Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici » Janmaat, Fortuin, Wilders, roependen in de Woestijn. Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Wo Dec 28, 2016 13:43 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Stop de profeet maar in je reet en zet God maar op de pot! Leve het vrije woord!

https://www.youtube.com/watch?v=PSN7R5By4Zo

Theo en de Teletubbies!

https://www.youtube.com/watch?v=jvkshYLyi1k

BerichtGeplaatst: Wo Dec 28, 2016 16:03 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Zo, en nu een mopje over de profeet, dames en heren van http://www.humo.be/

BerichtGeplaatst: Wo Dec 28, 2016 16:48 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Blensk schreef:
Van Gogh was inderdaad geen caberetier maar hij is wel morsdood. En hoe is dat gekomen?

Daarom zei ik al, je bent pas een held als je Mohammed afzeikt, dat is stoer. Dan krijg je misschien, net als Wilders, 24/7 bewaking. Ook daarbij de vraag: Waarom heeft hij eigenlijk bewaking?

Welkom in Nederland...

Ja, waarom heeft hij eigenlijk bewaking?? Goeie vraag!!! En waarom had bv Els Borst geen bewaking??

Els had pas lef om eindelijk dat zeurdossier van de abortus tot een goed eind te brengen, maar ze is nu wel morsdood. Gedood door een christen.
Zou me niet verbazen dat in Nederland een ondergronds fundamentalistisch christelijk terreurnetwerk actief is die nu het eerste slachtoffer (Els Borst) heeft gemaakt.

En dan even over Van Gogh. Ik vond het een zeer middelmatige programmamaker. Kwestie van smaak denk ik.

BerichtGeplaatst: Wo Dec 28, 2016 16:52 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

estudiant schreef:
En waarom had bv Els Borst geen bewaking??

Goeie vraag!!!

Het opvallende is dat je in feite geen antwoord geeft. Dat komt waarschijnlijk omdat je al het nieuws met islamfeiten typeert als nepnieuws.

Van Gogh is dood omdat hij schijt had aan Mohammed en Wilders heeft 24/7 bewaking omdat hij het heeft aangedurfd de koran ter discussie te stellen en de profeet Mohammed tot de orde te roepen. En als je dat tegenwoordig doet in Nederland, dan heb je bewaking nodig.

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Wo Dec 28, 2016 16:58 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Jij vroeg waarom hij bewaking had..... Rolling Eyes en dat associeerde ik dan weer met Borst, die dat dus eigenlijk ook had moeten hebben. Ik neem aan dat je dat met mij eens bent???

Ik hoor het graag als je dat anders ziet....

Quote:
Van Gogh is dood omdat hij schijt had aan Mohammed en Wilders heeft 24/7 bewaking omdat hij het heeft aangedurfd de koran ter discussie te stellen en de profeet Mohammed tot de orde te roepen. En als je dat tegenwoordig doet in Nederland, dan heb je bewaking nodig.

Wie hebben dan allemaal bewaking nodig???

Ik hoorde dat zij van Simons ook bewaking nodig had, maar ik had maar zo het idee dat zij niet bedreigd werd uit islamitische hoek . Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Wo Dec 28, 2016 18:24 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

estudiant schreef:
Wilders, 24/7 bewaking. Ook daarbij de vraag: Waarom heeft hij eigenlijk bewaking?

Alsof jij dat niet weet! Beetje flauwe manier om de discussie te versjteren.

Maar goed, het antwoord luidt: omdat Wilders bedreigd wordt en Borst niet bedreigd werd. Christenen uiten zich niet met dreigementen aan het adres van iemand die hen niet bevalt. Die zijn niet meer zo van eer en wraak, die hebben wij verstandig gemaakt. Af en toe zit er echter een gek tussen.
De moordenaar van Borst is voor gek verklaard en heeft tbs, zijn daad (doodslag) is niet in verbinding gebracht met zijn geloof
Mohammed B heeft gewoon levenslang, hij is niet voor gek verklaard en zijn daad (moord) is wel in verbinding gebracht met zijn geloof.

