Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie » Aanslagen Parijs Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 37, 38, 39  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 9:42 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

@Carlos, het is mijn schuld. Ik zat te surfen op internet en zag op BBC website breaking news. Deed de tv aan en zocht op WW of iemand al een draadje geopend had. Vond Poendert Parijs maar nog geen bericht over de aanslag. Ben daar onder verder gegaan maar had beter een nieuw topic kunnen openen onder "Is Paris Buring". Poendert is dus niet de topic begonnen over de aanslagen.

BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 9:44 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Burgeroorlog zijn we nog lang niet.

Het is natuurlijk wel zo dat moslims hier opnieuw op zullen worden aangekeken. Ik wacht dan ook weer rustig op de massale demonstraties van moslims tegen dit soort geweld. Immers als het om Palestina gaat gaan ze massaal de straat op... maar nu?

BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 9:45 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

@Elisabeth,

Ok. Confused

Maakt ook niet zoveel uit verder. Iedereen weet toch wel waar dit over gaat, en zo niet dan zullen ze daar snel genoeg achter komen. Ik vond het gewoon een zeer slecht gekozen titel voor dit belangrijke topic, vandaar mijn vraag, that's all.

En verder is het misschien inderdaad een goed idee om elkaar hier op dit forum niet de maat te gaan nemen, na zo'n gebeurtenis waar niemand iets aan kan doen. Wie wil reageren, reageert. Wie niet wil reageren, reageert niet.

Laat iedereen een beetje in z'n waarde aub.

BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 10:37 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Royy schreef:

Het is natuurlijk wel zo dat moslims hier opnieuw op zullen worden aangekeken. Ik wacht dan ook weer rustig op de massale demonstraties van moslims tegen dit soort geweld. Immers als het om Palestina gaat gaan ze massaal de straat op... maar nu?

Dit zal wel tot gevolg hebben dat steeds meer manifestaties, bijeenkomsten grote winkels, kerken, enz beveiligd moeten worden. We dus over een aantal jaren, wakker worden in een politiestaat. Met dank aan de Merkels en andere wegkijkclubs.
Een flink aantal mensen die we binnenhalen en haalden, denken echt anders dan de westerling. En dat zal de eerste 100 jaar niet veranderen. Zie bv Kosovo, of Syrië.
Voor hun ideologie moet alles wijken en men zal hen nooit op andere gedachten kunnen brengen. Zeker niet via toegefelijkheid. Een cadeautje, of speciale behandeling via politiek of goedmenswaan wordt gezien als zwakte. U bent als ongelovige die zich niet wil onderwerpen, altijd voor hen de tegenstander.

Wat Algerije, de OAS, enz betreft. Daar hoorde je op de achtergrond altijd wel ergens geweervuur. Een soort verwatert Oud en Nieuw.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 10:55 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Deze wordt momenteel massaal gedeeld op internet;

En dit vind ik trouwens ook erg sympathiek:

De Franse driekleur geprojecteerd op een ijshockeyveld in de Verenigde Staten uit solidariteit met de slachtoffers van de aanslagen.

Laatst aangepast door carlos op Za Nov 14, 2015 10:59, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 10:56 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Was die domineesdochter Merkel maar bij haar politieke leest gebleven, in plaats van onbeperkt mensenhaters uit te nodigen.

Amerikanen sympathiek ? bedoel je niet ziekelijk ?

Laatst aangepast door 10 miljoenste op Za Nov 14, 2015 11:04, in totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 11:04 Plaats reactie Reageer met quote
torentje

Die moslims zijn gewoon jaloers op al het moois dat het westen heeft gemaakt, dit omdat de moslims zelf niets moois kunnen maken.
BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 11:08 Plaats reactie Reageer met quote
Weerwoord Beheer

Titel van dit topic aangepast voor meer duidelijkheid, hopelijk heeft Poendert geen bezwaar. - Weerwoord Beheer.

BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 11:10 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Nee Lampje, het gaat over religie.
Nu maak je een fout door "moslims" te noemen als of ze een volk of ras zijn.
Er zijn bekeerde Nederlandse moslims.
Ze zijn geen volk maar volgers van een religie die wil overheersen.

BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 11:12 Plaats reactie Reageer met quote
Guus

ISIL slaat terug. Raar hè? Je gaat ergens verderop in de wereld bombarderen en denkt dat je er gewoon mee wegkomt en het verder rustig blijft in je eigen land.

Daarnaast maakt ISIL gebruik van het feit dat de rest van de wereld hopeloos verdeeld is en ruzie maakt met elkaar (bijv. Rusland versus de VS) en over de aanpak van de strijd in Syrië.

Het wordt tijd dat er een goed gecoördineerde aanpak komt van het (door het westen) verstoorde wespennest van het M-O. Daarbij zal verdere escalatie voorlopig onvermijdelijk zijn.

Maar hier zullen wel weer alleen maar onzinnige anti-Islam bijdragen te lezen zijn.....

Laatst aangepast door Guus op Za Nov 14, 2015 11:13, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 11:16 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Royy schreef:

Ik wacht met je af, Royy. Maar die burgeroorlog gaat er wel komen. Reken daar maar op. Crying or Very sad

Guus schreef:
ISIL slaat terug. Raar hè? Je gaat ergens verderop in de wereld bombarderen en denkt dat je er gewoon mee wegkomt en het verder rustig blijft in je eigen land.

Dus jij ziet IS als een legale soevereine staat?

BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 11:23 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

De Islam-knuffelaars zijn schuldig aan deze blijvende terreur-ellende in Europa.

Die 5e colonne van deze gewelddadige ideologie (die er volgens de grote partijen nooit zou komen)...
is een feit en zal niet vrijwillig verdwijnen.

Frankrijk heeft de Moslim-overpopulaties sinds de waanzin-rellen onder Sarkozy nog eens krankzinnig
beloont met maar liefst 50 Miljard EURO (NRC Next, interview).... zie hier het resultaat.

Ook de moord op Theo van Gogh volgde na decennia lang extreem links allochtonen-knuffelbeleid.

Op religieuze gronden kan je deze Moslims niks kwalijk nemen, zij doen wat de Koran hen voorschrijft...

Echter, de Koran is volgens onze grote politieke partijen (van VVD/PvdA tot CDA/D66/Groen Niks) boven iedere discussie verheven, en dat kan je ze wel uiterst kwalijk nemen....

Islamitische dogma's uit de Koran:
2 192.
Dood ze en roei ze uit, dat is het loon voor ongelovigen.
9:14:
Bestrijdt en dood ze en Allah zal ze martelen met uw handen...
9:4:
Verspreid het woord van martelstraffen onder hen...
9:5
Dood de ''ongelovigen'' na de heilige maand
8: 12. (-) Verspreidt angst, snij daarom hun hoofden en hun vingertoppen af...

Laatst aangepast door Joost Bakker op Za Nov 14, 2015 11:26, in totaal 3 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 11:23 Plaats reactie Reageer met quote
Boosoog

Guus schreef:
Het wordt tijd dat er een goed gecoördineerde aanpak komt van het (door het westen) verstoorde wespennest van het M-O. Daarbij zal verdere escalatie voorlopig onvermijdelijk zijn.

Suggestie: Frau Antje Merkel gaat voorop als menselijk schild.

.
BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 11:32 Plaats reactie Reageer met quote
Gerard R.

Dat is een soort de praktijk.
Kijken hoe lang ze het volhoudt.
Want dáár heb ik nog wel mijn twijfels over....
Ze is trouwens niet alleen betreffende wat in de vorige post genoemd wordt.
BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 11:34 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Guus schreef:
ISIL slaat terug. Raar hè?

Ik eis een grondig onderzoek naar de achtergrond van deze terroristen. De kans is aanwezig dat dit volk onder het mom van 'vluchteling' zijn weg naar Europa gevonden heeft.

Als dat zo is: grenzen dicht en (meer) opvang gaan regelen in de regio. Iedereen terugsturen naar die lokale opvangkampen.

BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 11:37 Plaats reactie Reageer met quote
Boosoog

.
BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 11:38 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:
Als dat zo is: grenzen dicht en (meer) opvang gaan regelen in de regio. Iedereen terugsturen naar die lokale opvangkampen.

Oei Cliff, bier zal weldra jouw deel worden Very Happy

Maar alle gekheid op een stokje.
Alle Syrië-gangers met dubbele paspoorten als landverrader veroordelen, paspoort afnemen en het land uitflikkeren, tesamen met vrouw en kinderen.

Laatst aangepast door Tedje van Es op Za Nov 14, 2015 11:43, in totaal 2 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 11:41 Plaats reactie Reageer met quote
Gerard R.

Cliff schreef:
Guus schreef:
ISIL slaat terug. Raar hè?

Ik eis een grondig onderzoek naar de achtergrond van deze terroristen. De kans is aanwezig dat dit volk onder het mom van 'vluchteling' zijn weg naar Europa gevonden heeft.

Ik vrees, dat ook dát niet voldoende zal zijn.
Groepen, die in een of ander land kwaad willen, dóen dat vroeger of later.
Dat stop je niet met wélke maatregel dan ook.
Zelfs in wereldoorlogen werden de grenzen bij de vleet gepenetreerd, al
was het dan meestal voor inlichtingen e.d..
Maar aanslagen op de nazi's zijn er ook geweest.
BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 11:50 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

De Islam is een parasitaire slaven houdende ideologie, gestoeld op militairisme, die zelfstandig niet welvarend kan bestaan. Het nest wordt steeds leeggevreten en de parasietenclub verhuisd naar een volgende rijstebrijberg. Dat stopt pas als alle rijst op is.
Als de ongelovige slaven zich hebben bekeerd, vervalt hun maatschappij tot chaos, zoals te zien in elk moslimland.
Nooit in de geschiedenis is op wetenschappelijk of innoverend gebied door de Islam wat opbouwends gepresteerd. Als ik van de zogenaamde moslimgeleerden hun roots nazoek, kom ik vaak uit bij Christelijke of Hindoe voorouders.
Zelfs hun elite (Janisaren) soldaten werden in bv Turkije geronseld via een kinderbelasting/roof van kinderen uit Christelijke of Hindoe overwonnen buurlanden.
Een uitzichtloze tunnel waar medelijdend Europa in is gedoken, en die al jaren fanatiek bewaakt wordt door de misleide goedmensclubs. Zie de Pecholts, Slobs, Samsons, en andere Groenlinksachtigen.
Een oplossing schrijf ik niet op. Die moet een ieder zelf bedenken, liefst zonder fysiek geweld.
Rond 1960 emigreerden rond 1 miljoen van de toen 10 miljoen? Nederlanders geweldloos naar verre streken.
BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 11:55 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Gerard R. schreef:
Ik vrees, dat ook dát niet voldoende zal zijn. Groepen, die in een of ander land kwaad willen, dóen dat vroeger of later.

Keer jij je andere wang maar toe.

Er is ook altijd moord en doodslag geweest, maar dat is nooit een reden geweest voor de rechter om te zeggen 'ach, mijn straf zal niet voldoende zijn..... mensen die kwaad willen doen dat toch vroeger of later'.

Wanneer je aangevallen wordt heb je het recht je te verdedigen met gepast geweld. Als blijkt dat wij mensen binnengelaten hebben om hulp te bieden, en enkele daarvan halen het in hun hoofd om met een kalashnikov op publiek te gaan schieten, dan laat je die mensen gewoon niet meer binnen.

Dat werkt zo in je huis en in je land. Gastvrijheid kent grenzen. Laat de vluchtelingen dit probleem zelf maar oplossen, zij mogen de rotte appels uit hun eigen mand gaan halen.

BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 11:57 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Oei Cliff, doe je regenjas aan. Er komt gegarandeerd bier aan! Very Happy

BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 11:59 Plaats reactie Reageer met quote
Gerard R.

Het is net als even terug met Tsjetsjenië. Als een grote staat of iets als het
Westen zich met zo'n regio gewelddadig bemoeit is het niet uit te sluiten, dat
ze daar naar terreur grijpen om terug te slaan, hoe primitief ook.
Dan staat Moskou op z'n kop of Parijs of ...
En dat is niet echt te stoppen. Vandaar ook, dat de Russen meedoen tegen
clubs als I.S..

Cliff:
Quote:

Waarom zou ik dát doen?
Ik zie meer in uiterst drastische middelen om I.S. en consorten te verwijderen hoor.
Ik haat extremisten en radicalen. Mijn leven lang. Er komt altijd gedonder van.
BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 12:08 Plaats reactie Reageer met quote
Gerard R.

Cliff schreef:
Gerard R. schreef:
Ik vrees, dat ook dát niet voldoende zal zijn. Groepen, die in een of ander land kwaad willen, dóen dat vroeger of later.

Er is ook altijd moord en doodslag geweest, maar dat is nooit een reden geweest voor de rechter om te zeggen 'ach, mijn straf zal niet voldoende zijn..... mensen die kwaad willen doen dat toch vroeger of later'.

Wanneer je aangevallen wordt heb je het recht je te verdedigen met gepast geweld. Als blijkt dat wij mensen binnengelaten hebben om hulp te bieden, en enkele daarvan halen het in hun hoofd om met een kalashnikov op publiek te gaan schieten, dan laat je die mensen gewoon niet meer binnen.

Dat werkt zo in je huis en in je land. Gastvrijheid kent grenzen. Laat de vluchtelingen dit probleem zelf maar oplossen, zij mogen de rotte appels uit hun eigen mand gaan halen.

Dit hoeft niets met vluchtelingen te maken te hebben.
Het heeft te maken met extremisten en daar zijn geen grenzen voor.
Daar helpen ook geen 'wangen, die toegekeerd moeten worden'.

En je moet in je huis nooit, NOOIT vreemdelingen zomaar toelaten.
Ook al is dat mode bij hypevolk.
Met een land is het al bijna onmogelijk dat te voorkomen.

Laatst aangepast door Gerard R. op Za Nov 14, 2015 12:11, in totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 12:11 Plaats reactie Reageer met quote
Boosoog

.
Voor wat het waard is.

http://www.elsevier.nl/Nederland/achtergrond/2015/11/Nederlandse-moslims-veroordelen-aanslagen-Parijs-2718266W/?masterpageid=158493

.
BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 12:15 Plaats reactie Reageer met quote
Gerard R.

Heel belangrijk.
Anders krijgen dié dát weer op hun boterham.
Als idioten iets idioots doen 'zijn anderen uiteraard ook fout, zeker als ze niet
wat veroordelen'.
Aanslagen Parijs
  Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie