Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie » Aanslagen Parijs Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 37, 38, 39  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Do Dec 29, 2016 11:35 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

estudiant schreef:
én regendruppel is niet representatief voor de regen.

Ik ben niet de enige hoor. Elders op dit forum loopt een draad waar over de neutraliteit (lees: partijdigheid) van de NOS. Velen in die discussie zien heel veel regendruppels en zijn het dus niet met je eens.

Quote:
We wachten nu gewoon even op een NOS bericht die je meer welgevallig is. Net als de rechtspraak in Nederland, zeg maar. Laughing

Beetje flauwe opmerking, zeker omdat de uitspraak van de rechter in de zaak van U jou duidelijk onwelgevallig is omdat daaruit blijkt dat daad van Mohammed B religieus is en daad van van U dat niet is.

BerichtGeplaatst: Do Dec 29, 2016 12:02 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Nu moet Estudiant iets zien te verzinnen om de uitspraak van de heilige rechter te weerspreken. Very Happy
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Do Dec 29, 2016 13:47 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Tedje van Es schreef:

Beetje flauwe opmerking, zeker omdat de uitspraak van de rechter in de zaak van U jou duidelijk onwelgevallig is omdat daaruit blijkt dat daad van Mohammed B religieus is en daad van van U dat niet is.

Onwelgevallig?? Waar heb ik dat beweerd??
Zal ik het nog maar eens herhalen. Ik heb vertrouwen in de Nederlandse rechtspraak. Ik ben het met de rechter eens in de zaak Bart U en dus impliciet dus ook met het psychiatrisch oordeel van de psychiater.
En dat is geen nep , nietwaar van Es?

BerichtGeplaatst: Vr Dec 30, 2016 9:31 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Quote:
Onwelgevallig?? Waar heb ik dat beweerd??

Begrijpend lezen is niet moeilijk.

Quote:
Zal ik het nog maar eens herhalen...

Dan moet je ook accepteren dat de daad van Bart van U. niet religieus was en de daad van Mohammed B. wel religieus was.

BerichtGeplaatst: Za Dec 31, 2016 0:00 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Kennelijk meen jij dat ik niet accepteer dat de rechter in het geval U een ander vonnis velde dan in het geval M.
Ik heb vertrouwen in de rechtspraak ( ongeveer de 30ste keer dat ik dat schrijf). Of moet ik het notarieel vastleggen??

Dus wat is nu je punt?

Ik neem aan dat jij ook vertrouwen hebt in beide uitspraken?

BerichtGeplaatst: Za Dec 31, 2016 0:43 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik heb hoe langer hoe minder vertrouwen in onze rechtspraak. Ik lees net dat de moordenaar van het meisje van Nulde alweer vrij rondloopt.
En Wilders wordt veroordeeld door diezelfde rechtspraak. Allemaal wereldvreemd en tussen gordijnen opgevoed.
Ik was voor de doodstraf voor overduidelijke sadisten, zeg maar het niveau van de halsafsnijdende ISIS.
Maar niet via onze rechters. die vertrouw ik nog niet het omspitten van mijn tuin toe.

BerichtGeplaatst: Za Dec 31, 2016 10:17 Plaats reactie Reageer met quote
Pinakel

Op zo'n moment zou je willen dat die "rechter" zelf een dochtertje had dat op zo'n afschuwelijke wijze verkracht en vermoord is..

In wat voor een ivoren toren leven dit soort lampekappen eigenlijk...

Als het mijn dochtertje zou zijn was dat monster van een moordenaar nog niet klaar met een paar jaar in een staatshotel, al zou het mijn eigen leven kosten..

BerichtGeplaatst: Za Dec 31, 2016 10:48 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

estudiant schreef:
Dus wat is nu je punt?

Wat mij punt is?
Dat jij van de doodslag die van U pleegde een religieuze daad probeert te maken.
Dat doe je omdat Mohammed B een religieuze moord heeft gepleegd.
En omdat omdat B een moslim is zoek je koortsachtig naar een christelijke moordenaar om de daad van B daartegen "weg te kunnen strepen".

Quote:

Jij hebt er geen vertrouwen in want jij plaatst kanttekening bij de uitspraak door er een religieuze daad van proberen te maken.

BerichtGeplaatst: Za Dec 31, 2016 10:59 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Tedje van Es schreef:
estudiant schreef:
Dus wat is nu je punt?

Wat mij punt is?
Dat jij van de doodslag die van U pleegde een religieuze daad probeert te maken.
Dat doe je omdat Mohammed B een religieuze moord heeft gepleegd.
En omdat omdat B een moslim is zoek je koortsachtig naar een christelijke moordenaar om de daad van B daartegen "weg te kunnen strepen".

Quote:

Jij hebt er geen vertrouwen in want jij plaatst kanttekening bij de uitspraak door er een religieuze daad van proberen te maken.

Cool Erg jammer voor je, maar op al je aannames is het antwoord neen!

Nu mijn vraag aan jou nog even graag?
Je weet wel.... dat jij nu wel vertrouwen hebt in deze uitspraken?

BerichtGeplaatst: Za Dec 31, 2016 11:26 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Haha! Laat me niet lachen! Elders ben je met Blensk in discussie over van U en probeer je krampachtig van van U een religieuze extremist te maken. Ik kan even zo snel niet de letterlijke tekst vinden maar de strekking ervan is dat van U opgevoed werd in een fundamentalistische christelijke omgeving.
En nu vind je de daad van van U dus geen religieuze? Vanwaar die wending?

Quote:
Nu mijn vraag aan jou nog even graag?

Die vraag is allang beantwoord, maar als jij niet begrijpend wilt lezen dan kan ik daar niks aan doen.

BerichtGeplaatst: Za Dec 31, 2016 12:02 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Typerend dat je die vraag niet wilt ( en ook niet zonder gezichtsverlies kunt) beantwoorden.

En de rest van je bijdrage is gebaseerd op onzinnige aannames.

Er lopen in de wereld idioten rond, waarbij sommigen tot moord overgaan.
Soms is er juridisch sprake van niet- of beperkte toerekeningsvatbaarheid.
Daar houdt de rechter uiteraard rekening mee ( ze zijn prima opgeleid).

Zo kan het zijn dat M schuldig is bevonden op andere juridische gronden dan U.

Echter, beide slachtoffers zijn dood, waarbij het mij opvalt dat M hier op weerwoord heel veel losmaakte en nog steeds losmaakt, terwijl over U nauwelijks iets te lezen valt.
Dat is toch opmerkelijk ?

Blijft overigens nog steeds overeind staan waardoor het met U is misgegaan? Was hij meer dan gemiddeld vatbaar voor religieuze invloeden? Heeft het uit het hoofd leren van de verzen en psalmen er aan bijgedragen dat hij op enig moment totaal verknipt naar de wereld keek? Hoe verstikkend kan een fundamentalistisch religieus milieu zijn met vaak autoritaire zoniet tirannieke vaders en onderschikkende moeders ?
Hebben kinderen uit dergelijke milieus niet enorm geestelijk te leiden van hun omgeving die niet meegaat met de tijd. Worden zij niet gewoon schizofreen van de achterlijke opvattingen thuis en de totaal andere werkelijke wereld?

Zijn normale vragen van Es. Steekt verder niets achter.

BerichtGeplaatst: Za Dec 31, 2016 13:18 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

estudiant schreef:
Typerend dat je die vraag niet wilt ( en ook niet zonder gezichtsverlies kunt) beantwoorden.

Je kunt dus niet lezen. Jouw nick doe je hiermee in ieder geval geen eer aan.

Quote:
En de rest van je bijdrage is gebaseerd op onzinnige aannames....
...Echter, beide slachtoffers zijn dood, waarbij het mij opvalt dat M hier op weerwoord heel veel losmaakte en nog steeds losmaakt, terwijl over U nauwelijks iets te lezen valt.
Dat is toch opmerkelijk ?

Vind jij dat opmerkelijk? Ik niet. De islam is cultuurvreemde import en inmiddels een maatschappelijk probleem geworden, eigen (Nederlandse) gekken hebben we altijd al gehad, die zijn van alle tijden. Logisch dat de moord op van Gogh erg veel stof deed opwaaien.

Quote:
Blijft overigens nog steeds overeind staan waardoor het met U is misgegaan? Was hij meer dan gemiddeld vatbaar voor religieuze invloeden?

Je probeert er alweer een religieuze daad van te maken.
B. pleegde een religieuze moord, Van U pleegde geen religieuze doodslag.
B. was bij z'n volle verstand, van U was dat niet. Vandaar de verschillende uitspraken.

BerichtGeplaatst: Za Dec 31, 2016 14:44 Plaats reactie Reageer met quote
Boosoog

Poendert schreef:
Ik heb hoe langer hoe minder vertrouwen in onze rechtspraak. Ik lees net dat de moordenaar van het meisje van Nulde alweer vrij rondloopt.
En Wilders wordt veroordeeld door diezelfde rechtspraak. Allemaal wereldvreemd en tussen gordijnen opgevoed.
Ik was voor de doodstraf voor overduidelijke sadisten, zeg maar het niveau van de halsafsnijdende ISIS.
Maar niet via onze rechters. die vertrouw ik nog niet het omspitten van mijn tuin toe.

"De moordenaar van Rowena, het meisje dat bekend werd als het meisje van Nulde, mag begin januari op onbegeleid verlof."

Met onze fijne open grenzen is hij zo pleiten.

Evil or Very Mad
BerichtGeplaatst: Za Dec 31, 2016 14:51 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Tedje van Es schreef:
estudiant schreef:

Je kunt dus niet lezen. Jouw nick doe je hiermee in ieder geval geen eer aan.

.

Waarmee je nog steeds niet die vraag beantwoordt.
En mijn stelling is en blijft, dat kun je ook niet zonder gezichtsverlies te lijden.

Want ja, jouw oordeel over de Nederlandse rechtspraak is buitengewoon helder.....

BerichtGeplaatst: Za Dec 31, 2016 15:19 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Beste Estudiant, voor de laatste keer: die vraag heb ik in de loop van de discussie ruimschoots beantwoord en als jij het niet wilt lezen dan ligt dat toch echt aan jou.

BerichtGeplaatst: Za Dec 31, 2016 15:26 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Ik word alleen maar bevestigd in hetgeen ik al vermoedde..... Very Happy

BerichtGeplaatst: Za Dec 31, 2016 15:38 Plaats reactie Reageer met quote
Boosoog

.
Het spijt mij nog steeds dat ik persoonlijk in een koehandel van oficier en kantonrechter ben getrapt.
Weliswaar ging het slechts om een onterecht uitgedeelde parkeerboete waartegen ik twee maal in beroep ging.
Omdat beide heren er ondanks hun ongeëvenaarde rechts- en wetskennis niet uitkwamen stelde men mij tenslotte voor om accoord
te gaan met verlaging van de boete met 50% .
Om van verder gezeik en procederen af te zijn heb ik toen maar toegestemd; het blijft echter een aanfluiting een bananenrepubliek waardig.
Ben ik een simpele geest om te veronderstellen dat er tussen schuldig en niet schuldig geen grijze gebieden zitten?

Om nog maar te zwijgen over de 40 uur taakstraf die mijn agressieve buurman kreeg opgelegd wegens mishandeling van mijn vrouw en poging tot doodslag op mijzelf.
Ik heb geen enkel vertrouwen in de rechterlijke macht meer.

BerichtGeplaatst: Za Dec 31, 2016 17:10 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Ja, dan is het dikke bult , eigen schuld.
Als je principieel meent het gelijk aan je kant te hebben - in de parkeerboete casus - , dan moet je er ook voor gaan en niet achteraf je gaan beklagen.
Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Zo Jan 01, 2017 11:00 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

En de vredelievenden zitten ook na Berlijn weer niet stil. Ook in Istamboel gaat men het nieuwe jaar in met 39 dode hoofddoeklozen via hun eigen godsdienstwaanzinnigen.
Frau Merkel schud haar wijze hoofd, maar heeft gelukkig wel de ultieme, slimme oplossing. Nog meer vredesengelen binnenhalen.
"Vrede op aarde" een lief liedje uit mijn nog onbevooroordeelde jeugd, toen er nog een collectebus voor die arme heidenen in de gang van onze school stond.

BerichtGeplaatst: Zo Jan 01, 2017 12:04 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Laat me raden...het is de schuld van de linkse Merkel met haar bloemetjesjurk aan? Laughing

BerichtGeplaatst: Zo Jan 01, 2017 12:26 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Door Merkel worden het er wel meer maar niet minder. Gewoon politiek correct blijven volhouden dat je het allemaal voor elkaar krijgt. Ondertussen een dikke middelvinger voor de nabestaanden van de slachtoffers van de aanslag op de kerstmarkt van Berlijn en de talloze andere "incidenten"

Gewoon oren dichthouden en blijven lachen, net als Bassie & Adriaan:

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Zo Jan 01, 2017 17:04 Plaats reactie Reageer met quote
Boosoog

estudiant schreef:
Als je principieel meent het gelijk aan je kant te hebben - in de parkeerboete casus - , dan moet je er ook voor gaan en niet achteraf je gaan beklagen.
Rolling Eyes

In het geval van de parkeerboete, ja.
In het geval van (laten we het maar houden op zware mishandeling) is 40 uur taakstraf voor het iemand buiten westen slaan
met een snoeischaar met als gevolg een door de val volledig afgescheurde bicepsspier natuurlijk een lachertje.
BerichtGeplaatst: Ma Jan 02, 2017 13:38 Plaats reactie Reageer met quote
Boosoog

.
Die "edelonachtbare" in Arnhem is natuurlijk volkomen onafhankelijk en onbevooroordeeld.
Zou die lul nou echt D66 aanhangen?
BerichtGeplaatst: Ma Jan 02, 2017 13:45 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Boosoog schreef:
estudiant schreef:
Rolling Eyes

In het geval van de parkeerboete, ja.
In het geval van (laten we het maar houden op zware mishandeling) is 40 uur taakstraf voor het iemand buiten westen slaan
met een snoeischaar met als gevolg een door de val volledig afgescheurde bicepsspier natuurlijk een lachertje.

Geen idee dat die 40 uren terecht of onterecht is als straf. Maar ik ga ervan uit van wel. Zo'n rechter is immers prima opgeleid.
De casus geeft hier gewoon onvoldoende informatie. Misschien was het wel het gevolg van noodweer, of is er sprake van geestelijke zwakheid bij de dader. Wat was de rol van het slachtoffer?
Snap je.... met de gegeven info kun je er hier heel weinig mee.

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie