Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Sport » Russen geschorst.. Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Za Sep 17, 2016 10:43 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:
Jij veroordeelt het gedrag van Pussy Riot niet. Echter, een islamitisch equivalent in Nederland zou je direct aan de hoogste boom willen knopen.

Niet waar, en dat heb ik je al uitgelegd.
Als iemand zegt dat de ander dood mag dan mag de ander dat ook over die ene zeggen.

ik schreef:
Adbul-Jabber van de Ven, een tot belediging verwijderd bekeerde Nederlander, is opgestaan en heeft in zijn niet te remmen drang naar vrije meningsuiting gezegd dat hij hoopt dat Wilders binnen 2 jaar dood zal zijn Mag ik nu zeggen dat ik hoop dat er een rechtsextremist opstaat en hem een kogel door z'n kop jaagt?

Inderdaad. Ik heb het ook steeds over de straf van 2 jaar werkkamp die te achterlijk voor woorden is, niet over de vrijheid van mening waarmee de een dan ander dood mag wensen.

Cliff schreef:
Wie heeft het over aftuiging met ploertendoders?

Ik. Lees het na en bekijk het filmpje. Je hebt zo te zien wat ik allemaal gezegd heb helemaal niet gelezen.

Quote:
Oh ja, jouw haat tegen Poetin is buitenproportioneel.

Zwak.

BerichtGeplaatst: Za Sep 17, 2016 19:30 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Tedje van Es schreef:
Zwak.

Even zwak als: Jouw adoratie voor de corrupte Russische dictator is waarlijk buitenproportioneel...

Wie kaatst....

En verder lees ik niets over ploertendoders. Wees eens wat specifieker.

BerichtGeplaatst: Zo Sep 18, 2016 7:13 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Hou je eens gewoon aan de feiten en voer daar de discussie over.

Pussy Riot is voor het verstoren van de rust in een kerk veroordeeld tot 2 jaar strafkamp.
Ben je het met die straf eens? Ja of nee?

En voor de derde keer: bekijk het filmpje dat ik hier de vorige week al neergezet heb, dan heb je je ploertendoders.

https://www.youtube.com/watch?v=FFrZfluKDrc

En ben jij het ermee eens dat mensen door fascistoïde politie in elkaar geslagen wordt omdat het punkers zijn die ooit de rust in een kerk vestoorden en in die nu het vredige Sochi een niet vredig liedje willen zingen? Ja of Nee?

BerichtGeplaatst: Zo Sep 18, 2016 10:23 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Tedje van Es schreef:
Hou je eens gewoon aan de feiten en voer daar de discussie over.

Dat doe ik ook. Ik heb het hier over het kerkincident, jij haalt er ineens een heel ander filmpje bij. Daar wil ik het best later nog eens over hebben, maar ik heb het nu over het kerkincident.

Quote:
Pussy Riot is voor het verstoren van de rust in een kerk veroordeeld tot 2 jaar strafkamp.
Ben je het met die straf eens? Ja of nee?

Weet je eigenlijk wel wat een Russisch strafkamp inhoudt? Het is gewoon een Russische gevangenis, niet veel slechter dan die bv. in de VS.

Van mij mag een groep best 2 jaar gevangenisstraf krijgen als ze gekleed in bivakmutsen een kerk binnenstormen om een punt te maken. Volgens mij pleit jij zo hard voor zwaardere straffen toch? Als je zo'n voorval met een paar uur alternatieve straf laat wegkomen, dan zul je dit nog veel vaker tegenkomen.

En maak je geen illusies: de Russische straffen zijn zwaar. Daardoor is de criminaliteit vele malen lager dan bij ons. Draaideurmarokkaantjes of Zaandamse straatturken maken in Rusland geen schijn van kans. Is dat slecht Tedje? Volgens mij vind jij dat prima. Dan accepteer ook de keerzijde. Niemand stromt 'per ongeluk' een kerk binnen met bivakmutsen op. Niemand. Juist misdrijven met voorbedachte rade worden in Rusland zwaar bestraft, omdat het geen impulshandeling is maar een weloverwogen beslissing.

Quote:
En voor de derde keer: bekijk het filmpje dat ik hier de vorige week al neergezet heb, dan heb je je ploertendoders.

