Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Weerwoorders onderling » Vlissingen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Do Okt 08, 2020 20:04 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:

Je kunt nu hard roepen dat Rotterdam het centrum van Nederland is, maar tijdens de Gouden Eeuw waren Noord-Holland en Zeeland het centrum van de wereld.

Moet je nagaan... van centrum van de wereld naar een onbeduidende provincie. Die op de been wordt gehouden door andere provincies.

Van plaats waar een fors deel van de VOC-schepen werden gebouwd, naar een plaats waar de schepen voorbij varen naar Antwerpen. T kan verkeren als je te weinig ondernemerschap toont.

Quote:

Zeeland heeft al jaren een prima groeiende economie en ontwikkelt zich minstens even goed als die van Zuid-Holland: https://opendata.cbs.nl/#/CBS/nl/dataset/84361NED/table?dl=42860

Sure. Zeeland ontwikkelt zich prima met de banen in welvarende buurprovincies Zuid-Holland en Brabant.... en met de nodige pensioenbetalingen.

Zeeland heeft een typische vergrijzings-economie, zwaar steunend op kapitaal en consumptie, weinig op productie. Zeeland is daarmee overigens een voorloper van wat de komende jaren zal gebeuren in de Nederlandse economie.

BerichtGeplaatst: Do Okt 08, 2020 20:11 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Moet je nagaan... van centrum van de wereld naar een onbeduidende provincie.

Dat is niet onze fout: linkse deugdmensen uit de Randstad schaften de slavernij af.

Quote:
Die op de been wordt gehouden door andere provincies.

Dat is helemaal niet zo.

Quote:
Van plaats waar een fors deel van de VOC-schepen werden gebouwd, naar een plaats waar de schepen voorbij varen naar Antwerpen. T kan verkeren als je te weinig ondernemerschap toont.

Neh, we wilden die vervuiling niet meer Royy. Laat die zooi lekker in Rotterdam en Antwerpen, kunnen wij daartussen heerlijk genieten van zon, zee, strand en natuur.

Quote:
Sure. Zeeland ontwikkelt zich prima met de banen in welvarende buurprovincies Zuid-Holland en Brabant.... en met de nodige pensioenbetalingen.

Ach, dat zit je alleen maar dwars omdat de gemiddelde Zeeuw 50 keer meer geld op de bank heeft staan dan de gemiddelde Rotterdammer (en nee, dat is niet eens overdreven: dat is echt zo). Daarom wonen die Rotterdammers ook in die armoede. Geen ze 50 keer wat ze nu op de bank hebben staan en ze vertrekken direct. Jij ook trouwens.

Quote:
Zeeland heeft een typische vergrijzings-economie, zwaar steunend op kapitaal en consumptie, weinig op productie. Zeeland is daarmee overigens een voorloper van wat de komende jaren zal gebeuren in de Nederlandse economie.

Wij lopen altijd voor, behalve in de multicul. Dat laten we dan weer graag aan jullie. Kunnen wij op een afstandje kijken hoe er sharia-driehoeken ontstaan in de oude arbeiderswijken en hoe de no-go area's voor politie een schande is. Echt, de Randstad gaat uiteindelijk ten onder aan culturele conflicten, dat kan iedereen in de provincie al zien.

En dan komen blanke jongetjes met jouw seksuele voorkeur bij ons voor de veiligheid... want zo is't ook nog een keer!

BerichtGeplaatst: Do Okt 08, 2020 20:23 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:

Dat is niet onze fout: linkse deugdmensen uit de Randstad schaften de slavernij af.

Hahaha en de Zeeuwen konden niks beter verzinnen dan om te schakelen op landbouw en visserij?

Quote:

Dat is helemaal niet zo.

Dat is dus wel zo. In het grafiekje zie je dat Zeeland 20% van zn interne arbeidsinkomen heeft verloren, meer dan welke andere provincie ook.

