buiten.

https://twitter.com/YoeriAlbrecht/status/1209986934040416257

BerichtGeplaatst: Vr Dec 27, 2019 14:01 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Quote:
Waar vrouwelijke SS-beulen bijnamen kregen als ‘Blonde engel des doods’ of ‘Heks van Buchenwald’ en na de oorlog zwaar werden gestraft, daar noemt men nu ISIS-terroriste Laura Hansen ‘kalifaatmeisje’ en mag zij haar jankverhaal doen op de nationale televisie.

https://twitter.com/Bos_M/status/1210155428539240449

Laatst aangepast door Loetje op Vr Dec 27, 2019 17:18, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Vr Dec 27, 2019 14:36 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ik ben het niet vaak eens met Loetje, maar hier heeft hij wel een punt natuurijk.

BerichtGeplaatst: Vr Dec 27, 2019 15:01 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Het citaat is prima en juist getroffen.
Maar helaas ..... het is niet ontsproten aan het brein van Loetje, het is gestolen van Twitter.
En wel van Martin Bos FVD statenlid van Zeeland:

Martin Bos

@Bos_M
26 dec.
Martin Bos heeft geretweet KRO-NCRV talkshow
Waar vrouwelijke SS-beulen bijnamen kregen als ‘Blonde engel des doods’ of ‘Heks van Buchenwald’ en na de oorlog zwaar werden gestraft. Daar noemt men nu ISIS-terroriste Laura Hansen ‘kalifaatmeisje’ en mag zij haar jankverhaal doen op de nationale televisie.

Ik moet wel toegeven dat Loetje goed is in citeren en parafraseren. Wink

BerichtGeplaatst: Vr Dec 27, 2019 15:09 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Maakt het voor jouw uit wie er ongezouten waarheid brengt ?
jouw politieke favorieten schrapen allerlei leugens en vooringenomen verzinsels bij elkaar !

De Nederlandse reclame wereld en volks media is geheel doordrenkt van islampropaganda, bedacht door het zogenaamd economisch D66 intellect .
Zelfs TV titel - De kracht van de kringloopwinkel - wordt misbruikt om buitenlandse import een breed 99% dure zendtijd ( ingemept ) propaganda podium te bieden .

Deze documentaireserie laat zien dat de kringloop niet alleen qua spullen, maar ook qua mensen vol verborgen parels zit
https://www.tvgids.nl/tv/de-kracht-van-de-kringloopwinkel/77844111
BerichtGeplaatst: Vr Dec 27, 2019 17:08 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Wat was nu helemaal jouw punt? Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Vr Dec 27, 2019 18:20 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

estudiant schreef:
Ik discussieer niet met linkjes wanneer ze zo zondermeer geplempt worden, ik mis dan gewoon de onderbouwing, oftewel het proces dat nu eenmaal nodig is om te discussiëren.

En jij discussieert wel? Jij ontpopt je steeds meer als een trol. Jouw onderbouwing bestaat uit niets meer dan emoticons. Die plemp je in iedere bijdrage.
En dan heb je kritiek op anderen? Laat me niet lachen!

BerichtGeplaatst: Vr Dec 27, 2019 19:14 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Tedje van Es schreef:
estudiant schreef:

En jij discussieert wel? Jij ontpopt je steeds meer als een trol. Jouw onderbouwing bestaat uit niets meer dan emoticons. Die plemp je in iedere bijdrage.
En dan heb je kritiek op anderen? Laat me niet lachen!

Ja grappig he die emoticons. Very Happy geeft altijd net effe dat zetje he Wink
Kijk van Es, je bent gewoon kwaad omdat je het niet kunt winnen in een discussie; bv of een extreem Islamitische organisatie nu extreem rechts of extreem links is Rolling Eyes
Ipv dat je dan er iets van op wil steken Idea wordt jij alleen maar boos Evil or Very Mad en misschien zelfs wel bedroefd Crying or Very sad

Maar joh... het zijn maar letters hoor Cool dus kom op Smile wees niet bedroefd Sad of kwaad Mad maar blij Very Happy Laughing Wink

BerichtGeplaatst: Za Dec 28, 2019 0:45 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Jip schreef:
Hoezo? Je wilt toch niet zeggen dat we hier de geboorte van de zoon van god moeten vieren/respecteren?

Shock

Nope, kerstfeest is van oorsprong geen christelijk feest, maar opgeëist door de christenen. Het is het feest waarbij we vieren dat de dagen weer langer worden. Het donkere dieptepunt overwonnen!

BerichtGeplaatst: Za Dec 28, 2019 10:45 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

estudiant schreef:
Kijk van Es, je bent gewoon kwaad omdat je het niet kunt winnen in een discussie; bv of een extreem Islamitische organisatie nu extreem rechts of extreem links is Rolling Eyes

Kwaad ik? Hoe kom je daarbij? Ik win de discussie want jij ontwijkt voor de zoveelste keer een antwoord en begint als reactie te trollen.

Je bent gezien!

Cliff schreef:
Nope, kerstfeest is van oorsprong geen christelijk feest, maar opgeëist door de christenen. Het is het feest waarbij we vieren dat de dagen weer langer worden. Het donkere dieptepunt overwonnen!

Het verlichte bomenfeest. Bij de Fabeltjeskrant wisten ze dat al.

Christus is trouwens helemaal niet in december geboren. Uit de oude stukken kan aan de hand van o.a. het beschrijven van gewassen en etenswaren geconcludeerd worden in welk seizoen Christus geboren is. Dat blijkt rond mei te zijn geweest.

BerichtGeplaatst: Zo Dec 29, 2019 1:46 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Tedje van Es schreef:

Christus is trouwens helemaal niet in december geboren.

Dat klopt.

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Zo Dec 29, 2019 11:52 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Ik heb ook gehoord dat Christus niet de zoon van God was, maar van Jozef van Nazareth.

BerichtGeplaatst: Zo Dec 29, 2019 14:13 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Wel knap dat je iets kan horen zonder te kunnen luisteren.

Weerwoord forum index » Politiek Theorie en Filosofie