Een heel ander voorval. Sterker nog: men was juist uit op klappen. De pers was van te voren ingelicht en massaal aanwezig. Men wilde klappen en wilde dit op beeldmateriaal van westerse nieuwsstations. Pure uitlokking en wederom met voorbedachte rade.

Als je erom vraagt, dan kun je ook klappen krijgen.

Overigens zijn dit heel andere vrouwen dan in het kerkincident.

Quote:
En ben jij het ermee eens dat mensen door fascistoïde politie in elkaar geslagen wordt omdat het punkers zijn die ooit de rust in een kerk vestoorden en in die nu het vredige Sochi een niet vredig liedje willen zingen? Ja of Nee?

Je vraag klopt niet. De politie is niet fascistoïde. Daarbij: jij wil hardere straffen... zie je hardere straffen dan is het weer niet goed. Doet me denken aan je stemgedrag. Altijd maar je stem gebruiken om af te keuren, maar als er een bijdrage van je gevraagd wordt dan word je muisstil. Zo zwak.

BerichtGeplaatst: Zo Sep 18, 2016 13:13 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

Tedje van Es schreef:

https://www.youtube.com/watch?v=FFrZfluKDrc

Tedje, wat ben jij naïef. Die wijven worden betaald door Soros, over hem loopt hier al een draad. Ik weet niet of in die draad al gemeld is dat Soros jood is. Maar het is veelzeggend, even veelzeggend dat Vicenews toevallig hier aanwezig was en toevallig een joods kanaal is.
Tja Tedje, patronen herkennen is niet voor iedereen weggelegd.

Pussy Riot is niet anders dan een "operatie beschadiging Putin".
Onder Putin gaat het de goede kant op in Rusland, 90% van de bevolking zien dat ook en stemmen op hem.

Ik begrijp ook niet dat je in Pussy Riot een muziekband ziet.
Volgens mij zijn het gewoon provocateurs.

Laatst aangepast door George Bush op Zo Sep 18, 2016 15:16, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Zo Sep 18, 2016 15:11 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Dat laatste is het een beetje. Ze worden weggezet als 'Punk band', maar het zijn gewoon raddraaiers. En raddraaiers moet je gewoon los zien van hun boodschap. Het is natuurlijk niet zo dat je een raddraaier bent als je een vloggende Turk bent die Erdogan en de Islam fantastisch vindt, en dat je geen raddraaier bent als je een anti-Poetin lied zingt.

Raddraaiers zijn mensen die onbehoorlijk gedrag vertonen, geen respect hebben en zaken kapot maken. Of dat nu hangjeugd is in Zaandam of zich een 'punkband' noemende groep wijzen met bivakmutsen op.

Feiten:

1. Ze gebruiken een kerk voor een politiek statement
2. Ze dragen bivakmutsen
3. Ze randen vrouwelijke agenten aan
4. Ze zijn geen rockband, ze hebben nooit een nummer uitgebracht en hebben geen producent/label
5. Ze slopen zaken (zoals een lijnbus of metro)
6. Ze houden een orgie in een museum
7. Ze proberen in een supermarkt een kip vaginaal 'naar binnen te werken'.

Hier een wat minder biased bericht (van Al-Jazeera)... typisch ook weer dat de man van één van de vrouwen nagenoeg accentloos Engels spreekt...

Ze komen er ook deels mee weg omdat het vrouwen zijn. Als mannen dit zouden doen, dan zouden ze zwaar gestraft worden. Ook in westerse landen.

Het probleem van Tedje's standpunt is dat hij de boodschap van raddraaiers laat meewegen in zijn oordeel. Echter, raddraaiers zijn raddraaiers. Of ze nou voor Islam zijn of anti-Poetin, dat maakt geen zak uit. Het gedrag is namelijk exact hetzelfde, en het staat buiten kijf dat als Pussy Riot geen anti-Poetin boodschap zou hebben, niemand dit gedrag in het westen zou accepteren. Niemand.

En dat zegt genoeg.

BerichtGeplaatst: Zo Sep 18, 2016 20:07 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

George Bush schreef:
Tedje, wat ben jij naïef. Die wijven worden betaald door Soros, over hem loopt hier al een draad...

Ja hoor en Zwarte Piet wordt betaald door Wilders.

Quote:
Ik begrijp ook niet dat je in Pussy Riot een muziekband ziet.

