Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Massa-aanranding op station Keulen.... (wir schaffen es?). Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 87, 88, 89  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Di Jan 05, 2016 12:57 Plaats reactie Reageer met quote
KL Kessels

Moppersmurf schreef:

Humanitaire hulp verlenen is vluchtelingenkampen opzetten in de regio.

Dat lukt niet omdat we daar met z'n allen als gekken aan het bombarderen zijn.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Di Jan 05, 2016 13:01 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Guus schreef:
[Vluchtelingen zitten met maandenlang met honderden samengepakt in een noodopvang.

Ja, en?? Is dat een reden om vrouwen aan te randen?? De reden dat vrouwen het slachtoffer zijn heeft ALLES te maken met de islamitische cultuur waar de vrouw ondergeschikt is aan de man. Je kunt dat nog een paar eeuwen goedpraten, maar daar trap geen mens meer in.

Quote:
Daar moet uiteraard paal en perk aan worden gesteld maar is geen reden om alle vluchtelingen als tuig te beschouwen.

Ik heb nooit beweerd dat alle vluchtelingen tuig zijn. Ik pleit slechts voor opvang in de regio, aangezien de stroom migranten alleen maar zal groeien en daarmee ook de botsing van culturen zal groeien.

Quote:
Verdiep je eens in andermans situatie voordat je met 'politieke correctheid' komt aanzetten. Of is dat te vermoeiend als je in een 'managersstoel' met een kopje koffie achter een beeldscherm zit te fulmineren?

Zelfs al word ik tot tranen toe geroerd door andermans leed, zelfs dan zie ik geen enkele reden om migranten uit andere culturen asiel te verlenen in Europa. Opvang in de regio. Punt uit.

BerichtGeplaatst: Di Jan 05, 2016 13:03 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

KL Kessels schreef:
Moppersmurf schreef:

Flauwekul. We bombarderen geen vluchtelingenkampen.

BerichtGeplaatst: Di Jan 05, 2016 13:32 Plaats reactie Reageer met quote
Guus

Moppersmurf schreef:

Ja, en?? Is dat een reden om vrouwen aan te randen??

Dat is geen reden maar wel een oorzaak. Natuurlijk moeten die vrouwen daar tegen beschermd worden. Overigens ging het voornamelijk om berovingen van vrouwen. Dat gaat vaak gepaard met lichamelijk contact.
Verder vinden we het ook normaal dat hooligans worden afgeschermd met ME-ers om erger te voorkomen.

Quote:
Ik heb nooit beweerd dat alle vluchtelingen tuig zijn. Ik pleit slechts voor opvang in de regio, aangezien de stroom migranten alleen maar zal groeien en daarmee ook de botsing van culturen zal groeien.

De regio (Jordanië en Libanon) is overvol. De VS- bondgenoten SA en Turkije vertikken het om zonder meer vluchtelingen op te nemen. Daarbij zijn vluchtelingen net mensen die graag de best mogelijke opvang zoeken. We leven tenslotte in een "global village" en niet meer in de 19e eeuw met zijn beperkt transportmogelijkheden.

Quote:
zelfs dan zie ik geen enkele reden om migranten uit andere culturen asiel te verlenen in Europa.

Ik weet dat het een oude rechtse gewoonte is om bevolkingsgroepen te ontmenselijken zodat je ze als vee kunt behandelen maar in dit geval zijn we, direct of indirect, debet aan deze gevolgen van onze economische en militaire bemoeienissen met verre landen en hun 'andere culturen'.

BerichtGeplaatst: Di Jan 05, 2016 13:45 Plaats reactie Reageer met quote
osker

KL Kessels schreef:
Moppersmurf schreef:

in Turkije Jordanië Saoedi-Arabië? Dat is nieuws.

BerichtGeplaatst: Di Jan 05, 2016 13:51 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Guus schreef:
Overigens ging het voornamelijk om berovingen van vrouwen. Dat gaat vaak gepaard met lichamelijk contact.

Ja, en gelukkig nieuwjaar wensen ook... Rolling Eyes

Het is werkelijk ongehoord hoe dit genuanceerd wordt.

BerichtGeplaatst: Di Jan 05, 2016 13:59 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Moppersmurf schreef:
Dit heeft ALLES met islam en vluchtelingen te maken !!
Dronken blanke hooligans trekken weliswaar een spoor van vernieling, maar ik heb nog NOOIT gehoord dat dronken blanke hooligans vrouwen omsingelden, aanranden en beroven. Sodemieter jij 'ns snel op met je politieke correctheid !! Evil or Very Mad

+1 De oorsprong van het probleem ligt in de ondergeschikte positie die de vrouw in de islam heeft.