Quote:

Ach, dat zit je alleen maar dwars omdat de gemiddelde Zeeuw 50 keer meer geld op de bank heeft staan dan de gemiddelde Rotterdammer (en nee, dat is niet eens overdreven: dat is echt zo). Daarom wonen die Rotterdammers ook in die armoede. Geen ze 50 keer wat ze nu op de bank hebben staan en ze vertrekken direct. Jij ook trouwens.

Corrigeer even voor leeftijd Cliff, Rotterdam is behoorlijk jong. En vergelijk de Rijnmond met Zeeland, niet alleen het centrum van Rijnmond. Je hebt echt last van de compleet willekeurige gemeentegrenzen die door de agglomeratie Rotterdam lopen.

Quote:

En dan komen blanke jongetjes met jouw seksuele voorkeur bij ons voor de veiligheid... want zo is't ook nog een keer!

Haha nee sorry, ik verkies het oosten boven Zeeland. Is wat vriendelijker en relaxter. Zeeuwen staan immers niet bepaald bekend om hun vriendelijkheid...

Ik hoorde trouwens dat Zeeland eigenaar was van Suriname, kunnen we dan alle Surinamers bij jullie dumpen?

BerichtGeplaatst: Do Okt 08, 2020 20:30 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Corrigeer even voor leeftijd Cliff, Rotterdam is behoorlijk jong.

Waarom? Zodra Rotterdammers geld hebben Royy verdwijnen ze als de wiedeweerga uit Rotterdam. Ze komen dan lekker in Zeeland wonen bv.

Quote:
En vergelijk de Rijnmond met Zeeland, niet alleen het centrum van Rijnmond.

Maakt geen bal uit, 't zijn armoedzaaiers. De gemiddelde vermogenspositie van een inwoner van de gemeente Veere is 200.000 euro Royy. Die van Rotterdam 4300 euro.

Quote:
Haha nee sorry, ik verkies het oosten boven Zeeland. Is wat vriendelijker en relaxter.

Ik bedoelde in dit geval ook: de provincie. Want daar zul jij naar toe moeten vluchten als het in de Randstad nog verder uit de klauwen loopt.

Quote:
Zeeuwen staan immers niet bepaald bekend om hun vriendelijkheid...

Vergeleken met Rotterdammers zijn wij uitermate vriendelijk.

Quote:
Ik hoorde trouwens dat Zeeland eigenaar was van Suriname, kunnen we dan alle Surinamers bij jullie dumpen?

Nee, als de multiculturele rommel die jullie in de Randstad hebben gemaakt overslaat naar Zeeland, dan gaan wij naar Suriname.

BerichtGeplaatst: Do Okt 08, 2020 20:35 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Kijk nou eens even naar dit plaatje Royy en scroll naar 'Doorsneevermogen van huishoudens': https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2019/47/vermogen-van-huishoudens-opnieuw-gestegen

Moet jij eens kijken welke delen van Nederland de lichtste kleur hebben: 't Is Oost Groningen en Rotterdam/Zuid-Holland.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 09, 2020 8:28 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:
Maakt geen bal uit, 't zijn armoedzaaiers. De gemiddelde vermogenspositie van een inwoner van de gemeente Veere is 200.000 euro Royy. Die van Rotterdam 4300 euro.

Ja dus? Die van Midden-Delfland is 162k, die van Westvoorne 150k. Je punt is?

Quote:

Ik bedoelde in dit geval ook: de provincie. Want daar zul jij naar toe moeten vluchten als het in de Randstad nog verder uit de klauwen loopt.

Wie weet Cliff, wie weet.

Quote:

Vergeleken met Rotterdammers zijn wij uitermate vriendelijk.

Vergeleken bij de rest van Nederland zijn Zeeuwen zure knieperds met weinig humor.

Quote:
Kijk nou eens even naar dit plaatje Royy en scroll naar 'Doorsneevermogen van huishoudens': https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2019/47/vermogen-van-huishoudens-opnieuw-gestegen

Moet jij eens kijken welke delen van Nederland de lichtste kleur hebben: 't Is Oost Groningen en Rotterdam/Zuid-Holland.

Ik zie je probleem niet zo Cliff. Vlissingen op 18.6k, Rotterdam op 4.3k, maar voorsteden als Krimpen, Barendrecht, Berkel boven de 75k. Gefeliciteerd met die 14k extra, die lever je makkelijk weer in als je corrigeert voor leeftijd. Je kunt creatief zijn, maar Veere een voorstad van Vlissingen noemen gaat wat ver, vind je niet?

Vergis je ook niet, waarom denk je dat zoveel plattelandsgemeentes in het oosten en zuiden zo goed scoren? Aandeel van boeren. Boeren zijn vrijwel allemaal multi-miljonair, behalve als ze de grond niet bezitten (is vaker in Groningen het geval, de oude herenboeren verpachten hun grond). Probleem is dat het rendement op hun vermogen bedroevend laag is. In Veere kon dat ook nog weleens aan de hand zijn, lijkt me vrij uitgestrekte, landelijke gemeente met hoog aandeel landbouw.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 09, 2020 8:38 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Ja dus? Die van Midden-Delfland is 162k, die van Westvoorne 150k. Je punt is?

Mijn punt is dat Rotterdammers armoedzaaiers zijn.

Quote:
Wie weet Cliff, wie weet.

Wedden? Jij blijft echt niet je hele leven in Rotterdam. Uiteindelijk ben je die stadsdrukte en ellende ook zat. Thuiswerken krijgt nu trouwens een enorme boost, en dat zal er ook toe gaan leiden dat mensen hun woonplek in de stad gaan heroverwegen. Het is toch vaak werk wat de woonplaats bepaalt, en als dat wegvalt en je hebt keuze... dan willen heel veel mensen helemaal niet in een stad wonen.

Quote:
Vergeleken bij de rest van Nederland zijn Zeeuwen zure knieperds met weinig humor.

Kun je nagaan wat dat Rotterdammers maakt Very Happy

Quote:
Ik zie je probleem niet zo Cliff. Vlissingen op 18.6k, Rotterdam op 4.3k, maar voorsteden als Krimpen, Barendrecht, Berkel boven de 75k. Gefeliciteerd met die 14k extra, die lever je makkelijk weer in als je corrigeert voor leeftijd. Je kunt creatief zijn, maar Veere een voorstad van Vlissingen noemen gaat wat ver, vind je niet?

Nee, niet echt. De gemeenten Middelburg, Vlissingen en Veere werken al jaren samen en gaan ook uiteindelijk fuseren. 't Is ook belachelijk om drie gemeentes te hebben op ons kleine schiereiland.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 09, 2020 8:39 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Royy schreef:

Ze zijn wel vriendelijk, maar heel erg gesloten en stug. Ik zou daar echt wegkwijnen. Ik hou van gemoedelijkheid en dat ontbreekt in Zeeland. Niet voor niets zijn de huizenprijzen daar laag. Kwestie van vraag en aanbod.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 09, 2020 9:05 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Real schreef:
Ze zijn wel vriendelijk, maar heel erg gesloten en stug. Ik zou daar echt wegkwijnen. Ik hou van gemoedelijkheid en dat ontbreekt in Zeeland.

Het zijn zeer hechte gemeenschappen en als je daarin zit, dan zit je goed. Dan helpt iedereen elkaar.

Probleem voor buitenstaanders is dat ze nooit in die gemeenschappen komen.

Quote:
Niet voor niets zijn de huizenprijzen daar laag. Kwestie van vraag en aanbod.

Ik heb je net een enorme beleggingstip gegeven Smile Als mensen niet meer hoeven te wonen daar waar ze werken (omdat ze bv. thuis kunnen werken), dan kan iedereen wel voorspellen wat er gaat gebeuren met de huizenprijzen in de provincie.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 09, 2020 10:36 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Cliff schreef:

Ik heb je net een enorme beleggingstip gegeven Smile Als mensen niet meer hoeven te wonen daar waar ze werken (omdat ze bv. thuis kunnen werken), dan kan iedereen wel voorspellen wat er gaat gebeuren met de huizenprijzen in de provincie.

