Geplaatst: Zo Jan 24, 2021 23:41 |
|
|
|
De kleding van Melania doet me sterk aan iemand denken, alleen de naam is me ontschoten. Iemand  |
|
_________________ Popcorn Time is Coming  |
|
|
|
Geplaatst: Ma Jan 25, 2021 10:12 |
|
|
|
[url=https://www.military.com/daily news/2021/01/21/26k guard troops dc did not face single inauguration security threat top general.html]26.000 troepen in Washington tijdens de inauguratie hoefden niet 1 keer in actie te komen[/url]
Dit was zo voorspelbaar, allemaal kolossale geldverspilling en hysterie. De dreiging van "blanke supremacisten die de regering omver willen werpen" is niet meer dan een hersenspinsel in de geest van de amerikaanse elites.
 |
|
|
|
|
Geplaatst: Ma Jan 25, 2021 12:36 |
|
|
|
Pfff...ben toch geen mode politie.
Winnie Mandela? Vandaar een link met de aanstaande gevangenisstraf voor Biden...ik roep maar wat hoor.
Om welke kleding gaat het eigenlijk?  |
|
_________________ Alleen samen krijgen we QRona eronder! |
|
|
|
Geplaatst: Ma Jan 25, 2021 12:54 |
|
|
|
Ik zie helemaal geen kleding?
 |
|
_________________ Hier gaan over het tij, de maan, de wind... en wij |
|
|
|
Geplaatst: Ma Jan 25, 2021 12:57 |
|
|
|
Aardig interview afgelopen weekend, over de vraag of een discussie over de verkiezingsuitslag wel of niet moet plaatsvinden;
Ik denk dat Rand Paul het heel netjes en feitelijk verwoordt maar je ziet gewoon de ergernis van het gezicht af druipen bij die interviewer; hoe durf je de glorieuze overwinning van de glorieuze leider (meest populaire president ever!) te bekritiseren?
Vraag me af hoe dat eigenlijk werkt bij die zenders, je nodigt iemand uit maar diegene mag dan niet zijn mening geven?
Je wil hem alleen maar aan een kruisverhoor onderwerpen net zolang tot diegene zegt wat de interviewer wilt horen? |
|
_________________ Alleen samen krijgen we QRona eronder! |
|
|
|
Geplaatst: Ma Jan 25, 2021 23:56 |
|
|
|
Dwingen af te treden impliceert een niet meer herkiesbare kandidaat status te wezen.
Dit form verzoekt te Googlen welke schrijftaal taal wordt gebezigd .
zodra ik uw taal ken, schrijf ik voor U begrijpbare boompjes beestjes blaadjes taal terug . |
|
|
|
|
Geplaatst: Di Jan 26, 2021 0:15 |
|
|
|
't Blijft hoe dan ook 'n procedure tot afzetting en die kan niet meer plaatsvinden wanneer de desbetreffende functionaris niet meer in functie is.
|
|
|
|
|
Geplaatst: Wo Jan 27, 2021 9:09 |
|
|
|
Gisteravond kreeg ik al een melding dat heel internet van Verizon eruit lag in de omgeving van DC.
Er lijkt iets aan de hand te zijn daar:
https://rumble.com/vdawtd mass arrest at the capitol.html |
|
_________________ Popcorn Time is Coming  |
|
|
|
Geplaatst: Wo Jan 27, 2021 19:32 |
|
|
|
[url=https://www.newsweek.com/agent fired literary agency using parler gab 1564687]Literaire agent ontslagen wegens gebruik van Parler[/url]
"De Jennifer De Chiara Literary Agency was vanmorgen onthutst te vernemen dat 1 van onze agenten de platforms Gab en Parler heeft gebruikt.
We keuren dit soort activiteit niet goed en we verontschuldigen ons tegenover iedereen die gekwetst is.
Sinds vanmorgen is Colleen Oefelein niet langer een agent bij ons agentschap"
2021 = 1984. Alleen wie had gedacht dat het bedrijfsleven een totalitaire dictatuur zou scheppen, in plaats van de overheid.
 |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Jan 28, 2021 2:20 |
|
|
|
Racer schreef: | Alleen wie had gedacht dat het bedrijfsleven een totalitaire dictatuur zou scheppen, in plaats van de overheid. |
Nou, die gedachte had ik wel hoor. With great power comes great responsibility. Daarom mijn respect naar Bill Gates, die zijn rijkdom en bijbehorende macht inzet voor allerlei goede zaken. Aan de andere zijde van het spectrum heb je Apple, Google, Twitter, Facebook, Amazon, etc. die vanaf dag één je persoonsgegevens opslurpen en allemaal al lang hun monopolyspel hebben uitgespeeld.
Iedereen weet hoe monopoly eindigt. |
|
_________________ Hier gaan over het tij, de maan, de wind... en wij |
|
|
|
Geplaatst: Do Jan 28, 2021 12:35 |
|
|
|
Moppersmurf schreef: | De dictatuur komt van de multinationals. |
De kleintjes doen ook mee, zodra ze een dreigmailtje krijgen van een paar activisten.
"Wist u wel dat uw medewerker Xyz een extreemrechtse trol is? [insert Twitter screenshot]
Wilt u soms een onveilige werkomgeving creeeren voor uw non binaire gemarginaliseerde medewerkers van kleur?"
Clif schreef: | Aan de andere zijde van het spectrum heb je Apple, Google, Twitter, Facebook, Amazon, etc. die vanaf dag één je persoonsgegevens opslurpen en allemaal al lang hun monopolyspel hebben uitgespeeld. |
Ik denk dat de meeste mensen niet zoveel problemen hebben met het opgeven van hun privacy als prijs voor deze producten.
Als je echt wil kun je maatregelen nemen om jezelf te beschermen, of alternatieven kiezen zoals duckduckgo.
Het is wat anders als je jarenlang content hebt gemaakt op Youtube, een paar miljoen volgers hebt opgebouwd, en dat alles dan met 1 druk op de knop wordt weggevaagd omdat een of andere linkse watchdog je op een "haatlijst" heeft gezet.
Quote: | Daarom mijn respect naar Bill Gates, die zijn rijkdom en bijbehorende macht inzet voor allerlei goede zaken. |
Ik heb wel eens gelezen dat er niks terechtkomt van de beloftes van Gates en andere superrijken om hun fortuin weg te geven. Deze mensen verdienen letterlijk sneller geld dan dat ze het kunnen uitgeven. Verder vraag ik me af hoeveel "goed" Gates nu werkelijk doet. Bijvoorbeeld het uitroeien van infectieziektes in Afrika heeft wel tot gevolg dat de bevolking daar explodeert. Miljoenen straatarme kinderen die nu in leven blijven zetten over 15 jaar tientallen miljoenen straatarme kinderen op de wereld die ook weer door de witmang geholpen moeten worden, en anders komen ze wel massaal naar West Europa. |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Jan 28, 2021 12:44 |
|
|
|
Ook de FBI heeft het maar druk met het "gevaar van extreem rechts"
Nu hebben ze een [url=https://www.buzzfeednews.com/article/tasneemnashrulla/ricky vaughn twitter troll arrested election interference]Trump aanhanger opgepakt die 4 jaar geleden een verkiezingsgrap maakte op Twitter.[/url]
"Ricky Vaughn" kan 10 jaar gevangenisstraf krijgen vanwege "beinvloeding van de verkiezingen".
Hij had namelijk een plaatje op Twitter gezet waarin Afro Amerikanen worden opgeroepen om per SMS te stemmen op Hillary.
Nu zal hij met zijn pro Trump account weinig zwarte volgers hebben gehad die op de Democraten stemmen, en moet je wel heel dom zijn om dit plaatje serieus te nemen, maar het OM grijpt in 2021 elke mogelijkheid aan om aanhangers van Trump op het schavot te krijgen.
 |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Jan 29, 2021 16:44 |
|
|
|
Nadat Nancu Pelosi continu door haar helaas Nederlandse schoonzoon Michiel Vos (Fake News journalist)
is opgehemeld terwijl zij helemaal NIKS betekend voor wie dan ook
komt nu de aard uit de mouw.
https://www.washingtontimes.com/news/2021/jan/29/nancy pelosis big tesla stock buy raises ethics qu/
https://finance.yahoo.com/news/nancy pelosi buys tesla calls 191017279.html
Nancy heeft voordat Biden en grote deal met Tesla sloot sneleven stiekem voor een miljoen aandelen gekocht.
Dat snode plan heeft Michieltje ons er nooit bij verteld, Alles draait in de VS om corruptie en geld voor
wie goed om zich heen kijkt... Michiel verteld het ons niet...
De rest (melting pot bullshit ed.) is het gelul van een dronken fruitvlieg, ofwel de gemiddelde
Nederlandse Amerika journalist (lees: Demonats Activist). |
|
_________________ Het verschil tussen PvdA, D66, Groen Niks en VVD en de media is gering, zoals het er in een dictatuur aan toegaat. |
|
|
|
Weerwoord forum index » Buitenland