Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Wat brengt ons Donald Trump Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 320, 321, 322 ... 324, 325, 326  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Vr Nov 20, 2020 11:39 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ja en Venezuela wordt met nadruk genoemd.

Ik blijf van mening dat dit VOORAFGAANDE aan de verkiezingen had moeten worden aangekaart, nu is het wellicht te laat. Maar goed, er gaan nog rare dingen gebeuren de komende tijd, zoveel is ook wel duidelijk. Ik zie ook niet in hoe Trump alsnog kan winnen, zonder dat de BLM en Antifa meutes hele steden gaan platbranden vervolgens.

Tricky allemaal. Het gaat hard tegen hard.

BerichtGeplaatst: Vr Nov 20, 2020 11:45 Plaats reactie Reageer met quote
Real

carlos schreef:
Dit deel van de persconferentie gaat over de Dominion software die in dertig staten werd gebruikt, inclusief alle swing states.

Technisch gezien is elk stukje sofware te hacken, dus ook stemmachines:

Ik vond jou video indrukwekkend carlos!

BerichtGeplaatst: Vr Nov 20, 2020 11:49 Plaats reactie Reageer met quote
Real

carlos schreef:

Ik blijf van mening dat dit VOORAFGAANDE aan de verkiezingen had moeten worden aangekaart, nu is het wellicht te laat. Maar goed, er gaan nog rare dingen gebeuren de komende tijd, zoveel is ook wel duidelijk. Ik zie ook niet in hoe Trump alsnog kan winnen, zonder dat de BLM en Antifa meutes hele steden gaan platbranden vervolgens.

Maakt ook niet meer uit wie er gewonnen heeft, waar het nu om gaat is dat dit tot op de bodem uitgezocht moet gaan worden. Waar het om gaat is dat er mogelijk/waarschijnlijk/misschien gerommeld is met het democratische recht.

En hop, nog eentje:

Binnen 6 minuten is een stemmachine hardware- en softwarematig te manipuleren. Gaat om een Dominion stemmachine die ze aan de tand hebben gevoeld in 2018 en 2019. Gekocht via eBay Cool

Laatst aangepast door Real op Vr Nov 20, 2020 11:54, in totaal 2 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Vr Nov 20, 2020 11:52 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Welke, die van die advocate?

Giuliani sprak trouwens ook uitvoerig over de tot nog toe verzamelde bewijslast, en hij had ook een tamelijk overtuigend verhaal als je alles bij elkaar op telt.

Het is een lange zit maar zeker de moeite om een stukje van te bekijken. Ik heb er gisteren een half uur van gezien, hoewel ik eigenlijk van plan was maar een paar minuten te kijken. Zo boeiend vond ik het dus wel. Ik kan me vergissen maar ik denk niet dat dit gisteren werd uitgezonden live op CNN en andere alfabet zenders. De censuur is ongelooflijk.

Als er inderdaad op grote schaal gefraudeerd is zoals hier beweerd wordt, dan moet Trump gewoon zijn tweede termijn krijgen. En dat niet alleen, er zullen een heleboel mensen de gevangenis in gegooid moeten worden. Maar...ik ben sceptisch. Hillary zou ook achter de tralies verdwijnen, remember? Als Biden wordt ingezworen dan is de kans groot dat Hillary ook weer een rol krijgt in de nieuw te vormen administratie.

BerichtGeplaatst: Vr Nov 20, 2020 13:25 Plaats reactie Reageer met quote
Real

carlos schreef:

Het is een lange zit maar zeker de moeite om een stukje van te bekijken. Ik heb er gisteren een half uur van gezien, hoewel ik eigenlijk van plan was maar een paar minuten te kijken.

Is absoluut boeiend om te zien, ik heb het een uur uitgehouden.

Inhoudelijk wordt er veel gezegd, geen bewijs, maar een overzicht van de berg bewijslast die ze nu al binnen 2 weken boven water hebben gehaald, getuigen, Dominion die van de aardbodem verdwenen is, de chinese software, servers in het buitenland, dubbele stemmers met weer een berg getuigen. Wat ik ook sterk vind (ongeacht de uitslag) is dat ze de enorme corruptie en media coverup in Amerika willen blootleggen en uitbannen. Dit gaat jaren en jaren duren en dit zou Watergate nog wel eens ver kunnen overstijgen.

Zucht ... na een uur worden namen genoemd. Biden wordt buiten schot gehouden, mogelijk weet hij helemaal nergens vanaf. Het lijkt meer op een grote digitale manipulatie op de democratische verkiezingen van buitenaf gefinancieerd door een Amerikaanse geldschieter.

Dit vat het deels samen:

BerichtGeplaatst: Vr Nov 20, 2020 16:24 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ik denk dat Biden nergens veel vanaf weet eerlijk gezegd..

BerichtGeplaatst: Vr Nov 20, 2020 16:42 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Real schreef:
Biden wordt buiten schot gehouden, mogelijk weet hij helemaal nergens vanaf.

Deze ook nog maar eens posten hier;

Giuliani refereerde er gisteren ook nog aan tijdens zijn persconferentie;

https://www.youtube.com/watch?v=f0BI7W8CYPc&feature=emb_rel_end

Laatst aangepast door carlos op Vr Nov 20, 2020 16:45, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Vr Nov 20, 2020 16:44 Plaats reactie Reageer met quote
Real

carlos schreef:

Alle sporen leiden naar Venezuela, maar zijn dat echte of valse sporen? Wie zegt niet dat de Republikeinen dit zelf zo hebben opgezet om de democraten buiten spel te zetten en vervolgens een avontuur tegen Venezuela te beginnen? Giuliani was 20 jaar geleden ook niet vies van een leugen, dus ik sluit niets uit. Waarom maken die Yanken het altijd zo ingewikkeld Very Happy

BerichtGeplaatst: Vr Nov 20, 2020 16:46 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Bedankt Carlos, ik heb het helemaal uitgezien.
De VS gaat lijken op Zimbabwe als mensen worden bedreigd met hun leven als ze de waarheid vertellen.
En inderdaad de pers, ook in Nederland, geeft alleen maar éénzijdig nieuws en ze knippen Trump's speeches zodat het lijkt dat hij iets anders zegt, dan wat hij daadwerkelijk gezegd heeft.
Dat moet je gaan zoeken op youtube anders hoor je maar 40 seconden en niet de 30 minuten.

BerichtGeplaatst: Vr Nov 20, 2020 17:01 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Real schreef:
carlos schreef:

Alle sporen leiden naar Venezuela, maar zijn dat echte of valse sporen? Wie zegt niet dat de Republikeinen dit zelf zo hebben opgezet om de democraten buiten spel te zetten en vervolgens een avontuur tegen Venezuela te beginnen? Giuliani was 20 jaar geleden ook niet vies van een leugen, dus ik sluit niets uit. Waarom maken die Yanken het altijd zo ingewikkeld Very Happy

Welke leugen van Giuliana? Hij heeft New York City ontdaan van de maffia en dat is heel moeilijk.
Verder waarom zouden de Republikeinen iets beginnen tegen Venezuela?
Om de vluchtelingen stroom uit dit land te stoppen? Dit is geen land die grens aan de VS.

BerichtGeplaatst: Vr Nov 20, 2020 17:19 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Elisabeth schreef:
Real schreef:
carlos schreef:

Welke leugen van Giuliana? Hij heeft New York City ontdaan van de maffia en dat is heel moeilijk.
Verder waarom zouden de Republikeinen iets beginnen tegen Venezuela?
Om de vluchtelingen stroom uit dit land te stoppen? Dit is geen land die grens aan de VS.

Olie Elisabeth, het land heeft de grootste olie reserves ter wereld. Vergeet ook niet dat de CIA achter diverse coup pogingen tegen Chavez hebben gezeten. Een jaar of 20 geleden heeft Giuliana een opmerkelijke rol gespeeld in de coverup van 11 september en verwijt nu de media van een coverup. Maar nu heeft hij absoluut een sterk punt om de corruptie in de VS aan te stippen. Maar ik denk dat er weinig gaat veranderen in het land.