Quote:
Ik hoorde dat zij van Simons ook bewaking nodig had, maar ik had maar zo het idee dat zij niet bedreigd werd uit islamitische hoek.

Ik weet het niet uit welke hoek. Weet jij dat wel?
Overigens, als ik het goed heb is die beveiliging alweer weg, de bedreiging was kennelijk niet zo bedreigend.

BerichtGeplaatst: Wo Dec 28, 2016 19:34 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Ach, ineens is de vraag flauw. Dezelfde vraag van Blensk was niet flauw?
Het valt mij op dat wanneer een antwoord niet bevalt er ineens geschreven wordt dat de discussie wordt verziekt o.i.d..
Els Borst is vermoord door een christen, en van Gogh door een moslim.
Allebei even erg toch???????
Of toch iets erger wanneer de dader een moslim is?

Wat mij vervolgens opvalt is dat de moord op Els Borst hier nauwelijks wordt genoemd. Het lijkt wel of er wordt weggekeken.
En waarom?
A. De dader was geen moslim ( erg jammer)
B. Het slachtoffer was van D66 en dat is linkse elite ( dus ook niet zo erg)
C. De dader was een christen ( wat uiterst betreurenswaardig is, want zij staan boven elke verdenking )
D. Uit extreem christelijk hoek wordt toch stiekem gedacht dat het Els Borst eigen schuld was.

Quote:
Overigens, als ik het goed heb is die beveiliging alweer weg, de bedreiging was kennelijk niet zo bedreigend.

Waarschijnlijk net zo bedreigend als de bedreigingen bij Wilders.

Quote:
Christenen uiten zich niet met dreigementen aan het adres van iemand die hen niet bevalt. Die zijn niet meer zo van eer en wraak, die hebben wij verstandig gemaakt. Af en toe zit er echter een gek tussen.

Des te gevaarlijker, net een luipaard, ineens ben je het haasje.

BerichtGeplaatst: Wo Dec 28, 2016 20:32 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Het grootste gevaar voor de wereldbevolking zijn de linkse deugenden. Die stoken steeds weer wereldwijd hordes onwetenden op zodat een opstand begint, waarvan niemand weet waar het gelazer voor staat. Vele doden verder is het aangestoken land naar de bedelstaf, de economie naar de bliksem en de goedmens trekt op naar de volgende locatie om gekoeld bier te drinken.
Ik hoor nog de juichende commentaren op de Arabische lente, en de afkeuring richting baarlijke duivel Assad.
Toen ik voorzichtig enkele bezwaren opperde werd ik zelfs op forums geweigerd en uitgescholden voor racistische fascist, enz. Oekraine hetzelfde laken een pak. Je ziet wat ervan is gekomen.
Ik vind het erg jammer dat ik zo vaak gelijk krijg in de politieke richting of mijn voorspelling. Maar ik was in het verleden dan weer in veel van die landen echt tussen het klootsjesvolk ter plaatse.
En ben dan ook geen socioloog in een luie stoel. Ik heb geen 9 jaar over een pretstudie gedaan die anderen in 3 jaar afwerken.

BerichtGeplaatst: Wo Dec 28, 2016 20:39 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

estudiant schreef:
Ach, ineens is de vraag flauw. Dezelfde vraag van Blensk was niet flauw?

Nee, hij stelde jou een vraag waarvan het antwoord duidelijk was. Jij wil dat niet waar hebben en maakt dan een flauw bochtje.

Quote:
Els Borst is vermoord door een christen, en van Gogh door een moslim.

Dat is het antwoord niet.
Quote:
Allebei even erg toch???????

Ja natuurlijk. Zeg ik dan dat het niet zo is?

Quote:
Wat mij vervolgens opvalt is dat de moord op Els Borst hier nauwelijks wordt genoemd. Het lijkt wel of er wordt weggekeken.
En waarom?
A. De dader was geen moslim ( erg jammer)
B. Het slachtoffer was van D66 en dat is linkse elite ( dus ook niet zo erg)
C. De dader was een christen ( wat uiterst betreurenswaardig is, want zij staan boven elke verdenking )
D. Uit extreem christelijk hoek wordt toch stiekem gedacht dat het Els Borst eigen schuld was.

