Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Binnenland » VARA coryfee Silvana sluit aan bij Turks Facisme DENK Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
VARA coryfee Silvana sluit aan bij Turks Facisme DENK
BerichtGeplaatst: Wo Mei 18, 2016 14:32 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

http://www.telegraaf.nl/binnenland/25814233/__Sylvana_Simons_sluit_zich_aan_bij_DENK__.html

Geheel niet verwonderlijk, de VARA coryfee en vast gast bij Mathijs van Nieuwkerk
staat op de lijst van de Erdohan getrouwe partij DENK.

Ik heb altijd al gezegd dat de lijnen tussen VARA, Erdohan, DWDD en de PvdA
zeer nauw zijn en bijna een onontknoopbare kluwen.

De twee DENK oprichters hadden op een haar na nog een hoge positie in de PvdA gehad,
en velen van Erdohands 5e colonne zitten nog steeds in deze partij.

Voor diegene die naief zijn, de PvdA is allang achter de schermen om voor een Islamistische
staatsvorm... Veel makkelijker dan democratie.

BerichtGeplaatst: Wo Mei 18, 2016 15:13 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Dat begrijp ik niet. Het is een eigenzinnige vrouw, ze maakte een mooi (jazz/soul) programma op Radio 6 en was één van de drijvende krachten achter de Zwarte Lijst.
En uitgerekend zo iemand gaat zich aansluiten bij een islamitische partij die bepaald niet gematigd is.

Om met de nummer 1 van het vorig jaar te spreken: What's Going on, Sylvana?

BerichtGeplaatst: Wo Mei 18, 2016 15:54 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Zie Europese Zaken: Turkije heeft Europa bij de pik! Evil or Very Mad

BerichtGeplaatst: Wo Mei 18, 2016 16:01 Plaats reactie Reageer met quote
Gerard R.

Het is wederzijds. De Turken zullen er ook wat voor terugkrijgen.
Steeds na intensieve controle van de EU op wat zij doen...

BerichtGeplaatst: Wo Mei 18, 2016 16:16 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Men moet niet de mechanismen onderschatten waarop NSB'ers destijds dreven
en deze eigen clan-racisten in het heden.

Evenals Hitler, zijn het allen mislukkelingen, zoeken ze de schuld bij anderen (schofferen van
het gastland) en gaan ze voor gevaarlijke ideologieen,
noem het de 5e colonne, gestuurd vanuit Turkije...

Turkije een land van genocides en totale uitsluiting/uitbuiting en culturele vernietiging
en vervolging van minderheden.

Turkije een land zonder veel macht en vele vijanden en ongure vrienden...

ware het niet dat Europa (slechtste leiders sinds WOII)
die macht vrijwillig weggeeft aan Erdohan de oorlogsmisdadiger en Islamisme-fanatist.

BerichtGeplaatst: Wo Mei 18, 2016 19:23 Plaats reactie Reageer met quote
Gerard R.

Ik denk, dat de Turken zich niet gemakkelijk voelen bij de huidige omstandigheden.
De EU ook niet echt, maar ik denk, dat 't hier het minste 'weegt'.

BerichtGeplaatst: Wo Mei 18, 2016 23:01 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

IK vind je reactie zoals gewoonlijk totaal onbegrijpelijk.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/25818571/__Simons__begrip_arrestatie_Umar__.html

Begin er maar aan te wennen dat ook mensen met een kleurtje
zowel racistisch als Facistische ideeen op na kunnen houden en dat jij uiteindelijk
het onderspit zult delven in je eigen land.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/25819069/__Kamer_verdeeld_over_innemen_pas__.html

Niemand zullen de rechten voor de oorspronkelijke inwoners beschermen en de stiekeme Gay Rutte
met zijn laag afhangende smalle schouders al helemaal niet.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/25817281/___Turkse_NL_ers__spreek_je_uit____.html

Geen Turk die onder de indruk raakt door deze ondermaatse smalle eigen-carriere-man.

BerichtGeplaatst: Do Mei 19, 2016 8:12 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Nico over Sylvana en DENK:

http://www.dumpert.nl/mediabase/6776787/b88b7d19/dijkshoorn_over_denk.html

Heerlijk! Very Happy

Geen politici met een dubbel paspoort!

BerichtGeplaatst: Do Mei 19, 2016 8:53 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Gerard R. schreef:

Eerder zullen de Turken alles krijgen en Europa er onvoldoende of niets voor terug. Gewoon een ripdeal dus. En onze elites laten dit gebeuren en brandofferen dus de Europeanen om die Turken maar te blijven pleasen.
Gerard R. schreef:

En daar vertrouw jij op?
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
DENK komt naar je toe deze zomer
BerichtGeplaatst: Do Mei 19, 2016 8:58 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Meesterlijke collumn van Rob Hoogland
BerichtGeplaatst: Do Mei 19, 2016 9:58 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Potjandorie, ook Syllie naar DENK.

