Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Waarom George Soros levensgevaarlijk is. Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Ma Aug 15, 2016 12:22 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Strijkt Mabel ook al kopgelden op?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Di Aug 16, 2016 7:15 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Loetje schreef:
Strijkt Mabel ook al kopgelden op?

Lees het boek "mabelgate" van Peter Siebelt maar eens.
Zij en Soros zijn dik bevriend.

BerichtGeplaatst: Do Aug 18, 2016 6:19 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

En dit was in 1999. Toen had Mabel ook al een gezellig samenzijn met George Soros. En let op de man het meest rechts op de foto. Herkennen wij hem?
BerichtGeplaatst: Ma Nov 14, 2016 13:10 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

George Soros rekruteert voor rassenrellen in NL

Hey, Soros, subversieve zak hooi die je bent. Ga eens weg? Gehele lokroep alhier (PDF). Zonder dat gehits van je zijn we al ruimschoots voorzien van intersectionele (uitleg voor lezers zonder hart/empathie) breuklijnen hoor, thanks. In principe lijkt het op het eerste gezicht natuurlijk allemaal onschuldig. Een EU-miljardair met geen grotere wens dan de Europese natiestaat en identiteit ondermijnen teneinde het te vervangen met een amorphe federale superstaat, die de islamitische populatie sterkt in hun theatrale en zelfopgelegde slachtofferdiscourse, om Europa's bestaande social fabric nog verder uiteen te trekken. Maar dat is het niet. Hoe vaker je iemand vertelt hoezeer hij onderdrukt en gemarginaliseerd is, hoe legitiemer het gebruik van vandalisme en geweld voor diegene wordt. Zo gaat het op dit moment namelijk ook in de VS. Die protesten en brandstichtingen op 200 plaatsen tegelijk waren geen spontane Democratische project-X-feestjes, maar aangestuurd door Soros' MoveOn-stichting. En Soros wil 's lands Al-Jaberi's, Appa's, Asha's en pantertjes nu gaan betalen om in aanloop naar onze verkiezingen zoveel mogelijk mensen disenfranchised te laten voelen. Kleine kans dat u de baan had gekregen trouwens. Wat een onrecht: "Please note that by ensuring a balanced and inclusive mix of participants the selection criteria will include the following, at least 50% female participants and at least 40% participants who identify with Islam."

Klik hier voor bekijken bijbehorende video
BerichtGeplaatst: Ma Nov 14, 2016 19:26 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ongelooflijk... ze zoeken mensen die én moslim zijn, én voor gelijkheid tussen man en vrouw. Wat een prachtige mix.

Sluit ze allemaal maar op in het Gelredome en laat ze tegen zichzelf gaan protesteren.

BerichtGeplaatst: Ma Nov 14, 2016 21:03 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Loetje schreef:
George Soros rekruteert voor rassenrellen in NL

Niet de eerste keer, eerder probeerde Soros het Oekraïnereferendum in Nederland te beïnvloeden:
http://www.elsevier.nl/nederland/achtergrond/2016/09/soros-wilde-met-rutte-praten-over-oekraine-referendum-367674/

BerichtGeplaatst: Ma Nov 14, 2016 23:45 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Loetje schreef:

En dit was in 1999. Toen had Mabel ook al een gezellig samenzijn met George Soros. En let op de man het meest rechts op de foto. Herkennen wij hem?

Wie is dat? Ik herken hem niet.

BerichtGeplaatst: Di Nov 15, 2016 0:33 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

Elisabeth schreef:
Wie is dat? Ik herken hem niet.

Ik denk dat Loetje aan Erdogan denkt.

Laatst aangepast door George Bush op Di Nov 15, 2016 6:08, in totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Di Nov 15, 2016 1:16 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Echt waar! Samen met Soros en Mabel......

https://mightynose.wordpress.com/2013/03/30/the-dutch-princess-mabel-wisse-smit-or-princess-mabel-has-serbian-and-iraqi-but-the-iraq-is-in-the-second-part-ill-publish-it-tomorrow-blood-on-her-hands/

http://www.geennieuws.com/2015/10/george-soros-zijn-handleiding-voor-vluchtelingen-en-mabel-wisse-smit/

Princess Mabel of Orange-Nassau, daughter-in-law of Queen Beatrix of the Netherlands, is "Director of International Advocacy" for George Soros' Open Society Institute, based in Soros' London offices. A Dutch "Mata Hari" and long-time Soros employee, the Princess is also co-chairman of the European Council on Foreign Relations which Soros launched last year to guide the EU into Eurasian war. Her career story gives new meaning to the phrase, "the Soros human rights mafia."

http://archive.larouchepac.com/node/6503

BerichtGeplaatst: Di Nov 15, 2016 5:53 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

Cliff schreef:
Wat wil George, waarom bemoeit hij zich voortdurend met de internationale politiek? Of is het gewoon een beleggingsstrategie, hij probeert een land naar de klote te helpen en speculeert daar dan op ofzo?

Soros is de Protocollen van de Wijzen van Zion in actie, niet meer en niet minder.

Hier nog een filmpje: ik zag dat hierboven een filmpje door Youtube verwijderd was, ik weet niet of dat dit filmpje is.

https://www.youtube.com/watch?v=p8Ux5b6YM9A
BerichtGeplaatst: Di Nov 15, 2016 10:45 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ik ben die Soros inmiddels spuugzat!

We krijgen binnenkort dikke rellen in Nederland dankzij die klootzak, en hij mag gewoon zijn gang gaan. Waarschijnlijk rolt onze koning ook nog de rode loper voor hem uit zodra hij zich in Nederland vertoont.

Soros And Liberal Mega-Donors Plot For War With Donald Trump

http://www.zerohedge.com/news/2016-11-14/soros-and-liberal-mega-donors-plot-war-donald-trump

Ik zeg: oppakken, en wel nu!!

BerichtGeplaatst: Di Nov 15, 2016 11:20 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Elk nadeel hep sn foordeel: misschien dat de Amerikanen nu gaan leren dat buitenlandse invloed op democratische verkiezingen uitermate ongewenst is.

Reken maar dat er tal van buitenlandse lobby/belangengroepen actief waren op Maidam. De EU was wel één van de meest evidente: ze stuurden het duo nederplofkikker:

BerichtGeplaatst: Wo Nov 16, 2016 22:37 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

WE FOUND IT! The 60 Minutes Interview George Soros Tried To Bury!

Fox News Exposes George Soros & Hillary Clinton Relationship!

Soros probeert Trump in de wielen te rijden.
Kijken wat Wikileads hierover schrijft.......

BerichtGeplaatst: Vr Jan 13, 2017 15:31 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Soros: Western Society Must Fall Before One World Govt Can Be Established (Video) - http://buff.ly/2i2dgpI
BerichtGeplaatst: Vr Jan 13, 2017 15:59 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Quote:
Hongarije kondigt aan dat het met de overwinning van Trump tijd wordt om op te treden tegen George Soros

Geplaatst op 11 januari 2017

Hongarije is van plan om nu na de overwinning van Donald Trump bij de Amerikaanse presidentsverkiezingen tegen groepen op te treden die door de linkse megadonor George Soros gefinancierd worden. De partij van de Hongaarse minister-president Viktor Orbán wil alle ter beschikking staande instrumenten ervoor gebruiken om NGOs op de korrel te nemen die door Soros, een in Hongarije geboren investeerder die een van de grootste financiële bronnen van de Amerikaanse Democratische Partij is, gefinancierd worden.

De groepen van Soros dienen globale kapitalisten en ondersteunen de politieke correctheid ten koste van nationale regeringen, zei Szilard Nemeth, een van de vicevoorzitters van de regerende partij Fidesz dinsdag tegenover journalisten. Hij verwees daarbj naar de belangrijkste operatie van de financier, het Open Society Institute, dat zich inzet voor open grenzen en een linkse politiek.

Toen Trump op 8 november won van minister van Buitenlandse Zaken Hillary Clinton, zei Nemeth: Ik denk dat er internationaal een gelegenheid is ontstaan.

Orbán, die Trump bij zijn kandidatuur voor het Witte Huis ondersteunde, kondigde in het openbaar al zijn plannen aan voor hetgeen hij een il-liberale staat noemt. Hij heeft Soros in het verleden al aangevallen, vooral over diens organisaties.

Soros gaf tijdens de verkiezingsstrijd in de VS bijna 10 miljoen aan een Super-PAC die Clinton ondersteunde en schoof via zijn Open Society Institute, waarover hij volgens de Washington Post direct controle heeft, nog eens 33 miljoen naar de verkiezingscampagneorganisatie van Clinton.

Trump zelf heeft Soros ervan beschuldigd dat hij deel uitmaakt van een wereldwijde machtsstructuur, die verantwoordelijk is voor economische beslissingen die leidde tot het leegroven van de arbeidersklasse, het land van zijn welvaart beroofde en het geld in de zakken van een handvol grote concerns en politieke instellingen schoof.

Bron: http://1nselpresse.blogspot.nl

Bron oorspronkelijk artikel: http://dailycaller.com

Auteur: Chris White

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
BerichtGeplaatst: Vr Jan 13, 2017 16:02 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Quote:
Hongarije kondigt aan dat het met de overwinning van Trump tijd wordt om op te treden tegen George Soros

En slecht nieuws komt zelden alleen. George Soros lost nearly $1 billion as a result of the stock-market rally spurred by Trumps surprise win.
BerichtGeplaatst: Za Feb 25, 2017 14:38 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

BerichtGeplaatst: Do Mrt 16, 2017 10:38 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

REPORT: Ted Cruz, Mike Lee ask Tillerson to investigate Obama funding FOREIGN Soros groups
http://dlvr.it/NdYXns

BerichtGeplaatst: Za Mrt 25, 2017 11:01 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Om een of andere redenen niet te zien in de Nederlandse MeningsSturende Media. Dus dan maar hier. Zouden er teveel subsidiesponzen zijn die kopgelden van George Soros opstrijken?

