Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Binnenland » 4 mei klucht Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 16, 17, 18  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
4 mei klucht
BerichtGeplaatst: Di Mei 03, 2016 13:00 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Komende dagen zullen weer ''prominente'' politici en notabelen hun rituele dans op de kisten van
hen die aan verschrikkelijke vervolging stierven uitvoeren...

Vaak van een hoog PvdAlaaah gehalte met een loopbaan-ruftige VVD'er, D66'er of ander
eigendunk-volk erbij.

Hier een alternatieve toespraak:

Mijne dames en heren,
Vandaag is het de dag om onze rug te strekken en stil te staan bij lering over de geschiedenis.

Nooit meer zullen we buigen voor een besnorde tiranieke leider die mensenrechten vertrapt.

We herinneren ons de eerste slachtoffers, de media en de duizenden journalisten, monddood gemaakt
en gevangen genomen.

We zagen het gestook in buurlanden en de vele prikkels om emigranten en sympathisanten aan
te zetten tot klikgedrag, kinderrijk gezinnen te stichten en loyaliteit tot het avondland te betonen.

We zagen hoe jonge demonstranten, zelfs studentes bloedig en brutaal uiteen werden geslagen en soms
'verdwenen'.

We zagen hoe een naieve slappe Chamberlain concessie na concessie deed aldus zichzelf en zijn volk
steeds verder in gevaar bracht.

We zagen hoe lawaaige linkse demonstranten met hun naieve vredes- en anti-bewapenings-praat,
met hun ''goede bedoelingen'' de weg plaveiden voor een hel met 60 miljoen doden....
en zoals je van onbenullen en gekken mag verwachten daar nooit verantwoording hebben afgelegd...

Daarom 10 minuten stilte..... voor de vele slachtoffers daarvan.

HELAAS ZAL DE REDEN EEN SAMENRAAPSEL VAN EIGENHAAT EN NIKZEGGENDE DOODDOENERS BEVATTEN, IETS ALS:

Daarom zeg ik hier namens mijn elitaire kul-club, dat WIJ allen moeten strijden tegen discriminasi...
en roep ik het Nederlandse vullek op tot mehr sollidariteit met getinte drugsdealers, rovers en met
name met hen die een roofpartij met buitensporige haat en geweld plegen uit te voeren...
ISIS gangers dienen begeleid en geintegreerd te worden in de samenleving...
Zij verdienen in een kul-bescheaving allen een 2e en 3e of 4e kans het nog eens over te doen.

Open grenzen en onbegrensde idealen-pulp-ideeen zijn een teken van bescheaving etc. etc..

Turken hebbah 't moeilijk in dit land...

Bla, bla, bla....

BerichtGeplaatst: Di Mei 03, 2016 13:48 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Gaan de Marokkanen weer voetballen met de kransen?
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Di Mei 03, 2016 14:38 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Zou me niks verbazen... en daarmee wijken ze niks af van onze huidige mis-bestuurders... alleen weten
die hun totale lafheid en verraderlijke houding 'gelikter' te brengen...

BerichtGeplaatst: Di Mei 03, 2016 17:30 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

De dodenherdenking in onze k*thoofdstad is een aanfluiting. Het is een feestje van de Cohens, de Van der Laans en de Asschers die met hun achterlijke klotje op de kop prominent aanwezig zullen zijn en dient enkel om de publieke opinie te beĆÆnvloeden om zo de misdaden die dat volk in Palestina begaat recht te praten.
Ik snap niet dat dit op tv wordt uitgezonden en dat onze koning daarbij aanwezig is. Anne draait zich ieder jaar om in haar graf.

BerichtGeplaatst: Di Mei 03, 2016 18:12 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Eigenlijk ben jij net zo zuur als Guus, he Tedje...

BerichtGeplaatst: Di Mei 03, 2016 18:42 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

De dodenherdenking is vakkundig van de doden afgenomen en ingepikt
door gevaarlijke manipulatieve mannetjes van deze tijd...

Een beetje zoals de Nazi's zich belangrijke historische- of feestdagen naar zich toetrokken...

Qua schaamteloosheid en methoden lijken de huidige sociaal democraten steeds meer
op hun alter-Ego... Nazi Duitsland...
en ditmaal likken ze de zolen van ISIS Hitler Erdohan.

(we hebben het al eerder gehad over de niet zo toevallige overeenkomsten tussen de
media-dominantie en aanpak van de PvdAlaah en Nazi Duitsland) bij de cultuur-index.