De verzameling wordt nog bonter dan destijds bij de LPF.

Eerst waren daar de stichters van het genootschap, de voormalige PvdA-Turken Tunahan Kuzu en Seluk ztürk, die inmiddels enger zijn dan Anthony Perkins tijdens die douchescene in Psycho. Toen sloot Farid Azarkan, een subsidie-Marokkaan (nee, niet flauw doen nu, dat is géén pleonasme), zich bij hen aan, over wie beweerd wordt dat hij op 28 februari 1997 een keer heeft gelachen, maar daar geloof ik dus echt helemaal niks van. En nu mag ook zeur-Surinaamse Sylvana Simons namens de club optreden, even diep ademhalen: danseres, vj, actrice, presentatrice, columniste, schrijfster, mode-ontwerpster, fitnessgoeroe, sidekick, liefje van, moeder, Zwarte Piet-haatster en dan vergeet ik nog 897 andere functies.

Tegenwoordig ziet Syllie, zoals wij allen weten, vooral brood in racisme.

Wie kunnen we verder nog bij DENK verwachten?

Sjimmie van Sjors, Ali Baba, Kabouter Plop?

Ik sluit het niet uit.

Bart van U. misschien?

Als er eentje is die overal onrecht in herkent en daar op eigen initiatief maatregelen tegen neemt, dan is hij het wel.

Wat zou voor Tunahan en Seluk de doorslag hebben gegeven toen zij besloten om Sylvana tot de DENK-gelederen toe te laten? Ik kan mij momenten uit haar openbare leven herinneren die, indien verplaatst naar het heden, niet geheel en al zouden overeenstemmen met wat hun Grote Leider, sultan Reep Tayyip Erdogan de Eerste, voor ogen heeft wanneer hij de maatschappelijke functie van de vrouw in gedachten houdt. Bovendien heb ik zomaar zon vermoeden dat madam niet snel genoegen zal nemen met een plaats in de schaduw, de godganse dag pilav bereidend, vervuld van een verlangen naar zelfopoffering, het lichaam zoveel mogelijk bedekt op de spaarzame momenten dat zij zich buitenshuis begeeft.

Maar wat is het dan?

Hebben ze die Viva-column van juli vorig jaar misschien gelezen?

Syllie beschreef daarin een fantasie waarin zij door een Teletubbie naar grote hoogten wordt gebracht, dat wil zeggen: door een vrouw in een burkini wordt verleid om in een zwembad stiekem naar haar toe te crawlen: Vanaf mijn nek glijdt haar aanraking naar beneden. Tergend langzaam. Ik ben blij dat ik in het water zit, want ik krijg het steeds warmer. Dan zegt ze, zonder te spreken: Wees niet bang, ik zal het aan niemand vertellen. Ik geloof haar en geef me over, waarop ze zwijgend tien minuten lang haar goddelijke gang met me gaat.

Hoe door en door fatsoenlijk je ook bent, als moslim, hoe verwerpelijk je uitingen van homoseksualiteit dientengevolge ook vindt, het maakt je toch wat toegeeflijker als je vervolgens de kans krijgt om met de schrijfster van zon epistel een werkkamer op het Binnenhof te delen.

Stemmentrekkertje hoor, die Sylvana.

Volgens mij staan de klikturken nu al in rotten van vier bij de stembureaus voor 15 maart 2017 opgesteld.
BerichtGeplaatst: Do Mei 19, 2016 10:00 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

BerichtGeplaatst: Do Mei 19, 2016 10:03 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Toen Sylvana Simons twee jaar geleden begon te zeuren over Zwarte Piet had ze voor mij al afgedaan. Maar dit slaat alles. Deze dame is haar eigen graf aan 't graven.

BerichtGeplaatst: Do Mei 19, 2016 11:02 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Deze PvdA afsplitsing van deze Erohan-Facistoide zelfbeklagers (Hitler beliep hetzelfde pad),
zou ik maar wel heel serieus nemen..

De VARA en DWDD plus een aanzienlijk deel van de PvdA hebben de democratie allang verruilt voor een
of andere Islamitische onderwerpingsvorm... en die afsplitsing was maar eigenlijk een ongelukje...

Als je zoals Aboutaleb (de zetel-burgemeester zonder verantwoordelijkheden) alsmaar zeurt of
''racismuh'' dan hoef je nergens anders meer rekenschap af te geven... iedere kritische vraag
kan als ''racismuh'' worden afgewimpeld.

Bij Hitler was ieder kritische vraag een complot van ''de Joden''.

Bij VARA, PvdA, D66, Gr. Links hebben ''de Blanken'' het altijd gedaan, hier en in het buitenland...

Wie deze structuur doorziet weet waar dat heen gaat leiden.

