Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Binnenland » 4 mei klucht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Wo Jun 06, 2018 22:42 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:

Wanneer we verder in de geschiedenis terug gaan (en jij kent de Russische geschiedenis totaal niet) dan zul je zien dat de Russen juist heel veel welvaart en beschaving hebben gebracht in gebieden waar slavernij en vrouwenonderdrukking hoogtij vierden (zoals in Aziƫ).

In diezelfde tijd stonden de westerse katoenplantages nog vol negers en werden de indianen en joden onderworpen aan een genocide in de diverse westerse landen.

Kijk nou doe je t weer. Rusland was tot voor WO1 een onderontwikkeld, achtergebleven land. Zuchtend onder een absolute monarchie.

Quote:
Rusland schafte de slavernij af in 1861... Nederland in een periode van 1863 tot 1914. De VS deed dit in 1865.

https://themoscowtimes.com/news/more-than-1-million-people-in-russia-live-as-slaves-study-finds-41433

Quote:
Kijken we even naar het koloniale verleden dan is dat voor Rusland nagenoeg afwezig... terwijl West-Europa zo'n beetje heel Afrika, Zuid-Amerika en Noord-Amerika heeft gekoloniseerd. En dat ging niet met de zachte hand, maar met miljoenen doden.

Ja daag. De Russen hebben vrijwel het hele huidige Rusland gekoloniseerd, zie gebiedsuitbreiding sinds de 16e eeuw. West-Europa heeft kolonien hun zelfstandigheid gegeven, Rusland heeft ze gerussificeerd en gewoon gehouden tot op de dag van vandaag.

BerichtGeplaatst: Do Jun 07, 2018 6:53 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Kijk nou doe je t weer. Rusland was tot voor WO1 een onderontwikkeld, achtergebleven land. Zuchtend onder een absolute monarchie.

Kijk, nou doe jij het weer... enig idee hoe andere landen er voor WOI aan toe waren en hoeveel monarchieƫn er in Europa waren?

Vanwaar die Rusland obsessie?

Quote:
https://themoscowtimes.com/news/more-than-1-million-people-in-russia-live-as-slaves-study-finds-41433

Lekker gegoogled Royy? Volgens diezelfde index leven er in Nederland 17.500 slaven:
https://www.globalslaveryindex.org/index/

Waar zijn ze Royy? Dat is zo'n beetje de helft van Middelburg. In Italiƫ leven zelfs 130.000 slaven...

Quote:
Ja daag. De Russen hebben vrijwel het hele huidige Rusland gekoloniseerd,

HUH? waar leefde de Russen dan voor de kolonisatie van Rusland Royy?

Quote:
West-Europa heeft kolonien hun zelfstandigheid gegeven, Rusland heeft ze gerussificeerd en gewoon gehouden tot op de dag van vandaag.

Wat een geschiedvervalsing... veel koloniƫn hebben zich in een bloedige onafhankelijkheidsoorlog vrij moeten vechten van hun Europese kolonisator, zo ook bv. Indonesiƫ van Nederland (160.000 doden): https://nl.wikipedia.org/wiki/Indonesische_Onafhankelijkheidsoorlog

Dat noem jij 'we hebben ze hun zelfstandigheid gegeven'... Rolling Eyes

En we hebben nog tal van koloniƫn... zo heeft Nederland nog de Antillen en de Britten hebben nog 14 koloniƫn: https://en.wikipedia.org/wiki/British_Overseas_Territories

Welke koloniƫn heeft Rusland nog Royy? Laat me raden, Rusland zelf?

Je obsessie met Rusland is echt ongezond.

BerichtGeplaatst: Do Jun 07, 2018 17:54 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:

Lekker gegoogled Royy? Volgens diezelfde index leven er in Nederland 17.500 slaven:
https://www.globalslaveryindex.org/index/

Waar zijn ze Royy? Dat is zo'n beetje de helft van Middelburg. In Italiƫ leven zelfs 130.000 slaven...

I love Google.

17.500 op 17mln is heel wat minder dan 1mln op 140mln, Cliff.

Quote:

HUH? waar leefde de Russen dan voor de kolonisatie van Rusland Royy?

In het gebied rond Moskou. Niet in Siberie, Tsjetjsenie, Tartarstan, De Krim en al die andere gebieden die ze hebben veroverd.

Quote:

Welke koloniƫn heeft Rusland nog Royy? Laat me raden, Rusland zelf?

Siberie, Tsjetsjenie, Tartarstan enzovoorts, enzovoorts.

BerichtGeplaatst: Vr Jun 08, 2018 9:15 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
17.500 op 17mln is heel wat minder dan 1mln op 140mln, Cliff.

Kom op Royy, we hebben in Nederland geen 17 en een half duizend slaven... die cijfers slaan nergens op. Maar ja, je gelooft ze uiteraard wƩl graag voor Rusland.

Quote:
In het gebied rond Moskou. Niet in Siberie, Tsjetjsenie, Tartarstan, De Krim en al die andere gebieden die ze hebben veroverd.

Zit je nou etnische genocide op Russen te prediken?

Ik bedoel... als ik hier stel dat negers alleen in Afrika horen en niet in Nederland, Duitsland en al die andere landen die ze veroverd hebben...

Ik laat deze discussie maar voor wat het is hoor. Oh, ik mag het vast niet zeggen: maar Amerikanen horen niet in Amerika. Doei.

BerichtGeplaatst: Zo Jun 10, 2018 12:12 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Cliff schreef:
En we hebben nog tal van koloniƫn... zo heeft Nederland nog de Antillen

Die criminele boevenbende mag van mij op Marktplaats gedumpt worden hoor. Maar zeg dat eens in het openbaar en de hel zal losbarsten en het gejank en het geweeklaag zal niet van de lucht zijn.

BerichtGeplaatst: Di Jun 12, 2018 8:25 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:
Kom op Royy, we hebben in Nederland geen 17 en een half duizend slaven... die cijfers slaan nergens op.

Ga eens in de seks-industrie kijken, Cliff.

Quote:

Zit je nou etnische genocide op Russen te prediken?

Ik bedoel... als ik hier stel dat negers alleen in Afrika horen en niet in Nederland, Duitsland en al die andere landen die ze veroverd hebben...

Ik snap je ff niet. Wat is voor jou het verschil tussen het veroveren van Siberie door de Russen en het veroveren van kolonien door West-Europa?

Quote:
Oh, ik mag het vast niet zeggen: maar Amerikanen horen niet in Amerika. Doei.

Mag je zeggen. Is inderdaad een land wat ontstaan is door kolonialisme, doet niemand moeilijk over. Maar zodra het over Rusland gaat is dat allemaal uiterst gevoelig...

BerichtGeplaatst: Do Aug 09, 2018 7:05 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Ach, kijk eens naar het begin van het kolonialisme.
Dat ontstond alleen maar omdat bepaalde landen er de pest aan kregen, dat andere volken zich steeds als barbaren gedroegen, en hun territorium binnen vielen, moorden, verkrachtten en plunderden.
En slaven maakten.
De eerste fase was er dus een van verdediging van de eigen belangen.

De tweede fase, was wat de Engelsen deden.
Het moedwillig onderwerpen van vreemde territoria voor eigen gewin. De Amerikanen waren dus ook gewoon in eerste instantie Engelse kolonisten. En waarom? De Engelsen moesten plaats maken voor de schapen. De Engelse grootgrondbezitters konden meer verdienen met de wolhandel dan met het toestaan van het verbouwen van voedsel. Dat voedsel werd vervolgens weer ergens anders gejat.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Do Aug 09, 2018 9:57 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Ga eens in de seks-industrie kijken, Cliff.

Jij denkt dat er in Nederland 17.500 slaven werken in de seksindustrie?

Quote:
Mag je zeggen. Is inderdaad een land wat ontstaan is door kolonialisme, doet niemand moeilijk over. Maar zodra het over Rusland gaat is dat allemaal uiterst gevoelig...

Waar komen Russen dan vandaan Royy?

Dat de huidige Amerikanen niet uit Noord-Amerika komen is vrij duidelijk. Maar waar komen die Russen dan vandaan als dat niet uit Rusland is?

BerichtGeplaatst: Di Apr 30, 2019 11:46 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

4/5 mei komt er weer aan. Voordat die media ons willen doen geloven dat de Marokkanen meevochten voor onze bevrijding hier de harde feiten welke deze mythe ontkrachten:

Marokkanen vochten niet in Zeeland.

BerichtGeplaatst: Di Apr 30, 2019 13:17 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

In de jaren '40 hadden we nog geen Marokkanen in Zeeland. Dus vochten die ook niet in Zeeland.

Nu hebben we wel Marokkanen in Zeeland. Me dunkt dat ze daar nu wel vechten hoor. Vaak groepsgewijs met 4/5 man tegen een weerloos slachtoffer.

Deze foto komt niet uit de jaren '40, maar uit 2016.

BerichtGeplaatst: Di Apr 30, 2019 13:19 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Gaan we weer. Nu het Wilhelmus kwetsend.

In de gemeente Winterswijk zal dit jaar het Wilhelmus niet klinken bij de jaarlijkse herdenking van de Tweede Wereldoorlog. Dat wordt ongepast gevonden, omdat de grensgemeente dit jaar de plechtigheid samen met Duitsers georganiseerd. En die zouden zich zomaar eens onprettig kunnen voelen bij ons Volkslied!

https://www.dagelijksestandaard.nl/2019/04/nederlandhaat-5-mei-viering-dit-jaar-zonder-wilhelmus-want-het-volkslied-is-zo-kwetsend/

Wat kan er nog meer kwetsend zijn? Kransen leggen bij de monumenten? Er wordt tenslotte ook wel eens mee gevoetbald... De Nederlandse vlag ook kwetsend?

BerichtGeplaatst: Di Apr 30, 2019 13:52 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Loetje schreef:
In de jaren '40 hadden we nog geen Marokkanen in Zeeland. Dus vochten die ook niet in Zeeland.

Fout... er schijnen Marokkanen tegen de Nazi's te hebben gevochten in Zeeland:
https://www.nrc.nl/nieuws/2017/02/05/70000-marokkanen-vochten-mee-in-wo-ii-om-nederland-te-bevrijden-6409654-a1544639

Quote:
Nu hebben we wel Marokkanen in Zeeland. Me dunkt dat ze daar nu wel vechten hoor. Vaak groepsgewijs met 4/5 man tegen een weerloos slachtoffer.

Dit is niet in Zeeland...
https://www.dumpert.nl/mediabase/7132141/e9bfd7a3/boosmakertje_du_jour.html

BerichtGeplaatst: Wo Mei 01, 2019 8:33 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Meneer ƖztĆ¼rk moet dit wel in de juiste context plaatsen; Marokko was destijds een kolonie van Frankrijk, logisch dus dat daar militairen gerekruteerd werden.

Het is dus niet zo dat Marokko uit eigen initiatief tegen de nazi's wilde gaan vechten.
Over het algemeen is het zelfs zo dat die Noord-Afrikaanse landen pro-Duits waren omdat ze hoopten met behulp van de Duitsers de gehate bezetters (Frankrijk en Groot Brittanniƫ) te kunnen verdrijven.

BerichtGeplaatst: Wo Mei 01, 2019 9:36 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Tedje van Es schreef:
Over het algemeen is het zelfs zo dat die Noord-Afrikaanse landen pro-Duits waren omdat ze hoopten met behulp van de Duitsers de gehate bezetters (Frankrijk en Groot Brittanniƫ) te kunnen verdrijven.

Inderdaad, hetzelfde zagen we in Oost-Europese landen (OekraĆÆne, Baltische Staten, Finland - allemaal pro-Nazi)

BerichtGeplaatst: Do Mei 02, 2019 12:11 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Tja, laten we het maar niet hebben over de misdaden die Marokkaanse en Algerijnse soldaten in Italiƫ en Frankrijk begaan hebben in bevrijd gebied.

Sophia Loren heeft er zelfs voor in een film mee gespeeld, omdat ze zo kwaad daar op was.

Zoek maar op: la ciociara sophia loren (Two Women)

BerichtGeplaatst: Vr Mei 03, 2019 13:04 Plaats reactie Reageer met quote
Faissal

Ryan schreef:
Tja, laten we het maar niet hebben over de misdaden die Marokkaanse en Algerijnse soldaten in Italiƫ en Frankrijk begaan hebben in bevrijd gebied.

Sophia Loren heeft er zelfs voor in een film mee gespeeld, omdat ze zo kwaad daar op was.

laten we het dan ook niet hebben over de misdaden die de andere geallieerden troepen hebben began, plunderingen en vernielingen in bevrijd gebied, of erger het massaal bombarderen van duitse steden waarbij eigenlijk alleen maar de burgers warden getroffen. Of van de misdaden van de "bevrijdende" russen, die vrouwen aan deuren spijkerden of overreden met tanks nadat ze deze eerst verkracht hadden.

Laten we het ook niet hebben over de oorlogsmisdaden in Nederlanda Indie gelijk na de oorlog waar Nederlandse troepen hele dorpen over de kling jaagden, verkrachtingen, verminkingen en standrechtelijk executies uitvoerden.

laten we het over wel meer dingen niet hebben, behalve als de verachtelijke volken van islamitisch achtergrond erbij betrokken zijn... Rolling Eyes
BerichtGeplaatst: Vr Mei 03, 2019 19:16 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Faissal schreef:
Ryan schreef:

laten we het dan ook niet hebben over de misdaden die de andere geallieerden troepen hebben began, plunderingen en vernielingen in bevrijd gebied, of erger het massaal bombarderen van duitse steden waarbij eigenlijk alleen maar de burgers warden getroffen. Of van de misdaden van de "bevrijdende" russen, die vrouwen aan deuren spijkerden of overreden met tanks nadat ze deze eerst verkracht hadden.

Laten we het ook niet hebben over de oorlogsmisdaden in Nederlanda Indie gelijk na de oorlog waar Nederlandse troepen hele dorpen over de kling jaagden, verkrachtingen, verminkingen en standrechtelijk executies uitvoerden.

laten we het over wel meer dingen niet hebben, behalve als de verachtelijke volken van islamitisch achtergrond erbij betrokken zijn... Rolling Eyes

Tja, dat weten allemaal al heel lang.
Ik had er part noch deel aan.
Mijn vader en schoonvader ook niet.
Die hadden ook al de pest aan alles wat Hollands was.

En de Amerikanen en Britten hebben wel degelijk talloze oorlogsmisdaden begaan.
Vooral de bombardementen op Dresden, een stad die geen enkele functie in de Duitse oorlogvoering had.
Ze hadden alleen de pech dat ze op de mogelijke marsroute van het Russische Rode Leger richting westen lagen.
En daarom hebben de geallieerden daar geƫxperimenteerd met het fenomeen VUURSTORM.
Het zou een nazi woord kunnen zijn. Feuersturm.

De Fransen hadden ook boter op hun hoofd. Net zo goed als de Engelsen.
Die lieten liever kolonialen het vuile werk opknappen, om dan met de eigen troepen met vliegende vaandels zegevierend een stad binnen te trekken.
Moorden, verkrachten, plunderen, stelen, in brand steken, alles was geoorloofd.
De geallieerden deden dat net zo goed als de nazi's.
Maar aan het einde schrijft de overwinnaar de geschiedenisboekjes.

WALGELIJK!

Vraag je eens af waarom "A bridge too far" zo'n fiasco is geworden!

Daar werden ook mannen aan opgeofferd, terwijl het Engelse pantserleger stapvoets vooruit ging.
Niet te veel haast...

En die domme burgers die maar op de straat staan te dansen!
Wat denk je.. Allemaal lariekoek!
Als men daar door had willen zetten, waren ze op volle snelheid langs die route van Beringen naar Nijmegen geraasd.
Ach ja, Patton hadden ze daarom maar even op een zijspoor gezet..
Alles PROPAGANDA.
De bedoeling was, om de Duitsers maar zo lang mogelijk tegen de Russen te laten vechten.

De bevrijding van Nederland was maar een bijzaak.
Daarom kunnen we dat maar beter niet vieren.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 03, 2019 19:38 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Overigens..
Nog zo iets.

Als kind hadden we een schoolreisje.
Naar Limburg.
Twijfel je nog hoe rechts het onderwijs is?

Welaan, wij gingen dus naar Margraten.
Daar kregen we een verhaal te horen, over talloze Amerikaanse soldaten die daar begraven lagen,
die voor ONZE vrijheid hadden gevochten, en waren gesneuveld.

Als kind wist je niet beter.
Het hoorde bij het pro amerikanisme van de oudere generatie.

Toen was er Vietnam..

En weer later kwam ik er achter, dat er maar heel weinig Amerikanen in Nederland gesneuveld waren.
Nee, de slachtoffers kwamen van een enorme blunder die de Amerikaanse legerleiding begaan had.
In het HĆ¼rtgenwald bij Aken.

Zoek het maar op...
Als je het nog kan vinden..
Veel kans dat het debacle weggepoetst is.

Punt is, dat men heel gemakkelijk langs Aken Duitsland had kunnen binnenrijden.
Maar Patton was op een zijspoor gezet.. Weet je nog?
Dus ging het meer op de Britse manier..
Van dik hout zaagt men planken.

Waarom gemakkelijk doen, als het moeilijk ook kan?
Amerikaanse officieren waren in die tijd nauwelijks capabel voor hun taak.
Onderofficieren en soldaten minstens even slecht, of erger.

Wat verwacht je van een leger met mannen die uit de steden kwamen.
ALs ze van het platteland kwamen hadden ze misschien voor de lol wat kalkoenen geschoten.
Tja.. Turkey Shoot.. Kan niet missen...

Ik heb Amerikaanse veteranen in Bastogne gezien, die daar zaten te grienen.
Ze zeiden me, dat ze toen geen idee hadden wat ze te wachten stond.

Zo is het maar net!
Dus.. Vergeet de propaganda nou maar!
Het was veel erger!

Een van de belangrijkste regels die men daar geleerd heeft is:

Friendly fire isn't.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 03, 2019 21:20 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Faissal schreef:
behalve als de verachtelijke volken van islamitisch achtergrond erbij betrokken zijn... Rolling Eyes

We moeten inderdaad niet nalaten om zo vaak als mogelijk de dreiging van de islamitische ideologie te benadrukken.

BerichtGeplaatst: Za Mei 04, 2019 12:20 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Royy schreef:
Faissal schreef:
behalve als de verachtelijke volken van islamitisch achtergrond erbij betrokken zijn... Rolling Eyes

We moeten inderdaad niet nalaten om zo vaak als mogelijk de dreiging van de islamitische ideologie te benadrukken.

De islam heeft geen ideologie.
Er is alleen de koran, en die is niet veel anders dan de joodse geschriften en de christelijke bijbel.
Allemaal even erg als je het mij vraagt.

Dat is ook meteen het verwijt aan Wilders en gelijkgestemden.
In plaats van alleen de koran aan de schandpaal te nagelen,
verzuimen ze er op te wijzen dat in de joodse en christelijke geschriften ook heel veel verschrikkelijke dingen staan.
Wat dat betreft zijn de joodse geschriften minstens net zo sektarisch als de islamitische.
Het gaat er om, dat anders gelovigen als tweede rangs burgers worden neergezet.

Wat de christelijke en islamitische geschriften betreft, komt het er op neer, dat deze in de loop van de honderden jaren
aanmerkelijk zijn bijgeschaafd, totdat er alleen maar in stond, wat de machthebbers er in wilden hebben.

Onder het mom, dat het het woord van God is.. Ja, mijn Grootje!
Ze hebben er massaal in zitten knoeien!

Ik heb het hier eigenlijk alleen al over het gedeelte NA Christus.
Het Nieuwe Testament dus.
Het Oude testament is in feite niet eens christelijk, maar joods.

En afkeurenswaardig!
Maar die bloederig verhalen, deden het natuurlijk goed om het klootjesvolk wind in de broek te jagen.
Heden ten dage is het in de Verenigde Staten nog steeds de motivatie bij uitstek van het uitvoeren van de doodstraf!

Terwijl Jezus juist geweld als reactie tegen geweld af raadt!
Maar probeer een protestant daar maar eens van te overtuigen!

BerichtGeplaatst: Za Mei 04, 2019 23:23 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Ryan schreef:
De islam heeft geen ideologie.

De islam heeft wel degelijk een ideologie want bevat een complete blauwdruk voor inrichting van rechterlijke macht, straffen en maatschappij-inrichting.

Quote:
Er is alleen de koran, en die is niet veel anders dan de joodse geschriften en de christelijke bijbel.
Allemaal even erg als je het mij vraagt.

Hoeveel doden zijn er de afgelopen jaren gevallen door christelijke aanslagen?

Quote:
Maar probeer een protestant daar maar eens van te overtuigen!

Pfft, de mond vol over de bijbel enzo terwijl jouw Roomse kerk in een traditie staat van zo min mogelijk gelovigen de bijbel laten lezen, diensten in een onbegrijpelijke taal houden, misbruik en van allerlei overblijfselen uit het Romeinse rijk als "heilig" te verklaren. Niet voor niets is de bijbelkennis van katholieken belabbert vergeleken bij die van protestanten.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 05, 2019 9:14 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Ik sluit me aan bij een eerder opgestelde analyse van Moppersmurf in een ander draadje wat betreft de Islam. Want de Islam is inderdaad niet alleen het Korannetje. En ook het recht op veelwijverij, onderworpen ongelovigen te mogen vermoorden, verkrachten, tot slaaf of tot (seks-)slavin te mogen maken zijn gewoon geĆÆnstitutionaliseerd in het (totaal) systeem Islam. En onderschat het niet; We kunnen de waarschuwingen in de wind slaan, we kunnen er voor wegkijken, maar als we te laat wakker worden is het kwaad onomkeerbaar geschied; Ex-moslima Zara Ismailova waarschuwt Nederland: ā€˜Hoe meer jullie islamiseren, hoe intoleranter de islam wordt!ā€™ Zie ook hetzelfde herkenbare patroon in de analyse De Islam als veroveringsideologie. Er is geen Ć©Ć©n land dat ontkomt aan waar met het stijgende percentage Islam de Islam zich meer dan evenredig dramdwingender en agressiever manifesteert. Het is haast gewoon een niet te tarten sociale natuurwet.

Moppersmurf schreef:

BerichtGeplaatst: Zo Mei 05, 2019 9:30 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Die deradicaliseringsprogrammaā€™s blijken maar weinig vrucht af te werpen. Gisteravond werd in Vught de Dodenherdenking verstoord met geluiden en gejoel vanuit de EBI. Wat voor volk is daar eigenlijk gehuisvest? In ieder geval: De gepaste stilte werd verstoord met ā€œAllahu Akbarā€-geschreeuw.

Dodenherdenking Vught verstoord door ā€˜Allahu Akbarā€™-kreten: ā€˜Waarschijnlijk vanuit PIā€™

De dodenherdenking bij de fusilladeplaats in Vught is gisteravond verstoord door mensen die vanuit de verte ā€˜Allahu Akbarā€™ riepen. Burgemeester Roderick van de Mortel vermoedt dat de Arabische strijdkreten vanuit de penitentiaire inrichting in Vught door gedetineerden werden geschreeuwd. Hij gaat uitzoeken waar het geluid precies vandaan kwam. ,,Het lijkt op een doelbewuste actie. Als het vanuit de gevangenis kwam, ga ik er zeker met de directeur van de PI over in gesprekā€, zegt hij.

https://www.ad.nl/binnenland/dodenherdenking-vught-verstoord-door-allahu-akbar-kreten-waarschijnlijk-vanuit-pi~a09c514fb/

BerichtGeplaatst: Zo Mei 05, 2019 14:42 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Het boeit hen niets. Partijen als DENK zie en hoor je niet. Ook waren er weinig allochtonen op pad om onze vrijheid te vieren. Verder is onze vrijheid niet vanzelfsprekend, daar is hard voor gevochten. Daar Ć©Ć©n dag per jaar bij stilstaan met voorgekauwde speeches en krokodillentranen is niet genoeg. Onze vrijheid moeten we borgen door dit uit te dragen en te leven in de praktijk, elke dag weer. Koesteren die vrijheid en ophouden met wegkijken. Daarom zal ik tegen het partijkartel stemmen en voor vrijheid en soevereiniteit.
BerichtGeplaatst: Ma Mei 06, 2019 9:30 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Het hoge allochtonenknuffelengehalte door de organisatie wat hieraan vaak voorafgaat ten spijt; Ze waren op de Dam geloof ik met anderhalve man en een paardenkop vertegenwoordigd. Het zal flink zoeken in inzoomen geweest moeten zijn voor de cameraploeg. Ik denk dat er gewoon onder de Islamitische allochtonen geen gevoel van binding met Nederland is. En wat ze van huis niet meekrijgen, daar helpt geen school of radio of televisie verder aan. Bovendien staat die televisie niet afgestemd op Nederland, maar met de schotel naar het Zuiden of naar het Oosten.

Weerwoord forum index » Binnenland