De Duitsers van toen en de Nederlanders van nu zullen bedrogen uitkomen en zich
eens achter het hoofd krabben ''hoe hebben we hen zo de vrij hand kunnen geven ons
land zo naar de kloten te mogen helpen''..... voor zover dat al niet het geval is.

Dat geldt natuurlijk ook voor de VVD, CDA, D66 en Groen Links!!!

BerichtGeplaatst: Wo Mei 04, 2016 8:14 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Royy schreef:

Soms is de waarheid zuur, Royy. De dodenherdenking in Amsterdam is een semitisch feestje geworden waar de grootste lafaards vooraan staan.

Joost Bakker schreef:
De dodenherdenking is vakkundig van de doden afgenomen en ingepikt
door gevaarlijke manipulatieve mannetjes van deze tijd...

Juist.
Ik ga vanavond naar een betere dodenherdenking, daar zijn geen hotemetoten met achterlijke klotjes op hun hoofd, geen verwarde schreeuwer en geen kutmarokkaantjes.

En ik ga een dezer dagen ook nog hierheen: http://aufrechtgehen.eu/ . Dat is tenminste eerlijk en echt. Maar ja, dat gaat over rotmoffen en dat past natuurlijk niet in die kleffe Amsterdamse kraam.

BerichtGeplaatst: Wo Mei 04, 2016 8:32 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Tedje van Es schreef:
De dodenherdenking in onze k*thoofdstad is een aanfluiting. Het is een feestje van de Cohens, de Van der Laans en de Asschers die met hun achterlijke klotje op de kop prominent aanwezig zullen zijn en dient enkel om de publieke opinie te beĆÆnvloeden om zo de misdaden die dat volk in Palestina begaat recht te praten.
Ik snap niet dat dit op tv wordt uitgezonden en dat onze koning daarbij aanwezig is. Anne draait zich ieder jaar om in haar graf.

Heb je een lijntje met Anne dat je dat zo zeker weet? Thom de Graaf scheen in 2002 ook al eens zo'n lijntje met Anne te hebben gehad. We zullen het maar verbaal masturberen op een oud lijk noemen, zeg maar verbale necrofilie.
Nu even dit: Palestina? Welk Palestina? Er heeft nooit een land bestaan dat Palestina heet. Dus het woord Palestina is gewoon een Arabisch Islamitisch brouwsel uit de grote leugenketel. Of het moet TransjordaniĆ« al zijn. En als je op IsraĆ«l doelt: Er is niets misdadigs aan ooit onafhankelijkheid te hebben bevochten en proclameerd t.o.v. een buitenlandse bezettingsmacht en de enige democratie en boven alles de enige high tech staat te zijn temidden tussen die eeuwige Middeleeuwse achterlijkheid vol tribaliteit, patriarchaliteit en Islam (een eeuwig hoofdbestanddeel van oorlog, haat en vernietiging en andere ellende) die de rest van het Midden Oosten is. Een beschaving die het vermogen heeft om te kunnen seculariseren zal wat het vermogen om te kunnen evolueren en innoveren betreft hoger boven de rest uittoornen. Dat zoiets reacties van primitieve jaloezie uitlokt is geheel voor rekening van die eeuwig Middeleeuwse primaten zelf. En wat de Middeleeuwen niet kan, wil en zal ontstijgen, moet je zo nu en dan aanspreken met de enige taal die deze minder aanspreekbaarderen wel verstaan, helaas. Die minder aanspreekbaarderen zijn namelijk nimmer het primitieve recht van de agressiefste ontstegen en derhalve zijn onze moderne Verlichtingswaarden ook niet aan hen besteed. Sterker nog: Het hardnekkige geloof in kopjes thee kunnen drinken met de minder aanspreekbaarderen is voor ons hier in Nederland enkel suĆÆcidaal gebleken. Van dit afgegeven teken van zwakte zal slechts enkel gretig misbruik worden gemaakt. En ik voel me absoluut niet geroepen om aan dat rioolvolk dat zichzelf Palestijnen noemt een status van uitverkoren volk voor gesubsidieerde zieligheid toe te kennen. Parasiteren in plaats van presteren moet je namelijk niet belonen, maar afstraffen. En ik zal namelijk nooit vergeten en vergeven dat ze in de straten van Oost Jeruzalem hebben staan te juichen (Muslim Palestinians celebraing 9/11) toen die Moslims onze torens aanvielen, net zoals die Marokkanen hier in Nederland in Ede (toen dus al een gemeente met een groot Marokkanenprobleem). Ik heb ze dus afgeschreven. Ze hoeven bij mij niet meer komen te bedelen om zielig gevonden te moeten worden. En ik zie ze graag ver buiten Europa, want ze horen hier niet.

Laatst aangepast door Loetje op Wo Mei 04, 2016 10:12, in totaal 4 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Wo Mei 04, 2016 8:37 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Noem het hoe je wilt, de Joden zijn tegen dat volk misdadig en zijn geen haar beter dan de nazi's.

Maar goed, over de klucht in Amsterdam:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Abraham_Asscher_(1880-1950)
Is dat de opa van Lodewijk?

BerichtGeplaatst: Wo Mei 04, 2016 8:39 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Of de overgrootvader. Anyway: Het lijkt een beetje op het hedendaagse Europa, waar de elites hun kopgelden opstrijken door hun eigen onderdanen over te leveren aan een vijandige invasiemacht. Hedentendage is dat dan niet het Derde Rijk, maar aan de Islam, dit alles mogelijk gemaakt door de collaborateurs met het Vierde Rijk de EUSSR, gevestigd te Brussel. Middels massaĆÆmmigratie en (zelf-)Islamisering moet het Europese continent "omgevolkt" worden voor een soort nieuwe mens of liever gezegd moeten de eens trotse en onafhankelijke Europese natiestaten ontdaan worden van hun soevereiniteit en identiteit en worden gedegenereerd.

Churchill schreef:
An appeaser is someone who feeds the crocodile hoping it will eat him at last.

Laatst aangepast door Loetje op Wo Mei 04, 2016 9:05, in totaal 4 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Wo Mei 04, 2016 8:41 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

En dan nu Nederland, ons land, het land waar het om gaat, want het is tenslotte een nationale dodenherdenking.

Bij mijn weten herdenken we de Nederlandse slachtoffers gedurende de jaren van de staat van oorlog en bezetting tussen 1940 en 1945. Niet meer, niet minder.

En heel dat circus politiek correctheid moraal claimen op grond van valse sentimenten wat hier altijd omheen heeft moeten hangen mag daaruit verdwijnen. Je zal weer zien hoe bijvoorbeeld heel die vet gesubsidieerde asiel- en andere zieligheidsindustrie deze periode weer zal misbruiken om moraal te claimen. Al te lang en teveel heeft juist dat valselijk de oorlogs- en bezettingsperiode erbij betrekken door die politiek correcte moraalclaimers ertoe geleid dat wij als land steeds meer en meer onze soevereiniteit en onze vrijheden verloren zien gaan. En was het niet juist het herwinnen van onze eigen soevereiniteit en onze eigen vrijheden datgene wat wij de bevrijding noemen?
BerichtGeplaatst: Wo Mei 04, 2016 9:00 Plaats reactie Reageer met quote
torentje

Maar we zijn nog lang niet vrij, doordat er zoveel werkgevers in ons land zijn. Werkgevers die veel steun hebben van door de werkgevers geĆÆmporteerde niet-blanken. De doden zijn dus voor niets gestorven want er is geen verbetering voor de loonslaven.
BerichtGeplaatst: Wo Mei 04, 2016 9:12 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

5-5-2008

‘Marokkanen vochten niet om Europa te redden’

Het ministerie van VWS wil allochtonen meer betrekken bij de herdenkingen van 4 en 5 mei. Verwacht daar niet te veel van, zegt het NIOD.

Rotterdam, 5 mei. Staatssecretaris Jet Bussemaker (VWS, PvdA) wil meer aandacht voor de rol van allochtonen bij de bevrijding van Nederland en Europa in de Tweede Wereldoorlog. Ze laat het Nederlands Instituut voor Oorlogsdocumentatie (NIOD) onderzoek doen naar de betekenis van de oorlog in de landen van herkomst van allochtone Nederlanders. Daarna wordt lesmateriaal ontwikkeld.

De Partij voor de Vrijheid wil een spoeddebat over de kwestie. Kamerlid Bosma vindt de rol van allochtonen tijdens de oorlog „te verwaarlozen. Maar de PvdA wil die rol nu opkloppen om haar islamitische achterban te paaien.”

Het NIOD deed in 2004 ook onderzoek naar de rol van niet-Nederlanders in de oorlog. Aanleiding waren incidenten waarbij allochtone jongeren op 4 mei voetbalden met bloemenkransen in Amsterdam. NIOD-onderzoeker David Barnouw zegt dat het nieuwe onderzoek uitgebreider wordt.

http://vorige.nrc.nl//binnenland/article1891654.ece/Marokkanen_vochten_niet_om_Europa_te_redden

En wat verzint men om deze cultuurverrijkende Marokkaanse kansenparels die met het voetballen met kransen die onze Nederlandse gevallenen herdenken zichtbaar en hoorbaar blijk geven van hun (met de paplepel meegegoten) minachting naar onze samenleving toe te versuikeren? Een brouwsel uit de grote leugenketel. Mag ik even een teiltje? De waarheid; Dit zijn de feiten: Marokkanen vochten niet in Zeeland. Waarom dat gelieg? Waarom die geschiedvervalsing? Derhalve de juiste analyse: Marokkaanse vlag op 4 mei: Een grof schandaal.
BerichtGeplaatst: Wo Mei 04, 2016 9:28 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Loetje schreef:
An appeaser is someone who feeds the crocodile hoping it will eat him at last.

Dat zijn de lafaards waar ik het over had en waarvan de nazaten vanavond prominent vooraan staan.

BerichtGeplaatst: Wo Mei 04, 2016 9:53 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Loetje schreef:
Joost Bakker schreef:
Zou me niks verbazen... en daarmee wijken ze niks af van onze huidige mis-bestuurders... alleen weten

In Ede is het al jaren gezellig met autobranden. Pas nu vernemen we er in die main stream media iets van. Vreemd, want de Edese bevolking weet al jarenlang van wat er in de doofpot gestopt wordt. Ze gaan immers al jarenlang onder deze terreur gebukt.
Ede, dat was toch ook die gemeente waar de Marokkanen feestend de straat op gingen op de Elfde September? Hoezo geen Marokkanenprobleem?

En voor dit rioolvolk moet dan omwille van de geschiedvervalsing de Marokkaanse vlag uit? Wel, dan kan wat mij betreft de Nederlandse vlag ook na acht uur voorgoed halfstok blijven hangen.
BerichtGeplaatst: Wo Mei 04, 2016 10:14 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

BerichtGeplaatst: Wo Mei 04, 2016 10:34 Plaats reactie Reageer met quote
rogier

Tedje van Es schreef:

Wist je nog dat tijdens het geschreeuw, de koninklijke familie snel in veiligheid werd gebracht, en de rest moest het maar uitzoeken.

BerichtGeplaatst: Wo Mei 04, 2016 10:46 Plaats reactie Reageer met quote
rogier

Loetje schreef:
Loetje schreef:
Joost Bakker schreef:

In Ede is het al jaren gezellig met autobranden. Pas nu vernemen we er in die main stream media iets van. Vreemd, want de Edese bevolking weet al jarenlang van wat er in de doofpot gestopt wordt. Ze gaan immers al jarenlang onder deze terreur gebukt.
Ede, dat was toch ook die gemeente waar de Marokkanen feestend de straat op gingen op de Elfde September? Hoezo geen Marokkanenprobleem?

En voor dit rioolvolk moet dan omwille van de geschiedvervalsing de Marokkaanse vlag uit? Wel, dan kan wat mij betreft de Nederlandse vlag ook na acht uur voorgoed halfstok blijven hangen.

http://pauw.vara.nl/media/356732

http://www.tvgids.nl/Filemon_onderzoekt_Jodenhaat_in_eigen_buurt/artikel/107464/?cookieoptin=true

Was bij Pauw laatst. In het promo filmpje in de uitzending van Pauw zag je weer Marokkanen doorspekt met antisemitisme. [cynisme] Nou waren dit toevallig Marokkanen, in de preview van die documentaire. Maar als je de hele film ziet, dan merk je dat het heus niet alleen die jongens zijn die dit doen. Maar ook bijvoorbeeld Japanse dagjesmensen die sissen en roepen dat de Joden dood moeten. Het is heel divers. [/cynisme]

En daar komt het culturele verschil om de hoek kijken. De meeste moslims in Europa groeien op in een nogal tribale machocultuur. Ook de moslims die hier geboren en getogen zijn, ja. Het wij-tegen-zij-denken wordt er met de paplepel ingegoten en op school, op straat, en in de moskee nog eens versterkt. Waarbij onze eigen media en politici dat denkbeeld eerder bevestigen dan ontkrachten, door steevast verkeerd gedrag goed te praten en de daders altijd in de slachtofferrol te plaatsen, waarbij tegensprekers vooral monddood worden gemaakt. In zo'n sfeer is het voor jonge moslims heel normaal om actief tegen iedereen die anders is ten strijde te trekken, en een diepe haat jegens hen te kweken.

Islam accepteert volmondig dat er andere mensen op deze wereld zijn. Is verder ook heel duidelijk over wat er met die andere mensen moet gebeuren.

BerichtGeplaatst: Wo Mei 04, 2016 11:00 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Niets aan toe te voegen. En ondanks generatie overschrijdende aanwezigheid in een verlicht land geen spoor van integratie. Het is het gif van de Islamitische haat die al met de paplepel meegegoten gekregen van generatie op generatie wordt doorgegeven.

Laatst aangepast door Loetje op Wo Mei 04, 2016 11:22, in totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Wo Mei 04, 2016 11:21 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

rogier schreef:
Wist je nog dat tijdens het geschreeuw, de koninklijke familie snel in veiligheid werd gebracht, en de rest moest het maar uitzoeken.

Dat wist ik. Het was in 1940 ook al zo.

Ik vind trouwens absoluut niet dat joden dood moeten, ik vind ze alleen net zo gevaarlijk gek als hun buren de islamieten; ze zijn daardoor een echte aanwinst voor ons volk dat zich vanavond weer kan vergapen aan de schertsvertoning in Amsterdam waar weer een hoop laf gewauwel te horen zal zijn, onder begeleiding van de nodige opgezwollen proza en kattengejammer van violen.

BerichtGeplaatst: Wo Mei 04, 2016 11:31 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Dat gold voor wel meer boven ons gestelden. En ze wisten niet hoe snel ze hun bevoorrechte posities weer moesten terugnemen toen anderen (de Angelsaksische Geallieerden) het stoepje hadden geveegd, waar inderdaad de achterblijvers met de realiteit van de gevoerde bezettingspolitiek te maken hebben gehad. En het was toch niet lang voor de inval in Nederland en daarmee de opening van het Westfront toch gewoon "Slaap zacht!"? Alsof er al niet eerder het Ribbentrop-Molotov pact heeft plaatsgevonden, waarbij de Oosteuropese en Baltische staten werden gebrandofferd voor de expansiezucht van cultuurdragers van totalitaire maatschappelijke experimenten. Totdat deze zoete droom op een vroege meidag bruut werd verstoord. Toen ging het niet meer met gebroken geweertjes. Zo ook Chamberlain bleef hardnekkig geloven in appeasen. En op een dag vielen er toen toch voor de duur van zo'n 57 dagen achter elkaar bommen op Londen. Te lang bleef men in de waan er geen last van te hebben of zullen krijgen en het met appeasen wel allemaal goed zou komen.
BerichtGeplaatst: Wo Mei 04, 2016 16:14 Plaats reactie Reageer met quote
Guus

Royy schreef:

Hoezo net zo? Je mocht willen dat iedereen hier zo'n goede zuur/base evenwicht had als ik. Cool

Deze hele draad druipt ook weer van het zuur. Een pH-meter zou er in oplossen. Maar als Adolf vanuit zijn nazi-hel meeleest neemt ie er vast een feestelijke borrel op. Goed gedaan, stelletje naoorlogs tuig!

Bah!

BerichtGeplaatst: Wo Mei 04, 2016 16:15 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Tedje van Es schreef:
Ik vind trouwens absoluut niet dat joden dood moeten...

Jouw buren bouwen dan ook geen tunnels om jou in de rug aan te vallen. Ze sturen ook geen duizenden raketten in jouw tuin. De Palestijnen (Hamas) heeft sinds 2007 zelfbestuur over Gaza en heeft vanaf toen ook kunnen werken aan vrede met hun buren. Maar dat doen ze liever niet, dat doen ze liever nooit. En ik ga die hele discussie natuurlijk niet overnieuw doen maar ik waarschuw altijd wanneer het over die discussie gaat. Ga je sollen met Israƫl dan moet je vrezen voor je leven. Je kunt maar beter vrede sluiten. O wacht... dat willen die lieve Palestijnen (lees Hamas) niet, dat willen ze al niet sinds 1948.

Ik zegen Israƫl en ik hoop dat er nooit meer doden vallen, ook niet aan Palestijnse kant.

Overigens... de vlaggen zijn al (bijna) hetzelfde.

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Wo Mei 04, 2016 16:49 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Guus schreef:
Goed gedaan, stelletje naoorlogs tuig!
Bah!

Tegen wie heb je het?
Ik kots op de hotemetoten en de politici die vanavond vooraan staan te janken, terwijl diezelfde hotemetoten en politici oorlogen maken. Jan met de korte achternaam maakt geen oorlog, hij wordt tegen wil en dank soldaat gemaakt door de hotemetoten en de politici.
Dus leg het me eens uit wie hier tuig is.

Laatst aangepast door Tedje van Es op Wo Mei 04, 2016 17:00, in totaal 2 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Wo Mei 04, 2016 16:58 Plaats reactie Reageer met quote
Guus

Ik ben duidelijk genoeg geweest. Moet het soms nog duidelijker? Evil or Very Mad

Weerwoord forum index » Binnenland