Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Binnenland » 4 mei klucht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Zo Jun 06, 2021 1:21 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Och, iets met doel en middelen enzo. Mijn doel is helder: bescherming van mijzelf, mijn maatschappij en mijn cultuur. Ik ben bereid om daar opportunistisch voor te zijn.

Tedje van Es schreef:
[Daar hoef je niet opportunistisch voor te zijn, daar moet je standvastig voor zijn.

De grap is dat Royy de bedreiging voornamelijk van buitenaf/buitenland ziet. Zijn eigen veiligheid, maatschappij en cultuur wordt echter voornamelijk van binnenuit bedreigd.

Hij zou er goed aan doen 's avonds eens een wandelingetje te maken door de Vierambachtsstraat en peilen hoe het ervoor staat met zijn eigen veiligheid, maatschappij en cultuur Laughing

BerichtGeplaatst: Ma Jun 07, 2021 15:34 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

+1!

BerichtGeplaatst: Di Jun 08, 2021 18:32 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Tedje van Es schreef:

Daar hoef je niet opportunistisch voor te zijn, daar moet je standvastig voor zijn.

Standvastigheid levert je niks op tegen dictaturen. Je moet van je af bijten, korthouden. Dictaturen zijn net onkruid, enige manier is rigoreus wieden.

BerichtGeplaatst: Di Jun 08, 2021 18:34 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:

De grap is dat Royy de bedreiging voornamelijk van buitenaf/buitenland ziet. Zijn eigen veiligheid, maatschappij en cultuur wordt echter voornamelijk van binnenuit bedreigd.

Oh neu hoor, je weet heel goed mijn standpunt over allochtonen en de islam binnen NL.

Quote:
Hij zou er goed aan doen 's avonds eens een wandelingetje te maken door de Vierambachtsstraat en peilen hoe het ervoor staat met zijn eigen veiligheid, maatschappij en cultuur Laughing

Haha, durf jij niet s avonds door de Vierambachtsstraat (wtf is dat voor willekeurige keuze?) te lopen?

BerichtGeplaatst: Di Jun 08, 2021 18:45 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Oh neu hoor, je weet heel goed mijn standpunt over allochtonen en de islam binnen NL.

Je bent alleen een stuk milder. Richting China en Rusland sla je een harde toon aan. CHINA MUST PAY!!! moesten we veelvuldig lezen.

Ik zie je nergens iets roepen over de Islam binnen NL.

Quote:
Haha, durf jij niet s avonds door de Vierambachtsstraat (wtf is dat voor willekeurige keuze?) te lopen?

Ontwijkend, en voorspelbaar. Een vriend van mij heeft er gewoon en ik kwam er regelmatig. Ook 's avonds en 's nachts.

't Is echt een dieptriest stuk Rotterdam Royy. Alle ondernemers zijn buitenlanders. De winkels zijn 'import-export', 'telefoon en Western Union', 'Naai atelier [Turk X]', 'Kebabzaak [Egyptenaar Y]', etc.

Het is sporen naar een Nederlander, wat zeg ik... sporen? Het is zoeken als een speld in een hooiberg. Je hoort allerlei talen behalve de Nederlandse.

Durven? Ik durf zelfs op safari Royy... al is het vergelijkbaar. 't Is wel zo dat we de Beekse Bergen mooi overzichtelijk hebben ingericht. Hoe zit dat met Rotterdam? Ik kon niet echt de plattegrond en de voedertijden vinden van dat 'attractiepark'.

BerichtGeplaatst: Di Jun 08, 2021 19:07 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:

Je bent alleen een stuk milder. Richting China en Rusland sla je een harde toon aan. CHINA MUST PAY!!! moesten we veelvuldig lezen.

Ik zie je nergens iets roepen over de Islam binnen NL.

Jeetje, je wilt t nu opeens over binnenlandse politiek hebben? Er is natuurlijk 1 groot verschil: je hebt binnenlands tegen mensen, niet tegen overheden of instituten.

Maar prima:
- verbod op islamitisch onderwijs
- remigratie-regeling
- minaretten-verbod
- islam moet behandeld worden als een ongewenste politieke ideologie in plaats van als een gelijkwaardige religie.

Quote:

Ontwijkend, en voorspelbaar. Een vriend van mij heeft er gewoon en ik kwam er regelmatig. Ook 's avonds en 's nachts.

't Is echt een dieptriest stuk Rotterdam Royy. Alle ondernemers zijn buitenlanders. De winkels zijn 'import-export', 'telefoon en Western Union', 'Naai atelier [Turk X]', 'Kebabzaak [Egyptenaar Y]', etc.

Het is sporen naar een Nederlander, wat zeg ik... sporen? Het is zoeken als een speld in een hooiberg. Je hoort allerlei talen behalve de Nederlandse.

Durven? Ik durf zelfs op safari Royy... al is het vergelijkbaar. 't Is wel zo dat we de Beekse Bergen mooi overzichtelijk hebben ingericht. Hoe zit dat met Rotterdam? Ik kon niet echt de plattegrond en de voedertijden vinden van dat 'attractiepark'.

Tja, ik heb er niet voor gekozen om dat zo te laten ontstaan Cliff en ik woon er zelf niet (kom er ook nauwelijks). Je overdrijft wat, maar ik snap dat je niets gewend bent in Vlissingen.

BerichtGeplaatst: Di Jun 08, 2021 20:23 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Het is boeiend te zien hoe vrijpostig en doortastend Fransen met hun neo liberal fake president Macron omgaan.

Een zelfde man als Mark Rutte, alleen in een ander land... zelfde streken zelfde leugens.

https://www.youtube.com/watch?v=OzYiLoeAbR0

Dat wordt weer huilie, huilie in de neo liberale media.. die verzot is op hun dictocratie.

Deze types horen te krijgen wat ze verdienen sinds de tijd dat ze de mensen verachten!

Tegen alle zogenaamde media geluiden in zijn 9 op de 10 reacties prijzend op de daad van deze man...

Vergeleken met al het neo-liberale keiharde, dodelijke en almaar voortgaande wereldwijde geweld is deze daad
een flower power actie te noemen die aldus alom lof en bewondering oogst.

BerichtGeplaatst: Wo Jun 09, 2021 2:00 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Jeetje, je wilt t nu opeens over binnenlandse politiek hebben? Er is natuurlijk 1 groot verschil: je hebt binnenlands tegen mensen, niet tegen overheden of instituten.

Haha, ja... tegen het buitenland gaat het niet om mensen maar om dieren ofzo?

Quote:
Maar prima:
- verbod op islamitisch onderwijs
- remigratie-regeling
- minaretten-verbod
- islam moet behandeld worden als een ongewenste politieke ideologie in plaats van als een gelijkwaardige religie.

Klinkt een stuk subtieler dan 'CHINA MUST PAY!'

Quote:
Tja, ik heb er niet voor gekozen om dat zo te laten ontstaan Cliff en ik woon er zelf niet (kom er ook nauwelijks). Je overdrijft wat, maar ik snap dat je niets gewend bent in Vlissingen.

Ik overdrijf niets en waar ik nu woon heeft er weinig mee te maken. In tegenstelling tot jou heb ik op verschillende plekken gewoond namelijk, en dus goed referentiemateriaal.

En natuurlijk heb jij dit wel helpen laten ontstaan. Sterker nog: je draagt er nog steeds aan bij.

BerichtGeplaatst: Wo Jun 09, 2021 18:06 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:

Haha, ja... tegen het buitenland gaat het niet om mensen maar om dieren ofzo?

Dan gaat het tegen regimes. Ik heb niks tegen Chinezen. Ik heb alles tegen het regime in Peking.

Quote:

Klinkt een stuk subtieler dan 'CHINA MUST PAY!'

Ach, dat is natuurlijk gewoon leuk om te doen omdat Trump dat riep.

De genuanceerde versie is dat we langzaam hun exportmogelijkheden dichtknijpen, hun copycat gedrag radicaal gaan verbieden, ze militair verder in het nauw drijven en een harde propaganda-actie starten om het regime in Peking binnen- en buitenlands onder een storm van kritiek te laten zuchten.

Quote:

Ik overdrijf niets en waar ik nu woon heeft er weinig mee te maken. In tegenstelling tot jou heb ik op verschillende plekken gewoond namelijk, en dus goed referentiemateriaal.

En natuurlijk heb jij dit wel helpen laten ontstaan. Sterker nog: je draagt er nog steeds aan bij.

Hoe dan?

BerichtGeplaatst: Wo Jun 09, 2021 20:08 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Ik heb alles tegen het regime in Den Haag...

Vergeleken met al het neo-liberale keiharde, dodelijke en almaar voortgaande wereldwijde geweld, voedsel- en medicijnen
blokkades en ontspoorde Jihadisten steun is China een flower power Natie te noemen die aldus alom lof en bewondering oogst.

BerichtGeplaatst: Do Jun 10, 2021 10:44 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Dan gaat het tegen regimes. Ik heb niks tegen Chinezen. Ik heb alles tegen het regime in Peking.

Oh ja, zoals Geert Wilders altijd zegt: ik heb niets tegen moslims, ik heb iets tegen de Islam.

Sorry, maar die redenering gaat er bij mij niet in.

Quote:
De genuanceerde versie is dat we langzaam hun exportmogelijkheden dichtknijpen

Feit: we doen het tegenovergesteld.

Quote:
hun copycat gedrag radicaal gaan verbieden

Feit 1: We kunnen ze niets verbieden want we hebben geen jurisdictie op hun grondgebied.
Feit 2: We kopen massaal de kopieën.

Quote:
ze militair verder in het nauw drijven

Ach ja, we gaan ze te lijf met wapengekletter. Want dat lost alles op.

Quote:
en een harde propaganda-actie starten om het regime in Peking binnen- en buitenlands onder een storm van kritiek te laten zuchten.

Zuchten? Muhahahaa... je overschat de waarde die men hecht aan dit soort zaken nogal. Ook hier: draai het eens om. Als de Chinese propaganda wat negatief beeldmateriaal op hun TV laat zien over de EU, lig jij daar dan wakker van? Nee he? De gemiddelde Chinees zal het worst wezen wat het NOS achtuurjournaal zegt.

Cliff schreef:

Royy schreef:
Hoe dan?

Ondermeer door je stemgedrag op de VVD. Zij hebben een enorme rol gespeeld in het ontstaan en in stand houden van deze problematiek.

BerichtGeplaatst: Do Jun 10, 2021 10:53 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Joost Bakker schreef:
Ik heb alles tegen het regime in Den Haag...

Vergeleken met al het neo-liberale keiharde, dodelijke en almaar voortgaande wereldwijde geweld, voedsel- en medicijnen
blokkades en ontspoorde Jihadisten steun is China een flower power Natie te noemen die aldus alom lof en bewondering oogst.

De militaire terughoudendheid in de wereld van China en Rusland in vergelijk met het Westen verdient inderdaad een dikke pluim of bos bloemen, zo je wilt.

Een leger hoort achter je eigen landsgrenzen te blijven. Te allen tijde. Het Westen is bij uitstek een gebied wat daar continu van afwijkt. Onder het mom van 'defensie' wordt het leger overal ter wereld gestationeerd en ingezet, ook tegen burgers van landen die nooit om een westerse interventie gevraagd hebben.

Nog erger: alle separatistische groeperingen in zo'n land die enigszins een rol kunnen spelen in het omverwerpen van een niet-westers gezinde regering worden gesteund met zowel miljarden dollars als met wapens. De ene burgeroorlog na de andere, met enorm veel slachtoffers en als resultaat een lang spoor van vernielingen en 'failed states' is wat het Westen na WOII heeft achtergelaten.

En de meest gruwelijke regimes ter wereld (zoals Noord Korea, maar ook Al Qaida en ISIS) zijn een direct resultaat van Westerse interventies.

Dit zijn allemaal feiten. En met een dergelijk trackrecord wil Royy het morele westerse vingertje zwaaien naar andere landen Rolling Eyes

Geloof me, dat komt absoluut niet aan. De vraag is wie hier nu werkelijk naïef is.

BerichtGeplaatst: Vr Jun 11, 2021 21:00 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:

Oh ja, zoals Geert Wilders altijd zegt: ik heb niets tegen moslims, ik heb iets tegen de Islam.

Sorry, maar die redenering gaat er bij mij niet in.

Ach wat een onzin Cliff.

Quote:

Feit: we doen het tegenovergesteld.

Moeten we dus mee stoppen.

Quote:

Feit 1: We kunnen ze niets verbieden want we hebben geen jurisdictie op hun grondgebied.
Feit 2: We kopen massaal de kopieën.

We verbieden fabrikanten die kopieren, of dat nu in het westen of in China is, hun goederen naar ons te exporteren.

Quote:

Ach ja, we gaan ze te lijf met wapengekletter. Want dat lost alles op.

Neu hoor. Maar dikke vriendjes met India, duidelijk maken dat de Zuid-Chinese Zee niet van hen is en Taiwan vol ondersteunen en als lichtend voorbeeld gebruiken dat democratie en Chinezen prima samengaat moet een end helpen.

Quote:

Zuchten? Muhahahaa... je overschat de waarde die men hecht aan dit soort zaken nogal. Ook hier: draai het eens om. Als de Chinese propaganda wat negatief beeldmateriaal op hun TV laat zien over de EU, lig jij daar dan wakker van? Nee he? De gemiddelde Chinees zal het worst wezen wat het NOS achtuurjournaal zegt.

De Chinezen hebben met een succesvolle twittercampagne de Europeanen de stuipen op het lijf gejaagd begin vorig jaar...

Quote:

Ondermeer door je stemgedrag op de VVD. Zij hebben een enorme rol gespeeld in het ontstaan en in stand houden van deze problematiek.

T zal wel.

BerichtGeplaatst: Vr Jun 11, 2021 21:02 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:

En de meest gruwelijke regimes ter wereld (zoals Noord Korea, maar ook Al Qaida en ISIS) zijn een direct resultaat van Westerse interventies.

Jij hebt echt structureel last van het weg-met-ons syndroom... oikofobie jouw ex-partijleiden dat noemen.

Het westen is slecht, heeft het slecht gedaan enzovoorts. Stop met schijten in je eigen nest Cliff.

BerichtGeplaatst: Vr Jun 11, 2021 21:34 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ik veroordeel anderen niet voor wat we zelf doen Royy.

BerichtGeplaatst: Za Jun 12, 2021 8:38 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Ik ook niet. Ik wil alleen dat sommige anderen uit mn buurt blijven.

BerichtGeplaatst: Za Jun 12, 2021 10:17 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ook weer zo'n hypocriete opmerking, aangezien WIJ het zijn die ons militair uitbreiden en steeds dichter bij anderen in de buurt komen.

BerichtGeplaatst: Za Jun 12, 2021 21:28 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:
Ook weer zo'n hypocriete opmerking, aangezien WIJ het zijn die ons militair uitbreiden en steeds dichter bij anderen in de buurt komen.

En dat doen we voor onze lol?

BerichtGeplaatst: Zo Jun 13, 2021 10:13 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Dat doen we voor omzet in de wapenindustrie en voor de gemoedstoestand van angstige mensen zoals jij.

Kleine hondjes blaffen immers ook hard naar anderen. Kost ze een hoop energie. Doen ze het voor hun lol dan? Nee, ze doen het uit angst.

Mensen die handelen uit angst zijn irrationeel. 'Angst is een slechte raadgever' zegt het spreekwoord, en niet voor niets.

Je kunt, zeker als westen, gemakkelijk uitgaan van eigen kracht. Sowieso is een conventionele grondoorlog inmiddels een ondenkbare situatie geworden. Maar dat gaat nog heel lang duren voordat mensen zoals jij dat gaan begrijpen. Die kopen liever nog eens voor een paar miljard euro aan nieuwe tanks. Gewoon, voor de gemoedsrust.

BerichtGeplaatst: Do Sep 09, 2021 20:34 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

https://www.telegraaf.nl/nieuws/533715715/holocaust-ontkennen-wordt-wettelijk-verboden

Alweer symboolpolitiek van een op alle fronten falende minister...

Er gaat geen enkele relevante dreiging uit van het handjevol Holocaust ontkenners dat
achter de gordijnen deze obscure hobby beoefend...

Maar de libereal linksche drammers (die tegen Nihab verboden waren omdat het volgens hen
maar enkelen betrof) krijgen weer hun zin, er wordt zelfs een speciale wet met hoge straffen geeist...

Dit door dezelfde partijen die de binnengehaalde ideologie van vrouwenhandel, ontvoering en verkrachting en seksuele
tewerkstelling onder dwang in ons land weigeren uit te roeien, noch er een hoofd-item van te maken.

Walgelijk onnavolgbare partijen met een valse agendering van wat urgent zou moeten zijn...

Alles om de stront onder hun eigen schoenzolen buiten het zicht te houden.

Weerwoord forum index » Binnenland