Geplaatst: Wo Mrt 30, 2016 15:40 |
|
|
|
Kwamen die voetbalfanaten om rotzooi te schoppen, of protesteerden ze tegen idioten met bomgordels of ISIS.
En die eventuele rotzooi. waardoor ontstond die, wie stak de lont aan?
Dan. Mogen voetballiefhebbers ook protesteren? Net als anderen?
Persoonlijk heb ik weinig met sport, en ik heb nog nooit een voetbalwedstrijd uitgezeten. Ik vermaak me weltevreden als ik een nazaat met mijn vrouw juichend voor de buis zie. Ieder het zijne. |
|
_________________ Milieu-activisme. Harten van goud, en hersens van havermout. |
|
|
|
Geplaatst: Di Mei 03, 2016 11:53 |
|
|
|
Dat komt omdat onze bestuurders collectief naïef en politiek correct zijn.
Je mag het gebeurde ook niet met de islam in verbinding brengen want dit terrorisme heeft niets met religie te maken. Ik vraag me dan wel af waarom men imams inschakelt om de jongeren te benaderen.
Halen ze bij Nederlandse terroristen ook de pastoor erbij? |
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Za Mei 07, 2016 13:07 |
|
|
|
Het valt me op hoe snel de politiek correct aangestuurde media
die bloedige jeugd-levens ontnemende terreur in Parijs verdrongen heeft.
De 5 mei leus zo dan ook moeten zijn:
Vergeten, vergeven, niet meer over praten.... oren dicht, ogen dicht, hersens in de pre-reptielen stand,
....tot de volgende Islam-aanslag op onze jeugd bewaarheid wordt. |
|
_________________ Het verschil tussen PvdA, D66, Groen Niks en VVD en de media is gering, zoals het er in een dictatuur aan toegaat. |
|
|
|
Geplaatst: Zo Mei 08, 2016 12:40 |
|
|
|
@Joost Bakker,
Alsof de jeugd van tegenwoordig nog respectvol omgaat met de ouderen. De meeste jeugdigen blinken uit in hufterig gedrag ten opzichte van hun medemensen en vooral de ouderen worden getreiterd en vernederd. Wat een lieve jongens zijn de meeste jeugdigen toch. |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Mei 15, 2016 0:57 |
|
|
|
Wel de PvdA en D66 babyboomers laten alleen maar diarree na, dus laat hen maar snel inslapen...
Zij zijn de verwende kindertjes van hen die het land werkelijk hebben opgebouwd
en hebben in hun partijdige Islam-Vrede mantra schijt aan de kind-slachtoffers van de Parijse terreur.
Hun egocentrische motto luidt:
Vergeten, vergeven, niet meer over praten.... oren dicht, ogen dicht, hersens in de pre-reptielen stand,
....tot de volgende Islam-aanslag op onze jeugd bewaarheid wordt. |
|
_________________ Het verschil tussen PvdA, D66, Groen Niks en VVD en de media is gering, zoals het er in een dictatuur aan toegaat. |
|
|
|
Geplaatst: Di Mei 24, 2016 10:54 |
|
|
|
En Frans Timmermans haastte zich met spoed om de Islam weer wit te wassen.
 |
|
|
|
|
Geplaatst: Di Mei 24, 2016 10:56 |
|
|
|
|
Geplaatst: Di Mei 24, 2016 11:28 |
|
|
|
Frans Timmermans is de meest leugenachtige politicus die Nederland ooit gekend heeft.
Hij loog over trouwringen voor de VN, zuurstofkapjes op de Nederlandse TV, en deze is ook gewoon te lachwekkend voor woorden:
Volgens Timmermans draagt de regering in Moskou een groot deel van de verantwoordelijkheid voor de opmars van terreurbeweging IS in Syrië en Irak.
bron.
De man liegt meer dan Pinocchio. Hij is dan ook helemaal op zijn plaats bij de EU. |
|
_________________ Hier gaan over het tij, de maan, de wind... en wij |
|
|
|
Geplaatst: Di Mei 24, 2016 16:16 |
|
|
|
+1!
Frans Timmermans is een opportunistische baantjesjager en net als van Rey een schande voor mijn provincie.
Hij heeft zich in allerlei bochten gewrongen om allerlei baantjes te krijgen. |
|
Laatst aangepast door Tedje van Es op Di Mei 24, 2016 16:45, in totaal 1 keer bewerkt _________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Di Mei 24, 2016 16:34 |
|
|
|
Het knipmessenbuigen zit het Haagsche pluche dan ook in de genen. Er is in die 75 jaar maar weinig veranderd. Adolf zou een moord plegen voor zoveel EU |
|
_________________ Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Geplaatst: Di Mei 24, 2016 22:20 |
|
|
|
Ja, sommig geheugen is kort. |
|
_________________ Primair geluk komt met een pakketje: tevredenheid met je leven, geduld, compassie en 't ontbreken van angst. Kost wat moeite... |
|
|
|
Geplaatst: Di Jun 14, 2016 8:05 |
|
|
|
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Di Jun 14, 2016 8:41 |
|
|
|
Van de terroristen is toch algemeen bekend dat die geen kleinere medemensen willen op de wereld. Het opsporen kan toch nooit zo moeilijk zijn.? |
|
|
|
|
Geplaatst: Wo Jun 15, 2016 9:34 |
|
|
|
|
Geplaatst: Wo Jun 15, 2016 11:12 |
|
|