BerichtGeplaatst: Vr Nov 20, 2020 17:41 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

De grootste olie reserves in de wereld?
Die moeten ze toch verkopen!
Verder zit er olie langs die hele kust van Zuid Amerika.
Brazilië dus ook Frans Guyana, Suriname, Ex Brits Guyana en Venezuela.

Welke coverup met 9/11?

BerichtGeplaatst: Vr Nov 20, 2020 17:54 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Journalistiek anno 2020..

Call the Waaaaaambulance. Laughing

Dit zijn wat mij betreft geen journalisten maar butthurt Biden fans.

BerichtGeplaatst: Vr Nov 20, 2020 17:55 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Kijk hier maar:

https://www.alletop10lijstjes.nl/top-10-landen-met-de-grootste-oliereserves

En van Giuliana zou ik echt moeten gaan zoeken, had volgens mij te maken met voorkennis, maar via Youtube kan ik het zo 1-2-3 niet meer vinden.

BerichtGeplaatst: Za Nov 21, 2020 0:03 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Lampje schreef:
Hoe lang gaat die leugenaar en ophitser nog door met dir smerige spelletje met in zijn kielzog de gedweee meelopertjes en (de ergsten van allemaal)l zijn directe medewerkers die donders goed weten dat hij gewoon heeft verloren, maar zelf bang zijn voor hun baantje en daarom deze gek blijven steunen.

Neem aan dat deze alinea over de Dems-kandidaat gaat.

Maar dat verandert niets aan het feit dat iemand maar met beledigende visitekaartjes blijft smijten terwijl nog lang niet vast staat wat er nou allemaal heeft plaatsgevonden rond die verkiezingen.

Is in strijd met de reglementen; deelnemers mogen geen strafbare feiten plegen en belediging is zo'n strafbaar feit.
Graag 'n beetje dimmen dus, want 't is ook hinderlijk voor andere deelnemers wanneer eentje de regels maar aan z'n laars blijft lappen.

Bovendien is 't nogal lachwekkend wanneer die deelnemer maar blijft roepen dat 'n verkiezingskandidaat niet tegen z'n verlies kan, terwijl die deelnemer zelf er nog geen eens tegen blijkt te kunnen dat die kandidaat laat onderzoeken of er zwaar gefraudeerd is in het voordeel van de andere kandidaat.
-
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Za Nov 21, 2020 5:54 Plaats reactie Reageer met quote
Dannie

Het is juist wel leuk om te zien dat Trump nu keer op keer verliest, hertelling in Georgia opnieuw verloren, qua rechtzaken staat hij op een verlies van 31-1. Het doel lijkt eerder te zijn om zijn goedgelovige supporters geld uit de zakken te kloppen dan om daadwerkelijk een serieuze poging te doen Very Happy alle stoere persconferenties ten spijt blijkt er daadwerkelijk voor de rechter geen bewijs te zijn voor fraude . Is ook dom om daarvan uit te gaan, zoals eerder getoond staan de verkiezingen onder controle van beide partijen.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Za Nov 21, 2020 9:14 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ik zou niet te vroeg juichen jongens, als hij er in slaagt om de uitkomst van de verkiezingen bij het Hooggerechtshof neer te leggen dan zou het best kunnen dat het zijn kant op gaat. Maar zover is het nog lang niet uiteraard. Ik denk dat de democraten er op hadden gegokt weg te zullen komen met verkiezingsfraude en dat Trump vanzelf wel zou conceden, in dat geval was het over en out geweest voor Trump.