BerichtGeplaatst: Do Mei 19, 2016 11:16 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Sylvana is geboren in 1971 in Suriname.
In 1975 werd Suriname onafhankelijk.
Ze is waarschijnlijk een van de 200.000 Surinamers die voor 1975 naar Nederland vertrokken.
Omdat ze niet onder een ZWARTE regering in hun geboorteland willen leven.
Waarom geen kritiek op haar geboorteland?
Of waarom gaat ze niet terug naar Suriname waar wel zwarte Piet wordt gevierd.
Dus een beetje dimmen zou ik zeggen.

BerichtGeplaatst: Do Mei 19, 2016 13:10 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

BerichtGeplaatst: Do Mei 19, 2016 15:03 Plaats reactie Reageer met quote
Gerard R.

Loetje schreef:
Gerard R. schreef:

Eerder zullen de Turken alles krijgen en Europa er onvoldoende of niets voor terug. Gewoon een ripdeal dus. En onze elites laten dit gebeuren en brandofferen dus de Europeanen om die Turken maar te blijven pleasen.
Gerard R. schreef:

En daar vertrouw jij op?

Het damt de stroom vluchtelingen aardig in op dit moment.

BerichtGeplaatst: Do Mei 19, 2016 17:01 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Sylvana wie?

Trouwens, die Kozu lijkt me best wel een gevaarlijk mannetje. Die partij heb ik tot nog toe niet erg serieus genomen, maar begin me er nu toch wel aan te ergeren.
BerichtGeplaatst: Vr Mei 20, 2016 13:32 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Misdaadverslaggever Peter R. de Vries is door politieke beweging DENK benaderd. Nog voor bekend werd dat Sylvana Simons de stap naar Den Haag maakt, werd ook hij gevraagd. De Vries heeft bedankt voor de eer, vertelde hij in De Nieuws BV.

http://www.radio1.nl/item/357089-Peter-R.-de-Vries-gevraagd-door-DENK.html
BerichtGeplaatst: Vr Mei 20, 2016 13:45 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Als je zoals Aboutaleb (de zetel-burgemeester zonder verantwoordelijkheden) alsmaar zeurt of
''racismuh'' dan hoef je nergens anders meer rekenschap af te geven... iedere kritische vraag
kan als ''racismuh'' worden afgewimpeld.

Bij Hitler was ieder kritische vraag een complot van ''de Joden''.

Racismuh is momenteel de meest misbruikte vorm om totalitaire en ditmaal -echt- racistische
machtsvormen te creeeren..

Zowel PvdA als Erohan's DENK maken zich daar schuldig aan.... keer op keer.

DWDD is HET gratis platvorm voor deze neo-Facistisch Islamistische bewegingen.

Zonder de ruime hulp van onze neo-Liberale zelfhaat-kerk had Islamisme nooit wortel
kunnen schieten en zoveel slachtoffers kunnen maken in Europa en wereldwijd.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 20, 2016 15:36 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Jongens, dat wordt lachen met DENK ! Genieten ! Want het enige wat de leden van deze club gemeenschappelijk hebben is dat ze boze allochtonen zijn.

Bij de oprichting van DENK was het nog overzichtelijk: twee Turken die uit de PvdA geschopt zijn. Dat schept 'n band. Maar het duo vreesde voor te weinig aanhang als ze alleen de Partij Voor Boze Turken zouden worden.
Dus heeft men er nu voor gekozen om de Partij Voor De Boze Allochtonen te worden. Wat een misrekening ! Als het partijprogramma voor de verkiezingen ter sprake komt ontstaan er meteen een aantal afsplitsingen: Turken hebben immers niets met Marokkanen, Marokkanen niets met Berbers, Koerden niets met Surinamers, niets met Turken èn met Berbers, en last but not least: moslims hebben niets met een geëmancipeerde vrouw als Sylvana Simons.

Dat wordt lachen, jongens ! De perikelen van de LPF, de Ouderenpartij en de PVV zullen in het niet vallen bij de perikelen binnen de Partij Voor De Boze Allochtonen. Very Happy

BerichtGeplaatst: Vr Mei 20, 2016 17:14 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Ik zie een algemene deler...

Zij zijn een vijand van Nederland die zich eerst thuis voelden bij de zelfhaat-ideologie
van de PvdA en Groen Niks...

BerichtGeplaatst: Vr Mei 20, 2016 17:44 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Die gemene deler lijkt voor hun voldoende om samen te klonteren, omdat hun haat tegen Nederlandse normen en waarden alles overheersend is. Spoedig zullen ze er achter komen dat de verschillen zwaarder wegen dan de gemene deler. Je hoeft geen voorspellende gave te hebben om dat te kunnen voorzien.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 20, 2016 18:04 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Ik denk dat ik sowieso niet op denk ga stemmen, ik denk er niet over! Very Happy

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Vr Mei 20, 2016 19:31 Plaats reactie Reageer met quote
Gerard R.

Niemand, die ermee zal zitten, Blensk. Wink

Weerwoord forum index » Binnenland