Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Audio, video en software » Het Correspondents’ Dinner.
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Het Correspondents’ Dinner.
BerichtGeplaatst: Do Feb 11, 2016 10:47 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

http://www.nrc.nl/next/2016/02/11/rutte-grappig-de-lat-lag-niet-zo-hoog-1590148

Er schijnen 2,5 miljoen mensen gekeken te hebben. Dat zegt meer over de kijkers dan over de kwaliteit.
Ik heb wel even gekeken naar het rechtse journaille dat bij Jinek aan tafel zat en dat zichzelf zo goed vindt. Daar zag ik een paar fragmenten. Ik vond het bijzonder flauw, de verdebielisering (lees: veramerikanisering) van onze samenleving gaat alsmaar verder.

BerichtGeplaatst: Do Feb 11, 2016 10:57 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Ik had dit al in humor geplaatst.
Herstel; ik dacht dat jij ook dat youtube filmpje hier plaatste.

Ik vond het wel grappig, degene die de tekst heeft geschreven was goed op de hoogte van het een en ander.

Razz

BerichtGeplaatst: Do Feb 11, 2016 11:15 Plaats reactie Reageer met quote
Guus

Mark Rutte blijft een studentikoze bal in zijn gedrag.

Dolf Jansen was nog wel leuk. Links heeft altijd de beste humor hoewel rechts zichzelf het leukste vindt. Confused
De rechtse rakkers onder de aanwezigen (de meerderheid dus) lachten een beetje zuurzoet om Dolf.

BerichtGeplaatst: Do Feb 11, 2016 12:02 Plaats reactie Reageer met quote
rogier

Zolang Rutte niet met steekhoudende oplossingen komt voor de bekende zeer prangende vraagstukken die Nederland zo langzamerhand tot op het bot splijten in twee kampen wil ik niets van die man horen of zien. Zolang hij blijft liegen beloften breekt, oorlog roept en weer intrekt, en zijn partijgenoten de hand boven t hoofd blijft houden wil ik er niets van horen of zien. Totdat hij met iets komt wat echt helpt is de man totaal irrelevant als bestuurder en eindverantwoordelijke. Dat er nog 2,7 m TV zombies naar die inhoudsloze trekpop kijken zegt wel iets.

Ik ben wel benieuwd welke cabaretiers zich voor dit karretje van de gevestigde politiek hebben laten spannen.

Ook beken ik toch even ingeschakeld te hebben, wat ik zag was smalend lachwekkend hoe geconditioneerd die Smit-Kroes (dat heb je met een dubbele naam willen hebben) ging staan. Smekend om een camera en dwingend hoe het klapvee moest volgen.

BerichtGeplaatst: Do Feb 11, 2016 15:04 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Jip schreef:
Ik had dit al in humor geplaatst.

Dat had ik gezien, maar ik wilde er een (serieuze) discussie over opstarten.

Guus schreef:
Mark Rutte blijft een studentikoze bal in zijn gedrag.

+1
Ik vond het niet om aan te zien, het was flauw en slecht geacteerd (de paar dingen die ik gezien heb).

Quote:
Dolf Jansen was nog wel leuk.

Niet helemaal leuk. Jansen is goed, hij moet scherp zijn en flink van leer trekken, maar hij moet z'n belerende en politiek correcte vingertje voor zich houden. Hij is cabaretier en geen dominee, ombudsman of politieke bruggenbouwer.

BerichtGeplaatst: Do Feb 11, 2016 16:15 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ik vond de opmerking over het salaris van Matthijs van Nieuwkerk zeer raak. Zelden zo'n zure tronie gezien.

BerichtGeplaatst: Do Feb 11, 2016 17:02 Plaats reactie Reageer met quote
rogier

Wie maakte die opmerking? Rutte of Dolf?

Ik denk namelijk dat Dolf het niet zou durven om aan te stippen dat v Nieuwkerk drie keer de Balkenende-norm verdient. Want ook Dolfje moet blijven graaien met zijn klauwtjes uit de Pvda/Vara ruif. Ook bij de WDD.

BerichtGeplaatst: Do Feb 11, 2016 18:38 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Rutte maakte de opmerking over beide personen: Dolf en Matthijs.

BerichtGeplaatst: Vr Feb 12, 2016 0:53 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Een verenigd VVD zooitje wat zelf nooit te maken krijgt met pensioenkortingen, verwaarloosbare lage ziektekosten, loonoffers, 0 lijnen, WMO, voedselbanken, WWB, Islam verbreidende top fokkers naast villa's etc…maar wel naïef TV volk opkloppen met onderwerpen waar ze zelf geen weet van hebben. .
Een groot elkaars hielen likkend Hilversums Goois whores/hookers matras, met Jord Kelder als persoonlijke vriend van Rutte – zeg me wie Uw vrienden zijn, dan zeg ik wat U zelf….bent
Na een kwartiertje aanzien, werd me alles duidelijk, mep die kijkkast meteen in een Kliko ,en betaal nooit meer 1 eurocent voor al die waardeloze TV kabel troep .
TV prominenten maken ieder nog stommer dan van huis uit geboren.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Do Apr 14, 2016 18:33 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Rutte kwam over als een stoethaspel.
Maar dat was hij altijd al.

Weerwoord forum index » Audio, video en software