BerichtGeplaatst: Za Nov 21, 2020 9:27 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Je kunt je afvragen of het doelbewust misleiden van mensen, middels het zaaien van verdeeldheid, twijfel, verdachtmakingen en valse beschuldigingen, niet een poging tot fraude is.
Ondanks dat steeds duidelijker wordt dat er geen bewijzen zijn voor fraude en dat Biden toch echt eerlijk heeft gewonnen, blijft Trump maar janken over fraude, met in zijn kielzog zijn hijgerige slippendragers die bang voor hem zijn en bang voor hun baantjes.
Wie probeert hier nu te frauderen ? Dat is Trump zelf met zijn valse aamtijgingen en laster. Op deze manier wil hij het vuurtje bij zijn aanhang warm houden en nog even flink opstoken, puur om Biden dwars te zitten en omdat hij als dreinende kleuter eenvoudigweg niet het vermogen van een volwassene heeft om zijn verlies te erkennen.
Voor iemand die voortdurend "America First" staat te roepen, zou hij er beter aan doen de resterende tijd van zijn presidentschap te benutten voor een goede overdracht zodat Biden echt aan de slag kan.
Maar nee: de boel dwarsbomen, miljoenen nieuwe besmettingen, maar het verdommen om de handen even ineen te slaan. Want zijn ego is belangrijker. America first ? Ammehoela. Trump misbruikt zijn aanhang alleen voor zichzelf, want zijn ego is het enige waar deze narcistische man werkelijk in geintersseerd is.

BerichtGeplaatst: Za Nov 21, 2020 10:21 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Hier bewijs van stemfraude tijdens verkiezingen in 2016...ten nadele van Bernie Sanders.

Ik roep al jaren dat er driftig gefraudeerd wordt bij Amerikaanse verkiezingen, wat dat betreft is 2020 niets nieuws onder de zon.

Wat wel nieuw is, is dat men zich er nu voor het eerst echt druk om schijnt te maken, en dat we met een president zitten die weigert te conceden om deze reden. ALS het Hooggerechtshof meegaat in zijn redenering van grootschalige systematische stemfraude, en zijn bewijzen ontvankelijk acht, dan zou het nog de kant op kunnen gaan van Trump.

Maar dat is een hele grote ALS.

Wat mij wel een beetje verbaast is dat de Trump aanhang op internet er werkelijk heilig van overtuigd is dat hij het voor elkaar gaat krijgen.

Time will tell...I guess.

BerichtGeplaatst: Za Nov 21, 2020 10:52 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

"The Office of the President Elect" bestaat trouwens helemaal niet. Maar leuk voor 'm dat ie even de president mag spelen, voor zolang het duurt. Very Happy

BerichtGeplaatst: Za Nov 21, 2020 11:55 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Lampje schreef:
Je kunt je afvragen of het doelbewust misleiden van mensen, middels het zaaien van verdeeldheid, twijfel, verdachtmakingen en valse beschuldigingen, niet een poging tot fraude is.
Ondanks dat steeds duidelijker wordt dat er geen bewijzen zijn voor fraude en dat Biden toch echt eerlijk heeft gewonnen, blijft Trump maar janken over fraude, met in zijn kielzog zijn hijgerige slippendragers die bang voor hem zijn en bang voor hun baantjes.
Wie probeert hier nu te frauderen ? Dat is Trump zelf met zijn valse aamtijgingen en laster. Op deze manier wil hij het vuurtje bij zijn aanhang warm houden en nog even flink opstoken, puur om Biden dwars te zitten en omdat hij als dreinende kleuter eenvoudigweg niet het vermogen van een volwassene heeft om zijn verlies te erkennen.
Voor iemand die voortdurend "America First" staat te roepen, zou hij er beter aan doen de resterende tijd van zijn presidentschap te benutten voor een goede overdracht zodat Biden echt aan de slag kan.
Maar nee: de boel dwarsbomen, miljoenen nieuwe besmettingen, maar het verdommen om de handen even ineen te slaan. Want zijn ego is belangrijker. America first ? Ammehoela. Trump misbruikt zijn aanhang alleen voor zichzelf, want zijn ego is het enige waar deze narcistische man werkelijk in geintersseerd is.

Ik zou echt je toon matigen Idea -je.

Heb je de persconferentie van 1 1/2 uur gezien? Als het waar is kan het maar eens zo zijn dat er een enorme beerput opengetrokken gaat worden over fraude, manipulatie, corruptie en coverups in het land. Van beide kanten: democraten en republikeinen. Als de integriteit van de democratie op het spel staat, moet dit echt tot de bodem worden uitgezocht. Anders heeft stemmen geen zin meer. Dit is niet alleen van dit jaar, maar fraude is al decennia aan de hand bij Amerikaanse verkiezingen. Onderzoeken kosten ook enorm veel tijd, het is naief om te denken dat juridische procedures snel gaan. Volslagen onmogelijk.

