Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Sport » Russen geschorst.. Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Ma Sep 12, 2016 11:43 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Echt niet!

BerichtGeplaatst: Ma Sep 12, 2016 11:50 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

O nee?

https://www.youtube.com/watch?v=NrLI-5xYybo

Geweldig volk, bij 00:09 sec. is het resultaat van wodka en inteelt te zien.

https://www.youtube.com/watch?v=FFrZfluKDrc

BerichtGeplaatst: Ma Sep 12, 2016 12:04 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

En waaruit leidt jij af dat de reden voor arrestatie is dat ze een anti-Poetin lied zingen en dat de reden niet is dat ze een protestlied in een kerk opvoeren?

Nergens... eigen invulling.

Pussy-riot is gewoon precies hetzelfde als die Zaandam-jongeren. Ze verstoren de rust in kerken, ze slopen metro's, ze duwen een diepvrieskip in hun vagina in een supermarkt terwijl een kind toekijkt...

Je moet vooral medelijden hebben met dat soort aandachts-vandalen.

Maar ja... ze zingen iets over Poetin dus dan mag het allemaal. Dan zijn ze zielig en zullen ze wel gepakt worden omdat ze iets over Poetin zingen...

Laten we deze casus is nemen:

De Turkse Zaandamjongeren gaan een kerk in en gaan daar een protestlied zingen tegen Rutte. Ze worden gearresteerd vanwege de verstoring van de rust.

1. Worden ze nu gearresteerd omdat ze een anti-Rutte lied zingen?
2. Worden ze om andere redenen gearresteerd?

BerichtGeplaatst: Ma Sep 12, 2016 12:17 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Natuurlijk Cliff, het Zaanse tuig is precies hetzelfde als de punkgroep die een protest maakt tegen Poetin en dan tot absurd lange gevangenisstraffen veroordeeld wordt vanwege het verstoren van de rust in de kerk. Geloof jij het? Neem dan nog maar een wodka. Laughing

Het enige dat hier tuig is dat is die Zaanse bende, Poetin en die Russische inteelt zuiplappen met hun ploertendoders.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 12, 2016 12:23 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Pussy Riot is net zo goed tuig van de richel Tedje. Zoals Cliff terecht stelt, wanneer die Zaanse jongeren in een kerk de boel op stelten gaan zetten worden ze ook opgepakt.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 12, 2016 12:32 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Laat me niet lachen! Het is een punkband! Waarschijnlijks is dat vanwege de Russische achterlijkheid nog niet tot dat land doorgedrongen. Very Happy

Ze hebben hun pijlen gericht op dictator Poetin en dat mag natuurlijk niet. Daar staat 2 jaar strafklamp op. Hoeveel achterlijker wil je het nog hebben? Het was gewoon doorgestoken kaart van Poetin.

Laatst aangepast door Tedje van Es op Ma Sep 12, 2016 12:37, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Ma Sep 12, 2016 12:37 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Nee het zijn provocateurs die de wet hebben overtreden en daarvoor gestraft worden. In Nederland zou je dat toejuichen, zeker wanneer het 'kansenparels' betreft. Sterker nog, die mogen meteen het land uit worden geflikkerd wat jou betreft.

Je meet hier duidelijk met twee maten.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 12, 2016 12:40 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Meten met twee maten? Dat doen jullie. Pussy Riot bedreigt nergens provocatief politie of burgers. Dat doen ze in Zaandam wel.

En 2 jaar strafkamp vanwege het betreden van een altaar in de kerk is te achterlijk voor woorden.
Poetin is gewoon een dictator. Maar ja, achterlijk volk krijgt de leider die het verdient.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 12, 2016 17:42 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Je meet wel degelijk met twee maten. Als het een islamitisch muziekbandje met bivakmutsen op was geweest dat een anti-Rutte lied persé in een kerk moet opvoeren, dan weten we jouw mening echt wel. Dan had het tuig gewoon moeten oprotten.

Je kunt er omheen draaien Tedje, maar je slaat hier de plank gewoon volkomen mis. Jij hebt ook geen enkel bewijs dat 'de boodschap'* de reden voor een gevangenisstraf was.

*boodschap is sowieso uitermate dubieus gezien de overige acties van deze 'punkband'. Instrumenten bespelen kunnen ze trouwens niet eens.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 12, 2016 17:49 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Sterker nog... ik vermoed dat als 4 moslims met bivakmutsen en apparatuur een kerk binnen stormen in de VS, dat ze dan voordat ze het altaar halen al een kogel in de kop hebben. Je zult niet eens horen wat de boodschap is die ze wilden brengen...

En Madonna houdt dan ook haar bek wel....

BerichtGeplaatst: Di Sep 13, 2016 7:55 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:
Je meet wel degelijk met twee maten. Als het een islamitisch muziekbandje met bivakmutsen op was geweest dat een anti-Rutte lied persé in een kerk moet opvoeren, dan weten we jouw mening echt wel. Dan had het tuig gewoon moeten oprotten.

Jij gooit zaken hopeloos door elkaar en beweert dingen over mij die niet waar zijn.

1) Zeggen dat iemand op moet rotten is iets anders dan iemand in elkaar meppen en daarna strafrechtelijk vervolgen omdat de tekst van het lied je niet aanstaat.

2)En wat je beweert over twee maten is niet waar. Er is eens een rapper geweest die Wilders dood wilde hebben. Daarvan heb ik gezegd het niet eens te zijn met zijn veroordeling (werkstraf) omdat ik vond dat het vrijheid van meningsuiting was. Verder vond ik de rap het niveau hebben van het gekrijs van een achterlijke aap, maar rappen als een domme aap of vinden dat het als gekrijs van een domme aap klinkt zijn allebei niet strafbaar.
Van mij mag die achterlijk aap oprotten, maar dat is een geheel andere reactie dan wat Pussy Riot ten deel viel.

Poetin is een dictator en zoals ik al zei krijgt het volk de dictator die het verdient,

BerichtGeplaatst: Di Sep 13, 2016 10:00 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Tedje van Es schreef:
Cliff schreef:

Jij gooit zaken hopeloos door elkaar en beweert dingen over mij die niet waar zijn.

1) Zeggen dat iemand op moet rotten is iets anders dan iemand in elkaar meppen en daarna strafrechtelijk vervolgen omdat de tekst van het lied je niet aanstaat.

2)En wat je beweert over twee maten is niet waar. Er is eens een rapper geweest die Wilders dood wilde hebben. Daarvan heb ik gezegd het niet eens te zijn met zijn veroordeling (werkstraf) omdat ik vond dat het vrijheid van meningsuiting was. Verder vond ik de rap het niveau hebben van het gekrijs van een achterlijke aap, maar rappen als een domme aap of vinden dat het als gekrijs van een domme aap klinkt zijn allebei niet strafbaar.
Van mij mag die achterlijk aap oprotten, maar dat is een geheel andere reactie dan wat Pussy Riot ten deel viel.

Poetin is een dictator en zoals ik al zei krijgt het volk de dictator die het verdient,

Dames die een kip in hun vagina stoppen en in hun blote kont op altaren dansen, moeten ook niet naar een strafkamp, maar jaren opgenomen worden in een psychiatrische instelling. En figuren die zulke idioterie goedpraten kunnen ook beter eens op bezoek bij een dokter gaan.

En het Russische volk heeft de leider die het verdient en massaal heeft gekozen. En daar zijn ze maar wat blij mee.
Wij hebben ook de leiders die we verdienen, en daar zijn we niet echt blij mee. Jammer.

BerichtGeplaatst: Di Sep 13, 2016 10:46 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ik praat helemaal niks goed, nergens laat ik mij uit over de zang- of theaterkwaliteiten van deze punkers. Ik vind de kwaliteit zelfs zeer twijfelachtig maar dat is inherent aan punk, een muziekstroming die het meer van de sociale impact moet hebben dan van de muzikale kwaliteit.

Wat ik wel doe is afkeuren dat een dictator punkmeiden, die een protestlied tegen hem ten gehore krijsen, tot 2 jaar strafkamp worden veroordeeld. Of, om met de leugen van deze grote dictator te spreken, tot 2 jaar strafkamp worden veroordeeld vanwege het verstoren van de (religieuze) rust in een kerk.

Quote:

Wij hebben ook de leiders die we verdienen, en daar zijn we niet echt blij mee. Jammer.

Het grote verschil is dat wij dat gerust mogen zeggen zonder dat we vervolgens met strontium vergiftigd, met kogels doorzeefd of onder valse voorwendsels door een neprechter tot een strafkamp veroordeeld worden.

BerichtGeplaatst: Di Sep 13, 2016 12:13 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Tedje van Es schreef:
Ik praat helemaal niks goed, nergens laat ik mij uit over de zang- of theaterkwaliteiten van deze punkers. Ik vind de kwaliteit zelfs zeer twijfelachtig maar dat is inherent aan punk, een muziekstroming die het meer van de sociale impact moet hebben dan van de muzikale kwaliteit.

Wat ik wel doe is afkeuren dat een dictator punkmeiden, die een protestlied tegen hem ten gehore krijsen, tot 2 jaar strafkamp worden veroordeeld. Of, om met de leugen van deze grote dictator te spreken, tot 2 jaar strafkamp worden veroordeeld vanwege het verstoren van de (religieuze) rust in een kerk.

Quote:

Het grote verschil is dat wij dat gerust mogen zeggen zonder dat we vervolgens met strontium vergiftigd, met kogels doorzeefd of onder valse voorwendsels door een neprechter tot een strafkamp veroordeeld worden.

Beste Ed. Wilt u werkelijk een discussie aangaan over neprechters? Dan weet ik nog wel wat voorbeelden.

Het steekt u duidelijk, dat het gros van de Russen pro Poetin zijn. Maar dat is geen wonder, sinds die man in Rusland aan het roer staat is het inkomen van de gemiddelde Rus met een factor 14x gestegen. Dat zijn pas gunstige cijfers.
En de Russen eten nu dankzij de EU eigen Dasja-tomaten. ons Westland heeft via slimme EU sancties afgedaan.

Ik ben niet katholiek, maar als een stel idioten in hun blote kont zonder aanleiding op een Rooms altaar dansen mogen ze van mij ook jarenlang richting inrichting, samen met hun kippedildo,s

BerichtGeplaatst: Di Sep 13, 2016 14:44 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Tedje van Es schreef:

Nee, ik toon jouw vooringenomenheid aan. En je draait.

Tedje, wees eens eerlijk: hoe ga jij om met 4 moslims die met bivakmutsen en apparatuur een kerk binnenstormen om daar een protestlied tegen Rutte/Wilders te zingen?

Wat vind je daar nou van? Antwoord eens eerlijk!

BerichtGeplaatst: Wo Sep 14, 2016 7:42 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ik ben eerlijk, Cliff. Dat jij me niet gelooft zegt meer over jou dan over mij. Ik heb je al verteld wat ik destijds van die achterlijke rapper vond die Wilders dood ging schieten.
Je roept hard om zo proberen te omzeilen wat ik zeg over de strafmaat; voor het in een kerk zingen van een protestlied is een straf van 2 jaar strafkamp te achterlijk voor woorden. Laat staan een afranseling door mannen in uniform.

Poendert schreef:
Beste Ed. Wilt u werkelijk een discussie aangaan over neprechters? Dan weet ik nog wel wat voorbeelden.
Het steekt u duidelijk, dat het gros van de Russen pro Poetin zijn.

Dat steekt mij helemaal niet. Wat ik al zei: ieder volk krijgt de dictator die het verdient.
Net als Cliff wil jij de argumenten die ik aandraag niet lezen.

Quote:
Dames die een kip in hun vagina stoppen en in hun blote kont op altaren dansen, moeten ook niet naar een strafkamp, maar jaren opgenomen worden in een psychiatrische instelling. En figuren die zulke idioterie goedpraten kunnen ook beter eens op bezoek bij een dokter gaan.

Zie je wel, je kunt niet lezen. En mij naam opzettelijk verkeerd schijven maakt jouw slechte argumenten niet beter.

BerichtGeplaatst: Wo Sep 14, 2016 9:53 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

'Williams zusjes, Simone Biles nemen verboden middelen met toestemming van sportbonden'

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3787665/Anti-doping-bosses-ALLOWED-Williams-sisters-gymnast-Simone-Biles-banned-substances.html

Over Simone Biles (zie foto) gaan ook geruchten dat ze een omgebouwde kerel is, of mannelijke hormonen krijgt toegediend. Zij won drie keer goud en zilver bij de Olympische Spelen in Rio. Naar eigen zeggen gebruikt ze medicatie tegen ADHD en heeft ze niets te verbergen. Toch heeft het WADA, de spil in het onderzoek naar Russische dopingzondaars, nagelaten deze informatie openbaar te maken, hetgeen vermoedens in de hand werkt dat hier met twee maten wordt gemeten.

BerichtGeplaatst: Do Sep 15, 2016 7:12 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Tedje van Es schreef:
Ik ben eerlijk, Cliff. Dat jij me niet gelooft zegt meer over jou dan over mij.

Je draait er omheen Ted en weigert antwoord te geven op mijn vraag. Zegt mij genoeg.

hoe ga jij om met 4 moslims die met bivakmutsen en apparatuur een kerk binnenstormen om daar een protestlied tegen Rutte/Wilders te zingen?

Wat vind je daar nou van? Antwoord eens eerlijk!

BerichtGeplaatst: Do Sep 15, 2016 8:30 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Jij vertikt het om te lezen wat ik je al geantwoord heb:

Er is eens een rapper geweest die Wilders dood wilde hebben. Daarvan heb ik gezegd het niet eens te zijn met zijn veroordeling (werkstraf) omdat ik vond dat het vrijheid van meningsuiting was. Verder vond ik de rap het niveau hebben van het gekrijs van een achterlijke aap, maar rappen als een domme aap of vinden dat het als gekrijs van een domme aap klinkt zijn allebei niet strafbaar.

Een land dat punkers vanwege het verstoren van de rust in een kerk afranselt en veroordeelt tot 2 jaar werkstraf is een achterlijk land. Het lijkt dat achterlijke Saoedi Arabië wel, daar doen ze dat ook.

Is het nu duidelijk?

BerichtGeplaatst: Do Sep 15, 2016 19:38 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Het is me duidelijk dat jij niet op de casus wilt ingaan. Ik heb het niet over een rapper die Wilders bedreigt, zie niet in waarom je dat er bij sleept. Ik stel je een duidelijke vraag, maar je blijft negeren. Prima, dat maakt je antwoord alleen maar duidelijker.

BerichtGeplaatst: Vr Sep 16, 2016 10:28 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Bullshit!! Ik geef tot 2x toe een duidelijk antwoord op jouw vraag!
Jij gelooft mij niet want je toetert: Antwoord eens eerlijk!, waarmee je aangeeft dat je mijn antwoord niet gelooft, m.a.w.: ik geef dus weldegelijk een antwoord! Exclamation

Als een paar geitenneukers hier stennis in de kerk maken (hetgeen van precies dezelfde strekking is als de rapper die Wilders dood wilde schieten) dan vind ik niet dat ze daarvoor 2 jaar strafkamp en een aftuiging met ploertendoders moeten krijgen. Duidelijk zo?

Kennelijk vind jij een dergelijke strafmaat prima, hetgeen ik zeer bedenkelijk vind.

BerichtGeplaatst: Vr Sep 16, 2016 13:52 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Tedje van Es schreef:
Als een paar geitenneukers hier stennis in de kerk maken (hetgeen van precies dezelfde strekking is als de rapper die Wilders dood wilde schieten) dan vind ik niet dat ze daarvoor 2 jaar strafkamp en een aftuiging met ploertendoders moeten krijgen.

Wie heeft het over aftuiging met ploertendoders?

En verder ken ik je goed genoeg om totaal niets te geloven van je antwoord.

Als 4 gebivakkeerde moslims met onbekende apparatuur een kerk binnenstormen, dan weet ik precies wat jij daarvan vindt. Misschien roep je weer om 'meer touw'.

De boodschap die 4 willekeurige mensen gaan verkondigen doet totaal niet ter zake. Je stormt ook geen bank of vliegveld binnen met bivakmutsen op om een liedje te zingen over de bio-industrie. De kans dat bewakers je ter plekke neerschieten is behoorlijk groot, en zeer terecht. Maakt niet uit welke boodschap je in deze tijd van terrorisme hebt, je stormt geen kerk binnen met bivakmutsen op.

Sowieso ga je geen kerk binnen om een politiek statement te maken. Ik heb het ooit zelf meegemaakt dat een gekkie tijdens een katholieke kerstdienst met een mes ging lopen zwaaien en iets riep over kindermisbruik. Dat doe je gewoon niet.

Jij verzint er gewoon vanalles bij. Jij verzint dat ze gestraft zijn vanwege het zingen van een anti-Poetin lied. Jij verzint dat ze afgetuigd zijn met ploertendoders... je verzint wel meer en roept met regelmaat op Weerwoord om harde straffen bij vandalisme en relschoppende jongeren....

Maar goed om te zien dat als het Zaanse hangtuig een kerk inloopt met bivakmutsen voor hun anti-nederlander vlogje, dat jij ze dan door dik en dun steunt in hun acties. En wee diegene die de Zaanse hangjeugd een straf geeft, want dat is een dictator.

BerichtGeplaatst: Vr Sep 16, 2016 17:01 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:
En waaruit leidt jij af dat de reden voor arrestatie is dat ze een anti-Poetin lied zingen en dat de reden niet is dat ze een protestlied in een kerk opvoeren?

Kul! Lees de discussie even na, de vraag waarom ze gearresteerd en veroordeeld zijn kwam al aan bod.
De reden is in dit geval geheel onbelangrijk want een strafkamp van 2 jaar voor het zingen van een anti-Poetin lied f voor het verstoren van de rust in een kerk is te achterlijk voor woorden.

Quote:
Pussy-riot is gewoon precies hetzelfde als die Zaandam-jongeren. Ze verstoren de rust in kerken, ze slopen metro's, ze duwen een diepvrieskip in hun vagina in een supermarkt terwijl een kind toekijkt...

Hou toch op! Pussy Riot bedreigd niemand zoals die k*tturken in Zaandam dat doen.

Quote:
1. Worden ze nu gearresteerd omdat ze een anti-Rutte lied zingen?
2. Worden ze om andere redenen gearresteerd?

Ze worden NIET tot een werkkamp veroordeeld en ook niet door dronken politieagenten met ploertendoders afgetuigd.
Overigens, het opperhoofd van die k*utturken is al gearresteerd. Daarvoor hoefde deze vlogger helemaal niet niet naar de kerk om zich daar een kip on de kont te duwen.

En fantaseer eens niet zoveel, ik had het over een bestaande zaak: die rapper die Wilders in een clip dood ging schieten. Die is veroordeeld tot 120 uur en daar was ik op tegen.
Maar ja dat wil jij niet zien want dan krijg ik namelijk gelijk en blijf jij met je insinuaties aan mijn adres helemaal nergens meer....

Jouw adoratie voor de corrupte Russische dictator is waarlijk buitenproportioneel...

BerichtGeplaatst: Vr Sep 16, 2016 19:44 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Nee Tedje, ik zie de dingen zoals ze zijn.

Jij veroordeelt het gedrag van Pussy Riot niet. Echter, een islamitisch equivalent in Nederland zou je direct aan de hoogste boom willen knopen.

Meer valt er niet over dit voorval te zeggen.

Oh ja, jouw haat tegen Poetin is buitenproportioneel.

BerichtGeplaatst: Za Sep 17, 2016 9:08 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Tedje van Es schreef:
[i][b]Er is eens een rapper geweest die Wilders dood wilde hebben. Daarvan heb ik gezegd het niet eens te zijn met zijn veroordeling (werkstraf) omdat ik vond dat het vrijheid van meningsuiting was.

Ach ja... en vervolgens zei je ook nog zoiets:
Tedje van Es schreef:
Adbul-Jabber van de Ven, een tot belediging verwijderd bekeerde Nederlander, is opgestaan en heeft in zijn niet te remmen drang naar vrije meningsuiting gezegd dat hij hoopt dat Wilders binnen 2 jaar dood zal zijn
Mag ik nu zeggen dat ik hoop dat er een rechtsextremist opstaat en hem een kogel door z'n kop jaagt?

Weerwoord forum index » Sport