Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici » Janmaat, Fortuin, Wilders, roependen in de Woestijn. Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Do Dec 29, 2016 12:12 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Loetje schreef:
Niets beters te doen dan D'66 te apolegeren op een forum?
de keren dat ik "D66" heb geschreven zijn te tellen op één hand, mogelijk misschien op twee.

De keren dat jij dit forum over volplempt met YouTube filmpjes en telegraafberichten en vergelijkbare media met als doel om de PVV te promoten, zijn echter nauwelijks nog te tellen.

Wat daarbij gesteld kan worden is dat dan toch tenminste de suggestie wordt gewekt dat het authentiek nadenken je kennelijk moeilijk afgaat. Je zou haast zeggen dat je je liever laat leiden door de media.

BerichtGeplaatst: Do Dec 29, 2016 12:25 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Estudiant schreef:
Ook voor jou geldt, in de tijd van Janmaat was de gehele politiek tegen hem. Links, rechts, Christelijk, sociaal democratisch, communistisch.......
Dat tuig dat destijds verantwoordelijk was voor de amputatie van het been van zijn echtgenote bestond dus uit linksen, rechtsen, christelijken, communisten enz.
Helder??
... ....
Beetje beter je huiswerk doen als je reageert Laughing

Ik geloof dat jij degene bent die beter z'n huiswerk moet maken. Laat je eens informeren door boeken te lezen!

Aanrader:

https://www.bol.com/nl/p/eco-nostra/1001004001974863/

Laatst aangepast door Loetje op Do Dec 29, 2016 12:31, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Vr Jan 13, 2017 11:19 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Wanprestaties richting Ned bevolking door Club Rutte, inclusief zijn gedogers, beknopt weergegeven. Zo uit mijn blote hoofd.
Doorwerken voor iedereen tot 67-70. --Verzorgingshuizen afbouwen.-- Asielstroom getolereerd en verergerd door kwispelen richting Brussel (zie Hongarije, zo kan het ook.)-- Huren verhoogd en Azielers voorrang bij sociale huurwoningen.-- Hogere afdragen onze belastingcenten naar Brussel. --Leger nagenoeg opgedoekt.-- Oekraïne referendum verfrommeld in de prullenbak.--Islam welwillend gepromoot. --Alleen eigen tuinders en bedrijven treffende sancties richting Rusland.-- Zorgpremies en eigen risico fiks verhogen.-- Juichend dansen op de maat van de Clintons en Brussel,-- Zeer partijdige staatsomroep toleren, --Windmolens doorgedrukt.-- Voedselbanken, enz.
Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan met het opdreunen van anti eigen bevolkingsmaatregelen door deze onderdrukkende eliteclubs uitgevaardigd. Die heeft u blijkbaar gekozen zeggen ze zelf.

Het is mij een raadsel hoe iemand bij zijn volle verstand en in bezit van een geweten, nog op de partijen kan stemmen die deze puinhopen samen met hun gedogers hebben opgebouwd.

BerichtGeplaatst: Za Jan 14, 2017 10:07 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Wat de heer Poendert vergeet, is dat de economische crisis een aantal maatregelen noodzakelijk maakte. Het is goed dar dit is gebeurd, want als gevolg van deze soms impoluraire maatregelen leven wij nog altijd in een der rijkste landen ter wereld. Dus ik snap dat gemor nooit zo goed.
In ieder geval heb ik daar meer vertrouwen in dan in de politiek van potverteren, zoals ooit onder Den Uyl het geval was, en nu wordt voorgestaan door partijen als de SP en de PVV. Het is vooral deze linkse economische politiek die ons land te gronde richt. Ik ben blij dat we deze linkse ideeën van Poendert en de zijnen niet hebben uitgevoerd.
De illusie dat je met het sluiten van de grenzen (wat overigens wel moet gebeuren vind ik, maar dan om reden van veiligheid) zoveel geld bespaart op de asielstroom dat je daarmee de ouderenzorg en de pensioenen overeind kunt houden, is een leugen die graag door SP en PVV in stand wordt gehouden. Maar misschien moeten deze partiijen zelf gaan regeren na de verkiezingen, dan spreken de heer Poendert en ik elkaar over twee jaar nog eens op dit forum en zullen we beoordelen wat ze hebben klaargespeeld of verkloot.

BerichtGeplaatst: Za Jan 14, 2017 11:08 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Wat die crisis betreft zijn bv de Belgen zonder noemenswaardige, naar Nederlands voorbeeld riekende maatregelen, moeiteloos tussen de hobbels door gefietst. Hoewel Brussel op hun grondgebied ligt hebben ze daar verder schijt aan.
Onze regering heeft meer hobbels en sleuven op ons economische pad gegraven. Ze waren een rem voor het Ned goedbevinden en vooruitgang in de crisis, hebben de polarisatie versterkt door verkeerde EU maatregelen letterlijk op te volgen en het buitenspel zetten van de kiezer. Zie bv referenda, asielinstroom, windmolens, enz zie boven.
Het gaat niet zozeer alleen om de centen, maar wij betalen verreweg per persoon het meeste aan de EU en krijgen er niks voor terug.
Wij zijn via onze "LIJDERS" allemaal huilende Timmerfranzen geworden.

BerichtGeplaatst: Za Jan 14, 2017 12:58 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Nu verder met boer Koekoek het eerste zelfdenkende figuur na de oorlog, dat tegenspartelde richting het gevaar van een toekomstige EU, het vierde Rijk stond voor de deur volgens hem.
Jammer genoeg was hij een visionair die gelijk kreeg.
Nu is weer hetzelfde aan de gang in andere sectoren, bv de arbeiders en middenstand.
Ik ben eens voor de lol naar zijn vergadering gegaan. Hij had een aantal kleerkasten uit de Betuwe meegebracht, die pakten enkele provocateurs die schreeuwden over een zilveren lepeltje, bij kop en kont en zette hen buiten de deur. Prachtig.
Maar Koekoek voorspelde dat door inmenging van meer Europa steeds grotere subsidiestromen op gang kwamen richting mega boeren bedrijven, die daarna in eigendom kwamen van het grote geld en de banken.
De kleine boertjes zouden verdwijnen met als bijkomend kwaad een enorme schade aan het milieu en de natuurlijke omgeving.
De boertjes zouden niet meer het voer voor hun eigen vee blijven verbouwen, maar het kapitaal met zijn mega veebedrijven zou voer gaan invoeren uit exotische streken, en de plaatselijke boertjes via banken en het "Landbouwschap" hun zelfstandigheid ontnemen, wegdrukken van de markt, waarna hun grond zou worden opgekocht door voornoemde megaclubs.

En aldus geschiede.
Het aantal boerenbedrijven was in 1950 +_ 450.000 in Nederland, nu zijn er nog een jaarlijks slinkend aantal van 65.000 over.
Hetzelfde is nu met de middenstand aan de gang, en de EU zag dat het goed was.
Moet je nog peultjes Timmerfranz?

BerichtGeplaatst: Za Jan 14, 2017 13:15 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Jammer dat u blijkbaar geen enkele discussie kunt voeren, zonder volkomen onnodig mensen in de hoek te trappen, zoals u nu doet met de heer Timmermans. Jammer, omdat uw reactie over de heer Koekoek een interessante is.
Ik heb de heer Koekoek eens persoonlijk gesproken. Een indrukwekkend onderhoud, waarbij mij helder werd dat deze verguisde figuur behoorlijk slim en intelligent was en goed in staat om buiten de partijpolitieke kaders te denken. Zo was hij vol lof over de CPN van Marcus Bakker, omdat deze partij het opnam voor de laagst betaalde arbeiders.
Ik mocht de heer Koekoek graag. Mooi dat u deze politicus nog eens te berde brengt.

BerichtGeplaatst: Za Jan 14, 2017 15:37 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Beste Lamp. Ik breng uw heer Timmerfranz steeds weer ter sprake omdat ik onpasselijk wordt als ik aan de leugens denk die hij huilend, ter meerdere eer en glorie van de enige echte Timmerfranz, ten berde bracht bij de VN, richting de bewogen personen die door echte ontroering bewogen de overschotten borgen van het Oekrainse vliegtuig drama. Terwijl ze onder vuur lagen van de Nazi Asov divisies uit Kiev om het onderzoek te belemmeren. Smeriger streek heb ik zelfs vanuit de politiek nooit meegemaakt.
Er zwerft hier nog ergens een bedankbrief van zijn ministerie rond die aan de dappere burgers/brandweer van de rebellen werd gestuurd.
Wat een schijnheiligheid. Daar kan ik slecht tegen en onthoud het altijd.
Uw mening richting de held Koekoek deel ik dan weer wel.
Hij werd eens aangeklaagd door achterbaksenonwetend omdat zijn Shetland pony,s in de sneeuw liepen.
Een Shetlander wil en durft zelfs meestal niet binnen. Hij hoort winter en zomer buiten, dat weet ik dan weer.

BerichtGeplaatst: Za Jan 14, 2017 21:06 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ja, dat van die pony's kan ik me ook nog herinneren....belachelijk zoals hij toen werd aangepakt.
Ik vond de heer Koekoek sowieso een erg ondergewaardeerd politicus. Misschien mocht ik de man graag omdat mijn persoonlijk onderhoud met hem echt heel verhelderend was, maar los daarvan vind ik dat markante mensen als hij meer respect verdiend zouden hebben. Dat vond ik overigens ook gelden voor andere politici uit die tijd, los van wat je van hun politieke ideeën mag vinden: zo kon ik de heer Marcus Bakker altijd erg waarderen (ook om zijn humor!), en ook de heer Klaas Beuker van de RKPN had ik hoog zitten. Eerlijke politici die stáán voor hun zaak, zonder valse spelletjes.

BerichtGeplaatst: Di Jan 17, 2017 21:05 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ik vergeet nog bijna de heer Drees junior, voorman van de uitstekende partij DS'70, wat indertijd een goed alternatief was voor de PvdA.
Ik neem aan dat de heer Poendert hem ook kan herinneren en naar ik vermoed net als ik een warm hart toe draagt.

BerichtGeplaatst: Vr Jan 20, 2017 11:37 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Loetje schreef:
Estudiant schreef:
Ook voor jou geldt, in de tijd van Janmaat was de gehele politiek tegen hem. Links, rechts, Christelijk, sociaal democratisch, communistisch.......
Dat tuig dat destijds verantwoordelijk was voor de amputatie van het been van zijn echtgenote bestond dus uit linksen, rechtsen, christelijken, communisten enz.
Helder??
... ....
Beetje beter je huiswerk doen als je reageert Laughing

Ik geloof dat jij degene bent die beter z'n huiswerk moet maken. Laat je eens informeren door boeken te lezen!

Aanrader:

https://www.bol.com/nl/p/eco-nostra/1001004001974863/

Tja, zo heeft ieder zijn literatuur hè.
Siebelt van dat Siebelt Beveiliging BV Laughing hoe objectief wil je het hebben?

Het boekje werd door de recensent van NRC Handelsblad omschreven als het werk van een "knappe feitenverzamelaar", die echter voor de analyse van die feiten "zijn dikke duim als bron" gebruikt.
Tom-Jan Meeus. Overal linkse complotten. NRC Handelsblad, 18 juli 2003.

Zie ook inzake de betrouwbaarheid van Siebelt:
http://www.louisseveke.nl/node/187

BerichtGeplaatst: Vr Jan 20, 2017 11:42 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Was het niet de omerta die in kringen van De Grote Broek gold, welke bemoeilijkte dat de dader wel eens buiten kringen van de politie of extreem rechts gezocht kon worden en dat het wel degelijk om een afrekening van binnen het circuit kon gaan? Het schijnt dat men zelfs Constant Kusters als verdachte heeft opgepakt. Het bleek echter om een oud-bewoner van De Grote Broek zelf te gaan, te weten Marcel Theunissen.

BerichtGeplaatst: Za Jan 21, 2017 15:50 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Dan bekeek ik net een afbeelding van Wilders op een bijeenkomst van de Realistische Europese partijen in het Duitse Koblenz, waaruit blijkt dat die Realisten erg vrouwvriendelijk zijn.
Onze constant beveiliging nodig hebbende Nederlandse Realist word geflankeerd door de aantrekkelijke tere en elfachtige Frauke Petrie aan zijn linkerkant, en de robuuste blonde Walkure uit Frankrijk Marine Le Pen aan de rechterkant. Het is het bewijs dat ook bij de PVV al werd bewezen, dat vrouwen in de politiek met een mening niet verplicht lelijk hoeven te zijn. Het kan dus wel, maar het is niet verplicht
Dan zag ik net een anti Trump reportage in Amsterdam waarna ik dacht, waar haalt links die lilikke tuinbroeken toch altijd weer vandaan? Wordt daar op geselecteerd om angst te zaaien?

BerichtGeplaatst: Zo Jan 22, 2017 13:03 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

http://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=511875#511875

BerichtGeplaatst: Zo Jan 22, 2017 14:14 Plaats reactie Reageer met quote
Pinakel

Poendert schreef:

...Dan zag ik net een anti Trump reportage in Amsterdam waarna ik dacht, waar haalt links die lilikke tuinbroeken toch altijd weer vandaan? Wordt daar op geselecteerd om angst te zaaien?

Die lelijke tuinbroeken hebben simpelweg niets anders te doen. Er is geen vent die er naar omkijkt. En er zijn er ongetwijfeld bij die helemaal geen interesse in mannen hebben. Tja, dan raak je wel gefrustreerd. En dan is zo'n demonstratie toch weer een mooi uitstapje om je eens lekker te laten gaan...

BerichtGeplaatst: Zo Jan 22, 2017 18:51 Plaats reactie Reageer met quote
Boosoog

.
De wilde geruchten ten spijt blijft de PVV stabiel in de peiling van vandaag.

BerichtGeplaatst: Ma Jan 23, 2017 8:30 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Hoeveel Gutmenschen zullen er op Facebook of op Twitter weer gaan roepen om een sniper?

BerichtGeplaatst: Ma Jan 23, 2017 13:00 Plaats reactie Reageer met quote
Boosoog

.

Als de verkiezingen in maart verlopen zoals in de peiling verwacht, is er zonder PVV geen enkele meerderheid mogelijk, tenzij de VVD
of het CDA in zee gaan met partijen wier belangen 100% haaks staan op hun eigen beginselen bijvoorbeeld de SP die trouwens al heeft
aangegeven niet met leugenpartij VVD in zee te willen gaan.
Dat kan wel eens een heel lange formatieperiode worden, met de PVV al lachende derde.. Very Happy
BerichtGeplaatst: Ma Jan 23, 2017 20:56 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ik hoop echt dat Wilders gaat regeren, maar voorzie dat dit niet gaat gebeuren nu iedereen hem uitsluit. Maar ja, wanneer programma's zo ver uit elkaar liggen, heeft het ook weinig zin om met elkaar in zee proberen te gaan.
Toch hoop ik op een regering met Wilders als premier. We zullen dan eens zien wat er terecht komt van al zijn geschreeuw. Namelijk niets. Dezelfde loze beloften die we ook kennen van de partijen waar al die PVV-stemmers zo tabak van hebben.
Alleen al in mijn woonplaats Almere, waar de PVV veruit de grootste partij is, slaan ze nog geen deuk in een pak boter. Een enorm grote bek, dat dan weer wel. Maar ze renden weg toen ze de kans kregen om een college te vormen, en schitteren in de gemeenteraad op elke vergadering door afwezigheid. (maar wel de vergoeding voor raadsleden opstrijken).
Die Leefbaren in Rotterdam dan: de regelrechte erfenis van Fortuyn. Bakken er niets van daar, zijn net zo gevestigd als die andere pluche-klevers en het meest saillant is wel dat één van hun wethouders werd belaagd door boos volk omdat hij akkoord ging met de vestiging van een flinke hoeveelheid statushouders in hun wijk.
Ach, ik kan het hier blijven zeggen....maar men heeft blijkbaar een opgeblazen zak lucht nodig waar men zich aan op kan trekken. Nou, veel plezier ermee.

BerichtGeplaatst: Ma Jan 23, 2017 23:28 Plaats reactie Reageer met quote
Boosoog

BerichtGeplaatst: Di Jan 24, 2017 7:46 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Tja, dat Rutte en Wilders ooit lid waren van dezelfde partij...

BerichtGeplaatst: Di Jan 24, 2017 9:55 Plaats reactie Reageer met quote
jeroenspeculaas

Geert Wilders haalde afgelopen weekeinde enthoesiast het Horst Wessel lied aan: "Heute Koblenz, morgen ganz Europa!". In het Duits nog wel. Als u dat geen kippevel geeft raad ik u aan alvast uw hoge laarzen te poetsen.

BerichtGeplaatst: Di Jan 24, 2017 10:05 Plaats reactie Reageer met quote
Pinakel

Blaffende honden bijten niet. Bovendien is hij een tegenstander van een verenigd Europa. En een Nederland dat Europa militair verovert is net zo ongeloofwaardig en onbestaanbaar als een eerlijke politicus....
Er schijnen niet eens genoeg geweren dan wel munitie te zijn. En met "pang pang" roepen kom je niet zo ver..

BerichtGeplaatst: Di Jan 24, 2017 10:10 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Horst Wessel lied? Ik dacht dat het van Leonard Cohen was; Frist we taken Manhattan, then we take Berlin. Very Happy

BerichtGeplaatst: Di Jan 24, 2017 10:25 Plaats reactie Reageer met quote
Pinakel

Om u te dienen... Horst Wessellied

Ik moest het eerlijk gezegd ook even opzoeken...

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici