Geplaatst: Ma Jan 02, 2017 14:18 |
|
|
|
Ik zag ergens een colum van ene Annabel Nanninga aangaande de vluchtende Engel, Angela Merkel.
Wat kan die juffrouw raak schrijven. Maar ze zal met haar mening nog dadelijk geen landhuis in Oosterwolde bij elkaar schrijven zoals Marcel van Dam.
Nog niet alle talent is struikelend en watertandend naar het grote linkse VARA geld gevlucht. |
|
_________________ Wij wijzen u gaarne op uw fouten. |
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Vr Feb 03, 2017 11:47 |
|
|
|
BREKEND: terrorist met machete en rugzak steekt in op soldaat bij Louvre, riep ‘allahu akbar’
Foto: Eerste beelden van de situatie bij het Louvre. Bron foto: screenshot joachimroncin / Twitter
Door Sybren F. de Jesus Madureira Porfírio 3 februari 2017
In Parijs is zojuist waarschijnlijk een aanslag voorkomen door de oplettendheid van een Franse soldaat. De terrorist zou een machete, meerdere messen en een tas met onbekende inhoud bij zich hebben gehad en “allahu akbar” geschreeuwd hebben.
Rond 10 uur vanmorgen is geheel Parijs voor de zoveelste keer in opperste staat van paraadheid geplaatst door een “ernstig veiligheidsincident” dat plaatsvond bij het Louvre. Een man zou daar, gewapend met een mes en in het bezit van een tas met nog onbekende inhoud, geprobeerd hebben om een winkel in het winkelcentrum bij het museum binnen te dringen. Toen een soldaat het niet vertrouwde is dat alles uiteindelijk uitgelopen op het neerschieten van de man
Lees verder |
|
_________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
Geplaatst: Wo Jun 21, 2017 10:33 |
|
|
|
Schandalig, schandalig! Een racistische militair heeft een hard werkende allochtone Islamitische koerier van oud ijzer vermoord.
 |
|
_________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
Geplaatst: Di Jul 09, 2019 9:26 |
|
|
|
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |