Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Wat brengt ons Donald Trump Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 364, 365, 366, 367, 368  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Za Jan 23, 2021 22:45 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Real schreef:
Cliff schreef:

Real schreef:
Ik hou jullie echt wel op de hoogte

Fijn!

Heb je nog wat popcorn over : D

En ook deze is verwijderd van YouTube Cool

BerichtGeplaatst: Zo Jan 24, 2021 23:41 Plaats reactie Reageer met quote
Real

De kleding van Melania doet me sterk aan iemand denken, alleen de naam is me ontschoten. Iemand Question

BerichtGeplaatst: Ma Jan 25, 2021 10:12 Plaats reactie Reageer met quote
Racer

[url=https://www.military.com/daily news/2021/01/21/26k guard troops dc did not face single inauguration security threat top general.html]26.000 troepen in Washington tijdens de inauguratie hoefden niet 1 keer in actie te komen[/url]

Dit was zo voorspelbaar, allemaal kolossale geldverspilling en hysterie. De dreiging van "blanke supremacisten die de regering omver willen werpen" is niet meer dan een hersenspinsel in de geest van de amerikaanse elites.

BerichtGeplaatst: Ma Jan 25, 2021 12:19 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Real schreef:
De kleding van Melania doet me sterk aan iemand denken, alleen de naam is me ontschoten. Iemand Question

Niemand?

BerichtGeplaatst: Ma Jan 25, 2021 12:36 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Pfff...ben toch geen mode politie.

Winnie Mandela? Vandaar een link met de aanstaande gevangenisstraf voor Biden...ik roep maar wat hoor.

Om welke kleding gaat het eigenlijk? Smile

BerichtGeplaatst: Ma Jan 25, 2021 12:54 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ik zie helemaal geen kleding?

BerichtGeplaatst: Ma Jan 25, 2021 12:57 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Aardig interview afgelopen weekend, over de vraag of een discussie over de verkiezingsuitslag wel of niet moet plaatsvinden;

Ik denk dat Rand Paul het heel netjes en feitelijk verwoordt maar je ziet gewoon de ergernis van het gezicht af druipen bij die interviewer; hoe durf je de glorieuze overwinning van de glorieuze leider (meest populaire president ever!) te bekritiseren?

Vraag me af hoe dat eigenlijk werkt bij die zenders, je nodigt iemand uit maar diegene mag dan niet zijn mening geven?

Je wil hem alleen maar aan een kruisverhoor onderwerpen net zolang tot diegene zegt wat de interviewer wilt horen?

BerichtGeplaatst: Ma Jan 25, 2021 21:41 Plaats reactie Reageer met quote
Real

carlos schreef:

Winnie Mandela?

Jacky Kennedy Melania Trump kleding. DuckDuckGo daar maar eens op Cool

BerichtGeplaatst: Ma Jan 25, 2021 22:41 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

carlos schreef:
Aardig interview afgelopen weekend, over de vraag of een discussie over de verkiezingsuitslag wel of niet moet plaatsvinden;

Blijkens het onderschrift gaat 't over die tweede impeachment poging.
Kijk en luister er daarom verder niet naar, want vind dat 'n dergelijke waanzin alle perken te buiten gaat.
Je kunt toch niet iemand uit de functie ontheffen die hij niet meer bekleedt.
"Ja maar", zullen sommige niet juristen mekkeren, "ze zijn er al mee begonnen toen hij wel nog in functie was".
Maakt niets uit.
Niet meer in functie is niet meer in functie en daarom is het voortzetten van 'n procedure tot ontheffing nadat de functieuitoefening al beeindigd is als het trekken aan 'n dood paard. Zo'n procedure mist dan 'n reeel onderwerp omdat dat niet meer existeert.

Als men zo'n procedure daadwerkelijk effectief had willen voeren dan had men hem volledig moeten voeren toen de President nog in functie was.
Dan had de Senaat terug moeten komen van reces en meteen na het Huis moeten stemmen.
Nu men die gelegenheid onbenut voorbij heeft laten gaan is 't juridisch bezien game over.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Ma Jan 25, 2021 23:56 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Dwingen af te treden impliceert een niet meer herkiesbare kandidaat status te wezen.

Dit form verzoekt te Googlen welke schrijftaal taal wordt gebezigd .
zodra ik uw taal ken, schrijf ik voor U begrijpbare boompjes beestjes blaadjes taal terug .
BerichtGeplaatst: Di Jan 26, 2021 0:15 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

't Blijft hoe dan ook 'n procedure tot afzetting en die kan niet meer plaatsvinden wanneer de desbetreffende functionaris niet meer in functie is.
BerichtGeplaatst: Wo Jan 27, 2021 9:09 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Gisteravond kreeg ik al een melding dat heel internet van Verizon eruit lag in de omgeving van DC.

Er lijkt iets aan de hand te zijn daar:

https://rumble.com/vdawtd mass arrest at the capitol.html

BerichtGeplaatst: Wo Jan 27, 2021 19:32 Plaats reactie Reageer met quote
Racer

[url=https://www.newsweek.com/agent fired literary agency using parler gab 1564687]Literaire agent ontslagen wegens gebruik van Parler[/url]

"De Jennifer De Chiara Literary Agency was vanmorgen onthutst te vernemen dat 1 van onze agenten de platforms Gab en Parler heeft gebruikt.
We keuren dit soort activiteit niet goed en we verontschuldigen ons tegenover iedereen die gekwetst is.
Sinds vanmorgen is Colleen Oefelein niet langer een agent bij ons agentschap"

2021 = 1984. Alleen wie had gedacht dat het bedrijfsleven een totalitaire dictatuur zou scheppen, in plaats van de overheid.

BerichtGeplaatst: Wo Jan 27, 2021 20:37 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Racer schreef:
2021 = 1984. Alleen wie had gedacht dat het bedrijfsleven een totalitaire dictatuur zou scheppen, in plaats van de overheid.

Het bedrijfsleven? Nou, niet de bakker op de hoek. De dictatuur komt van de multinationals. Ze kopen alle kleine bedrijven op om concurrentie uit te schakelen, scheppen uitsluitend arbeidsplaatsen in landen waar het 't goedkoopste is, vestigen hun hoofdkantoor in het land waar ze 't minst belasting betalen en hebben inmiddels driekwart van de media in handen, om 24 uur per dag propaganda uit te zenden. En het kwart van de media dat ze nog niet in handen hebben wordt via providers en kabelbedrijven geboycot en gecensureerd.

BerichtGeplaatst: Do Jan 28, 2021 2:20 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Racer schreef:
Alleen wie had gedacht dat het bedrijfsleven een totalitaire dictatuur zou scheppen, in plaats van de overheid.

Nou, die gedachte had ik wel hoor. With great power comes great responsibility. Daarom mijn respect naar Bill Gates, die zijn rijkdom en bijbehorende macht inzet voor allerlei goede zaken. Aan de andere zijde van het spectrum heb je Apple, Google, Twitter, Facebook, Amazon, etc. die vanaf dag één je persoonsgegevens opslurpen en allemaal al lang hun monopolyspel hebben uitgespeeld.

Iedereen weet hoe monopoly eindigt.

BerichtGeplaatst: Do Jan 28, 2021 8:46 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Cliff schreef:

Nou, die gedachte had ik wel hoor. With great power comes great responsibility. Daarom mijn respect naar Bill Gates, die zijn rijkdom en bijbehorende macht inzet voor allerlei goede zaken.

Koekoek.

Gates is een zakenman en heeft zelf gezegd dat hij van zijn 10 miljard die hij in vaccins stopt er 200 miljard voor terug krijgt.

Investing in global health organizations aimed at increasing access to vaccines creates a 20 to 1 return, the Microsoft co founder and philanthropist says.

https://www.cnbc.com/2019/01/23/bill gates turns 10 billion into 200 billion worth of economic benefit.html

BerichtGeplaatst: Do Jan 28, 2021 11:02 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Real schreef:
Gates is een zakenman en heeft zelf gezegd dat hij van zijn 10 miljard die hij in vaccins stopt er 200 miljard voor terug krijgt.

Dat staat er totaal niet, maar dat jij dat niet snapt is mij volkomen duidelijk.

BerichtGeplaatst: Do Jan 28, 2021 12:35 Plaats reactie Reageer met quote
Racer

Moppersmurf schreef:
De dictatuur komt van de multinationals.

De kleintjes doen ook mee, zodra ze een dreigmailtje krijgen van een paar activisten.
"Wist u wel dat uw medewerker Xyz een extreemrechtse trol is? [insert Twitter screenshot]
Wilt u soms een onveilige werkomgeving creeeren voor uw non binaire gemarginaliseerde medewerkers van kleur?"

Clif schreef:
Aan de andere zijde van het spectrum heb je Apple, Google, Twitter, Facebook, Amazon, etc. die vanaf dag één je persoonsgegevens opslurpen en allemaal al lang hun monopolyspel hebben uitgespeeld.

Ik denk dat de meeste mensen niet zoveel problemen hebben met het opgeven van hun privacy als prijs voor deze producten.
Als je echt wil kun je maatregelen nemen om jezelf te beschermen, of alternatieven kiezen zoals duckduckgo.

Het is wat anders als je jarenlang content hebt gemaakt op Youtube, een paar miljoen volgers hebt opgebouwd, en dat alles dan met 1 druk op de knop wordt weggevaagd omdat een of andere linkse watchdog je op een "haatlijst" heeft gezet.

Quote:
Daarom mijn respect naar Bill Gates, die zijn rijkdom en bijbehorende macht inzet voor allerlei goede zaken.

Ik heb wel eens gelezen dat er niks terechtkomt van de beloftes van Gates en andere superrijken om hun fortuin weg te geven. Deze mensen verdienen letterlijk sneller geld dan dat ze het kunnen uitgeven. Verder vraag ik me af hoeveel "goed" Gates nu werkelijk doet. Bijvoorbeeld het uitroeien van infectieziektes in Afrika heeft wel tot gevolg dat de bevolking daar explodeert. Miljoenen straatarme kinderen die nu in leven blijven zetten over 15 jaar tientallen miljoenen straatarme kinderen op de wereld die ook weer door de witmang geholpen moeten worden, en anders komen ze wel massaal naar West Europa.

BerichtGeplaatst: Do Jan 28, 2021 12:44 Plaats reactie Reageer met quote
Racer

Ook de FBI heeft het maar druk met het "gevaar van extreem rechts"
Nu hebben ze een [url=https://www.buzzfeednews.com/article/tasneemnashrulla/ricky vaughn twitter troll arrested election interference]Trump aanhanger opgepakt die 4 jaar geleden een verkiezingsgrap maakte op Twitter.[/url]

"Ricky Vaughn" kan 10 jaar gevangenisstraf krijgen vanwege "beinvloeding van de verkiezingen".

Hij had namelijk een plaatje op Twitter gezet waarin Afro Amerikanen worden opgeroepen om per SMS te stemmen op Hillary.

Nu zal hij met zijn pro Trump account weinig zwarte volgers hebben gehad die op de Democraten stemmen, en moet je wel heel dom zijn om dit plaatje serieus te nemen, maar het OM grijpt in 2021 elke mogelijkheid aan om aanhangers van Trump op het schavot te krijgen.

BerichtGeplaatst: Do Jan 28, 2021 23:35 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Racer schreef:
Verder vraag ik me af hoeveel "goed" Gates nu werkelijk doet. Bijvoorbeeld het uitroeien van infectieziektes in Afrika heeft wel tot gevolg dat de bevolking daar explodeert. Miljoenen straatarme kinderen die nu in leven blijven zetten over 15 jaar tientallen miljoenen straatarme kinderen op de wereld die ook weer door de witmang geholpen moeten worden, en anders komen ze wel massaal naar West Europa.

In 1979 in Rhodesie, werkte ik op Hartbewaking en we werden opgeroepen voor de kinderafdeling.
Een zwarte baby had hart problemen en ik heb hartmassage gegeven en de baby begon weer te ademen.
Ik vertelde dit aan mijn Rhodesische man en hij vroeg of het een jongetje of een meisje was.
Dat wist ik niet. Hij zei: als het een jongetje is dan loopt hij over 15 jaar met een AK47 rond en als het een meisje is dan begint ze over 15 jaar met baby's te produceren. Dus wat heb je gered?

BerichtGeplaatst: Do Jan 28, 2021 23:44 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Cliff schreef:
Real schreef:

Dat staat er totaal niet, maar dat jij dat niet snapt is mij volkomen duidelijk.

Jij verdedigt deze man, zegt alles over aan welke kant jij staat in dit spel, maar dat was vanaf maart voor iedereen al duidelijk.

Op naar The Great Reset van Klaus Schwab met hand en spandiensten van onze Cliff : D

BerichtGeplaatst: Vr Jan 29, 2021 13:30 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Racer schreef:
Ik heb wel eens gelezen dat er niks terechtkomt van de beloftes van Gates en andere superrijken om hun fortuin weg te geven. Deze mensen verdienen letterlijk sneller geld dan dat ze het kunnen uitgeven. Verder vraag ik me af hoeveel "goed" Gates nu werkelijk doet. Bijvoorbeeld het uitroeien van infectieziektes in Afrika heeft wel tot gevolg dat de bevolking daar explodeert. Miljoenen straatarme kinderen die nu in leven blijven zetten over 15 jaar tientallen miljoenen straatarme kinderen op de wereld die ook weer door de witmang geholpen moeten worden, en anders komen ze wel massaal naar West Europa.

Dat klopt, maar dan zou je alle medische zorg en zelfs voedselvoorziening moeten schrappen in die landen. Lijkt me niet de manier.

Geboortebeperking wel. Ik weet niet of je een betere zorg los zou moeten zien van geboortebeperking. Misschien een leuke case: mensen zonder kinderen hebben meer recht op goede zorg dan mensen met kinderen Smile

BerichtGeplaatst: Vr Jan 29, 2021 16:44 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Nadat Nancu Pelosi continu door haar helaas Nederlandse schoonzoon Michiel Vos (Fake News journalist)
is opgehemeld terwijl zij helemaal NIKS betekend voor wie dan ook
komt nu de aard uit de mouw.

https://www.washingtontimes.com/news/2021/jan/29/nancy pelosis big tesla stock buy raises ethics qu/

https://finance.yahoo.com/news/nancy pelosi buys tesla calls 191017279.html

Nancy heeft voordat Biden en grote deal met Tesla sloot sneleven stiekem voor een miljoen aandelen gekocht.

Dat snode plan heeft Michieltje ons er nooit bij verteld, Alles draait in de VS om corruptie en geld voor
wie goed om zich heen kijkt... Michiel verteld het ons niet...

De rest (melting pot bullshit ed.) is het gelul van een dronken fruitvlieg, ofwel de gemiddelde
Nederlandse Amerika journalist (lees: Demonats Activist).

BerichtGeplaatst: Vr Jan 29, 2021 21:03 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Joost Bakker schreef:
Nadat Nancu Pelosi continu door haar helaas Nederlandse schoonzoon Michiel Vos (Fake News journalist)

Die gast zou echt een CPN stemmer zijn als die partij nog bestond, het druipt er aan alle kanten af net als bij zijn schoonmoeder.

BerichtGeplaatst: Za Jan 30, 2021 13:37 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Real schreef:
Joost Bakker schreef:

Die gast zou echt een CPN stemmer zijn als die partij nog bestond, het druipt er aan alle kanten af net als bij zijn schoonmoeder.

Als die meneer CPN zou stemmen maakt verder niet uit. Wel is het bedenkelijk dat zo,n figuur op alle zogenaamde onpartijdige zenders steeds zijn mening naar voren mag brengen, dat is de makke.