Lees de discussie dan zie je dat ik dat helemaal niet vind.

Cliff schreef:
Dat laatste is het een beetje. Ze worden weggezet als 'Punk band', maar het zijn gewoon raddraaiers.

Nee hoor, waar het over gaat is dat een land waar je tot 2 jaar strafkamp veroordeeld wordt vanwege het met punkmuziek op stelten zetten van een kerk zondermeer als een achterlijk land bestempeld kan worden dat in het rijtje van de andere achterlijken zoals Saoedi Arabië, Qatar, Turkije, enzovoorts thuishoort.

Quote:
Het probleem van Tedje's standpunt is dat hij de boodschap van raddraaiers laat meewegen in zijn oordeel.

Wijs eens aan waar ik dat doe.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 19, 2016 5:38 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Tedje van Es schreef:
Wijs eens aan waar ik dat doe.

Dat is niet moeilijk:
Quote:
in Rusland ga je het werkkamp in omdat je een muziekclip maakt die anti-Poetin is

Quote:
de punkgroep die een protest maakt tegen Poetin

Quote:
Ze hebben hun pijlen gericht op dictator Poetin

Quote:
punkmeiden, die een protestlied tegen hem ten gehore krijsen

Quote:
voor het in een kerk zingen van een protestlied

Quote:
2 jaar voor het zingen van een anti-Poetin lied

Nogmaals: met raddraaiers moet je niet in discussie over hun boodschap, die doet niet ter zake. Het gaat om de provocatief gedrag, vandalisme, bedreiging en intimidatie. Zie ook de Zaandamvloggers.

Overigens lees ik dit ook nog van jouw hand: 'Pussy Riot bedreigt nergens provocatief politie'. Dat kunnen we dus ook als bewezen onjuist wegstrepen: vrouwelijke agentes worden immers door ze aangerand. Ze komen er wederom mee weg omdat ze vrouwen zijn, maar als Islamitische mannen dit gedrag zouden vertonen in Nederland dan weet ik jouw mening wel.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 19, 2016 8:47 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff, ik vroeg jou om aan te tonen waar ik de boodschap mee laat wegen. Dat toon je niet aan. Ik zeg alleen wat de inhoud van hun lied was, of wilde je beweren dat de inhoud van het lied niet anti-Poetin was?
De boodschap is totaal onbelangrijk voor mij, het gaat mij om de strafmaat. Ik ben zelfs met jou meegegaan door verder niet op de inhoud van het lied, maar op het verstoren van de rust in een kerk te focussen. Overigens kan ik nergens vinden dat ze voor aanranding van een agente veroordeeld zijn.

Onder de streep: 2 jaar strafkamp voor Pussy Riot of voor die Zaanse tuigvlogger vind ik buitenproportioneel. Wij west Europeaan hebben geen concentratiekampen meer, dergelijke kampen hebben alleen de barbaren nog. Amnesty maakt zich er niet voor niks druk over. En waarom dacvth je dat het Europees Hof voor de Rechten van de Mens ermee bezig is? Vanwege de tere zieltjes van de kerkbezoekers die allemaal vertrapt werden door Pussy Riot?

Quote:
maar als Islamitische mannen dit gedrag zouden vertonen in Nederland dan weet ik jouw mening wel.

En je moet de zaken niet verdraaien; asielzoekers die vrouwen verkrachten kunnen wat mij betreft meteen weer vertrekken. Dat is iets anders dan wat jij hier zeer suggestief over mij beweert.

De wijze waarop jij Poetin verdedigt is haast hysterisch te noemen. Poetin is een dictator, niet meer en niet minder. En het volk krijgt de dictator die het verdient, niet meer en niet minder. Des te dommer het volk, des te groter de god of de dictator.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 19, 2016 9:02 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Een dictator die keer op keer democratische verkiezingen wint. Tja, dat vinden sommigen heel vervelend blijkbaar.

http://www.nu.nl/buitenland/4323551/poetins-partij-wint-meerderheid-in-parlement.html

BerichtGeplaatst: Ma Sep 19, 2016 13:04 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Wat ik al zei: Het volk krijgt de dictator die het verdient.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 19, 2016 14:12 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

Niet voor rede vatbaar. Cliff, hou er mee op, je kunt jouw tijd beter gebruiken.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Di Sep 20, 2016 7:53 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Eens.