BerichtGeplaatst: Za Nov 21, 2020 12:23 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ik matig mijn toon helemaal niet. Ik wacht op de bewijzen waaruit klip en klaar blijkt dat er dusdanig is gefraudeerd dat dit de stemming zwaar heeft beinvloed, en wel zodanig dat niet Biden, maar Trump heeft gewonnen.
Ik zie het nog nergens, en alle rechtzaken die dit zouden moeten aantonen heeft Trump verloren.
De overwinning van Biden met ik meen 306 kiesmannen tegen 323 is overweldigend. (Trumps eigen woorden 4 jaar geleden over zijn eigen overwinning met hetzelfde aantal kiemannen.)
Als het bewijs zoals ik hierboven vraag daadwerkelijk wordt aangetoond,, ben ik hier de eerste die het boetekleed zal aantrekken.
Maar ik zie niets, en geloof me maar: die bewijzen komen er ook niet, want ze zijn er niet.

BerichtGeplaatst: Za Nov 21, 2020 12:30 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Lampje schreef:
Ik matig mijn toon helemaal niet. Ik wacht op de bewijzen waaruit klip en klaar blijkt dat er dusdanig is gefraudeerd dat dit de stemming zwaar heeft beinvloed, en wel zodanig dat niet Biden, maar Trump heeft gewonnen.
Ik zie het nog nergens, en alle rechtzaken die dit zouden moeten aantonen heeft Trump verloren.
De overwinning van Biden met ik meen 306 kiesmannen tegen 323 is overweldigend. (Trumps eigen woorden 4 jaar geleden over zijn eigen overwinning met hetzelfde aantal kiemannen.)
Als het bewijs zoals ik hierboven vraag daadwerkelijk wordt aangetoond,, ben ik hier de eerste die het boetekleed zal aantrekken.
Maar ik zie niets, en geloof me maar: die bewijzen komen er ook niet, want ze zijn er niet.

Zucht .... na de verkiezingen van 2016 heeft de FBI onderzoek gedaan naar fraude, duurde van 2017 en 2020. Hoe lang zijn ze al bezig met het Marengo proces? De zoektocht en het proces van Jos B.? Proces tegen Wilders? Hoe lang duurde Watergate? Een echte zaak gaat gewoon echt enorm veel tijd inzitten.

BerichtGeplaatst: Za Nov 21, 2020 12:50 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ja, maar het land kan niet stil staan. Dus moet Biden gewoon als president worden geinstalleerd. Je kunt daar niet op wachten tot een jarenlang onderzoek is afgerond.
Maar feitelijk gaat het daar ook niet om. Trump liep te schermen met bewijzen van fraude. Het kan aan mij liggen, maar als je bewijzen in handen hebt, kun je die toch overleggen ?
Trump doet dat niet, omdat hij geen enkel bewijs heeft. Hij roept het, om zo het vuurtje bij zijn achterban brandend te houden, en dat terwijl het land nu niet gebaat is bij het oppoetsen van het gekrenkte ego van een slecht verliezer, maar bij een aanpak van grote problemen zoals corona.
Biden wil aan de slag, maar is afhankelijk van informatie die Trump hem niet wil verstrekken.
Trump is niet alleen een slecht verliezer, maar ook een verrader van het Amerikaanse volk, hij staat "America First" te blaten, maar de gezondheid van de Amerikanen maakt hij nu ondergeschikt aan zin kinderachtige eigenbelang.
We zien nu het ware gezicht van deze idioot.

BerichtGeplaatst: Za Nov 21, 2020 12:53 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Waarom is deze website met informatie over de fraude geblokkeerd?

https://www.azmirror.com/2020/11/13/azgop-sues-over-use-of-vote-centers-for-county-election-audit

Weerwoord forum index » Buitenland