Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Wat brengt ons Donald Trump Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 363, 364, 365, 366  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Wo Jan 20, 2021 16:13 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Overigens wordt de volgende corrupte smeerlap namens het Huis van Smeerlappen vandaag in stelling gebracht.

Vergeet niet Obama, Bush, Trump en Biden lijden allemaal aan 90% dezelfde euforisch bipolair gestoorde
waanvoorstellingen en daar blijft de wereld heel veel last van hebben,

Europa moet de Euro versterken en alle sancties vanuit de VS met gelijke munt beantwoorden.
Daarnaast moeten we onafhankelijk van de NAVO worden, het Europese onderdrukkings-instrument vanuit de VS.

Tevens moet een sterke EU de VS veel zwaardere strafmaatregelen opleggen inzake hun strafmaatregelen aan Europese
bedrijven.

Momenteel wordt Europa door de Big TEch monopolisten uit de VS dagelijks voor miljarden bestolen.

Ook dat continu digitale instrument van mega-diefstal moet van Europa worden doorgesneden.

Laatst aangepast door Joost Bakker op Wo Jan 20, 2021 16:39, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Wo Jan 20, 2021 16:14 Plaats reactie Reageer met quote
Real

carlos schreef:

Toch jammer dat Lampje er niet is. Very Happy

Gek dat Dannie het zinkende schip heeft verlaten Very Happy

BerichtGeplaatst: Wo Jan 20, 2021 16:39 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Er zijn objectieve redenen deze oranje SaudISIS Arabia pijpende clown een smeerlap en gewetenloze terrorist te noemen.

BerichtGeplaatst: Wo Jan 20, 2021 16:54 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Biden, de 'virtual reality' president namens de New World Order van Klaus Schwab en Bill Gates..

BerichtGeplaatst: Wo Jan 20, 2021 20:15 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Zit ik hier met emmer popcorn... gebeurt er helemaal niets. Wat verrassend.

BerichtGeplaatst: Wo Jan 20, 2021 20:17 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Nou Real, kom er maar in. Very Happy

BerichtGeplaatst: Do Jan 21, 2021 0:14 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

De brief van Trump aan Biden, wat zou erin staan?

BerichtGeplaatst: Do Jan 21, 2021 0:24 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

carlos schreef:
De brief van Trump aan Biden, wat zou erin staan?

Hij heeft gelijk. Wat een apenland is het geworden.
Ik kan me niet voorstellen dat in het huidig gewricht via "democratische" weg verandering mogelijk is.
Het verval van de VS gaat door, net zoals de USSR door de hoeven ging.
Misschien heeft het volk van de VS het geluk dat net als in de Sovjet Unie tijdens de ineenstorting een positief duveltje (Putin) uit de doos kwam, en de oligarchen de deur wijst.

BerichtGeplaatst: Do Jan 21, 2021 9:54 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Dit is niet de echte brief hoor, maar er schijnt wel een brief te zijn.

Biden heeft de brief zeer genereus genoemd maar wil er verder niets over te zeggen voordat hij eerst met Trump gesproken heeft. Want dat is nog steeds niet gebeurd sinds de avond van de verkiezingen (of beter gezegd de week van de verkiezingen). Ik betwijfel ook of dit alsnog gaat gebeuren. Democraten hebben het veel te druk met hun wraakzucht nu om zich daar nog druk over te maken.

Biden is volgens mij bij lange na niet de ergste van het stel, laat staan de evil genius. Pelosi, Shumer en co. en uiteraard Clinton zijn de daadwerkelijk drijvende kracht achter de heksenjacht en zullen deze president zonder al te veel moeite aan een touwtje hebben.

Ergens heb ik het zelfs te doen met Biden, uit alles blijkt dat deze man liever met rust gelaten zou worden zodat ie ongestoord van zijn oude dag kan genieten, en dat hem dit min of meer opgedrongen is omdat anders Bernie Sanders met zekerheid zou gaan winnen.

BerichtGeplaatst: Do Jan 21, 2021 9:57 Plaats reactie Reageer met quote
Real

carlos schreef:
Nou Real, kom er maar in. Very Happy

Ik had al gezegd dat de inauguratie het startschot zou zijn. Biden is ingezworen als president van DC, zoals iedere president dat is geweest sinds 1871. Ik had wel een berg arrestaties verwacht, maar aan de andere kant zou dat rieken naar een coup van Trump. Dit gaat zeker nog wel een vervolg krijgen.

BerichtGeplaatst: Do Jan 21, 2021 10:11 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ik denk dat de rol van Trump wel uitgespeeld is hoor. Hij mag zijn handjes dichtknijpen als hem geen strafrechtelijke vervolging voor het een en ander boven het hoofd hangt. Ik denk dan in de eerste plaats aan belastingfraude en/of schuldeisers die bij hem op de stoep zullen staan om beslag te leggen op zijn golfparadijsjes. Een politieke comeback over vier jaar? Misschien. Maar ook dat zie ik somber voor hem in. En daarnaast denk ik ook niet dat het wenselijk is. Niet voor hemzelf, niet voor Amerika en ook niet voor de rest van de wereld.

Ergens ben ik zelfs blij dat Trump verloren heeft, al gunde ik het de democraten nog veel minder dus voor mij was Trump deze afgelopen race andermaal de lesser of two evils, net als vier jaar geleden.

wint hij --> prima dat de democraten verloren hebben
verliest hij --> misschien wel beter voor Trump zelf maar wel een slechtere zaak voor de wereld (Biden gaat vast een oorlog beginnen)

Vandaar ook dat ik er redelijk objectief in stond, ook al lag mijn sympathie overduidelijk meer bij Trump dan bij Biden. Heb ik ook nooit een geheim van gemaakt, ik had zeker sympathie voor Trump. Daarentegen de gehele cultus rondom zijn persoon, hem als een soort Verlosser beschouwen, dat ging mij veel en veel te ver.

BerichtGeplaatst: Do Jan 21, 2021 12:20 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Cliff schreef:

Na de aankondiging van Real hebben we het zekere voor het onzekere genomen en zijn we samen met onze goeroe boven op de Vaalserberg gaan zitten, in afwachting van Het Einde Der Tijden.

We vragen ons af hoe lang we hier nog moeten blijven zitten. Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Do Jan 21, 2021 12:38 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Je kunt beter in de grotten onder Valkenburg gaan zitten, veilig voor de straling.

BerichtGeplaatst: Do Jan 21, 2021 12:48 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Moppersmurf schreef:
Cliff schreef:

Na de aankondiging van Real hebben we het zekere voor het onzekere genomen en zijn we samen met onze goeroe boven op de Vaalserberg gaan zitten, in afwachting van Het Einde Der Tijden.

We vragen ons af hoe lang we hier nog moeten blijven zitten. Rolling Eyes

Einde Der Tijden nog wel Very Happy

Maar het is nog lang niet afgelopen, wanneer komt er een eind aan deze film en corona idioterie? Ik vraag het mezelf echt af, zoals iedereen eigenlijk. Gisteravond dan niet, want dat was te mooi om waar te zijn.

Ik hou jullie echt wel op de hoogte, want ik ben iedereen hier toch wel als een soort van vrienden gaan zien, of we het nou met elkaar eens zijn of niet.

BerichtGeplaatst: Do Jan 21, 2021 16:22 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Moppersmurf schreef:
Na de aankondiging van Real hebben we het zekere voor het onzekere genomen en zijn we samen met onze goeroe boven op de Vaalserberg gaan zitten, in afwachting van Het Einde Der Tijden. We vragen ons af hoe lang we hier nog moeten blijven zitten. Rolling Eyes

Geef even je adres door, stuur ik een pallet popcorn. Ik weet niet wat ik ermee moet. Ik had arrestaties van Biden cs. verwacht, en Trump die toch miraculeus president bleef, en een onthulling dat Covid eigenlijk niet bestaat, etc. etc. etc. Hele dag mais staan poppen voor niets, 6 pitten tegelijk + de magnetron. Ik heb zelfs wat zakjes rond de GSM mast gelegd en ook daar veranderde de mais in popcorn.

Maar wat moet ik ermee.

Real schreef:
Ik hou jullie echt wel op de hoogte

Fijn!

BerichtGeplaatst: Do Jan 21, 2021 20:49 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Cliff schreef:

Real schreef:
Ik hou jullie echt wel op de hoogte

Fijn!

Heb je nog wat popcorn over Very Happy

BerichtGeplaatst: Do Jan 21, 2021 20:59 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Real schreef:

Laat ik maar een comment op die video jatten: Not a very good edit. Not doing anyone any favors either.

Kom op Real, het wordt nu steeds erger. Iemand knipt en plakt wat willekeurige audio-nieuwsberichten aan elkaar en jij denkt dat er een revolutie komt Embarassed Embarassed Embarassed

BerichtGeplaatst: Do Jan 21, 2021 23:13 Plaats reactie Reageer met quote
Racer

Racer 13 januari schreef:
Ik denk dat ze gedwongen zullen zijn om alles in het buitenland (Rusland?) opnieuw te gaan opbouwen.

Always trust Racer...

Rechtse Twitter-variant Parler met Russische hulp weer online

Overigens is de echte functionaliteit nog steeds niet online, alleen de landingspagina van het webportaal doet het weer...

BerichtGeplaatst: Vr Jan 22, 2021 7:03 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Cliff schreef:
Real schreef:

Laat ik maar een comment op die video jatten: Not a very good edit. Not doing anyone any favors either.

Kom op Real, het wordt nu steeds erger. Iemand knipt en plakt wat willekeurige audio-nieuwsberichten aan elkaar en jij denkt dat er een revolutie komt Embarassed Embarassed Embarassed

Joh dat zie je toch gelijk met twee opname´s aan elkaar geplakt.

BerichtGeplaatst: Vr Jan 22, 2021 7:17 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Racer schreef:
Racer 13 januari schreef:
Ik denk dat ze gedwongen zullen zijn om alles in het buitenland (Rusland?) opnieuw te gaan opbouwen.

Always trust Racer...

Rechtse Twitter-variant Parler met Russische hulp weer online

Overigens is de echte functionaliteit nog steeds niet online, alleen de landingspagina van het webportaal doet het weer...

Zo ongeveer de hele mainstream media plus alle social media wat in Silicon Valley zit is tot op het bot corrupt.

Gelukkig schieten de alternatieve media als paddestoelen uit de grond.

BerichtGeplaatst: Vr Jan 22, 2021 8:41 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Zeg Real, ben jij soms in het QAnon rabit hole gedoken? Ik ken je als redelijk down to earth, maar dit strookt daar totaal niet mee.

Ik zou bijna denken dat je account is overgenomen door iemand anders.. Confused

BerichtGeplaatst: Vr Jan 22, 2021 9:33 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Zeg Real, ben jij soms in het QAnon rabit hole gedoken? Ik ken je als redelijk down to earth, maar dit strookt daar totaal niet mee. Ik zou bijna denken dat je account is overgenomen door iemand anders.. Confused

Blij dat jij het schrijft.

Dit gaat helemaal nergens meer over.

BerichtGeplaatst: Vr Jan 22, 2021 9:46 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

Racer schreef:

I.p.v. het "vrije Westen" kunnen we nu beter spreken over het "vrije Oosten"

BerichtGeplaatst: Vr Jan 22, 2021 16:06 Plaats reactie Reageer met quote
Real

carlos schreef:
Zeg Real, ben jij soms in het QAnon rabit hole gedoken? Ik ken je als redelijk down to earth, maar dit strookt daar totaal niet mee.

Ik zou bijna denken dat je account is overgenomen door iemand anders.. Confused

QAnon wat is dat nou weer voor sekte Shock

Maar hier ben je het toch wel mee eens carlos?

Zo ongeveer de hele mainstream media plus alle social media wat in Silicon Valley zit is tot op het bot corrupt.

Gelukkig schieten de alternatieve media als paddestoelen uit de grond.

Al die grote bigtech social media bedrijven zitten nl in Silicon Valley: facebook, google, youtube, etc

BerichtGeplaatst: Vr Jan 22, 2021 16:09 Plaats reactie Reageer met quote
Real

George Bush schreef:

I.p.v. het "vrije Westen" kunnen we nu beter spreken over het "vrije Oosten"

Mwah voor een appel en ei heb je een leuk huisje in de omgeving van Sochi George Bush Very Happy

Weerwoord forum index » Buitenland