Geplaatst: Vr Sep 30, 2016 6:51 |
|
|
|
@ Natubico,
De inmiddels vele leraren krijg jij nooit zo ver dat zij voorbehoedsmiddelen gaan gebruiken. |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Sep 30, 2016 15:05 |
|
|
|
Juist. Wat vast niet alleen geldt voor leraren. |
|
_________________ Primair geluk komt met een pakketje: tevredenheid met je leven, geduld, compassie en 't ontbreken van angst. Kost wat moeite... |
|
|
|
Geplaatst: Vr Sep 30, 2016 16:05 |
|
|
|
@ Gerard R,
Ik zie in mijn omgeving goed dat de inmiddels vele leraren, meer hebben gedaan dan slechts de jeugd onderwijzen. De leraren zijn behoorlijk productief geweest in het verwekken van nakomelingen. En zo te zien zijn de leraren nog steeds bezig. |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Sep 30, 2016 19:40 |
|
|
|
Net mensen. |
|
_________________ Primair geluk komt met een pakketje: tevredenheid met je leven, geduld, compassie en 't ontbreken van angst. Kost wat moeite... |
|
|
|
Geplaatst: Vr Sep 30, 2016 20:37 |
|
|
|
@ Gerard R,
De Turken hebben wel een poosje geleden hun leraren aangepakt. De Turken hadden dus door dat hun leraren voor veel onrust zorgden. Zouden de Turken die hier voor onrust zorgen, geen gevluchte Turkse leraren kunnen zijn.? |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Sep 30, 2016 20:41 |
|
|
|
Boeiende gedachte. Ik kan er geen zinnig woord over schrijven, Torentje. |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Sep 30, 2016 20:58 |
|
|
|
@ Gerard R,
Je moet wel bij de les blijven, het topic gaat over Turken. Een beetje inleven en inlezen kan geen kwaad. Toch.? |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Sep 30, 2016 21:09 |
|
|
|
En dan? Verder dan 'boeiende gedachte' kom ik niet. |
|
|
|
|
Geplaatst: Wo Nov 30, 2016 10:10 |
|
|
|
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Wo Nov 30, 2016 11:27 |
|
|
|
Hoeveel gratis geld zijn we al kwijt? En hoe zit het met het visumvrij reizen? Hebben Griekenland en Bulgarije inmiddels al een waterdicht hek of een hoge muur aan de grens met Turkije ingericht? Daar zal het dan wel als de wiede weerga tijd voor worden. |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Apr 29, 2017 13:50 |
|
|
|
Reeds vele doden in de martelkamers, het grootste aantal journalisten in een cel, bombardementen op Koerden en ga zo maar door; De toetredingssubsidies zullen naar Turkije afgevloeid blijven worden.
 |
|
_________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
Geplaatst: Do Mei 04, 2017 9:07 |
|
|
|
Het lijkt wel een plaatje uit een ouderwetse gangsterfilm...
Het is weerzinwekkend dat Europa nog zaken doet met een schurkenstaat zoals Turkije nu is. En nog schandelijker is dat het geld van de burgers, ons geld dus, daar in dat zwarte gat gegooid wordt...
Ik zou zeggen: Weg met dat Turkse rattennest en de grenzen hermetisch afsluiten... |
|
_________________ "Faber quisque fortunae suae" |
|
|
|
Geplaatst: Do Mei 04, 2017 9:09 |
|
|
|
Correctie: de EU doet zaken met Turkije, niet "Europa". |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Mei 04, 2017 9:11 |
|
|
|
Het wordt tijd voor anarchie. |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Mei 04, 2017 9:30 |
|
|
|
Ja nog zoiets. De EU liet gisteren weten dat landen hun ingevoerde grenscontroles weer moeten afschaffen. Natuurlijk, nu de terreurdreiging groter is dan ooit en met miljoenen Afrikaanse schipbreukelingen op komst deze zomer moeten de grenzen weer wagenwijd open.
Ik begrijp werkelijk niet wat de EU toch bezielt. |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Mei 04, 2017 9:45 |
|
|
|
Ach, ze hebben er zelf geen last van, hun salaris en privileges zijn dermate dat ze er ver vandaan kunnen gaan wonen.
Weg met Brussel! Onzalige club! |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Mei 04, 2017 9:57 |
|
|
|
Dat is nog het meest treurige van alles. Degenen die er over beslissen hebben nergens last van en leven als God in Frankrijk. Maar de burgers betalen de kosten en hebben er ook nog eens alle ellende, schade en risico's van en hebben alles maar te slikken en te pikken...
En intussen blijven die kansloze badgasten maar binnenstormen... |
|
_________________ "Faber quisque fortunae suae" |
|
|
|
Geplaatst: Zo Mrt 22, 2020 12:52 |
|
|
|
Turks pantservoertuig sloopt hek aan Griekse grens
Door Carl Deconinck -11 maart 2020 - 13:1121009 8
De Griekse overheid heeft opmerkelijke beelden vrijgegeven. In de beelden is te zien hoe een Turkse gepantserde wagen een hek aan de grens sloopt, zodat illegalen Europa binnen zouden kunnen dringen. Saillant detail: het voertuig werd betaald met Europese subsidies. Dat brengt Ekathimerini.com
Lees verder |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Mrt 22, 2020 17:03 |
|
|
|
Zou je denken? Het is gewoon een invasie hoor. En de illegalen krijgen wapens mee. |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Mrt 22, 2020 17:04 |
|
|
|
ERDOGAN WEAPONIZING MIGRANTS - SOTIRI DIMPINOUDIS
Henrik is joined by independent freelance journalist Sotiri Dimpinoudis to talk about Turkey's war on Europe and how migrations is weaponized.
>> Bekijk video << |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Mrt 22, 2020 17:18 |
|
|
|
|