BerichtGeplaatst: Vr Apr 28, 2017 13:21 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Is een nieuwe oorlog op de Balkan aanstaande?

Het rommelt momenteel op de Balkan. Met name rondom Albanië, Kosovo, Servië en Macedonië. Ook in Montenegro zou het al een poosje onrustig zijn.

Gisteren werd het parlement in Macedonië bezet door nationalisten, uit woede over een besluit om een etnische Albanees tot parlementsvoorzitter te benoemen. De situatie zou nog steeds zeer gespannen zijn. Enkele uren voor deze bestorming weigerde Frankrijk een gezochte crimineel (Albanees) uit te leveren aan Servië. Er wordt gespeculeerd dat beide gebeurtenissen verband houden met elkaar.

Ik heb even getwijfeld welk draadje ik hiervoor zou gebruiken, en kwam uiteindelijk bij deze uit want ik vermoed dat George Soros ook hier weer een rol speelt in het hele gebeuren om landen zoals Macedonië binnen de westerse invloedsfeer te trekken, ten koste van de strategische belangen van Rusland. Dit betreft voornamelijk olie- en gaspijpleidingen op de Balkan. Ik zag in de bijdrage hierboven wat Macedonische vlaggen dus dit sluit daar mooi bij aan.

In Servië was het onlangs ook onrustig na de verkiezingen aldaar. Mensen gingen de straat op nadat een pro-Russische kandidaat werd uitgeroepen tot winnaar van de verkiezingen.

https://www.rt.com/news/386396-macedonia-parliament-protesters-fight/

Er wordt van meerdere kanten getrokken aan deze landen. Het is om die reden wel interessant om een beetje te volgen wat daar gebeurt.

BerichtGeplaatst: Vr Apr 28, 2017 13:31 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Uit hoeveel procent Albanezen bestaat Macedonië nu al? Dat gaat nog een hoop heibel opleveren. Want de culturele verdringing zie ik daar eerder erger worden dan dat het tij gekeerd gaat worden.

BerichtGeplaatst: Vr Apr 28, 2017 16:02 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ongeveer een kwart van alle inwoners van Macedonië is etnisch Albanees. Verder is het belangrijk om te vermelden dat er in 2001 een gewapende opstand plaatsvond vanuit de Albanese minderheid, die op een haar na tot een burgeroorlog leidde. De NAVO heeft destijds blauwhelmen gestuurd naar Macedonië om erger te voorkomen, en zover ik weet zijn die er nog steeds.

De laatste tien jaar waren de nationalisten aan de macht in Macedonië, maar die dreigen nu buiten spel te worden gezet door interne politiek waarbij Albanezen meer invloed krijgen op het landsbestuur. Dat verklaart deels waarom men gisteren met veel geweld het parlement bestormde en politici op een haar na werden gelyncht.

Er is veel kritiek op de politie, die dit niet wist te voorkomen. Waarschijnlijk bewust.

BerichtGeplaatst: Do Mei 04, 2017 20:02 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

BerichtGeplaatst: Za Mei 06, 2017 0:00 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

George Soros financiert islamistische organisaties in Europa!

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2017/05/soros_nog_eens_15_miljoen_naar.html#comments

Hier een link naar tal van documenten waarop de organisaties staan aangegeven waarin Soros geld stopt, een aantal daarvan zijn op z'n zachts uitgedrukt omstreden:

https://twitter.com/i/moments/860146697376325632

Er is trouwens ook serieuze heibel tussen Hongarije en de EU momenteel. Dat begon al toen Hongarije aankondigde de onderwijswet te willen veranderen, waardoor een universiteit van (je raadt het nooit...) George Soros zijn deuren zou moeten sluiten. De EU stond meteen op haar achterste poten.

En nu roept Hongarije dat Frans Timmermans moet aftreden omdat die zich beledigend heeft uitgelaten over de premier van Hongarije.

http://nos.nl/artikel/2171685-hongarije-eist-vertrek-frans-timmermans.html

BerichtGeplaatst: Za Mei 06, 2017 8:32 Plaats reactie Reageer met quote
Willem

Wellicht wordt de rol van Soros overdreven: ik kan dat moeilijk afwegen.

Soros houdt er in elk geval extreme (libertarische) idee[en op na: die afkeer, bijna haat jegens de natiestaat, of het nationalisme alsof dat gelijkgesteld moet worden aan vreemdelingenhaat en oorlogszucht. (sterker: nationalisme kan een positieve kracht zijn, die saamhorigheid, soldariteit, integratie en offerbereidheid teweegbrengt). Soros' ideeen zijn er alleen maar extremer op geworden de laatste 25 jaar. Ofschoon hij al ergens in de jaren '90 te kennen gaf dat de koude oorlog verkiesbaar was boven de nationalismen welke daarna bloedbaden aan zouden richten. Okee: Servie-Bosnie was niet leuk. Maar de Balkan is de wereld niet.

Jammer dat een verstarde oude man zoveel geld en macht heeft.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Waarom George Soros levensgevaarlijk is.
  Weerwoord forum index » Buitenland