Bovendien bestaan er geen concentratiekampen in Rusland.

Ook dat is weer zo'n typische propaganda: strafkamp = gevangenis. In de praktijk wijkt het nauwelijks af van gevangenissen in de VS. Maar zolang we het maar strafkamp noemen dan is het weer nét iets ergers.

Net als het structureel fout vertalen van Hooliganism, wat in het Russische niets anders is dan vandalisme. Maar ja, als je vandalisme bestraft dan klinkt dat vrij normaal... als je het hooliganisme noemt dan kun je het weer zo draaien dat het belachelijk is dat het bestraft wordt.

De anders zo kritische Tedje laat zich volledig leiden door de vooringenomen media.

BerichtGeplaatst: Di Sep 20, 2016 11:30 Plaats reactie Reageer met quote
Racer

Cliff schreef:

Ook dat is weer zo'n typische propaganda: strafkamp = gevangenis. In de praktijk wijkt het nauwelijks af van gevangenissen in de VS. Maar zolang we het maar strafkamp noemen dan is het weer nét iets ergers.

Ik wed dat je beter in het zonnige Guantanamo Bay kunt zitten dan in een russisch strafkamp in Siberië.
Gek genoeg heeft Cliff met dat kamp .. eh gevangenis dan weer wel ernstige morele bezwaren... Smile

BerichtGeplaatst: Di Sep 20, 2016 12:45 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Appels en peren: in Guantanamo word je zonder enige vorm van rechtspraak jarenlang mishandeld.

Daarbij is een Russische gevangenis allerminst een concentratiekamp:

De vrouwen hebben wel het recht te telefoneren, maar over het algemeen slechts één keer per maand. De conversatie mag nooit de 15 minuten overschrijden. In tegenstelling tot hun mannelijke 'collega's', mogen de vrouwelijke gevangenen een ongelimiteerd aantal pakketjes ontvangen.

Ook worden de vrouwen ingedeeld in drie types van bewaking: normaal, gereduceerd en zwaar. Normaal houdt in dat de gevangene zes korte visites (tot vier uur) en vier lange bezoeken (tot drie dagen) per jaar mag ontvangen. Tijdens de lange bezoeken is het toegestaan zich met man of ouders terug te trekken in een aparte ruimte.

Vrouwen die onder het 'gereduceerde' regime vallen, meestal verkregen door goed gedrag, mogen onbeperkt voedsel en producten kopen, en krijgen bovenop de bezoeken van het normale regime, twee lange bezoeken extra per jaar.

bron

Het is allemaal geen pretje, maar dat hoort ene gevangenis ook niet te zijn. Het is echter verre van een concentratiekamp zoals Tedje beweert.

Verder denk ik dat je in een Amerikaanse gevangenis ook niet wilt wezen:
In a Louisiana prison study, 242 inmates (72.8% of male inmates) had participated in sexual encounters with other men, and did not always have access to proper protection.
Verkrachting en HIV besmetting is aan de orde van de dag daar.
https://en.wikipedia.org/wiki/Infectious_diseases_within_American_prisons

BerichtGeplaatst: Di Sep 20, 2016 13:43 Plaats reactie Reageer met quote
Racer

Cliff schreef:
Appels en peren: in Guantanamo word je zonder enige vorm van rechtspraak jarenlang mishandeld.

Onzin. In de eerste jaren zijn sommige gedetineerden hardhandig ondervraagd om mensenlevens te redden, maar dat werd al tijdens de regering Bush verboden.
Moet je eens naar dit filmpje kijken van een russische gevangenis; reken maar dat dat dagelijkse praktijk is in Rusland.

Zie ook: Marteling en mishandeling is de norm in russische gevangenissen

BerichtGeplaatst: Wo Sep 21, 2016 8:03 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:
De anders zo kritische Tedje laat zich volledig leiden door de vooringenomen media.

Ik ben zeer kritisch, Cliff mensen 2 jaar opsluiten omdat ze de rust in een kerk verstoord hebben is achterlijk. Dat doen ze in die achterlijke islamitische landen ook. Wij kijken daar toch een beetje anders tegenaan.

Quote:
Bovendien bestaan er geen concentratiekampen in Rusland.

Ook dat is weer zo'n typische propaganda: strafkamp = gevangenis.