Moppersmurf schreef:
Humanitaire hulp verlenen is vluchtelingenkampen opzetten in de regio. 'Omarmen' is die mensen hier asiel verlenen, met als gevolg de botsing van culturen en sociale onrust. Hoe simpel kun je worden??????

+1
En wij bieden helemaal geen humanitaire hulp, wij laten immigranten binnen, dus mensen die deel van onze samenleving uit gaan maken.

Cliff schreef:
Ja, en gelukkig nieuwjaar wensen ook... Rolling Eyes

+1
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.

BerichtGeplaatst: Di Jan 05, 2016 14:04 Plaats reactie Reageer met quote
Guus

Cliff schreef:

Ja, vooral door de Kölner Polizei, nichtwahr? Maar ja, jij zult het wel beter weten.

Quote:
Die bergriffe, schrieb die Kölner Polizei in den Tagen darauf in Pressemitteilungen, seien teilweise Ablenkungsmanöver für Taschendiebstähle gewesen.

en

Quote:
Der Polizei zufolge seien einige der Täter polizeibekannt und hätten schon seit Monaten immer wieder Partygänger auf den Kölner Amüsiermeilen bestohlen oder ausgeraubt.

Moet ik het voor je vertalen? Misschien wil Tedje er bij helpen.

http://www.welt.de/vermischtes/article150593304/Ploetzlich-spuerte-ich-eine-Hand-an-meinem-Po.html

Laatst aangepast door Guus op Di Jan 05, 2016 14:11, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Di Jan 05, 2016 14:09 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Oh... nee dat maakt een verschil. Als je aangerand wordt omdat je zakken leeggeroofd worden dan is er natuurlijk niets aan de hand Question Question Question Evil or Very Mad

BerichtGeplaatst: Di Jan 05, 2016 14:13 Plaats reactie Reageer met quote
Guus

Moet ik uitleggen wat een 'afleidingsmanoeuvre' is?

Of voel je je 'aangerand' als zigeunervrouwen je op een markt betasten omdat je 'zulke mooie kleren aan hebt'?

En nee, ik praat geen zakkenrollerij en beroving goed.

BerichtGeplaatst: Di Jan 05, 2016 14:18 Plaats reactie Reageer met quote
osker

Willen we meer of minder massa aanrandingen in West Europa?
Laten we degene die "minder' zegt vervolgen wegens discriminatie, dat zal helpen!

BerichtGeplaatst: Di Jan 05, 2016 14:23 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Guus schreef:
Ja, vooral door de Kölner Polizei, nichtwahr? Maar ja, jij zult het wel beter weten.

En ook door de media:
Quote:
Albers gibt es mittlerweile 60 Anzeigen, ein Viertel wegen sexueller bergriffe (Anm. der Redaktion: Wir hatten zuvor fälschlich von 80 Opfern sexueller bergriffe berichtet. Wir bitten, diesen Fehler zu entschuldigen).

De vet gedrukte tekst is in het oorspronkelijke bericht ook vet. Kruiperiger kan het haast niet.

http://www1.wdr.de/themen/aktuell/koeln-uebergriffe-silvester-hauptbahnhof-100.html

De oorzaak van het kapot nuanceren van misstanden in de multiculturele samenleving is de verstikkende politiek correcte dictatuur die al decennialang mensen de mond snoert.

Guus schreef:
Of voel je je 'aangerand' als zigeunervrouwen je op een markt betasten omdat je 'zulke mooie kleren aan hebt'?

Nee hoor, die breek ik meteen de arm. Met 100 man om me heen ligt dat echter een beetje anders.

Quote:
En nee, ik praat geen zakkenrollerij en beroving goed.

Je nuanceert aanranding kapot en dat vind ik net zo erg als het goedpraten.

BerichtGeplaatst: Di Jan 05, 2016 14:38 Plaats reactie Reageer met quote
Guus

Het was dus maar een kwart van de vrouwen (20) die volhielden seksueel te zijn betast. De eerdere berichtgeving was dus typerend hysterisch. Komt me bekend voor; vooral op dit forum.

Uitgelicht:

Quote:
Viele Opfer sexueller bergriffe, darunter eine Vergewaltigung

Dat 'seksueel betasten' neem ik dus maar met een korreltje zout; gewoon ongewenst lichamelijk contact om tassendiefstal te maskeren.