De prijzen in mijn woonplaats zijn in een jaar tijd met maar liefst 25 % omhoog gevlogen en het gros wat binnenkomt (wat ik zie en hoor) is inderdaad import. In de provincie Gelderland zeker 3 grotere steden die een enorme toeloop vanuit de Randstad hebben, waar ze hun werk nog hebben. Het aantal file´s is in 8 jaar tijd geexplodeerd. In die steden zijn de prijzen ook flink gestegen. Maar Zeeland ligt geografisch gezien veel ongunstiger tov de Randstad dan Gelderland. Veel Rotterdammers verkassen naar West-Brabant, dan is Zeeland net even te ver voor ze.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 09, 2020 10:44 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Dat vraag ik me af: we zitten hier 45 minuten van Rotterdam en 45 minuten van Antwerpen. Hoever is Gelderland van de Randstad?

BerichtGeplaatst: Vr Okt 09, 2020 10:49 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ik gooi er maar weer een paar foto's in, veel leuker:

Ook de Noordzee heeft prima surfplekjes, zoals de boulevard in Vlissingen

500 meter van mijn huis, je zou er maar wonen hè Smile

In de verte Zeeuws Vlaanderen, ofwel 'de overkant'.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 09, 2020 11:37 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:

Mijn punt is dat Rotterdammers armoedzaaiers zijn.

Vergeleken bij Vlissingers valt dat eigenlijk reuze mee. 18.6k om 4.3k.

Je moet eens nagaan hoe arm Vlissingers dan zijn, Rotterdam wordt omlaag geduwd door hoog % jongeren en hoog % allochtonen. Beide is in Vlissingen niet aan de hand... soort tokkie-stad?

En Vlissingen doet het niet bepaald goed in vergelijking met vergelijkbare steden (Veenendaal 41k, Roosendaal 49k, Harderwijk 47k, Enkhuizen 37k, Hoorn 31k).

Quote:

Wedden? Jij blijft echt niet je hele leven in Rotterdam. Uiteindelijk ben je die stadsdrukte en ellende ook zat. Thuiswerken krijgt nu trouwens een enorme boost, en dat zal er ook toe gaan leiden dat mensen hun woonplek in de stad gaan heroverwegen. Het is toch vaak werk wat de woonplaats bepaalt, en als dat wegvalt en je hebt keuze... dan willen heel veel mensen helemaal niet in een stad wonen.

Mwah, zitten nog wel wat meer kanten aan, zoals sociaal en cultureel leven. Maar t zou zomaar kunnen.

Quote:

Kun je nagaan wat dat Rotterdammers maakt Very Happy

Vrij goedgemutse rauwbekken.

Quote:

Nee, niet echt. De gemeenten Middelburg, Vlissingen en Veere werken al jaren samen en gaan ook uiteindelijk fuseren. 't Is ook belachelijk om drie gemeentes te hebben op ons kleine schiereiland.

Is Middelburg en Vlissingen samenvoegen niet hetzelfde als Amsterdam en Rotterdam in dezelfde gemeente zetten?

BerichtGeplaatst: Vr Okt 09, 2020 12:05 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Cliff schreef:
Dat vraag ik me af: we zitten hier 45 minuten van Rotterdam en 45 minuten van Antwerpen. Hoever is Gelderland van de Randstad?

Van Nijkerk naar Amersfoort maar 5 of 10 minuten Cliff, van Arnhem naar Utrecht een half uur.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 09, 2020 13:28 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Woon jij in Nijkerk, real?

BerichtGeplaatst: Vr Okt 09, 2020 14:12 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Rotterdam wordt omlaag geduwd door hoog % jongeren en hoog % allochtonen. Beide is in Vlissingen niet aan de hand.

Toon maar aan! Vlissingen is een studentenstad. De HZ University heeft 5000 studenten en Vlissingen heeft 40.000 inwoners Royy.

Kom maar op met de cijfers, ik weet zeker dat Vlissingen juist zo laag zit vanwege het aantal jongeren daar. Anders zaten ze ook rond de 200k.

Quote:
Mwah, zitten nog wel wat meer kanten aan, zoals sociaal en cultureel leven. Maar t zou zomaar kunnen.

Neh, ik weet het wel zeker. Zo'n 80-90% van de mensen woont in een superdrukke stad tegen hun zin in. Als ze de kans kregen om exact hetzelfde te verdienen en ergens kunnen gaan wonen waar het minder druk was, dan deden ze dat gewoon.

Quote:
Is Middelburg en Vlissingen samenvoegen niet hetzelfde als Amsterdam en Rotterdam in dezelfde gemeente zetten?

Ja voor sommigen wel. En toch gaat dat gebeuren. Kunnen elkaar prima aanvullen.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 09, 2020 14:18 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Voila: https://opendata.cbs.nl/statline/#/CBS/nl/dataset/70072NED/table?dl=42979

Het aantal jongeren 10-15 jaar en 15-20 jaar ligt in Vlissingen zelfs hoger dan in Rotterdam. Rolling Eyes

Het aantal 25-45 jaar ligt in Rotterdam veel hoger... dat is toch een werkzaam deel van de bevolking Royy... val jij ook onder. Armoedzaaier Laughing

Sowieso uitermate grappig dat iemand uit Rotterdam tegen Vlissingen roept: tokkiestad Shock Criminaliteit in Rotterdam is hoger, aantal uitkeringtrekkers is hoger, etc.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 09, 2020 14:33 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Royy schreef:
Woon jij in Nijkerk, real?

Nee joh, ik woon godzijdank niet in dat biblebelt gebied.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 09, 2020 14:37 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Cliff schreef:

Sowieso uitermate grappig dat iemand uit Rotterdam tegen Vlissingen roept: tokkiestad Shock Criminaliteit in Rotterdam is hoger, aantal uitkeringtrekkers is hoger, etc.

Jaren geleden kwam ik bij een Mac Donalds op Zuid. We waren de enige autochtone nederlanders Very Happy

Maar is Barendrecht niet wat voor jou Royy?

BerichtGeplaatst: Vr Okt 09, 2020 14:51 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Real schreef:
Jaren geleden kwam ik bij een Mac Donalds op Zuid. We waren de enige autochtone nederlanders Very Happy

Moet je eens in het lager onderwijs gaan kijken. De enige blanke is de docent voor de klas. Soms.

https://www.cbsmozaiek.nl/

Is dit standaard zo Royy? Waar zijn de blanke kindertjes op de Christelijke basisschool 'Mozaïk'?

BerichtGeplaatst: Vr Okt 09, 2020 18:37 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:
Toon maar aan! Vlissingen is een studentenstad. De HZ University heeft 5000 studenten en Vlissingen heeft 40.000 inwoners Royy.

En die 5000 studenten wonen in Vlissingen? Laughing
Ik denk dat er spontaan enorme woningnood zou ontstaan in Vlissingen als 5000 studenten zich er zouden willen vestigen.

Quote:
Kom maar op met de cijfers, ik weet zeker dat Vlissingen juist zo laag zit vanwege het aantal jongeren daar. Anders zaten ze ook rond de 200k.

Voila: https://opendata.cbs.nl/statline/#/CBS/nl/dataset/70072NED/table?dl=42979

Helder toch?

Vlissingen heeft helemaal geen 5000 studenten. Sterker nog: er wonen maar 5000 mensen tussen de 15 en 25 in Vlissingen Laughing

Vlissingen is zwaar vergrijsd, 24% (!) is 65 jaar of ouder, tegenover 15% in Rotterdam. Laat dat nu net de groep zijn die relatief het meest vermogend is (afbetaald huis enzo).

29% is in Vlissingen tussen de 20 en 45, tegenover 39% in Rotterdam. Dat is dus juist de groep die weinig vermogend is, nog niet veel tijd gehad om te sparen, volle hypotheek.

https://opendata.cbs.nl/statline/#/CBS/nl/dataset/70072NED/table?dl=42979

Nederland gemiddeld: 31% tussen 20 en 45 en 19% 65+. Vlissingen is dus inderdaad grijs, Rotterdam is jong.

Quote:
Het aantal 25-45 jaar ligt in Rotterdam veel hoger... dat is toch een werkzaam deel van de bevolking Royy... val jij ook onder. Armoedzaaier Laughing

Klopt, maar das de groep die gemiddeld juist weinig vermogen heeft. Juist de groep boven de 50 bouwt relatief snel vermogen op, lagere hypotheek, overwaarde, kinderen het huis uit, nog een voltijdsbaan.

Quote:

Neh, ik weet het wel zeker. Zo'n 80-90% van de mensen woont in een superdrukke stad tegen hun zin in. Als ze de kans kregen om exact hetzelfde te verdienen en ergens kunnen gaan wonen waar het minder druk was, dan deden ze dat gewoon.

Dan zou de stad al lang leeg zijn, Cliff. Nederlanders zijn niet zo heel erg bereid om te verhuizen.

Quote:

T is de tokkiestad van Zeeland Cliff.

https://www.cbs.nl/nl-nl/deelnemers-enquetes/deelnemers-enquetes/decentrale-overheden/sociale-zekerheid-overheden/bijstandsuitkeringenstatistiek--bus--

Opnieuw doet Vlissingen het fors slechter dan vergelijkbare steden.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 09, 2020 18:38 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Real schreef:

Mwah, wel errug rustig hoor Real.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 09, 2020 18:40 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:

Moet je eens in het lager onderwijs gaan kijken. De enige blanke is de docent voor de klas. Soms.

https://www.cbsmozaiek.nl/

Is dit standaard zo Royy? Waar zijn de blanke kindertjes op de Christelijke basisschool 'Mozaïk'?

Haha Cliff, soms ben je echt wat losgeraakt van de werkelijkheid. Misschien niet zo vreemd als je ver weggestopt in een uithoek van t land zit. Jij bent toch een onderwijsman? Jij weet toch wel dat de scholen in de grote steden gesegregeerd zijn? Dit is inderdaad in achterstandswijken vrij standaard. Net zoals het vrij standaard is dat je in Hillegersberg of Alexander een vrijwel volkomen blanke klas ziet.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 09, 2020 18:53 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Klopt, maar das de groep die gemiddeld juist weinig vermogen heeft.

Mooi, zijn we het eens. Tokkies en armoedzaaiers tot een jaar of 50. Das Rotterdam.

Quote:
T is de tokkiestad van Zeeland Cliff.

https://www.cbs.nl/nl-nl/deelnemers-enquetes/deelnemers-enquetes/decentrale-overheden/sociale-zekerheid-overheden/bijstandsuitkeringenstatistiek--bus--

Opnieuw doet Vlissingen het fors slechter dan vergelijkbare steden.

Prima, Vlissingen de tokkiestad van Zeeland. Maar kijk even op het kaartje naar het gebied wat nog donkerder blauw is: Rotterdam is de tokkieplek van heel Nederland. Gefeliciteerd!

Quote:
Haha Cliff, soms ben je echt wat losgeraakt van de werkelijkheid. Misschien niet zo vreemd als je ver weggestopt in een uithoek van t land zit. Jij bent toch een onderwijsman? Jij weet toch wel dat de scholen in de grote steden gesegregeerd zijn? Dit is inderdaad in achterstandswijken vrij standaard. Net zoals het vrij standaard is dat je in Hillegersberg of Alexander een vrijwel volkomen blanke klas ziet.

Dit zijn heel veel woorden om te zeggen: Cliff, je hebt gelijk. Er zijn bij ons complete zwarte scholen.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 09, 2020 19:00 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Real schreef:

Royy schreef:
Mwah, wel errug rustig hoor Real.

Gereformeerd bolwerk dat Barendrecht. Ik ken het vrij goed. De Ikea is nét buiten de gemeentegrens gaan moeten zitten omdat ze op zondag open wilde zijn, dat stond de gemeenteraad van Barenrecht niet toe.

Weerwoord forum index » Weerwoorders onderling