Natuurlijk, het zijn vakantieparadijzen! Hoe kon ik zo dom zijn om niet te begrijpen dat het allemaal propaganda zijn die clubs als Amnesty ons op de mouw spelden.

Met deze zou ik wel best wel naar dat vakantiekamp willen.

https://www.nrc.nl/nieuws/2016/07/14/clip-vol-echte-schandalen-1588322-a1511573

https://www.youtube.com/watch?v=VakUHHUSdf8

Razz

BerichtGeplaatst: Wo Sep 21, 2016 11:13 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Cliff schreef:
Het is allemaal geen pretje, maar dat hoort ene gevangenis ook niet te zijn.

Tedje van Es schreef:
Natuurlijk, het zijn vakantieparadijzen! Hoe kon ik zo dom zijn om niet te begrijpen dat ...

Dit zegt genoeg over jouw gemakkelijke manier van discussiëren.

De volgende keer dat jij iets zegt over te lage straffen weet ik in ieder geval dat ik het nog minder serieus moet nemen dan dat ik al deed.

BerichtGeplaatst: Wo Sep 21, 2016 11:17 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Racer schreef:
Onzin. In de eerste jaren zijn sommige gedetineerden hardhandig ondervraagd om mensenlevens te redden,

Je ontkent niet wat ik zeg:

1. Mensen zitten vast zonder rechtsgang
2. Mensen worden gemarteld.

Dus je kunt je antwoord niet beginnen met 'Onzin', omdat je vervolgens precies bevestigt wat ik zeg.

BerichtGeplaatst: Wo Sep 21, 2016 12:21 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:
De volgende keer dat jij iets zegt over te lage straffen weet ik in ieder geval dat ik het nog minder serieus moet nemen dan dat ik al deed.

Over de manier van discussiëren gesproken: als ik tegen de belachelijk lage straffen in ons land ben dan bekent dat niet dat ik de straffen van de Russen niet belachelijk hoog mag vinden.

Zelf heb je je nog niet één keer uitgelaten over de hoogte van de straf, ondanks dat ik jou dat al 4x gevraagd heb. Kennelijk vind jij 2 jaar strafkamp dus een gepaste straf voor het in een stille kerk zingen van een lied tegen de president van het land.
Lang leve de vrijheid! Maar niet in Rusland dat zich met deze strafmaat op gelijke hoogste stelt van de achterlijke geitenneukerslanden waar stokslagen en zware straffen aan de orde van de dag zijn.

BerichtGeplaatst: Wo Sep 21, 2016 12:35 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Tedje van Es schreef:
Zelf heb je je nog niet één keer uitgelaten over de hoogte van de straf, ondanks dat ik jou dat al 4x gevraagd heb.

Oh, je leest ook nog eens niet begrijp ik?

Ik schreef 3 dagen geleden al: Van mij mag een groep best 2 jaar gevangenisstraf krijgen als ze gekleed in bivakmutsen een kerk binnenstormen om een punt te maken.

Ik gaf ook aan dat het in de VS vrij normaal is dat je ter plekke wordt neergeschoten als je gekleed in bivakmutsen een kerk binnenstormt, nog voordat je je anti-whatever-liedje kunt gaan zingen. En dat dan tal van Amerikanen dat in een tijd van terrorismedreiging heel normaal vinden. Had je maar niet zo bedreigend moeten overkomen...

BerichtGeplaatst: Wo Sep 21, 2016 13:13 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:
Ik schreef 3 dagen geleden al: Van mij mag een groep best 2 jaar gevangenisstraf krijgen als ze gekleed in bivakmutsen een kerk binnenstormen om een punt te maken.

O, dan heb ik die helemaal over het hoofd gezien. Goed, bij deze is het opgenomen in de akte en ik met zeggen dat ik het helemaal niet met je eens ben. De straf is veel te hoog en dat je hiervoor in de VS dood wordt geschoten keur ik net zo goed af.
Waarom vergelijk je toch steeds zaken met de Russen om zo hun achterlijkheden goed te keuren?

Trouwens, als Marilyn Manson dit dit in de VS in een kerk doet krijgt hij gegarandeerd geen 2 jaar strafkamp.

BerichtGeplaatst: Wo Sep 21, 2016 14:20 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Tedje van Es schreef:
O, dan heb ik die helemaal over het hoofd gezien.

Ja zeker, excuus geaccepteerd.

Quote:
Goed, bij deze is het opgenomen in de akte en ik met zeggen dat ik het helemaal niet met je eens ben. De straf is veel te hoog

Fijn te lezen dat je ook wel eens pleit voor lagere straffen... al blijf ik volhouden dan je de boodschap onevenredig laat meewegen.

Ik geloof nog steeds dat als gebivakkeerde moslims met onbekende apparaten een kerk binnenstormen om daar een politiek statement te maken, dan jij niet zo mild bent als dat je nu doet voorkomen. Ik geloof ook dat als die irritante haakneusvlogger met zijn vriendjes een filmpje maken waarbij ze met bivakmutsen op iets bewerkstelligen, dat jij best zou pleiten voor 2 jaar gevangenisstraf.

Dat ga je hieronder hard ontkennen, dat weet ik best. Maar ik ken je bijdragen inmiddels wel.

Eerder waren dit jouw woorden:

Tedje schreef:
En de essentie is dat straffen te laag zijn. En als dit alles niet in ons rechtssysteem past dan is het, zoals de topictitel vermeldt, verrot.

Dus te licht straffen is verrot, te zwaar straffen is verrot, irritant vloggen en de politie belachelijk maken is ook verrot. Ben wel benieuwd hoe jouw rechtstaat in elkaar zit. Ik vermoed dat het een hoog stuurlui aan wal gehalte heeft Tedje.

Quote:
Waarom vergelijk je toch steeds zaken met de Russen om zo hun achterlijkheden goed te keuren?

Rusland is een ander land met een andere cultuur. De straffen daar zijn vele malen hoger en de criminaliteit daardoor vele malen lager. Je laat het echt wel uit je hoofd om in Rusland op straat mensen lastig te vallen, om zaken te vernielen of graffiti ergens op te spuiten. Ja, het komt voor, uiteraard, maar de politie daar is niet misselijk en totaal onvergelijkbaar met de Nederlandse politie. Voor de Russische politie heb je ontzag... dit laat je echt wel uit je hoofd:

Elk voordeel heb zijn nadeel... als ik zie hoe er in dit filmpje met de politie omgesprongen wordt, dan mag er best wat Russische agressie in. Dan laten ze het wel.

BerichtGeplaatst: Wo Sep 21, 2016 14:40 Plaats reactie Reageer met quote
Gerard R.

Quote:
als ik zie hoe er in dit filmpje met de politie omgesprongen wordt, dan mag er best wat Russische agressie in. Dan laten ze het wel.

Vind ik ook..

BerichtGeplaatst: Wo Sep 21, 2016 15:27 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:
Ik geloof ook dat als die irritante haakneusvlogger met zijn vriendjes een filmpje maken waarbij ze met bivakmutsen op iets bewerkstelligen, dat jij best zou pleiten voor 2 jaar gevangenisstraf.

Nee hoor. Dat heb ik al meerdere keren uitgelegd en ik blijf niet aan de gang.

Cliff schreef:
Dus te licht straffen is verrot, te zwaar straffen is verrot, irritant vloggen en de politie belachelijk maken is ook verrot. Ben wel benieuwd hoe jouw rechtstaat in elkaar zit. Ik vermoed dat het een hoog stuurlui aan wal gehalte heeft Tedje.

Je bent de zaken behoorlijk aan het verdraaien.
Ik vind een werkstraf van 150 uur voor een achterlijke gladiool die veel te hard rijdt en daardoor 3 mensen doodrijdt veel te laag en ik vind 2 jaar werkkamp voor een paar punkers, die met een optreden de rust in een kerk verstoren, veel te hoog.
Wat snap je daar niet aan dat je het helemaal verkeerd uit gaat leggen (lees: opzettelijk gaat verdraaien om een punt proberen te scoren)?

Quote:
Rusland is een ander land met een andere cultuur.

Ja een achterlijkere dan de onze en gelijk aan die van de geitenneukerslanden.

Quote:
lk voordeel heb zijn nadeel... als ik zie hoe er in dit filmpje met de politie omgesprongen wordt, dan mag er best wat Russische agressie in. Dan laten ze het wel.

Nergens zeg ik dat de politie in dit geval niet harder op mag treden. In tegendeel zelfs.

Weerwoord forum index » Sport