Wat een kul.
Mohamed B. werd voor moord veroordeeld en Bart van U voor doodslag.
De moord die B pleegde wordt als religieus gezien, de doodslag die van U pleegde als het werk van een gek.
B is bij het volle verstand en van U is geestelijk gestoord.

Quote:
Des te gevaarlijker, net een luipaard, ineens ben je het haasje.

O ja? Hoeveel religieuze moorden zijn er de afgelopen jaren dan door die christelijke luipaarden gepleegd?

BerichtGeplaatst: Wo Dec 28, 2016 21:01 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Quote:
Wat een kul.
Mohamed B. werd voor moord veroordeeld en Bart van U voor doodslag.
De moord die B pleegde wordt als religieus gezien, de doodslag die van U pleegde als het werk van een gek.
B is bij het volle verstand en van U is geestelijk gestoord.

Ach en daarom minder erg?
Opvallend dat situationele "vertrouwen" van jou in de rechtspraak.

Het antwoord op jouw laatste vraag is dat er in Nederland net zoveel religieuze moorden door moslims als door christenen zijn gepleegd, n.l. elk één.

Bart U mag dan niet toerekeningsvatbaar zijn, feit is dat hij zijn waanzin uit een bekrompen gereformeerd milieu heeft opgelopen. Dus religieus gerelateerd.

BerichtGeplaatst: Do Dec 29, 2016 3:25 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Tedje van Es schreef:
De moordenaar van Borst is voor gek verklaard en heeft tbs, zijn daad (doodslag) is niet in verbinding gebracht met zijn geloof
Mohammed B heeft gewoon levenslang, hij is niet voor gek verklaard en zijn daad (moord) is wel in verbinding gebracht met zijn geloof.

Lijkt mij wel logisch om Bart van Urk voor gek te verklaren en in ieder geval buiten de maatschappij te houden, want hij steekt er zo weer op los. Bart van Urk vermoordde ook zijn eigen zus. En zal zo willekeurig op het moment dat zijn vlees ook maar even zwak is weer iemand van het leven gaan beroven als de gelegenheid daartoe hem geboden wordt. En Mohammed Bouyeri zal zo weer uit overtuiging iemand gaan vermoorden als hij zich op grond van zijn geloof ook maar een beetje beledigd voelt.
BerichtGeplaatst: Do Dec 29, 2016 3:36 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Estudiant schreef:
Of het daarnaast allemaal links geboefte was bij de brand, is ook niet bewezen. Temeer toentertijd links, rechts en christelijk het allemaal wel eens waren over Janmaat. Dus zal de menigte bij het hotel divers van samenstelling geweest zijn.

En gij suggereert dat? Je kent de tijdgeest van de jaren '80 toch wel, compleet met de krakersterreur welke op onraakbaarheid konden rekenen als leefden zij in een vrijstaat? Zegt Onkruid, RARA, Bluf! (Wijnand Duyvendak) je wat? Ik denk dat die menigte van hetzelfde slag links scum was als de groep die in 1984 het toen nog aan de Nieuwezijds Voorburgwal gevestigde Stickerhuis bezette. Ook daar ontsnapten de aanwezigen ternauwernood aan doodslag. Het had te maken met een partijstandpunt over de kruisraketten. Het was ook de tijd dat Action Directe, RAF, Rode Brigades e.d. terreur door Europa heen zaaiden. Droevendaal was ook zo'n soort vrijstaat van links scum. Dat bleek de broeinest te zijn voor waar uiteindelijk de kogeltjes van Volkert vandaan kwamen.
BerichtGeplaatst: Do Dec 29, 2016 7:55 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Je kunt natuurlijk proberen om de terreurdaad van een enkele gek als Bart van Urk te vergelijken met het oprukkende islamterreur. In feite is dat niets anders dan een ratio infirma.

Dit is overigens een hardnekkige discussietactiek bij de overwegend wegkijkende gesprekspartner die daardoor probeert de aandacht af te lijden van waar wij in Europa op af stevenen. Het aantal terroristen neemt namelijk niet af, zo blijkt uit de feiten. Al zullen die feiten waarschijnlijk worden weggezet als nepnieuws...

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Do Dec 29, 2016 9:18 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

estudiant schreef:

Waar zeg ik dat de moord op Borst minder erg is?
1) Ik heb geen vertrouwen in onze rechtspraak omdat ze naar mijn mening te laag straffen en 2) ik gebruik jouw nuancering en jouw vertrouwen in de rechtspraak om jou aan te tonen dat jouw redenering krom is.

Quote:
Het antwoord op jouw laatste vraag is dat er in Nederland net zoveel religieuze moorden door moslims als door christenen zijn gepleegd, n.l. elk één.

Nee hoor. Van U pleegde geen religieuze daad, Mohammed B deed dat wel.

Quote:
Bart U mag dan niet toerekeningsvatbaar zijn, feit is dat hij zijn waanzin uit een bekrompen gereformeerd milieu heeft opgelopen. Dus religieus gerelateerd.

Dat kun je wel roepen maar van U pleegde geen religieuze daad, van U is een gederangeerde gek. Uitgerekend jij die zoveel vertrouwen in onze rechtspraak heeft is het nu niet eens met de rechters omdat die iets anders zegt dan jij wilt horen.

BerichtGeplaatst: Do Dec 29, 2016 10:37 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Blensk schreef:
Je kunt natuurlijk proberen om de terreurdaad van een enkele gek als Bart van Urk te vergelijken met het oprukkende islamterreur. In feite is dat niets anders dan een ratio infirma.

Dit is overigens een hardnekkige discussietactiek bij de overwegend wegkijkende gesprekspartner die daardoor probeert de aandacht af te lijden van waar wij in Europa op af stevenen. Het aantal terroristen neemt namelijk niet af, zo blijkt uit de feiten. Al zullen die feiten waarschijnlijk worden weggezet als nepnieuws...

Er is ook nog een belangrijk complex, n.l. het obsessiecomplex. Hier zie je dan ook een typisch voorbeeld van. Ondanks dat het wetenschappelijk is bewezen dat geweld door terreur afneemt, weigert zo iemand dat te als feit te aanvaarden. Valt verder dan ook niet over te discussiëren. Net zomin als iemand blijft geloven dat de zon om de aarde draait.

Ik doe overigens bij een bewering altijd aan bronvermelding.
Bij de bewering van Blensk zie ik niets van dat alles.
Er wordt alleen maar in cliché achtige bewoordingen gereageerd, zo iets als "wegkijken". Discussie onwaardig!

Ook wel grappig om te zien hoe iemands discussiestijl kan worden beïnvloed door de simpele mededeling dat ik D66 stem Laughing

BerichtGeplaatst: Do Dec 29, 2016 10:43 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Tedje van Es schreef:
estudiant schreef:

Waar zeg ik dat de moord op Borst minder erg is?
1) Ik heb geen vertrouwen in onze rechtspraak omdat ze naar mijn mening te laag straffen en 2) ik gebruik jouw nuancering en jouw vertrouwen in de rechtspraak om jou aan te tonen dat jouw redenering krom is.

Quote:

Nee hoor. Van U pleegde geen religieuze daad, Mohammed B deed dat wel.

Quote:

Dat kun je wel roepen maar van U pleegde geen religieuze daad, van U is een gederangeerde gek. Uitgerekend jij die zoveel vertrouwen in onze rechtspraak heeft is het nu niet eens met de rechters omdat die iets anders zegt dan jij wilt horen.

Blijft boeiend om te zien hoe iemand ineens situationeel de Nederlandse rechtspraak weer vertrouwd.
Kijk van Es, ik heb gewoon vertrouwen in de rechtspraak en dus ook in de veroordeling van Bart U.

