Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Actualiteiten » Geenpeil.nl --> Tekenen! Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 93, 94, 95, 96  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Di Okt 24, 2017 9:59 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Jouw stem is momenteel waardeloos Tedje. En daar heb je echt zelf voor gekozen.

BerichtGeplaatst: Di Okt 24, 2017 13:43 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ja en? Wat heeft dat met de discussie te maken? Heb je niks inhoudelijks te melden?

BerichtGeplaatst: Wo Okt 25, 2017 6:43 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ik reageer gewoon op wat je schrijft:

Tedje schreef:
Er bestaat geen fatsoenlijke politieke partij die mijn kostbare stem verdient.

Dat maakt je stem niet kostbaar, maar waardeloos.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 25, 2017 8:48 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Dat komt omdat jij de hele tijd kinderachtig zit te zeiken over mijn niet-stemmen, iets dat helemaal niks met deze discussie te maken heeft.
Afgezien daarvan is jouw stem is net zo waardeloos als mijn stem die ik weiger te gebruiken.

Maar goed, deze discussie gaat over geen dubbele paspoorten in de politiek, in het leger en bij de politie.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 27, 2017 15:19 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Je kan het kinderachtig en niet relevant vinden, maar dat is natuurlijk wel een beetje belachelijk. We bediscussiëren hier de politiek, iets waaraan jij weigert om mee te doen. Dat maakt het wel degelijk relevant.

BerichtGeplaatst: Za Okt 28, 2017 12:37 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Het is duidelijk dat je niks inhoudelijks meer te melden hebt. Ga lekker stemmen op die PVVers voor kakkers, daar redt je Nederland mee!

BerichtGeplaatst: Za Okt 28, 2017 14:26 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Kijk, dit is dus exact mijn punt. Het is zo verschrikkelijk gemakkelijk om zelf niets te doen en kritiek te leveren op anderen. Een gemakkelijkere weg is er niet. En vergis je niet hoor, je bent niet alleen. Tal van collega's op iedere werkplek hebben exact jouw houding. Alles op het werk is kut, communicatie is slecht, niets is georganiseerd, vanalles loopt fout, blablabla.

En als je die mensen dan aanspreekt en vraagt om ook maar met één suggestie te komen hoe het beter kan, dan wordt het stil. Hooguit komt er één suggestie, en als ik dan vraag om die ook daadwerkelijk uit te voeren dan krijg je direct terug dat 'zij daar niet voor verantwoordelijk zijn'.

Want dat is het hele eieren eten Tedje. Verantwoordelijkheid nemen. Al is het maar voor je stem. Maar zelfs dat durf je niet.

Dan heb ik zelfs nog meer respect voor Mark Rutte die in ieder geval vanalles doet, zelfs al staat het haaks op wat ik vind dat er moet gebeuren. Hij doet tenminste IETS.

BerichtGeplaatst: Za Okt 28, 2017 14:50 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Wat doe jij? Je stemt op PVV-kakkers. Dat zal helpen!

Het probleem van deze samenleving is niet dat ik niet (meer) ga stemmen, het probleem van deze samenleving is dat mensen gaan stemmen op crypto fascisten.

BerichtGeplaatst: Za Okt 28, 2017 18:18 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Cliff schreef:
Kijk, dit is dus exact mijn punt. Het is zo verschrikkelijk gemakkelijk om zelf niets te doen en kritiek te leveren op anderen. Een gemakkelijkere weg is er niet. En vergis je niet hoor, je bent niet alleen. Tal van collega's op iedere werkplek hebben exact jouw houding. Alles op het werk is kut, communicatie is slecht, niets is georganiseerd, vanalles loopt fout, blablabla.
...

Niets meer aan toe te voegen. Volkomen eens !!!

BerichtGeplaatst: Zo Okt 29, 2017 9:26 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Natuurlijk bent u het daarmee eens! Laughing

BerichtGeplaatst: Zo Okt 29, 2017 9:36 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ja, mag dat niet ?

BerichtGeplaatst: Zo Okt 29, 2017 9:40 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Cliff schreef:

I couldn't agree more!
Tekenend voor wat er mis is in Nederland. Ik ben daarom een voorstander van de herinvoering van de opkomstplicht.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Zo Okt 29, 2017 9:42 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Tekenend voor Nederland is dat mensen als Cliff gaan stemmen op crypto fascisten. Dan stem ik liever helemaal niet.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 29, 2017 11:08 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Je bevestigt nu al twee keer mijn stelling Tedje. Ik hoop dat je dat zelf ook inziet.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 29, 2017 17:48 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ik snap niet wat je bedoelt.

Ik heb de politiek mijn rug toegekeerd omdat de politiek niet meer democratisch is en de burger permanent bedondert. Jij veroordeelt mij voor dat gedrag maar ondertussen stem jij wel op een crypto fascist.

Jij mag van mij stemmen op wie je wilt, dat moet je helemaal zelf weten. Ik veroordeel jou daar niet voor.
Jij probeert echter overal op dit forum discussies van mij te winnen door mij te diskwalificeren omdat ik niet wil stemmen.
Maar ik stem niet op liegende politici, noch op crypto fascisten, dus hou eens op met dat gezeur van jou. Het is erg kinderachtig, het is geen argument.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 29, 2017 17:58 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Tedje van Es schreef:
Ik heb de politiek mijn rug toegekeerd....

Prima. Dan hoef je verder ook niets te vinden van de wijze waarop politiek wordt bedreven.
BerichtGeplaatst: Zo Okt 29, 2017 18:24 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Na "De vervuiler betaalt." is de kreet "Als je niet gaat stemmen dan mag je niks meer zeggen." de domste bewering de er bestaat.
Jullie zijn allemaal hopeloze gelovigen, net zo gelovig als de religieuzen die braaf naar de kerk gaan.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 29, 2017 20:22 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Tedje van Es schreef:

Jullie zijn allemaal hopeloze gelovigen, net zo gelovig als de religieuzen die braaf naar de kerk gaan.

Het is juist andersom: U bent de gelovige, die zijn eigen dogma heeft gecreëerd, namelijk het nut van stemmen betwisten, en daar ondanks talloze valide tegenargumenten star aan vast houden. Geen enkel argument is opgewassen tegen uw dogmatiek, want zo staat het nu eenmaal in uw Schrift.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 29, 2017 22:39 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Tedje van Es schreef:
Na "De vervuiler betaalt." is de kreet "Als je niet gaat stemmen dan mag je niks meer zeggen." de domste bewering de er bestaat.

Ik vind "de vervuiler betaalt" een uitstekend principe.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 30, 2017 8:44 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Royy schreef:
Ik vind "de vervuiler betaalt" een uitstekend principe.

Ik niet; met dat credo wordt vervuilen een kwestie van het mogen doen als je er maar voor betaalt.

Lampje schreef:
Het is juist andersom: U bent de gelovige, die zijn eigen dogma heeft gecreëerd, namelijk het nut van stemmen betwisten, en daar ondanks talloze valide tegenargumenten star aan vast houden.

Van mij mag u vinden/geloven wat u zelf wilt, ik zit er niet mee. Ik zit er ook niet mee dat gelovigen braaf naar de kerk gaan om daar de dogma's ingepeperd te krijgen. Dus hou op met dat kinderachtige gezeur over wel of niet gaan stemmen, dat heeft namelijk niks met al deze discussies te maken.

Open er voor mijn part een apart topic over. Mijn zegen heeft u.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 30, 2017 9:06 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Dit onderstaande las ik in DDS:

"Er vindt pas in maart 2018 een referendum plaats, de uitslag is nog niet eens bekend, maar Buma weet nu al, dat hij de wens van de kiezers negeert. Toevallig zijn er dan ook gemeenteraadsverkiezingen. Voor iedereen die gaat stemmen een advies:

Negeer die partijen, die het raadgevend referendum af willen schaffen en zorg ervoor, dat zij ook niets meer te vertellen krijgen in de gemeenteraden. Zo straf je een verheven gedrag af. Deze politici hebben de afgelopen jaren niets geleerd en willen gewoon niet begrijpen, waarom het volk zon afstand neemt van de politiek. We worden niet meer vertegenwoordigd, want maar 5 % van het volk heeft zich aangesloten bij een politieke partij en zij alleen maken de dienst uit.

Het wordt tijd, dat een groot deel van deze partijen toekomstig geen plaats meer krijgen in gemeenteraden, dus stem straks alleen lokaal."

Buma, zelf binnenkort een rest uit het verleden

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Ma Okt 30, 2017 19:37 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Tedje van Es schreef:

Ik niet; met dat credo wordt vervuilen een kwestie van het mogen doen als je er maar voor betaalt.

Wie betaalt, bepaalt.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 30, 2017 20:34 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Tedje van Es schreef:
Dus hou op met dat kinderachtige gezeur over wel of niet gaan stemmen, dat heeft namelijk niks met al deze discussies te maken.

U bent zelf degene die te pas en te onpas staat te koketteren met uw weerstand tegen politici en waarom u niet gaat stemmen. Dan moet u niet gaan mekkeren over "kinderachtig gezeur" als u gewoon wordt aangesproken op datgene wat u zelf voortdurend staat te bazuinen.

BerichtGeplaatst: Di Okt 31, 2017 8:56 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Royy schreef:
Wie betaalt, bepaalt.

Dat is iets anders dan wat ik zei.

Lampje schreef:
U bent zelf degene die te pas en te onpas staat te koketteren met uw weerstand tegen politici en waarom u niet gaat stemmen.

Nee hoor, lieden als u proberen de hele tijd dit buiten de proporties op te blazen omdat ze een pesthekel aan mij hebben. En wat ik al eerder zei: het heeft niks met de discussies te maken.

Mijn held!

Denk hier maar eens goed over na...

BerichtGeplaatst: Di Okt 31, 2017 11:14 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Tedje van Es schreef:
Nee hoor, lieden als u proberen de hele tijd dit buiten de proporties op te blazen omdat ze een pesthekel aan mij hebben.

Wat is dit nou weer voor rare opmerking. Ik kan helemaal geen pesthekel aan je hebben want ik weet niet eens wie je bent... na al die jaren nog niet.

Het enige waar ik je op wijs is kritiek spuien zonder verantwoordelijkheid te nemen. Daar geef ik mijn mening over. Heeft werkelijk totaal niets met 'hekel hebben aan' te maken.

Ik had gehoopt dat sommige mensen geleerd hadden van het 'Kruis-vuur' experiment. Helaas niet.

Weerwoord forum index » Actualiteiten