Verder is er dus welgeteld één aanranding gerapporteerd. Dat is een ernstige aanklacht en die moet uiteraard goed worden onderzocht (zodat er niet een kwart van overblijft......) en zo nodig zwaar bestraft.

Quote:
Nee hoor, die breek ik meteen de arm.

Die macho-taal ben ik van je gewend. Nu nog de praktijk.... Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Di Jan 05, 2016 15:22 Plaats reactie Reageer met quote
KL Kessels

osker schreef:
Willen we meer of minder massa aanrandingen in West Europa?

Minder zou ik zeggen, minder racisme en discriminatie is evenzeer gewenst.
BerichtGeplaatst: Di Jan 05, 2016 15:36 Plaats reactie Reageer met quote
rogier

De drang tot zelfvernietiging is groot bij het Duitse volk en haar leiders.
Volgende maand het Kölner Karneval, ben benieuwd hoe de praal wagens er uit gaan zien en hoe de nieuwste "zakrollertruuk " een vinger in elke lichaamsopening, weer succes vol gaat zijn.

En dan hebben we het alleen nog maar over de summiere, feitelijke berichtgeving. Die is heel belangrijk maar zou nog maar het begin moeten zijn!

Veel mensen maken zich hier zorgen over, worden hier bang van, vragen zich af wat zich in vredesnaam allemaal daar in Keulen (en in Hamburg, en in Stuttgart) heeft afgespeeld, in welke mate dit georganiseerd is en is er verband met de asielzoekersstroom? Kunnen we daarom dus meer van dit soort toestanden verwachten naarmate er meer immigranten komen?
Uitvoerige achtergrondverhalen, duidingen, analyses zouden niet meer dan logisch zijn (en zouden in het geval van blanke daders tegenover allochtone slachtoffers natuurlijk al láng massaal zijn verschenen), sterker nog, ze zijn broodnodig.

Maar goed, men had het kunnen weten. http://edition.cnn.com/2011/SHOWBIZ/TV/05/01/lara.logan.interview/
Je zult maar op de barricades hebben gestaan om die smerige gure racisten te wijzen op de vele economische en cultuur verrijkende aspecten die de nobele vluchteling met zich meebrengt.

BerichtGeplaatst: Di Jan 05, 2016 15:43 Plaats reactie Reageer met quote
Henk W.

Guus schreef:

Ik weet dat het een oude rechtse gewoonte is om bevolkingsgroepen te ontmenselijken zodat je ze als vee kunt behandelen maar in dit geval zijn we, direct of indirect, debet aan deze gevolgen van onze economische en militaire bemoeienissen met verre landen en hun 'andere culturen'.

Ik weet dat het een oude linkse gewoonte is om vrouwonvriendelijke, antisemitische en homo-hatende oorlogsculturen op een voetstuk te zetten en tegelijkertijd in een vlaag van verraderlijk gedrag de eigen bevolking van alles in de schoenen proberen te schuiven maar in dit geval is de politieke, economische en hoogopgeleide elite, direct of indirect, debet aan de gevolgen van hun eigen roekeloze en onverantwoordelijke massa-immigratie.

De islam is gebouwd op een fundament van haat, discriminatie, racisme en geweld. Je moet wel aan een hele extreme vorm van politieke correctheid lijden om dit niet te willen, of durven, zien.

Laatst aangepast door Henk W. op Di Jan 05, 2016 15:49, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Di Jan 05, 2016 15:47 Plaats reactie Reageer met quote
KL Kessels

[quote="Henk W."]
Guus schreef:

Ik weet dat het een oude linkse gewoonte is om vrouwonvriendelijke, antisemitische en homo-hatende oorlogsculturen op een voetstuk te zetten en tegelijkertijd in een vlaag van verraderlijk gedrag de eigen bevolking van alles in de schoenen proberen te schuiven maar in dit geval is de politieke, economische en hoogopgeleide elite, direct of indirect, debet aan de gevolgen van roekeloze en onverantwoordelijke massa-immigratie.

De islam is gebouwd op een fundament van haat, discriminatie, racisme en geweld. Je moet wel aan een hele extreme vorm van politieke correctheid lijden om dit niet te willen, of durven, zien.

Als er één cultuur is die gekenmerkt wordt door racisme, antisemitisme en homohaat is dat de christelijke cultuur. De moslims kunnen daar een puntje aan zuigen.
BerichtGeplaatst: Di Jan 05, 2016 15:53 Plaats reactie Reageer met quote
rogier

Ze hebben geen keus! Als je het namelijk opneemt voor mensen die het islamitische geloof (of tradities) vaarwel hebben gezegd en hen beschermt, zou je impliciete boodschap wel eens kunnen zijn dat ze gelijk hebben, en oei oei oei, dat moeten we natuurlijk niet willen met z'n allen, want wie zijn wij (westerlingen met onze eigen normen en waarden) om de aanhangers van de islam de maat te nemen? Nee, daar branden we onze handen maar liever niet aan.
Het politiek-correcte denken zit diep verankerd in onze samenleving, en zolang dat niet verandert, zal bijna geen moslim zijn geloof vaarwel durven zeggen en zal de islamitische gemeenschap in het Westen nauwelijks gestimuleerd worden om van binnenuit te veranderen, terwijl dat juist zo broodnodig is.

BerichtGeplaatst: Di Jan 05, 2016 15:54 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ah, je gaat door met alles te vergoelijken en kapot te nuanceren.

Guus schreef:
Het was dus maar een kwart van de vrouwen (20) die volhielden seksueel te zijn betast. De eerdere berichtgeving was dus typerend hysterisch. Komt me bekend voor; vooral op dit forum.

De kruiperige excuses van de WDR werden gistermorgen gegeven en waren voor hun bericht van 3 januari . Inmiddels (5 januari) zijn de aanklachten er al meer dan de 80, het getal waarvoor de excuses werden aangeboden.

En je gaat gemakshalve helemaal voorbij aan de wijze hoe het gebeurde (het helemaal insluiten van vrouwen door een grote groep mannen, hetgeen behoorlijk beangstigend is).

Quote:
Verder is er dus welgeteld één aanranding gerapporteerd. Dat is een ernstige aanklacht en die moet uiteraard goed worden onderzocht (zodat er niet een kwart van overblijft......) en zo nodig zwaar bestraft.

Ik heb ook helemaal nergens iets anders beweert.

Verder had ik het over de kruiperige politieke correctheid die onze samenleving verstikt. Daar heb je verder niet op gereageerd.

Quote:
Die macho-taal ben ik van je gewend. Nu nog de praktijk.... Rolling Eyes

Waar ben je die gewend? Ik gebruik bijna nooit macho taal uit. Maar ik ben niet bang en een assertieve aanval is vaak de beste zelfverdediging tegen lastig volk, met jouw zigeunerin zou ik in 2 seconden klaar zijn.

KL Kessels schreef:
Als er één cultuur is die gekenmerkt wordt door racisme, antisemitisme en homohaat is dat de christelijke cultuur. De moslims kunnen daar een puntje aan zuigen.

Correctie: alle religies worden gekenmerkt door de hierboven genoemde zaken.

BerichtGeplaatst: Di Jan 05, 2016 16:00 Plaats reactie Reageer met quote
Guus

In hoeveelheid geweld, moord en doodslag is het 'christelijke westen' de moslims al eeuwenlang veruit de baas. Alleen al de afgelopen 100 jaar scheelt dat een mega-factor. Vooral 'industrieel' moorden met miljoenen tegelijk is de specialiteit want dan lijkt het net of er geen echt bloed vloeit.

Merkwaardigerwijs komt daarop zelden een zinnige reactie uit het xenofobenkamp. Zelfkennis is daar namelijk geheel afwezig.

BerichtGeplaatst: Di Jan 05, 2016 16:03 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ja en? Wat heeft dat met deze discussie te maken? Zoals ik al zei deugen alle religies per definitie niet en wat 100 jaar geleden gebeurd is heeft niks met de gebeurtenissen van 5 dagen geleden in Keulen te maken.

BerichtGeplaatst: Di Jan 05, 2016 16:14 Plaats reactie Reageer met quote
rogier

Guus schreef:
In hoeveelheid geweld, moord en doodslag is het 'christelijke westen' de moslims al eeuwenlang veruit de baas. Alleen al de afgelopen 100 jaar scheelt dat een mega-factor. Vooral 'industrieel' moorden met miljoenen tegelijk is de specialiteit want dan lijkt het net of er geen echt bloed vloeit.

Merkwaardigerwijs komt daarop zelden een zinnige reactie uit het xenofobenkamp. Zelfkennis is daar namelijk geheel afwezig.

Het gristendom in de jaren 60 van de vorige eeuw werd aardig onderuit gehaald door cabaretiers en vrijzinnige politici, met rechtszaken aan toe. Waar zijn dit soort mensen nu als het gaat om de islam?

De lieden die zo fel gekant waren tegen het gristendom in de jaren 60, nemen nu de islam in bescherming.

Iedereen die dronken is islam.
Staat in de Knoran.
Die je mee dan ben je niet moslim maar modom.

BerichtGeplaatst: Di Jan 05, 2016 16:21 Plaats reactie Reageer met quote
Guus

Tedje van Es schreef:

De kruiperige excuses van de WDR werden gistermorgen gegeven en waren voor hun bericht van 3 januari . Inmiddels (5 januari) zijn de aanklachten er al meer dan de 80, het getal waarvoor de excuses werden aangeboden.

Ai, je Duitsch wordt wat roestig merk ik. En dat voor een Limboman, foei! Evil or Very Mad

Er staat (N.B. je eigen citaat):

Nach Angaben von Polizeipräsident Wolfgang Albers gibt es mittlerweile 60 Anzeigen, ein Viertel wegen sexueller bergriffe (Anm. der Redaktion: Wir hatten zuvor fälschlich von 80 Opfern sexueller bergriffe berichtet. Wir bitten, diesen Fehler zu entschuldigen).

(Vrij) vertaald: Volgens hoofd van de politie Wolfgang Albers zijn er nu 60 aangiften, een kwart wegens seksueel geweld (Opmerking van de redactie: We hadden ten onrechte eerder gerapporteerd over 80 slachtoffers van seksueel geweld. We vragen excuus voor deze fout. )

Feitelijk gaat het dus om 15 aangiften van seksueel geweld, nl. een kwart van 60.

Haal dus even het rode waas voor je ogen weg en drink een glas koud water. Razz

Verder blijft het mysterieus dat er op een station pakweg 60 Duitse vrouwen zijn en 100 allochtone mannen. Waren de Duitse mannen plotseling op? Of kozen die het Hasenpfad?

BerichtGeplaatst: Di Jan 05, 2016 16:22 Plaats reactie Reageer met quote
Henk W.

[quote="KL Kessels"]
Henk W. schreef:
Guus schreef:

Ik weet dat het een oude linkse gewoonte is om vrouwonvriendelijke, antisemitische en homo-hatende oorlogsculturen op een voetstuk te zetten en tegelijkertijd in een vlaag van verraderlijk gedrag de eigen bevolking van alles in de schoenen proberen te schuiven maar in dit geval is de politieke, economische en hoogopgeleide elite, direct of indirect, debet aan de gevolgen van roekeloze en onverantwoordelijke massa-immigratie.

Ja maar dan moet je wel de hele geschiedenis erbij gaan halen om je punt te maken. We leven hier en nu. En vandaag de dag onthoofden we geen andersdenkenden meer, gooien we geen homo's van gebouwen, blazen we geen Joden op en onderdrukken en stenigen we geen vrouwen. Er is maar een volk op aarde die dit nog wel allemaal uitspookt en dat zijn de aanhangers van de bekende horror-religie. Maar omdat iedereen zich vroeger als beesten gedroeg mag de islam dat vandaag de dag ook...toch? Dat is een beetje jou redenering.

Op een gegeven moment komt er zoveel racisme, terreur en andere ellende uit een en dezelfde religie dat je dat niet meer kunt wegpoetsen met "maar ze zijn niet allemaal zo" of "maar wij waren vroeger ook niet lief"
Koop ergens een ruggengraat en toon eens wat karakter. Vrouwen onderdrukkende, antisemitisme en homo hatende religies en culturen moet je gewoon keihard bestrijden.

BerichtGeplaatst: Di Jan 05, 2016 16:27 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Guus schreef:
Ai, je Duitsch wordt wat roestig merk ik. En dat voor een Limboman, foei! Evil or Very Mad

Wat snap je niet?
Op 3 januari meldde de WDR foute cijfers.
Een dag later (gisteren dus) bood de WDR daarvoor kruiperige*) excuses aan.
Vandaag (een dag na de excuses dus) zijn er meer aangiftes en ook nog eens meldingen uit andere steden.

*) Maar dat is allemaal onbelangrijk, het ging mij om de kruiperigheid waarmee de excuses werden aangeboden. Om eens goed Duits te gebruiken: zum Kotzen! En dat geldt ook voor de wijze waarop je hier de zaak probeert goed te praten.

Weerwoord forum index » Buitenland