Feit blijft wel wanneer Bart in een ander dan een verstikkend en fundamentalistische gereformeerde omgeving was opgegroeid, het niet zover was gekomen.
Zijn psychische afwijking is religieus gerelateerd.

Normaal zou jij het nu met mij eens zijn, maar ja .... je bent een coalitie met Blensk aangegaan hè Very Happy

Toch opmerkelijk en ook buitengewoon humoristisch om te zien hoe jij ineens begrip hebt voor een religieus getinte moord ( abortus wraak) en het enorme vertrouwen dat je nu (tijdelijk) hebt voor de rechtspraak.
Het kan verkeeren.... Very Happy

BerichtGeplaatst: Do Dec 29, 2016 10:45 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Maar wat is er verkeerd aan het stemmen op D'66?

BerichtGeplaatst: Do Dec 29, 2016 10:48 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Loetje schreef:
Estudiant schreef:
Of het daarnaast allemaal links geboefte was bij de brand, is ook niet bewezen. Temeer toentertijd links, rechts en christelijk het allemaal wel eens waren over Janmaat. Dus zal de menigte bij het hotel divers van samenstelling geweest zijn.

En gij suggereert dat? Je kent de tijdgeest van de jaren '80 toch wel, compleet met de krakersterreur welke op onraakbaarheid konden rekenen als leefden zij in een vrijstaat? Zegt Onkruid, RARA, Bluf! (Wijnand Duyvendak) je wat? Ik denk dat die menigte van hetzelfde slag links scum was als de groep die in 1984 het toen nog aan de Nieuwezijds Voorburgwal gevestigde Stickerhuis bezette. Ook daar ontsnapten de aanwezigen ternauwernood aan doodslag. Het had te maken met een partijstandpunt over de kruisraketten. Het was ook de tijd dat Action Directe, RAF, Rode Brigades e.d. terreur door Europa heen zaaiden. Droevendaal was ook zo'n soort vrijstaat van links scum. Dat bleek de broeinest te zijn voor waar uiteindelijk de kogeltjes van Volkert vandaan kwamen.

Ook voor jou geldt, in de tijd van Janmaat was de gehele politiek tegen hem. Links, rechts, Christelijk, sociaal democratisch, communistisch.......
Dat tuig dat destijds verantwoordelijk was voor de amputatie van het been van zijn echtgenote bestond dus uit linksen, rechtsen, christelijken, communisten enz.
Helder??

Straks ga je nog beweren dat de moord op Willen de Zwijger een linkse terrorist was.......

Beetje beter je huiswerk doen als je reageert Laughing

BerichtGeplaatst: Do Dec 29, 2016 10:50 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Blensk schreef:

Niets, zouden meer mensen moeten doen. Laughing

BerichtGeplaatst: Do Dec 29, 2016 10:52 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

D'66 zijn een stelletje linkse populisten. Van Mierlo was een geslepen journalist die politicus werd, dat was gemakkelijker verdienen. Dat doet matroos Roos nu ook.

BerichtGeplaatst: Do Dec 29, 2016 11:01 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Blensk schreef:

Vraag me liever wat daar goed aan is. Dan hou ik nog tijd over voor andere dingen die nog gedaan moeten worden. Very Happy
BerichtGeplaatst: Do Dec 29, 2016 11:39 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Ik zou zeggen, ga inderdaad vooral wat anders doen......veel beter. Laughing

BerichtGeplaatst: Do Dec 29, 2016 11:58 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Niets beters te doen dan D'66 te apolegeren op een forum?
BerichtGeplaatst: Do Dec 29, 2016 12:05 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Ik stem nooit van ze langzalzeleven op D'66, maar dat is logisch.

BerichtGeplaatst: Do Dec 29, 2016 12:10 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Lijkt mij wel. Ik ben tot nu toe nog geen één weldenkend mens tegengekomen die overweegt op D'66 te gaan stemmen.

Laatst aangepast door Loetje op Do Dec 29, 2016 12:19, in totaal 1 keer bewerkt
Janmaat, Fortuin, Wilders, roependen in de Woestijn.
  Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici