Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Actualiteiten » Geenpeil.nl --> Tekenen! Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 94, 95, 96  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Geenpeil.nl --> Tekenen!
BerichtGeplaatst: Wo Aug 26, 2015 9:31 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Ondanks dat ik met grote vrees de uitslag tegemoet zie...

https://teken.geenpeil.nl/

BerichtGeplaatst: Wo Aug 26, 2015 9:44 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ik vrees dat het niks uit zal halen maar ik heb getekend.

Een handtekening met de muis zetten valt niet mee. Very Happy

BerichtGeplaatst: Wo Aug 26, 2015 19:20 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ik had hem al genoemd op Weerwoord... leuk dat Royy en ik eens eenzelfde petitie kunnen ondertekenen...

Oprotten met dat associatieverdrag met OekraĆÆne.

BerichtGeplaatst: Wo Aug 26, 2015 23:05 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:
Ik had hem al genoemd op Weerwoord... leuk dat Royy en ik eens eenzelfde petitie kunnen ondertekenen...

Ja mooi he dat dat hier kan he Cliff. Wink

Quote:
Oprotten met dat associatieverdrag met OekraĆÆne.

Ik verheug me nu al op de campagne!

BerichtGeplaatst: Do Aug 27, 2015 6:42 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Ik verheug me nu al op de campagne!

We kunnen ook Den Haag bestormen, parlementsleden bedreigen, alles in de fik steken, de ME bekogelen met Molotov's en dat onder aanmoediging van een op een podium gehesen Medvedev en Poetin die met gebalde vuisten duidelijk maken dat we een andere koers moeten kiezen.

Vervolgens verdrijven we Rutte, installeren met ongrondwettelijke stemming Roemer en Wilders, zeggen alle handelsbetrekkingen met de EU op en gaan direct handelsverdragen met Rusland aan.

Als het in de OekraĆÆne kan, dan kan het hier ook. Wie gaat er mee Smile

BerichtGeplaatst: Do Aug 27, 2015 9:45 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Is t niet wat beledigend voor je vriendjes Poetin en Medvedev om ze te vergelijken met Verhofstadt en Van Baalen.

De eerste twee zijn president en premier in functie, met alle macht van dien. De andere twee zijn uh... tja.... relatief onbekende europarlementariers met betrekkelijk weinig macht.

BerichtGeplaatst: Do Aug 27, 2015 12:56 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Is t niet wat beledigend voor je vriendjes Poetin en Medvedev om ze te vergelijken met Verhofstadt en Van Baalen.

Ja eigenlijk wel. Poetin is tenminste door het volk gekozen, dat kan je van die andere zakkenvullers-met-overgewicht niet zeggen.

BerichtGeplaatst: Do Aug 27, 2015 16:10 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:

Ja eigenlijk wel. Poetin is tenminste door het volk gekozen, dat kan je van die andere zakkenvullers-met-overgewicht niet zeggen.

Nou dat lijkt me niet het juiste punt. Beiden zijn immers verkozen, de ene twee via wat vage verkiezingen met allerlei verdachte uitslagen, de anderen via een directe, gecontroleerde verkiezing.

Het is veel meer de macht die ze hebben in hun ambt, Cliff. Zet eens twee willekeurige Russische parlementariers op een podium met gebalde vuisten... kijken of er iemand luistert... Laughing

BerichtGeplaatst: Do Aug 27, 2015 16:34 Plaats reactie Reageer met quote
Dude29

Royy schreef:
Zet eens twee willekeurige Russische parlementariers op een podium met gebalde vuisten... kijken of er iemand luistert... Laughing

Probleem met die vergelijking is dat alleen al Verhofstadt niet zomaar een willekeurige Europarlementariƫr is. Je noemt hem relatief onbekend, echter dat is hij alles behalve. 9 jaar premier van Belgiƫ en fractieleider van de ALDE in het EP.

En Hans van Baalen relatief onbekend als voorzitter van de Liberale Internationale?
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Do Aug 27, 2015 16:53 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Dude29 schreef:

Probleem met die vergelijking is dat alleen al Verhofstadt niet zomaar een willekeurige Europarlementariƫr is. Je noemt hem relatief onbekend, echter dat is hij alles behalve. 9 jaar premier van Belgiƫ en fractieleider van de ALDE in het EP.

En Hans van Baalen relatief onbekend als voorzitter van de Liberale Internationale?

Ik denk niet dat de gemiddelde Oekrainer dat iets zegt... jij wel?

BerichtGeplaatst: Do Aug 27, 2015 17:06 Plaats reactie Reageer met quote
Dude29

Royy schreef:
Ik denk niet dat de gemiddelde Oekrainer dat iets zegt... jij wel?

De gemiddelde OekraĆÆner nam dan ook geen deel aan de protesten. Ik denk wel dat dit de politiek actieve OekraĆÆners iets zal zeggen en laat die nou net wel deel hebben genomen aan de protesten. Idea
BerichtGeplaatst: Do Aug 27, 2015 23:37 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Dude29 schreef:

De gemiddelde OekraĆÆner nam dan ook geen deel aan de protesten. Ik denk wel dat dit de politiek actieve OekraĆÆners iets zal zeggen en laat die nou net wel deel hebben genomen aan de protesten. Idea

Ik denk t niet, vriend.

En dan nog: ALDE in het EP is een kleine fractie met relatief weinig macht en invloed. Verhofstad is daarbinnen niet onomstreden, eigenlijk stond daar gewoon de gekke Henkie van t EP. Dat zullen die demonstranten dan ook wel hebben geweten.

De Liberale Internationale is een leuke club, maar blinkt nou niet bepaald uit in machtige lid-partijen.

Maar misschien kunnen we Zjirinovksi of hoe die gast ook heet ook uitnodigen als gekke Henkie van Rusland. Kijken of ie impact heeft Laughing

Kijk, met alle respect jongens, als Merkel of Hollande daar nou had gestaan, okay. Maar come on, Verhofstad en Van Baalen, who the fuck zijn dat?

BerichtGeplaatst: Vr Aug 28, 2015 0:26 Plaats reactie Reageer met quote
Dude29

Royy schreef:
Verhofstad en Van Baalen, who the fuck zijn dat?

Dat heb ik je net verteld.

http://tinyurl.com/obsxjwv
http://tinyurl.com/ppx8axd

En blijkbaar weten de OekraĆÆners ook wie ze zijn.

Verhofstadt pagina bestaat al sinds 11 januari 2011 en die van Van Baalen sinds 6 oktober 2012.

Daarnaast werd in de media precies uitgelegd wie ze zijn.
BerichtGeplaatst: Vr Aug 28, 2015 1:55 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Kijk, met alle respect jongens, als Merkel of Hollande daar nou had gestaan, okay. Maar come on, Verhofstad en Van Baalen, who the fuck zijn dat?

Echt onzinnig dit. We hebben het over twee Europarlementariƫrs die een staatsgreep staan aan te moedigen in een tot dan toe democratisch land.

BerichtGeplaatst: Zo Aug 30, 2015 18:17 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Ze staan helemaal geen staatsgreep aan te moedigen.

En ook Verhofstad en Van Baalen zijn vrije burgers die mogen zeggen wat ze willen. Dat jij ze nogal overrate, Verhofstad als "leider" van een kleine en weinig machtige fractie in het EP en Van Baalen als ehhh ja backbencher, is jouw probleem.

Maar zoals ik zei: hele eer voor ze dat jij ze op 1 lijn met Poetin stelt Laughing

BerichtGeplaatst: Ma Aug 31, 2015 6:41 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Ze staan helemaal geen staatsgreep aan te moedigen.

Dat deden ze wel Royy.

Ze stonden burgers aan te moedigen die uiteindelijk met geweld een democratisch verkozen president hebben verdreven en er is ongrondwettelijk een nieuwe geĆÆnstalleerd.

Je kunt van Janoekovitsj vinden wat je wilt, maar hij had democratisch mandaat. Het democratisch mandaat van de demonstranten was er niet.

Achteraf kunnen we constateren dat nadat de demonstranten ervoor gezorgd hadden dat er een nieuwe regering kwam, dat toen bleek dat het Oosten van de OekraĆÆne en de Krim dat totaal niet zagen zitten.

Met een burgeroorlog en een sterk verslechterde relatie EU-Rusland tot gevolg.

Ik hou Verhofstadt en van Baalen dus wel degelijk verantwoordelijk voor de gang van zaken. Ze hebben een zeer kwalijke rol gespeeld in de situatie die nu ontstaan is.

BerichtGeplaatst: Ma Aug 31, 2015 10:33 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:

Ik hou Verhofstadt en van Baalen dus wel degelijk verantwoordelijk voor de gang van zaken.

Je doet maar. Ze hebben echter betrekkelijk onbetekenende functies. Hele eer voor ze dat jij zo tegen ze opkijkt en ze veel macht toedicht.

BerichtGeplaatst: Ma Aug 31, 2015 10:55 Plaats reactie Reageer met quote
Dude29

Royy schreef:
Ze hebben echter betrekkelijk onbetekenende functies.

Je manier van benoemen zegt het al... relatief gezien kun je zeggen dat ze betrekkelijk onbetekenende functies hebben. Echter met relatieve vergelijkingen is het maar net waar je mee vergelijkt.

Hun functie is namelijk vrij betekenend als je hem vergelijkt met Jan Modaal en de invloed die ze daarbij uitoefenen is ook vele malen groter.
BerichtGeplaatst: Ma Aug 31, 2015 10:56 Plaats reactie Reageer met quote
Dude29

Royy schreef:
En ook Verhofstad en Van Baalen zijn vrije burgers die mogen zeggen wat ze willen.

En daarin worden ze blijkbaar gesteund door hun fracties en iedereen in Europa, want waar zijn de massa-demonstraties tegen Verhofstadt en van Baalen? Rolling Eyes
BerichtGeplaatst: Ma Aug 31, 2015 12:16 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Gesteund door iedereen in Europa? Dat lijkt me sterk.

BerichtGeplaatst: Ma Aug 31, 2015 12:46 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Dude29 schreef:

Hun functie is namelijk vrij betekenend als je hem vergelijkt met Jan Modaal en de invloed die ze daarbij uitoefenen is ook vele malen groter.

Nou Dude, wees jij maar lekker onder de indruk van Dmitriyevich en Makhailovich (zomaar twee Russische parkementariers van de partij van Poetin, die toch niet geheel zonder functie in de Doema zitten...) die op een podium in Den Haag iets komen schreeuwen. Gaap.

Quote:
En daarin worden ze blijkbaar gesteund door hun fracties en iedereen in Europa, want waar zijn de massa-demonstraties tegen Verhofstadt en van Baalen?

Haha nice try, Dude. Aangezien de Europeanen ook wel weten dat Verhofstad en Van Baalen onbetekenende figuren zijn in de Europese politiek (als ze ze uberhaupt al kennen), boeit t de gemiddelde Europeaan geen snars wat die gasten allemaal uitspreken. Alsgaan ze op hun kop staan op t Rode Plein.

BerichtGeplaatst: Ma Aug 31, 2015 16:22 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Het zijn volksvertegenwoordigers Royy.

Je zit hier de hele tijd te 'downplayen' zoals je dat noemt, maar noch Dmitriyevich noch Makhailovich zijn ooit premier van een Europees land geweest. Verhofstadt is bijna 10 jaar premier van Belgiƫ geweest. Als hij nu het loodje legt is Belgiƫ in rouw en krijgt hij in elke stad een troosteloze nieuwbouwwijk een straatnaam en een paar standbeelden in Belgiƫ.

Die naam wis je nooit meer uit de geschiedenisboeken.

Misschien moeten we Google er eens bij nemen.

Zoeken op Guy Verhofstadt:
Ongeveer 409.000 resultaten

Zoeken op Mark Rutte:
Ongeveer 539.000 resultaten

Zoveel scheelt dat dus niet. Hoe zit het met Dmitriyevich en Makhailovich??? Very Happy

BerichtGeplaatst: Ma Aug 31, 2015 21:41 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:
Het zijn volksvertegenwoordigers Royy.

Ja en zo zijn er nog uhhh iets van 700 andere europarlementariers... en duizenden nationale volksvertegenwoordigers in Europa.

Quote:
Je zit hier de hele tijd te 'downplayen' zoals je dat noemt, maar noch Dmitriyevich noch Makhailovich zijn ooit premier van een Europees land geweest. Verhofstadt is bijna 10 jaar premier van Belgiƫ geweest. Als hij nu het loodje legt is Belgiƫ in rouw en krijgt hij in elke stad een troosteloze nieuwbouwwijk een straatnaam en een paar standbeelden in Belgiƫ.

Belgie... Ja Belgie. Een van de belangrijkste landen van Europa Rolling Eyes

Quote:
Zoveel scheelt dat dus niet. Hoe zit het met Dmitriyevich en Makhailovich??? Very Happy

Okay, jij je zin, dan zetten we Kasjanov erbij. Ex-premier, 4 jaartjes ofzo. Denk je dat er een hond is die hier naar hun luistert?

BerichtGeplaatst: Ma Aug 31, 2015 22:21 Plaats reactie Reageer met quote
Dude29

Ligt er aan wat ze verkondigen en wanneer ze dat doen. De juiste zaken op het juiste moment verkondigen en men zal luisteren ja.

Klein voorbeeld:

Politie in de VS schiet een zwarte Amerikaan dood. Er volgen massademonstraties. Vervolgens besluit Mangosuthu Buthelezi om in het eerste de beste vliegtuig te stappen en de demonstranten toe te spreken.
In plaats van op te roepen tot kalmte besluit hij olie op het vuur te gooien en roept dat de Amerikaanse overheid bestaat uit racisten en moedigt de demonstranten aan om vooral door te gaan met het ontregelen van de Amerikaanse samenleving en hun poging in het omverwerpen van de regering.

Niemand van de zwarte Amerikanen zal ook maar een enkel idee hebben wie die Mangosuthu Buthelezi nu is, echter naar hem luisteren zullen ze zeer zeker wel.
BerichtGeplaatst: Di Sep 01, 2015 6:56 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Of de OekraĆÆners nu weten wie Verhofstadt en van Baalen zijn of niet is maar een bijzaak. Feit is dat wij weten wie ze zijn: EuroparlementariĆ«rs die Svoboda staan op te hitsen. Svoboda, de partij die gisteren een granaat gooide naar de politie voor het parlement in Kiev.

Het is maar waar de VVD zich mee wil associƫren. Van Baalen wordt hier nog al eens door de VVD van stal gehaald.

Weerwoord forum index » Actualiteiten